Niemand vind het trouwens raar als je in het begin met een handdoekje omgeslagen loopt, als je er een badjas bijhuurt of meeneemt dan kun je die ook aan doen als je aan het rondlopen bent, mijn ervaring is dat je dat op een gegven moment toch vergeet, iedereen loopt daar in zijn/haar geboortecostuum en niemand let op hoe je er uitziet.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 14:04 schreef Elefes het volgende:
Ik denk niet dat je dat gaat vindenEn zo erg is het toch niet, om naakt te gaan.. Iedereen doet dat immers daar
.
Als je echt je badkleding per se aan wilt houden, moet je gewoon in een saunahokje o.i.d. bij een zwembad gaan waar iedereen zo in kan, dan mag het wel.
Naja dat dus. In Nijmegen heb je wel zoiets, maar dat is wat ver voor op een avondje.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 14:05 schreef Spekkiemonster het volgende:
TVP
Ik zoek dat ook, mijn lief vind het niet prettig in het openbaar naakt rond te lopen en tegen andermans leuter aan te kijken
Jij bedoelt dat jíj dat niet prettig vind dat zij dat doet.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 14:05 schreef Spekkiemonster het volgende:
TVP
Ik zoek dat ook, mijn lief vind het niet prettig in het openbaar naakt rond te lopen en tegen andermans leuter aan te kijken
dat was de vraag niet.........waarom dan zo'n dom antwoord.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 13:58 schreef Joene het volgende:
WTF moet je in een thermen met kleren ?
Waarom kijkt -ie dan?quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 14:05 schreef Spekkiemonster het volgende:
TVP
Ik ben vrouw ... mijn lief/vriend vind het niet fijn andermans leuter te aanschouwen en met de zijne rond te banjeren temidden van misschien wel homo'squote:Op vrijdag 20 oktober 2006 14:10 schreef DeStedebouwer het volgende:
[..]
Jij bedoelt dat jíj dat niet prettig vind dat zij dat doet.![]()
BTW, Sandome in Nijmegen werkt met badkleding. Het lijkt net een gewoon zwembad daardoor.
Zijn jullie al een keer geweest dan?quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 14:15 schreef Spekkiemonster het volgende:
[..]
Ik ben vrouw ... mijn lief/vriend vind het niet fijn andermans leuter te aanschouwen en met de zijne rond te banjeren temidden van misschien wel homo's
Ik vind lullen maar rare dingenen ik zal er dan ook niet zo snel naar kijken, daar is hij niet bang voor hoor
![]()
WTFquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 14:15 schreef Spekkiemonster het volgende:
[..]
Ik ben vrouw ... mijn lief/vriend vind het niet fijn andermans leuter te aanschouwen en met de zijne rond te banjeren temidden van misschien wel homo's
Ik vind lullen maar rare dingenen ik zal er dan ook niet zo snel naar kijken, daar is hij niet bang voor hoor
![]()
Jammer, het is wel erg fijn een dagje sauna!quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 14:23 schreef Spekkiemonster het volgende:
Hij is niet meegeweest toen we gingen, hij vind het echt niks
In Turkije is hij wel in een Hammam geweest, naakt ... maar dat is ander zegt ie.
Ik zou het leuk vinden eens een dag met hem naar de saunna te gaan en dat kan helaas dus alleen als badkleding verplicht is op een bepaalde dag.... ik kreeg m echt niet mee
Ja, ik heb verder echt helemaal niks met sauna's maar als ik zou gaan zou dat het minste van mijn zorgen zijn denk ik. Daarnaast, met kleding de sauna in is net zoiets als in een boerka de hoogmis bezoeken ofzo.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 14:25 schreef Leipo666 het volgende:
[..]
WTFalsof in een sauna er ineens homo's aan je leuter zouden gaan zitten
![]()
is hij niet gewoon stiekem bang om daar met een strakke plasser rond te lopen?quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 14:23 schreef Spekkiemonster het volgende:
Hij is niet meegeweest toen we gingen, hij vind het echt niks
In Turkije is hij wel in een Hammam geweest, naakt ... maar dat is ander zegt ie.
Ik zou het leuk vinden eens een dag met hem naar de saunna te gaan en dat kan helaas dus alleen als badkleding verplicht is op een bepaalde dag.... ik kreeg m echt niet mee
Of nog erger, de kleinste plasserquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 14:29 schreef MouseOver het volgende:
is hij niet gewoon stiekem bang om daar met een strakke plasser rond te lopen?
Met wat anderen is het idd fijner, geilneven heb je overal, misschien wel meer als je je badkleding aan mag/moet houden, als je niet alleen bent dan heb je toch niet zoveel aandacht voor de omgeving en het schrikt eventuele personen die avances willen maken wel af, als je als stel naar binnen gaat dan kijkt er echt niemand naar je om.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 14:33 schreef Syrena het volgende:
In Thermae 2000 (Valkenburg) moet je badkleding aan, alleen in het saunagedeelte moet je zonder.
Ik durf dat ook niet. 1 keer bijna, loop de hoek om om mijn bikini uit te trekken en zie drie ouwe kerels in hun nakie onder de douche verlekkerd naar me kijken(maar toen was ik 24 en ook nog strak en smal enzo
)
Vriendinnen van me gaan wel eens naar Eindh. misschien toch een keer meegaan...
Je vriend klinkt mij nogal homofoob in de oren. Alsof het in en sauna vol loopt met flikkers die niets liever doen dan naar zijn leuter kijkenquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 14:15 schreef Spekkiemonster het volgende:
[..]
![]()
Om daar lastig gevallen te worden door een groep sexueel gefrustreerde kleine marokkaantjes...quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 14:41 schreef SadKingBilly het volgende:
Als je het geestelijk niet aan kunt om naakt te zijn moet je lekker naar het tikibad gaan..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |