Nena gaat niet bloot! Ze doet er alles aan om niets te laten zien. Als je op bloot caps van haar wacht, kun je helaas lang wachten.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 20:20 schreef dracula100 het volgende:
Dan maar zo,n oude kont....please scanman ik wil Nena..
ach joh....kwestie van tijd...geloof mij nouquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 01:38 schreef scanman01 het volgende:
Nena gaat niet bloot! Ze doet er alles aan om niets te laten zien. Als je op bloot caps van haar wacht, kun je helaas lang wachten.
Vanwege de Silvia pix die ik gisteren geplaatst heb?quote:
Nou, gelukkig hebben ze een fitnessruimte in die toko.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 15:37 schreef scanman01 het volgende:
Vanwege de Silvia pix die ik gisteren geplaatst heb?
Silvia is 29
Niks mis met Silvia. Wat mij betreft mag ze uit die fitnessruimte blijven.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 15:42 schreef APK het volgende:
[..]
Nou, gelukkig hebben ze een fitnessruimte in die toko.![]()
Goede serie maestro.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 15:44 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Niks mis met Silvia. Wat mij betreft mag ze uit die fitnessruimte blijven.![]()
Dat heb ik dus andersom. Ik hou niet van dat afgetrainde en dat dunne. Ik hou meer van lekker zacht enzo, beetje buikjequote:Op vrijdag 6 oktober 2006 16:17 schreef Gert het volgende:
Maar ik moet eerlijk zeggen dat als ik de veelbelovende buik, taille en tieten zie van Nena, dat er dan acuut dierlijke instincten bovenkomen die bij Sylvia achterwege blijven ofzo.
well lekkere tieten voor een 13-jarige danquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 16:45 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat heb ik dus andersom. Ik hou niet van dat afgetrainde en dat dunne. Ik hou meer van lekker zacht enzo, beetje buikjeIk ben het wat dat betreft met de oudere dames in het huis eens: Nena's lichaam is een beetje dat van een 13 jarige.
Ben het niet snel met je eens, maar nu moet ik toch toegeven dat we in ieder geval dezelfde dierlijke instincten hebben...quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 16:17 schreef Gert het volgende:
[..]
Goede serie maestro.
Om op te liggen en aan te zitten ziet het eruit als een prima lijf enzo.
Gezellig voor wat echtelijke vanillesex enzo.
Maar ik moet eerlijk zeggen dat als ik de veelbelovende buik, taille en tieten zie van Nena, dat er dan acuut dierlijke instincten bovenkomen die bij Sylvia achterwege blijven ofzo.
wtfquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 15:35 schreef scanman01 het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik vind het heel erg meevallen hoor. Zeker voor iemand van haar leeftijd. Weinig mis mee.quote:
Het ju oma ok tietu? tjemug zech...quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 17:03 schreef Timis.ro het volgende:
[..]
m'n oma het ok tietuh, mar die wil ik ok nie zien![]()
Held!quote:Op zondag 8 oktober 2006 02:05 schreef scanman01 het volgende:
Ladies and gentlemen... we - almost - got her
[afbeelding]
quote:Op zondag 8 oktober 2006 02:05 schreef scanman01 het volgende:
[afbeelding]
quote:Op zondag 8 oktober 2006 02:05 schreef scanman01 het volgende:
[afbeelding]
Zo is hij gewoon opgeslagen aangezien scanman ook veel screens maakt van BBquote:Op zondag 8 oktober 2006 15:31 schreef modric11 het volgende:
dat is toch geen nena..want er staat big brother???
Van mij hoeft ze echt niet naar de orthodingesquote:Op zondag 8 oktober 2006 21:41 schreef Cruizer het volgende:
Waarom hebben die sukkels kasten met melkwitte deuren geplaatst ???
Ze heeft echt een goed lijf, nu nog even naar de orthodontist om die bek goed te krijgen !![]()
gewiept ?? Is dat iets wat je ook nog op oudere leeftijd doet (het wipt en het piept?)quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 10:28 schreef fr0x het volgende:
ik heb haar gewiept
Mwah.. de streams staan regelmatig op Nena als zij zich omkleedt, maar ze haalt dagelijks een hele toer uit om te zorgen dat er zo weinig mogelijk te zien is.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 11:58 schreef johnny_rabbitte het volgende:
ik vrees dat talpa veel doet om nena blootvrij tehouden ivm mogelijke geldstroompjes van de bladen voor echte pics..
Viel mij ook al op ja. Het lijkt er zelfs op dat de regie van DGK er ook al een sport van heeft gemaaktquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 12:11 schreef Gert het volgende:
[..]
Mwah.. de streams staan regelmatig op Nena als zij zich omkleedt, maar ze haalt dagelijks een hele toer uit om te zorgen dat er zo weinig mogelijk te zien is.
schijnbaar heeft ze ook al een aanbod van de playboy gehad.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 13:51 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Viel mij ook al op ja. Het lijkt er zelfs op dat de regie van DGK er ook al een sport van heeft gemaakt
Jep. En afgeslagen.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 16:42 schreef avotar het volgende:
[..]
schijnbaar heeft ze ook al een aanbod van de playboy gehad.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |