abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 20 oktober 2006 @ 13:58:04 #1
149291 PauldeMunnik
Niets kan mij nog stoppen..
pi_42834454
Kent iemand in omg. Utrecht een Thermen bad mét verplichte badkleding?
Ik wilde weg, zo werd ik gek
En de zee en ik hadden een grandioos gesprek
pi_42834477
WTF moet je in een thermen met kleren ?
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
pi_42834643
Ik denk niet dat je dat gaat vinden En zo erg is het toch niet, om naakt te gaan.. Iedereen doet dat immers daar .
Als je echt je badkleding per se aan wilt houden, moet je gewoon in een saunahokje o.i.d. bij een zwembad gaan waar iedereen zo in kan, dan mag het wel.
The world has three kinds of people: those who make things happen, those who watch what happens, and those who wonder what happened (George Bernard Shaw).
Sieraden en meer, Gingerfantasies.
pi_42834692
TVP

Ik zoek dat ook, mijn lief vind het niet prettig in het openbaar naakt rond te lopen en tegen andermans leuter aan te kijken
Zoals ma kamper piet zegt:
~~ * * eeN DaG NieT LEVEN ~~ IS DaG NieT LacHT TOCHT ? * * ~~
  vrijdag 20 oktober 2006 @ 14:07:57 #5
145755 kahaarin
You are my sunshine......
pi_42834761
quote:
Op vrijdag 20 oktober 2006 14:04 schreef Elefes het volgende:
Ik denk niet dat je dat gaat vinden En zo erg is het toch niet, om naakt te gaan.. Iedereen doet dat immers daar .
Als je echt je badkleding per se aan wilt houden, moet je gewoon in een saunahokje o.i.d. bij een zwembad gaan waar iedereen zo in kan, dan mag het wel.
Niemand vind het trouwens raar als je in het begin met een handdoekje omgeslagen loopt, als je er een badjas bijhuurt of meeneemt dan kun je die ook aan doen als je aan het rondlopen bent, mijn ervaring is dat je dat op een gegven moment toch vergeet, iedereen loopt daar in zijn/haar geboortecostuum en niemand let op hoe je er uitziet.
be nice or go away
  vrijdag 20 oktober 2006 @ 14:08:15 #6
149291 PauldeMunnik
Niets kan mij nog stoppen..
pi_42834769
quote:
Op vrijdag 20 oktober 2006 14:05 schreef Spekkiemonster het volgende:
TVP

Ik zoek dat ook, mijn lief vind het niet prettig in het openbaar naakt rond te lopen en tegen andermans leuter aan te kijken
Naja dat dus. In Nijmegen heb je wel zoiets, maar dat is wat ver voor op een avondje.
Ik wilde weg, zo werd ik gek
En de zee en ik hadden een grandioos gesprek
pi_42834829
quote:
TVP

Jij bedoelt dat jíj dat niet prettig vind dat zij dat doet.

BTW, Sandome in Nijmegen werkt met badkleding. Het lijkt net een gewoon zwembad daardoor.
  vrijdag 20 oktober 2006 @ 14:10:35 #8
140991 sledge5hammer
poesjes zijn beter dan katers.
pi_42834838
quote:
Op vrijdag 20 oktober 2006 13:58 schreef Joene het volgende:
WTF moet je in een thermen met kleren ?
dat was de vraag niet.........waarom dan zo'n dom antwoord.
Trust me, I know what I'm doing......
pi_42834932
je zou eens hiertussen kunnen kijken: http://forum.saunagids.nl/viewforum.php?f=2
pi_42834971
quote:
TVP

Waarom kijkt -ie dan?
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
It seems to me to be the road toward freedom. - Jim Morrison"
pi_42835004
quote:
Op vrijdag 20 oktober 2006 14:10 schreef DeStedebouwer het volgende:

[..]

Jij bedoelt dat jíj dat niet prettig vind dat zij dat doet.

BTW, Sandome in Nijmegen werkt met badkleding. Het lijkt net een gewoon zwembad daardoor.
Ik ben vrouw ... mijn lief/vriend vind het niet fijn andermans leuter te aanschouwen en met de zijne rond te banjeren temidden van misschien wel homo's
Ik vind lullen maar rare dingen en ik zal er dan ook niet zo snel naar kijken, daar is hij niet bang voor hoor
pi_42835062
dit is wel wat toch:

Op de site van de zwaluwhoeve
De damesdag wordt opgeheven en er komt daarvoor komt de dinsdag in de plaats dat mannen en vrouwen met badkleding naar de sauna mogen

Iedere dag
10.00 - 24.00
Iedere Dinsdag Damesdag (alleen voor september 2006)
Alle damesdagen komen vanaf 1 oktober te vervallen.

10.00 - 17.30
Na 17.30 weer gemengd
Vanaf 1 oktober 2006 is het iedere 1e dinsdag van de maand badkledingdag voor dames en voor heren. Alle andere dagen zullen voor gemengd saunabezoek zijn zonder badkleding.
Alle damesdagen komen dus vanaf 1 oktober te vervallen.

badpakkendag voor dames en heren:
Iedere 1e dinsdag van de maand vanaf 1 oktober 2006
10.00 - 24.00
31 december zijn wij gesloten
  vrijdag 20 oktober 2006 @ 14:18:16 #13
145755 kahaarin
pi_42835089
quote:
Op vrijdag 20 oktober 2006 14:15 schreef Spekkiemonster het volgende:

[..]

Ik ben vrouw ... mijn lief/vriend vind het niet fijn andermans leuter te aanschouwen en met de zijne rond te banjeren temidden van misschien wel homo's
Ik vind lullen maar rare dingen en ik zal er dan ook niet zo snel naar kijken, daar is hij niet bang voor hoor
Zijn jullie al een keer geweest dan?
De mijne wilde ook nooit maar toen we met een stel bevriende stellen een keer een lang weekeinde weggingen wilden er een paar naar de sauna en is hij toch maar meegegaan, nu vind hij het eigenlijk best wel leuk!
be nice or go away
pi_42835227
Hij is niet meegeweest toen we gingen, hij vind het echt niks
In Turkije is hij wel in een Hammam geweest, naakt ... maar dat is ander zegt ie.

Ik zou het leuk vinden eens een dag met hem naar de saunna te gaan en dat kan helaas dus alleen als badkleding verplicht is op een bepaalde dag.... ik kreeg m echt niet mee
pi_42835274
quote:

[..]

WTF alsof in een sauna er ineens homo's aan je leuter zouden gaan zitten
(╯°□°)╯︵ ┻━┻ ლ(ಠ益ಠლ) ٩͡๏̯͡๏۶ ಠ_ಠ ᕕ( ᐛ )ᕗ
  vrijdag 20 oktober 2006 @ 14:25:03 #16
145755 kahaarin
pi_42835277
quote:
Op vrijdag 20 oktober 2006 14:23 schreef Spekkiemonster het volgende:
In Turkije is hij wel in een Hammam geweest, naakt ... maar dat is ander zegt ie.

Ik zou het leuk vinden eens een dag met hem naar de saunna te gaan en dat kan helaas dus alleen als badkleding verplicht is op een bepaalde dag.... ik kreeg m echt niet mee
Jammer, het is wel erg fijn een dagje sauna!
Als je hem dit topic laat lezen en zegt dat je echt heel graag wil, zou hij dan niet een keertje genegen zijn het te proberen?
be nice or go away
pi_42835301
quote:
Op vrijdag 20 oktober 2006 14:25 schreef Leipo666 het volgende:

[..]

WTF alsof in een sauna er ineens homo's aan je leuter zouden gaan zitten
Ja, ik heb verder echt helemaal niks met sauna's maar als ik zou gaan zou dat het minste van mijn zorgen zijn denk ik. Daarnaast, met kleding de sauna in is net zoiets als in een boerka de hoogmis bezoeken ofzo.
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
It seems to me to be the road toward freedom. - Jim Morrison"
  vrijdag 20 oktober 2006 @ 14:28:46 #18
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_42835375
Ik ga graag naar de sauna maar ik moest er heel erg aan wennen in het begin. Nu heb k er gen problemen meer mee om naakt rond te lopen. En wat Kahaarin zegt, je kunt je ook tussen de baden en sauna's door weer in je badjas of handdoekje hullen. Aangekomen bij badje/ruimte naar keuze, badjas ophangen en naarbinnen gaan. Zoveel valt er dan niet te zien.
  vrijdag 20 oktober 2006 @ 14:29:23 #19
13804 MouseOver
Cabdriver from Hell
pi_42835390
quote:
Op vrijdag 20 oktober 2006 14:23 schreef Spekkiemonster het volgende:

is hij niet gewoon stiekem bang om daar met een strakke plasser rond te lopen?
Vampire Romance O+
pi_42835494
In Thermae 2000 (Valkenburg) moet je badkleding aan, alleen in het saunagedeelte moet je zonder.

Ik durf dat ook niet. 1 keer bijna, loop de hoek om om mijn bikini uit te trekken en zie drie ouwe kerels in hun nakie onder de douche verlekkerd naar me kijken (maar toen was ik 24 en ook nog strak en smal enzo )

Vriendinnen van me gaan wel eens naar Eindh. misschien toch een keer meegaan...
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
  vrijdag 20 oktober 2006 @ 14:34:05 #21
121707 5112
Iedereens lievelingsgetal
pi_42835516
quote:
Op vrijdag 20 oktober 2006 14:29 schreef MouseOver het volgende:
is hij niet gewoon stiekem bang om daar met een strakke plasser rond te lopen?
Of nog erger, de kleinste plasser
Someone you trust is one of us...
  vrijdag 20 oktober 2006 @ 14:38:12 #22
145755 kahaarin
pi_42835632
quote:
Op vrijdag 20 oktober 2006 14:33 schreef Syrena het volgende:
In Thermae 2000 (Valkenburg) moet je badkleding aan, alleen in het saunagedeelte moet je zonder.

Ik durf dat ook niet. 1 keer bijna, loop de hoek om om mijn bikini uit te trekken en zie drie ouwe kerels in hun nakie onder de douche verlekkerd naar me kijken (maar toen was ik 24 en ook nog strak en smal enzo )

Vriendinnen van me gaan wel eens naar Eindh. misschien toch een keer meegaan...
Met wat anderen is het idd fijner, geilneven heb je overal, misschien wel meer als je je badkleding aan mag/moet houden, als je niet alleen bent dan heb je toch niet zoveel aandacht voor de omgeving en het schrikt eventuele personen die avances willen maken wel af, als je als stel naar binnen gaat dan kijkt er echt niemand naar je om.
Als er iemand echt vervelend is dan kun je dat melden aan een medewerker, die zijn daar meestal erg doortastend in, ze zijn over het algemeen niet zo gediend van lastigvallen.
be nice or go away
pi_42835716
Domme aangeleerde preutsheid, gelukkig dat dat soort mensen wegblijven uit de thermen/sauna. Meer rust en minder geloer en zijdelings geschuifel.

En zeggen dat je bang bent lastig gevallen te worden is helemaal een drogreden. Van de honderden keren dat ik in sauna's geweest ben weet ik van één geval waarin een meisje lastig gevallen werd.. Door haar ex-vriend die daar ook was.

Als je het geestelijk niet aan kunt om naakt te zijn moet je lekker naar het tikibad gaan..
A smell can bring you back in memory so hard, it hurts.
-
Ik was een kind hoe kon ik weten - dat het voorgoed voorbij zou gaan...
-
pi_42835864
quote:

[..]

Je vriend klinkt mij nogal homofoob in de oren. Alsof het in en sauna vol loopt met flikkers die niets liever doen dan naar zijn leuter kijken
A smell can bring you back in memory so hard, it hurts.
-
Ik was een kind hoe kon ik weten - dat het voorgoed voorbij zou gaan...
-
  vrijdag 20 oktober 2006 @ 14:45:50 #25
121707 5112
Iedereens lievelingsgetal
pi_42835886
quote:
Op vrijdag 20 oktober 2006 14:41 schreef SadKingBilly het volgende:
Als je het geestelijk niet aan kunt om naakt te zijn moet je lekker naar het tikibad gaan..
Om daar lastig gevallen te worden door een groep sexueel gefrustreerde kleine marokkaantjes...
Someone you trust is one of us...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')