abonnement Unibet Coolblue
  zondag 8 oktober 2006 @ 14:36:25 #26
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_42479092
quote:
Op zondag 8 oktober 2006 14:27 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Zijn gedrag is gewoon Turks... Turkse families hebben iets als eer he.. en je schoondochter die zo goed als naakt in bad bij twee jongens zit is niet bepaald eervol..
En dat eergevoel van Semih valt dan nog wel meee..
wat een onzinopmerking
Zou jij het accepteren als je vriendin naakt of bijna naakt bij 2 kerels in bad gaat zitten dan?
If you wish to be a success in the world, promise everything, deliver nothing.
Nothing is more difficult, and therefore more precious, than to be able to decide.
Victory belongs to the most persevering
pi_42479151
quote:
Op zondag 8 oktober 2006 04:19 schreef smikkeltje het volgende:

[..]

Ben ik met je eens maar als ik in het dagelijks leven kijk dan hebben al mijn vrienden een sem en mich verhouding. De stelletjes die ik ken en gelijkwaardig waren zijn al lang uitelkaar. Heeft niks met turks ofzo te maken.
Ik ken echt geen een stel (inclusief mezelf en partner zijn al 25 jaar samen) die hetzelfde zijn.
totaal mee eens! de "man vrouw" relatie moet niet gelijk zijn! wel met respect maar iedereen is anders en als mensen idem gaan wezen is er altijd 1tje die liegt!

mrSPLIFFY: mich en semih hebben half jaar verkering! daarvoor woode ze al samen omdat mich een kamer bij seih huurde! zo leerde ze elkaar kennen en is het uitgegroeit in verlieftheid!
en dan nog... ze kennen elkaar dus langer dan big brother en hun kijkers

en uhm patrick37....
semih is niet dominanter dan menig ander in dat huis hoor! hebbie e10 gehoort met zijn "HOE PRAAT JIJ TEGEN MIJ" alsof tie god is ofzo... sukkel...
en tijn? die loopt ook rond alsof HIJ altijd gelijk heeft!
en semihs gedrag jegens micheline... doe even niet zo simpel... moet jij met semih leven? nee dat moet zij! dus vanwaar jou stress over hoe hij doet?
en uhm... tuurlijk is ze onzeker... ze heeft pas een half jaar met hem! zijn niet getrouwt ofzo... zitten in een tv show weten niets zeker wat er daaruiten gebeurt en er lopen een paar debielen terng turk en rot naar je eigen land te roepen naar haar lief!...
weet niet of je er iets van weet maar ons vrouwen zijn best gevoelig voor dat soort zaken!
heb je een vrouw die er eerlijk over durft te wezen zal ze dit zo beamen!
je moest eens weten hoeveel rivieren ik in het begin van mijn relatie heb gejankt omdat ik iets wat hij zei iet helemaal begreep!

o en uhm ik en parter zijn ook alletwee nederlanders! en mijn vriend is ook redelijk dominant... en ik een emotionele troela... dus uhm moeten wij dan ook maar uit elkaar volgens het forum?
pi_42479311
quote:
Op zondag 8 oktober 2006 14:36 schreef teamlead het volgende:

[..]

wat een onzinopmerking
Zou jij het accepteren als je vriendin naakt of bijna naakt bij 2 kerels in bad gaat zitten dan?
ik volg het hele BB niet, en ken dus ook Semih niet, maar het lijkt mij op zich een normale reactie van zo'n knul.

als mensen dan zeggen "ja, maar iedereen had haar toch al naakt gezien", dan missen ze dus het gevoel voor context.

van wat ik hier lees is het de context die die knul niet lekker zit, ze had ook wat meer aan kunnen houden/trekken en dan in het zwembad duiken met 2 blijkbaar overduidelijk in een bepaalde mood zijnde knullen.
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
  zondag 8 oktober 2006 @ 15:17:32 #29
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_42480157
quote:
Op zondag 8 oktober 2006 14:46 schreef milagro het volgende:

[..]

ik volg het hele BB niet, en ken dus ook Semih niet, maar het lijkt mij op zich een normale reactie van zo'n knul.

als mensen dan zeggen "ja, maar iedereen had haar toch al naakt gezien", dan missen ze dus het gevoel voor context.

van wat ik hier lees is het de context die die knul niet lekker zit, ze had ook wat meer aan kunnen houden/trekken en dan in het zwembad duiken met 2 blijkbaar overduidelijk in een bepaalde mood zijnde knullen.
dat dus.

Semih wordt door veel mensen verweten te dominant te zijn naar zijn vriendin, maar tegelijkertijd zie ik haar heel weinig moeite doen om zelf na te denken. Imho hoort het ook bij een relatie dat je rekening houdt met elkaars gevoelens en ik vind dat Mich dat te weining doet
If you wish to be a success in the world, promise everything, deliver nothing.
Nothing is more difficult, and therefore more precious, than to be able to decide.
Victory belongs to the most persevering
pi_42480355
quote:
Op zondag 8 oktober 2006 15:17 schreef teamlead het volgende:

[..]

dat dus.

Imho hoort het ook bij een relatie dat je rekening houdt met elkaars gevoelens en ik vind dat Mich dat te weining doet.
Eerste deel van je zin volledig mee eens.

Tweede deel......worden we het niet over eens, denk ik.
Wat is erger ? In je onderbroek in een zwembad duiken of zeggen (in een groep) "Moet je ongesteld worden, of zo" en "Zij is mijn volgende ex"

Doelbewust kwetsende opmerkingen imho. En dat heeft Semih over zichzelf ook meerdere malen gezegd.

Onbewuste fouten maken omdat je wat vrijer bent dan je vriend en Bewust kwetsen staan hier centraal in de relatie.

Micheline houdt te weinig rekening met Semih's gevoelens ? I'm flabbergasted.
"Ik wou dat Tanja er nog was, daar kon je tenminste goed mee praten" - Joost Hoebink
Nihil volentibus arduum est
pi_42480397
Overigens ben ik nog steeds van mening dat Semih zo snel mogelijk het huis uit moet.

Kunnen we Micheline eens zien zonder molensteen om der nek.

[ Bericht 73% gewijzigd door Nostalgist op 08-10-2006 15:40:56 ]
"Ik wou dat Tanja er nog was, daar kon je tenminste goed mee praten" - Joost Hoebink
Nihil volentibus arduum est
pi_42495074
jeetje nostalgist... je blijft echt hangen in het verleden!
als die 2 zinnetjes echt zo vrezelijk zijn....
er worden de gehele dag ook door andere dat soort dingen gezecht!
denk dat vriend en vriendin die elkaar iets zeggen dat kwetsend KAN zijn anders is dan die steekjes onder water die sommige andere de hele tijd doen!
zal eerder mijn vriend grappig vinden dan een "vreemde"
pi_42505829
quote:
Op zondag 8 oktober 2006 22:25 schreef goofychicken het volgende:
jeetje nostalgist... je blijft echt hangen in het verleden!
"Ik wou dat Tanja er nog was, daar kon je tenminste goed mee praten" - Joost Hoebink
Nihil volentibus arduum est
pi_42532807
quote:
Op zondag 8 oktober 2006 15:27 schreef Nostalgist het volgende:
Overigens ben ik nog steeds van mening dat Semih zo snel mogelijk het huis uit moet.

Kunnen we Micheline eens zien zonder molensteen om der nek.
Heb er gisteren even op gelet tijdens de uitzending en het is volgens mij wel 'his way or the highway', hij zal nooit toegeven....
bla bla bla......
pi_42534335
de in elkaar geknipte uitzending bedoel je?
wat vaker streams kijken zou ik zeggen hij is ook erg vaak heel lief voor mich en zij kan soms ook best bijten naar hem!
maar goed he de tv zegt het dus zal het wel waar zijn
pi_42534781
De tv kan inderdaad flink manipuleren, das zeker waar...
bla bla bla......
  dinsdag 10 oktober 2006 @ 10:35:32 #37
66779 Brasco125
gamertag: DirtyBrasco NL
pi_42535287
nah, ik vind zo wie zo dat die twee maar amper verder naar elkaar om kijken (wat ik er van gezien heb). Je hebt altijd wel een dominante en een minder dominante in een relatie. Ik kan ook redelijk dominant zijn en in het verleden leidde dat tot relaties als deze die niet in verhouding zijn. Ik heb nu een redelijk dominant vrouwtje die flink tegengas bied, en ik heb het idee dat onze relatie in balans is en we hebben dan ook relatief weinig ruzie.
  dinsdag 10 oktober 2006 @ 12:52:41 #38
131016 mspoez
Crazy catlady
pi_42539243
Weet je wat mij opvalt? Dan maken ze ruzie (niks mis mee) en dan hoor je Semih de meest onaardige dingen zeggen en Mich huilen...en vervolgens gaat MIch vergeving vragen aan Sem. Vreemd.
Prrrrr
pi_42539609
quote:
Op dinsdag 10 oktober 2006 12:52 schreef mspoez het volgende:
Weet je wat mij opvalt? Dan maken ze ruzie (niks mis mee) en dan hoor je Semih de meest onaardige dingen zeggen en Mich huilen...en vervolgens gaat MIch vergeving vragen aan Sem. Vreemd.
als de dood hem kwijt te raken dus.

als iemand je tijden achtereen rottig behandeld, kan een van nature onzeker iemand gaan denken dat het wel aan haar moet liggen, niet meer weten hoe het ook kan, een soort van hersenspoelen eigenlijk,niet altijd bewust gedaan door de ander, maar soms self inflicted..

ohof....

Semih is een bruut, een wrede psychologische mishandelaar, ws een latente homo met een hekel aan vrouwen, die zijn gevoelens al jaaaaaaaaaren onderdrukt, met een dominante kille moeder aan wie Mich hem doet denken, of nee, iedere vrouw moet het ontgelden, het zijn allemaal kuthoeren, of nee, zijn moeder zat in het leven, en ontving haar klanten terwijl kleine Semiih's ledikantje in de hoek vh peeskamertje stond en en en


maar goed, wat de eerste alinea zegt, dus , en ik kijk niet eens
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
  dinsdag 10 oktober 2006 @ 13:16:23 #40
81426 PH52
maar natuurlijk
pi_42539937
quote:
Op dinsdag 10 oktober 2006 13:05 schreef milagro het volgende:

[..]

* knip
ohof....

Semih is een bruut, een wrede psychologische mishandelaar, ws een latente homo met een hekel aan vrouwen, die zijn gevoelens al jaaaaaaaaaren onderdrukt, met een dominante kille moeder aan wie Mich hem doet denken, of nee, iedere vrouw moet het ontgelden, het zijn allemaal kuthoeren, of nee, zijn moeder zat in het leven, en ontving haar klanten terwijl kleine Semiih's ledikantje in de hoek vh peeskamertje stond en en en
Zo herkenbaar dit

hoi mam, hoe is het met je, druk ?
_ De mens is de maat van alle dingen _
  dinsdag 10 oktober 2006 @ 15:54:03 #41
159868 Big_Momma
En de winnaar is...Rik!
pi_42545588
Weetje... Het zijn allebei zeikerds, dus ze passen prima bij elkaar...
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')