Is niet jou schuld.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 15:57 schreef steve2003 het volgende:
Beste Fok!ers met verstand van auto's,
zojuist reed ik weg bij de groenteboer, schakelde ik van z'n een naar z'n twee, en hoorde ik plots een enorme rotherrie uit m'n auto komen... Alsof m'n auto ineens door sjonnie getuned was, alleen dan een stuk harder dan die getunede happymail auto's, en eht kwam van linksvoor onderin de auto!
Ik maak me er bestwel zorgen over, vooral omdat het mijn auto niet is! Weet iemand wat dit is? En hoe duur is het om te maken? Is het iets wat mijn schuld is, of wat gewoon dor ouderdom komt?
Alle hulp en adviezen zijn welkom, want ik schijt hem best hard op het moment![]()
![]()
daar leek het op ja, maar wat kan je er tegen doen? En is het mijn schuld? kan ik er nog mee rijden?quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 16:00 schreef Foo_niks het volgende:
Praten we over uitlaatgeluid?
Zal er wel een pakking tussenuitliggen dan,of een uitlaatlek.
1. gewoon eerlijk vertellen dat die uitlaat verrot is.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 16:47 schreef steve2003 het volgende:
maar ik heb trouwens altijd gehoord dat zo'n uitlaat pleuris duur is? heb een volvo 440 trouwens... Zijn die dingen er trouwens moeilijk onder te hangen als ik het zelf doe? Heb geen zak verstand van auto's, maar ben wel enigsinds technisch aangelegd...
Wat is langzaam bij je? als je een lekke uitlaat hebt, zul je niet veel vermogens verlies hebben hoor. Ben bang dat het dan iets anders isquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 16:02 schreef steve2003 het volgende:
het is een heel hard, diep brommend geluid... De auto trok ook plotseling heel langzaam op. Ik heb een extreem beknopte kennis van auto's, maar het leek alsof de uitlaat los was gegaan ofzo, of de demper, want het klonk gewoon als motorgeluid, alleen dan stukken lager en harder... Alsof het zo'n raceporsche was die op zandvoort rondrijd...
maar is dit nog veilig om mee naar de garage te rijden? Wil namelijk liever niet dat mijn familie dit hoort namelijk (heb net m'n rijbewijs en had al snel een ongeluk)
Stelt niets voor, half uurtje werk... Je moet alleen de bouten los zien te krijgen, wat nog wel eens lastig kan zijn. Als je naar de dealer gaat is het duur jaquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 16:47 schreef steve2003 het volgende:
maar ik heb trouwens altijd gehoord dat zo'n uitlaat pleuris duur is? heb een volvo 440 trouwens... Zijn die dingen er trouwens moeilijk onder te hangen als ik het zelf doe? Heb geen zak verstand van auto's, maar ben wel enigsinds technisch aangelegd...
Als het bij het spruitstuk lek is, heb je meer last van verlies dan bij de einddemper.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 17:18 schreef polarbytes het volgende:
[..]
Wat is langzaam bij je? als je een lekke uitlaat hebt, zul je niet veel vermogens verlies hebben hoor. Ben bang dat het dan iets anders is
Kloptquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 17:22 schreef loveli het volgende:
[..]
Als het bij het spruitstuk lek is, heb je meer last van verlies dan bij de einddemper.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |