Euhm.. ja!quote:Op maandag 1 augustus 2005 12:09 schreef furanku het volgende:
Moet jij ook nog doen dus?..
Ja.. maar ik was te laat met inschrijven. Je moest je vóór 15 mei ingeschreven hebben.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 14:03 schreef Exel het volgende:
Jij wou toch eerst journalistiek doen?
Of de studie leuker is betwijfel ik.. maar ik heb deze studie wel gekozen, omdat het inderdaad het dichtst bij journalistiek komt. Althans.. ik zal uiteindelijk wsl ook in de boeken/kranten/magazines wereld terecht komen. Is het waar dat het echt een vrouwen opleiding is? Kan je na het eerste jaar alsnog overstappen naar Reclame, Marketing - en Communicatiemanager? (als je een andere mim opleiding doet)quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 15:30 schreef Jill-RMC het volgende:
dit is veel leuker dan journalistiek en je gaat bijna dezelfde kant op...werk nu ook als freelancer voor een krant (2de jaars MIM....hopelijk na de herkansingen derde jaars)
Leukquote:Op donderdag 4 augustus 2005 10:19 schreef Vampira1976 het volgende:
ik ben straks tweedejaars. (RP). Veel van de boeken uit het eerste jaar heb je in het tweede jaar ook weer nodig, dus heb helaas niets te verkopen. De boekenlijst krijg je over een week of twee vast wel opgestuurd. Site waar je misschien wat aan hebt in de loop van het jaar: http://wendy.leert.nl
Wel grappig, in Groningen heette deze opleiding eerst Informatiedienstverlening & -Management. De afgelopen jaren kwamen er steeds minder klassen en nu hebben ze het een nieuwe naam gegeven, maar het is dus precies hetzelfde.quote:Op maandag 1 augustus 2005 17:24 schreef stFz het volgende:
Deze studie is volgens mij echt populair atm. Volgens mij waren er vorig jaar 400+ eerstejaars op de HvA.
Wat ga je doen tijdens de intro?quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 01:35 schreef rebel84 het volgende:
Offtopic: ik studeer Interactieve Media aan de HvA en heb de introductie samen met MIM gehad. Was écht boring, dus bij deze wil ik je de intro van MIM afraden.
Klinkt een stuk saaier/moeilijkerquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 01:26 schreef Vieske het volgende:
Wel grappig, in Groningen heette deze opleiding eerst Informatiedienstverlening & -Management.
Nouh, als je in Amsterdam gaat studeren, dan verwacht je als aankomend student een leuke intro in dé stad van Nederland, maar na werkelijk een half dagje Amsterdam gingen we naar Zeewolde. In the middle of nowhere stonden we met z'n allen op een camping en werden er spelletjes gedaan die op een gemiddeld verjaardagspartijtje van een 6-jarige niet zouden misstaan.quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 12:51 schreef gekke_sandra het volgende:
[..]
Wat ga je doen tijdens de intro?Dat kan je me dan vast wel vertellen
Wel een nice begin.. gelijk gezeik, omdat ik niet meedoe met de restquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 14:41 schreef rebel84 het volgende:
Of blijf gewoon 'n paar dagen lekker thuis, heb je extra vakantie. Dat had ik destijds beter kunnen doen.
Alle studenten die bij ons niet bij de intro waren, kwamen op de eerste schooldag aan met de smoes "Ja, ik was nog op vakantie."quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 15:13 schreef gekke_sandra het volgende:
[..]
Wel een nice begin.. gelijk gezeik, omdat ik niet meedoe met de rest
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |