- is de HvA is dat een beetje goed geregeld (qua organisatie, lesuren, docenten, administratie etc.) Ik vind zelf dat het goed werkt allemaal betreft communicatie tussen de HvA en de studenten. Cijfers worden op tijd doorgegeven, docenten zijn vrijwel altijd makkelijk te bereiken, op het intranet is zo'n beetje alles te vinden wat je nodig hebt verder. Contactgegevens van docenten en van medestudeten, tentamenroosters, weekroosters, lesstof, overzicht van de vakken, behaalde resultaten, informatie over minors en stage ed, nieuwsberichten, computers reserveren enz. De roosters zitten redelijk goed in elkaar. Af en toe heb je wel een tussenuur, maar vaak kan je samen met een docent een ander uur verplaatsten oid, of met je projectgroepje aan de slag. Er zijn uiteraard mindere docenten, maar een groot voordeel is dat veel van hen daadwerkelijk uit het vak komen. Dus ze weten hoe het 'in het echt' werkt, en kunnen er goed over doceren. De hoorcolleges van de wat oudere docenten zijn wat saaier. Maar gelukkig hebben we veel leuke frisse en jonge docenten
- welke 'vakken' kan ik zoal verwachtenIn het eerste jaar:
periode 1:Introductie
Project Volkskrant
Spelling
Computervaardigheden
Studieloopbaanbegeleiding
periode 2:Project Media & Informatiebedrijf
Databasebouw
periode 3: Project Anne Frank Stichting
Presenteren & Powerpoint
Engels
Actualiteit en ethiek
Excel
Periode 4:Project Voedingscentrum
Websitebouw
Presenteren & Powerpoint
Engels
Jaar 2 - Reclame, Marketing Communicatiemanagement:
Periode 1:Project Reclamecampagne
Reclame I
Media Psychologie
Prof. Schriftelijke communicatie
Engels
SLB 2e jaar
Periode 2:Project Communicatiemanagement
Communicatiemanagement I
Communicatie Onderzoek
Symposium/Trends
SLB 2e jaar
Media en Cultuur
Periode 3:Communicatieve Vaardigheden
Beroepsoriënterende Stage
Periode 4:Symposium/Trends
Internetstrategie
Conceptontwikkeling
SLB 2e jaar
Marketing
Ik denk dat de namen van de vakken wel redelijk voor zich spreken, als je er nog vragen over hebt dan hoor ik het wel
- in welk jaar moet je je uitstroomprofiel kiezenJe hoofdfaseprofiel oftewel afstudeerprofiel kies je aan het einde van het eerste jaar. Er zijn er 5.
- leer je ook daadwerkelijk watJa
![]()
Verwacht niet dat het niveau heel erg hoog is, het is en blijft HBO. Ik vind zelf dat ik erg veel heb geleerd in de afgelopen 2 jaar, en ik vind het nog steeds een erg leuke studie.
- ik zit aan de richting Reclame, Marketing & Communicatie te denken, dus als iemand daar meer vanaf weet
.Ik doe Redactie- Mediaproductie, dus over dat profiel weet ik niet zo veel
[ Bericht 0% gewijzigd door lienelien op 10-05-2007 12:54:51 ]