ik mis een onderbouwing..quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 15:01 schreef rihago het volgende:
hij staat in zijn recht.. jij niet...
zowieso staat hij in zijn recht omdat het zijn naam is en jij niks met deze naam van doen hebt.quote:
Het eerste punt is niet waar. Het gaat gewoon wie het eerste komt wie het eerst maalt.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 15:04 schreef rihago het volgende:
[..]
zowieso staat hij in zijn recht omdat het zijn naam is en jij niks met deze naam van doen hebt.
ten 2e geven ze ook aan dat deze naam ook als merknaam gedeponeerd is. Hierdoor heb je al helemaal geen poot om op te staan. (dit gebeurt ook vaak bij acteurs/djs/artiesten)
Dat is juist wat ie doet. Hij wil een onkostenvergoeding. Het aanbod dat ie heeft gekregen is alleen het vergoeden van de overschrijvingskosten.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 15:44 schreef NeoTribalist het volgende:
Kun je niet geld gaan eisen?
Natuurlijk nietquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 15:44 schreef NeoTribalist het volgende:
Kun je niet geld gaan eisen?
Waarom niet? Als ik de domeinnaam zou mogen behouden en de persoon wil het domeinnaam toch hebben, is het toch een kwestie van vraag en aanbod?quote:
Zo denkt 95% van de bevolking in zulk soort zaken maar zo zit het helemaal niet.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 15:51 schreef nicomart het volgende:
[..]
Waarom niet? Als ik de domeinnaam zou mogen behouden en de persoon wil het domeinnaam toch hebben, is het toch een kwestie van vraag en aanbod?
Waarom zou hij WEL een vergoeding krijgen? Niemand heeft hem de opdracht daartoe gegeven.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 15:52 schreef longinus het volgende:
Waarom zou de TS geen vergoeding krijgen voor de geïnvesteerde tijd, De naam was geen merk op de datum van registratie en het bedrijf heeft tijd genoeg gehad om het eerder te registreren.
1. Het feit dat ik tijd in heb gestoken en ook een site erop gezet heeft die ten goede komt aan de andere persoon is volgens mij voldoende om aan te tonen dat het domein niet gekaapt heb. Anders had ik het domein slechts geparkeerd en dus geblokkeerd.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 15:55 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Zo denkt 95% van de bevolking in zulk soort zaken maar zo zit het helemaal niet.
Er zijn 2 elementen:
1. het betreft hier wellicht handel. Wie zegt dat TS niet het domein 'gekaapt' heeft met het doel deze voor een hogere prijs door te verkopen?
2. het feit dat de TS tijd in de website gestoken heeft geeft hem nog niet het recht op een vergoeding voor zijn tijd.
Als ik ongevraagd de voorkant van jouw huis ga verven en jij stuurt me weg...dan kan ik toch ook geen vergoeding vragen?
Niemand heeft hem gevraagd er tijd in te steken.
Je hebt wel gelijk, maar ten eerste is er wel al verkeer naar het domein gekomen waarvan ze in principe profiteren, maar ten tweede is het mijn auto (mijn domein) en als ik die gerestaureerde auto zou verkopen dan wil ik niet blijven zitten met de gerestaureerde onderdelen en hem in zijn geheel verkopen. De koper kan dan zelf maar die onderdelen eraf halen.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 16:16 schreef Siegfried het volgende:
Nee Nico, die gaat ook niet helemaal op.
Zij hebben niet aangegeven ook de gerestaureerde onderdelen te willen hebben.
Het gaat ze puur om het domein, niet om de site
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |