abonnement Unibet Coolblue
pi_42381126
Wanneer gaat de rode telefoon nou eens ? ik snap de meerwaarde van dat ding niet
  donderdag 5 oktober 2006 @ 10:10:33 #2
134710 bb-millie
pragmatisch gestoord
pi_42381411
Hij is nu twee keer gegaan, toch? 1x tijdens de live-uitzending en een keer op zondag, vind het trouwens ook belachelijk dat er niks anders uit komt als een nominatie, zo suf...
Chaos is de duivel en ik ben er mee getrouwd...
  donderdag 5 oktober 2006 @ 10:22:38 #3
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_42381694
ja, en de volgende keer neemt Egbert op en is ie vrij van nominaties tot de finale

moet ie wel vóór as maandag rinkelen, die foon
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
  Moderator donderdag 5 oktober 2006 @ 11:04:36 #4
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_42382677
Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
  Moderator donderdag 5 oktober 2006 @ 11:05:18 #5
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_42382701
Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
  Moderator donderdag 5 oktober 2006 @ 11:06:09 #6
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_42382721
Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
  † In Memoriam † donderdag 5 oktober 2006 @ 11:24:17 #7
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_42383252
Voor Sabine, Monique, Tijn en Rik een speciale telefoon:

pi_42384182
Ik vind het trouwens erg vervelend dat er alleen maar negatieve dingen gebeuren als iemand het initiatief neemt om de rode telefoon op te nemen. Straks durft niemand meer.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  Moderator donderdag 5 oktober 2006 @ 12:42:40 #9
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_42385311
quote:
Op donderdag 5 oktober 2006 11:57 schreef Isabeau het volgende:
Ik vind het trouwens erg vervelend dat er alleen maar negatieve dingen gebeuren als iemand het initiatief neemt om de rode telefoon op te nemen. Straks durft niemand meer.
Ook goed. Als de telefoon niet opgenomen wordt, staat iedereen genomineerd.

En "alleen maar negatieve dingen"... dat ding is in al die weken twee keer afgegaan, da's nu juist het probleem. Ze laten het idee versloffen.
Maar: grote kans dat het de keer hierna iets positiefs is.
Als ik genomineerd stond, zou ik een volgende keer dat die foon gaat een sprint trekken.

Ze zouden trouwens ook een boodchap kunnen doorbellen die voor de één positief uitpakt en voor de ander negatief. Bijvoorbeeld: " Beste bewoner, als jij op dit moment genomineerd staat, mag je iemand anders aanwijzen om de nominatie over te nemen. Maar als jij op dit moment niét genomineerd staat, moet je de nominatie overnemen van iemand anders naar eigen keuze."
Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
pi_42385863
Ik denk dat die telefoon later pas een grotere rol gaat spelen. Ze gebruiken hem nu alleen om hem 'pittig en bloedlink' neer te zetten en ze zorgen dat we (en ze) weten dat hij er is. Het zal me niks verbazen dat er ook goed nieuws uit dat ding kan komen.
The Hick from French Lick
The camera always points both ways. In expressing the subject, you also express yourself.
  donderdag 5 oktober 2006 @ 13:11:02 #11
16701 scanman01
Today's a good day
pi_42386135
quote:
Op donderdag 5 oktober 2006 12:42 schreef Gert het volgende:
Maar: grote kans dat het de keer hierna iets positiefs is.
Als ik genomineerd stond, zou ik een volgende keer dat die foon gaat een sprint trekken.
Dat dachten ze de vorige keer dus ook, omdat de eerste keer negatief was.
My soul is painted like the wings of butterflies
  Moderator donderdag 5 oktober 2006 @ 13:33:58 #12
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_42386787
quote:
Op donderdag 5 oktober 2006 13:11 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Dat dachten ze de vorige keer dus ook, omdat de eerste keer negatief was.
Jawel, maar als je al genomineerd staat heb je minder te verliezen, plus dat de kans weer iets groter is nu dat het wat positiefs is, normaal gesproken.
Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
pi_42396762
quote:
Op donderdag 5 oktober 2006 12:42 schreef Gert het volgende:

[..]

Ook goed. Als de telefoon niet opgenomen wordt, staat iedereen genomineerd.

En "alleen maar negatieve dingen"... dat ding is in al die weken twee keer afgegaan, da's nu juist het probleem. Ze laten het idee versloffen.
Maar: grote kans dat het de keer hierna iets positiefs is.
Als ik genomineerd stond, zou ik een volgende keer dat die foon gaat een sprint trekken.

Ze zouden trouwens ook een boodchap kunnen doorbellen die voor de één positief uitpakt en voor de ander negatief. Bijvoorbeeld: " Beste bewoner, als jij op dit moment genomineerd staat, mag je iemand anders aanwijzen om de nominatie over te nemen. Maar als jij op dit moment niét genomineerd staat, moet je de nominatie overnemen van iemand anders naar eigen keuze."
die is leuk!
pi_42419775
quote:
Op donderdag 5 oktober 2006 12:42 schreef Gert het volgende:

[..]

Ook goed. Als de telefoon niet opgenomen wordt, staat iedereen genomineerd.

En "alleen maar negatieve dingen"... dat ding is in al die weken twee keer afgegaan, da's nu juist het probleem. Ze laten het idee versloffen.
Maar: grote kans dat het de keer hierna iets positiefs is.
Als ik genomineerd stond, zou ik een volgende keer dat die foon gaat een sprint trekken.

Ze zouden trouwens ook een boodchap kunnen doorbellen die voor de één positief uitpakt en voor de ander negatief. Bijvoorbeeld: " Beste bewoner, als jij op dit moment genomineerd staat, mag je iemand anders aanwijzen om de nominatie over te nemen. Maar als jij op dit moment niét genomineerd staat, moet je de nominatie overnemen van iemand anders naar eigen keuze."
dit zou inderdaad een hele leuke optie zijn!
pi_42421627
Of deze,...BB wilde toch harder zijn dit jaar?

Tringggggggggggggggg:
Beste bewoner, je pakt nu je koffer in en verlaat per direct het huis. Je hebt 1 uur de tijd om je koffer in te pakken.

Daarna gaat deze persoon weer naar een kamer (waar ook Hilde zat) en kunnen de bewoners gaan stemmen in de groep of ze deze ene persoon weer terug willen in het huis of juist niet.

Dit zet de onderlinge relaties lekker op scherp.

Maar BB wil natuurlijk niet het schema in de war gooien en zodoende de broodnodige SMSje mislopen mochten ze hem/haar daadwerkelijk wegstemmen...dus pakt het op het end altijd weer positief uit voor de bewoner die de telefoon opnam.
Hij/zij komt opeens gewoon weer in het huis wandelen en de bewoners die tegen hebben gestemd staan een week op noodrandsoen of mogen niet meekijken naar een avondje film.
  vrijdag 6 oktober 2006 @ 14:11:35 #16
139324 Plots
Luctor et Emergo
pi_42421927
wedden dat ie vandaag afgaat, en morgen dus in de uitzending
pi_42422045
quote:
Op vrijdag 6 oktober 2006 14:11 schreef Plots het volgende:
wedden dat ie vandaag afgaat, en morgen dus in de uitzending
In het weekend is er geen BB uitzending
  † In Memoriam † zondag 8 oktober 2006 @ 22:27:43 #18
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_42495177
EN DAN NU ----->>>TRINNNNNGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGG

Wil JIJ nu tegen Etienne zeggen dat hij i.p.v. Sem op de bank moet gaan zitten dat Sabrina mag ruilen met Egbert
  † In Memoriam † zondag 8 oktober 2006 @ 22:33:45 #19
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_42495407
.

[ Bericht 99% gewijzigd door Loedertje op 08-10-2006 22:34:06 ]
  zondag 8 oktober 2006 @ 23:15:21 #20
57497 happyme28
I'm so happy
pi_42497247
Vind wel dat ze te weinig gebruik maken van de telefoon
pi_42561837
Vrijdag is het de 13e

Denk dat de hotline dan gaat. Voor degene die hem oppakt zal dat een ongeluksdag zijn, want die mag meteen z'n/haar koffer pakken.
pi_42572598
Maandag in de live uitzending gaat de telefoon.

Beste bewoner, deze week zal er door jullie NIET genomineerd worden in de DBK.
Jij gaat dus NU twee bewoners aanwijzen die deze week genomineerd staan.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')