abonnement Unibet Coolblue
pi_42342769
Ik denk dat je gelijk hebt dat alles uit Zweden komt, op de zakken stond in het Zweeds en Engels wat erin zat. Dus als het tijdelijk is uitverkocht zullen ze wel wachten op een nieuwe lading ofzo.
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_42343177
Ga voorlopig niks bestellen, maar wil wel ff op de hoogte gehouden worden door jullie

Ben nog steeds super blij met alles wat ik laatst heb gekocht

tvp dus
pi_42343418
quote:
Op dinsdag 3 oktober 2006 21:43 schreef Syrena het volgende:
Ik denk dat je gelijk hebt dat alles uit Zweden komt, op de zakken stond in het Zweeds en Engels wat erin zat.
Eens opletten als ik de rest van mijn bestelling ontvang. Het is mij tot nu toe nog niet opgevallen.
pi_42343423
Ik kreeg vandaag een mailtje van ze, over dat er een annulering/verandering niet was doorgekomen ofzo. Had namelijk een broek besteld, de volgende dag stond ie niet meer bij m'n bestellingen dus bestelde ik 'm opnieuw, maar later toch weer geannuleerd dus zal daar wel door komen. In ieder geval, in het mailtje stond dat ze als "pleister op de wond" 15% korting gaven. Lief
pi_42343891
Ik hoop dat mijn bestelling een beetje opschiet dan.. betere tvp kon ik even niet verzinnen
pi_42344065
Hmm, mijn bestelling was er heel snel...

Trouwens hij zat bij mij ook heel strak om de bovenbenen hoor is gewoon het model stond me ook niet mooi
Mijn moeder heeft 40 en daar zat hij wel goed alleen breed om de middel. Ik had een 42 besteld.
Voices tell me I'm the shit.
pi_42344071
quote:
Op dinsdag 3 oktober 2006 22:23 schreef ZwarteMagika het volgende:
Ik hoop dat mijn bestelling een beetje opschiet dan.. betere tvp kon ik even niet verzinnen
Idem
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_42345132
Grmbl was vanochtend niet thuis toen ze met mijn bestelling langs kwamen
How rude!
pi_42349848
quote:
Op dinsdag 3 oktober 2006 23:06 schreef blaaatkipje het volgende:
Grmbl was vanochtend niet thuis toen ze met mijn bestelling langs kwamen
Bij mij geven ze het gelukkig altijd bij de buren af.
pi_42350138
Alles komt inderdaad uit Zweden. Als je iets retour stuurt wordt dat ook doorgestuurd naar Zweden en daar wordt je retourzending ook pas verwerkt. Dit kan wel meer dan 2 weken duren aldus een klantenservice medewerkster.
amokaapjeeh O+
pi_42350377
quote:
Op woensdag 4 oktober 2006 08:55 schreef Coconut het volgende:
Alles komt inderdaad uit Zweden. Als je iets retour stuurt wordt dat ook doorgestuurd naar Zweden en daar wordt je retourzending ook pas verwerkt. Dit kan wel meer dan 2 weken duren aldus een klantenservice medewerkster.
Gelukkig kreeg ik mijn geld gewoon terug in de winkel
Moet ik nu dan het volledige bedrag betalen + 1 euro? Ja he?
Ik vind het nog steeds onduidelijk, ik dacht nl. dat je geen geld terugkreeg in de winkel. Naja.
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
  Nerd met benen woensdag 4 oktober 2006 @ 09:23:00 #13
18073 miss_bleu
pi_42350533
Bestelling is onderweg 27.09.2006 65,60 4,90 70,50 <-- nog niet binnen
pi_42351714
quote:
Op woensdag 4 oktober 2006 08:32 schreef Koningin het volgende:

[..]

Bij mij geven ze het gelukkig altijd bij de buren af.
Gelukkig doen ze dat hier niet, mijn buren zijn niet echt geweldig betrouwbaar.
How rude!
pi_42363538
Kinderbijslag is binnen, dat wordt weer een ritje naar H&M maken
Saartje
pi_42363925


Ik heb deze riem gekocht. .
Whatever I want.
pi_42365734
Ik heb de factuur nog maar eens bekeken Breng je in de winkel iets terug dan krijg je daar je geld terug, hoef je geen 1 euro te betalen, je betaalt het totaalbedrag dat op de factuur staat.

Waarom vond ik dat zaterdag zo onduidelijk? Aniehoe, heb betaald en verheug me nu al op zondag (shoppen in Amsterdam) en volgende week (shoppen in Utrecht)
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_42366220
Ik wil maar 1 broek terugbrengen/sturen hoe werkt dat
Voices tell me I'm the shit.
pi_42367063
je doet de broek weer in de plastic zak die je in de H&M(plastic)zak zet maar daarvoor haal je het stickertje dr af en die plak je op de retourbon/sticker die je over je eigen adres plakt. Je brengt de tas naar het postkantoor en tis klaar
How rude!
pi_42367345
Okay, ik had dus 2,5 week geleden een sollicitatiegesprek en mocht door naar de tweede ronde. Over die datum zouden ze binnen 2 weken terugbellen, en als dat niet het geval was, moest ik vrijdag zelf maar even naar het nummer van de shopmanager bellen.
Niet teruggebeld, dus vrijdag zelf gebeld... Heel de dag wordt er niet opgenomen . Zaterdag ook geprobeerd, en weer heel de dag niks! Toen maandag nog maar eens gebeld en na een halve dag werd er gewoon OPGENOMEN!
Die middag zou er een gesprek plaatsvinden met alle floormanagers en dan zou ook besproken worden op welke vloeren er nog plaats is voor nieuwelingen. Dus ik word deze week gebeld OF ik moet vrijdag tussen 5 en 6 terugbellen . Dat zal dus wel op het laatste neerkomen.
Maar die man wist nog wel wie ik was

En verder nog twee dunne lange hemdjes gekocht, in het zwart en in het wit. En een heel leuk winterjasje gepast en m'n oog laten vallen op een mooi zwart blazertje met gouden knoopjes dat eventueel ook wel als winterjasje kan functioneren, maar met die dingen wacht ik dus even tot m'n salaris er weer is, want m'n banksaldo is weer om te janken momenteel.
pi_42369676
quote:
Op woensdag 4 oktober 2006 19:34 schreef blaaatkipje het volgende:
je doet de broek weer in de plastic zak die je in de H&M(plastic)zak zet maar daarvoor haal je het stickertje dr af en die plak je op de retourbon/sticker die je over je eigen adres plakt. Je brengt de tas naar het postkantoor en tis klaar
En de reden van retour. Tenminste, dat vul ik wel altijd in.
pi_42370090
hoe zit het dan met de rekening? krijg je een nieuwe thuis of wat
Voices tell me I'm the shit.
pi_42370609
ja elke maand krijg je een rekening van wat je hebt 'uitgegeven', als ze jouw retour nog niet verrekend hebben dan komt dat de maand er na I guess?
How rude!
pi_42370722
quote:
Op woensdag 4 oktober 2006 21:28 schreef blaaatkipje het volgende:
ja elke maand krijg je een rekening van wat je hebt 'uitgegeven', als ze jouw retour nog niet verrekend hebben dan komt dat de maand er na I guess?
dus wachten met betalen tot de neiuwe rekening?
Voices tell me I'm the shit.
pi_42371232
quote:
Op woensdag 4 oktober 2006 21:16 schreef melanie_the_miss het volgende:
hoe zit het dan met de rekening? krijg je een nieuwe thuis of wat
Ik vulde gewoon het uiteindelijke bedrag in nadat ik iets had teruggestuurd (had een acceptgiro, geen maandfactuur)
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')