Waar zijn de tijden gebleven dan iedere Marillion cd door de Oor werd afgekraaktquote:[.....] Steve Hogarth, die opnieuw zijn hele ziel en zaligheid legt in het zingen van de indringende teksten en de band die zich schikt in een begeleidende rol, maar wel de overgebrachte emotie van Hogarth op gevoelvolle wijze weet te ondersteunen.
Over de opgekropte emotie in de stem van Hogarth zou je een boek kunnen schrijven : met iedere Marillion-cd lijkt hij beter te aan zingen , en wie het tijdens de afsluitende akoestische ballad Faith droog weet te houden, moet een hart van steen hebben.
Daar staan uptempo rockers als The Other Half, Most Toys en The Wound tegenover, waarop Rothery, Kelly, Trewavas en Mosley schitteren en bewijzen dat ze niet voor niets al meer dan twintig jaar samenspelen. [......]
Leuk om te horen dat er nog nieuwe fans bijkomen en Marillion het niet alleen maar moet hebben van de oude garde fans zoals zo veel mensen denkenquote:Op dinsdag 17 april 2007 19:57 schreef Ferdie88 het volgende:
Sinds vorige week ken ik Marillion pas. Ik als groot metal/industrial/electro liefhebber, werd in 1 klap betovererd. Eerst Marbles geluisterd, waar vooral het nummer Genie mij diep raakt, en nu ben ik bezig met Misplaced Childhood. En allemachtig, wat een schitterende cd. Jammer,jammer,jammer dat ik ze nu pas leer kennen. *benieuwd of nieuwe cd net zo mooi word als Marbles*
Ik denk dat heel veel fans van het eerste uur wachten op een reunie tour van Fish en Marillion. Ik ben bij Fish' 'Return to Childhood' geweest, maar mistte de band Marillion toch wel. De muzikanten in Fish' soloband zijn domweg niet zo goed.quote:Op zaterdag 28 april 2007 17:28 schreef Beaker het volgende:
Marillion speelt op 11 augustus op Pinkpop Classic. Beetje vreemd voor een band die A) springlevend is en B) steeds verder afstand neemt van het verleden met Fish.
Onze Schotse alcohol verslindende vriend had in het kader van Return to Childhood misschien niet misstaan op dit festival.
absoluut niet! Fish is geweest, zijn stem is inmiddels dramatisch slecht. marilliion ontwikkelt zich nog steeds en is echt vernieuwend bezig en blijft niet hangen in het verleden.quote:Op zaterdag 28 april 2007 19:08 schreef kriele het volgende:
[..]
Ik denk dat heel veel fans van het eerste uur wachten op een reunie tour van Fish en Marillion. Ik ben bij Fish' 'Return to Childhood' geweest, maar mistte de band Marillion toch wel. De muzikanten in Fish' soloband zijn domweg niet zo goed.
Dat valt mee en ik kan het weten. Heb em gezien op de 'Return to Childhood' tour. Hij kan de hoge tonen niet meer halen, maar zo 'dramatisch slecht', zoals jij het noemt is hij niet.quote:Op zondag 29 april 2007 11:37 schreef evert het volgende:
[..]
absoluut niet! Fish is geweest, zijn stem is inmiddels dramatisch slecht. marilliion ontwikkelt zich nog steeds en is echt vernieuwend bezig en blijft niet hangen in het verleden.
Is je pistool al geladen?quote:Op zondag 29 april 2007 15:51 schreef thecrook het volgende:
Kijken jullie nog even in mijn openingspost?
Dan had hij bij de opnames zeker een slechte avond. Ik hoorde laatst op Arrow de versie van "Fugazi" van de "Return to Childhood"-CD. Niet om aan te horen. Laat hem maar een brave huisvader worden nu hij gaat trouwen met de mooiste vrouw van deze planeet.quote:Op zondag 29 april 2007 11:43 schreef kriele het volgende:
[..]
Dat valt mee en ik kan het weten. Heb em gezien op de 'Return to Childhood' tour. Hij kan de hoge tonen niet meer halen, maar zo 'dramatisch slecht', zoals jij het noemt is hij niet.
Maar ik denk dat een reunie tour best naast het huidige Marillion kan, zonder dat Fish en Hogart elkaar in het vaarwater zitten.
Met wie gaat ie trouwen dan?quote:Op maandag 30 april 2007 20:29 schreef Relayer het volgende:
Laat hem maar een brave huisvader worden nu hij gaat trouwen met de mooiste vrouw van deze planeet.
Heather Findlay, de zangeres van Mostly Autumn.quote:
Bullshit, JIJ vind ze niet goed. Beide nummers zijn ook niet mijn favorieten op dit album, maar muzikaal zitten de nummers prima in elkaar.quote:Op zaterdag 28 april 2007 19:06 schreef kriele het volgende:
Teveel songs zijn te slecht. 'Most Toys' en 'Last Century for Man' zijn te slecht voor woorden.
Tja, een 'echte' fan zekerquote:Op dinsdag 1 mei 2007 09:50 schreef thecrook het volgende:
[..]
Bullshit, JIJ vind ze niet goed. Beide nummers zijn ook niet mijn favorieten op dit album, maar muzikaal zitten de nummers prima in elkaar.
ik ben niet begonnen....quote:Op zondag 29 april 2007 15:51 schreef thecrook het volgende:
Kijken jullie nog even in mijn openingspost?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |