abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_29279430
Is er iemand op Fok die deze studie doet? Zo ja, is het leuk? Heb je nog 1e jaars boeken over? Of heeft iemand misschien de boekenlijst al?
Delivered without an information leaflet
  zondag 31 juli 2005 @ 14:20:47 #2
67677 furanku
Did I Do That :?
pi_29292530
Ik ga me aanmelden voor deze studie in groningen Ben ook wel benieuwd wie de opleiding doet hier.
I'm a fokker! can't you see, do u wanna fok! all night with me.. ^_^
pi_29319314
Ik ga me dus ook aanmelden
  maandag 1 augustus 2005 @ 12:09:07 #4
67677 furanku
pi_29319611
Moet jij ook nog doen dus?..
pi_29319688
quote:
Op maandag 1 augustus 2005 12:09 schreef furanku het volgende:
Moet jij ook nog doen dus?..
Euhm.. ja!
  maandag 1 augustus 2005 @ 12:58:20 #6
67677 furanku
pi_29321011
Aanmelding school + papieren voor IB-Groep net op de bus gedaan..

Nu nog even ervoor zorgen dat men op het werk weet dat ik een opleiding ga doen en dat mijn contract aangepast moet worden
pi_29329167
Deze studie is volgens mij echt populair atm. Volgens mij waren er vorig jaar 400+ eerstejaars op de HvA.
hehehehehehehehehehhaeaheaehaehheahaehahaeheheheheheheheh :D;D:D::D;d:D:d;d;d
  dinsdag 2 augustus 2005 @ 14:03:15 #8
124557 Exel
Z... On Tour
pi_29357803
Jij wou toch eerst journalistiek doen?
FCU
pi_29360694
dit is veel leuker dan journalistiek en je gaat bijna dezelfde kant op...werk nu ook als freelancer voor een krant (2de jaars MIM....hopelijk na de herkansingen derde jaars)
pi_29418787
ik ben straks tweedejaars. (RP). Veel van de boeken uit het eerste jaar heb je in het tweede jaar ook weer nodig, dus heb helaas niets te verkopen. De boekenlijst krijg je over een week of twee vast wel opgestuurd. Site waar je misschien wat aan hebt in de loop van het jaar: http://wendy.leert.nl
WesopaWarriors.tk
pi_29420528
quote:
Op dinsdag 2 augustus 2005 14:03 schreef Exel het volgende:
Jij wou toch eerst journalistiek doen?
Ja.. maar ik was te laat met inschrijven. Je moest je vóór 15 mei ingeschreven hebben.
pi_29420612
quote:
Op dinsdag 2 augustus 2005 15:30 schreef Jill-RMC het volgende:
dit is veel leuker dan journalistiek en je gaat bijna dezelfde kant op...werk nu ook als freelancer voor een krant (2de jaars MIM....hopelijk na de herkansingen derde jaars)
Of de studie leuker is betwijfel ik.. maar ik heb deze studie wel gekozen, omdat het inderdaad het dichtst bij journalistiek komt. Althans.. ik zal uiteindelijk wsl ook in de boeken/kranten/magazines wereld terecht komen. Is het waar dat het echt een vrouwen opleiding is? Kan je na het eerste jaar alsnog overstappen naar Reclame, Marketing - en Communicatiemanager? (als je een andere mim opleiding doet)
pi_29420677
quote:
Op donderdag 4 augustus 2005 10:19 schreef Vampira1976 het volgende:
ik ben straks tweedejaars. (RP). Veel van de boeken uit het eerste jaar heb je in het tweede jaar ook weer nodig, dus heb helaas niets te verkopen. De boekenlijst krijg je over een week of twee vast wel opgestuurd. Site waar je misschien wat aan hebt in de loop van het jaar: http://wendy.leert.nl
Leuk Ik wil UM gaan doen, maar RP lijkt me ook erg leuk! Thnx voor de site!
pi_29443653
Het eerste jaar is algemeen. Daarna ga je pas een richting kiezen. Er zijn inderdaad minder mannen dan vrouwen, maar ze zijn er wel. De verhouding zal zo rond de 60/40 liggen.
WesopaWarriors.tk
pi_29449996
Ahh thanks en mooi dat er ook jongens zitten na 1 jaar mode opleiding vreesde ik al voor het ergste
pi_29457299
quote:
Op maandag 1 augustus 2005 17:24 schreef stFz het volgende:
Deze studie is volgens mij echt populair atm. Volgens mij waren er vorig jaar 400+ eerstejaars op de HvA.
Wel grappig, in Groningen heette deze opleiding eerst Informatiedienstverlening & -Management. De afgelopen jaren kwamen er steeds minder klassen en nu hebben ze het een nieuwe naam gegeven, maar het is dus precies hetzelfde.
Ben benieuwd of er nu ook meer studenten komen. Het klinkt opeens veel interessanter, maar dat is het dus niet
In vergelijking met mezelf ben ik helemaal zo gek nog niet
pi_29457509
Offtopic: ik studeer Interactieve Media aan de HvA en heb de introductie samen met MIM gehad. Was écht boring, dus bij deze wil ik je de intro van MIM afraden.
pi_29464208
quote:
Op zaterdag 6 augustus 2005 01:35 schreef rebel84 het volgende:
Offtopic: ik studeer Interactieve Media aan de HvA en heb de introductie samen met MIM gehad. Was écht boring, dus bij deze wil ik je de intro van MIM afraden.
Wat ga je doen tijdens de intro? Dat kan je me dan vast wel vertellen
pi_29464252
quote:
Op zaterdag 6 augustus 2005 01:26 schreef Vieske het volgende:
Wel grappig, in Groningen heette deze opleiding eerst Informatiedienstverlening & -Management.
Klinkt een stuk saaier/moeilijker Ik denk dat best veel mensen MIM onderschatten. Ik deed het zelf volgens mij ook een beetje..
pi_29465626
quote:
Op zaterdag 6 augustus 2005 12:51 schreef gekke_sandra het volgende:

[..]

Wat ga je doen tijdens de intro? Dat kan je me dan vast wel vertellen
Nouh, als je in Amsterdam gaat studeren, dan verwacht je als aankomend student een leuke intro in dé stad van Nederland, maar na werkelijk een half dagje Amsterdam gingen we naar Zeewolde. In the middle of nowhere stonden we met z'n allen op een camping en werden er spelletjes gedaan die op een gemiddeld verjaardagspartijtje van een 6-jarige niet zouden misstaan.

Ik had gehoopt op van die slechte jongen-meisje-taart-lik-spelletjes in het centrum van Amsterdam, maar dat was dus duidelijk niet het geval.

Aan ons van Interactieve Media werd ook beloofd dat we studiepunten kregen voor deelname aan de intro. Als je halverwege weg ging - zoals ik - dan kreeg je ze dus niet. Dat maakte me verder niet uit. Uiteindelijk bleek dat niemand ze kreeg!
pi_29466142
Gatverdamme.. waarom heeft hbo 9/10 keer zo'n ruk introweek. Bij de universiteiten is het elk jaar weer feest. Alsof hbo-ers kleine, onverantwoorlijke kinderen zijn ofzo. Ik hoor het alweer. Ik ga gewoon naar de Eureka week in R'dam ipv Hva introweek
pi_29466194
Of blijf gewoon 'n paar dagen lekker thuis, heb je extra vakantie. Dat had ik destijds beter kunnen doen.
pi_29466730
quote:
Op zaterdag 6 augustus 2005 14:41 schreef rebel84 het volgende:
Of blijf gewoon 'n paar dagen lekker thuis, heb je extra vakantie. Dat had ik destijds beter kunnen doen.
Wel een nice begin.. gelijk gezeik, omdat ik niet meedoe met de rest
  zaterdag 6 augustus 2005 @ 15:18:17 #24
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_29466801
Sorry, maar ik vond het echt een baggeropleiding. Het niveau is om te huilen. Maar misschien komt dat omdat ik ervoor Atheneum en een jaar uni heb gedaan, en daardoor iets pittigers had verwacht (en aangekund).
Tip: je moet het van je stages en opdrachten hebben. Zorg dat je goed netwerkt en de juiste contacten opdoet. Alleen op die manier heb je een kans op een baan in de mediawereld. Als je na je stage niet word aangenomen bij je stagebedrijf dan krijg je het heel moelijk bij het solliciteren; je moet namelijk concurreren met 'echte' journalisten. (dus die de HvJ hebben afgerond). En die worden bijna altijd boven een MIM'er aangenomen. Zorg, als je redacteur/tekstschrijver wilt worden, dat je al tijdens je studie teksten schrijft. Redacteur worden bij een literaire uitgeverij kun je sowieso shaken. Dat is alleen weggelegd voor academisch opgeleiden. En manager worden, is helemaal idioot. Men neemt echt geen pas afgestudeerd 22-jarig kind aan voor een managementfunctie in het uitgeverijvak.
Ik heb na de studie wel redelijk goede banen gehad omdat ik mezelf goed kan presenteren en mezelf voortdurend dingen bijleer. Het niveau van de studie heb ik ook aangepast aan mijn capaciteiten, door van mijn opdrachten iets speciaals te maken. Maar het algehele niveau van de opleiding is crap en zou niet voor HBO mogen doorgaan. Mijns inziens.
pi_29466879
quote:
Op zaterdag 6 augustus 2005 15:13 schreef gekke_sandra het volgende:

[..]

Wel een nice begin.. gelijk gezeik, omdat ik niet meedoe met de rest
Alle studenten die bij ons niet bij de intro waren, kwamen op de eerste schooldag aan met de smoes "Ja, ik was nog op vakantie."

Maar ik doe dan ook een vrij nerdy opleiding waarbij het wel of niet meedoen aan de intro niet veel boeide.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')