het ziet er wel heel goed uit!!quote:Op zondag 1 oktober 2006 21:44 schreef Michellee het volgende:
Zo silicoontjes......
Aan het topic te zien weet Ilona zeer boeiende discussies op te wekken.quote:Op donderdag 9 november 2006 00:04 schreef Gert het volgende:
llona. Typen jullie ook een hoofdletter i en dan de rest van haar naam?
Je zou net zo goed met twee keer de kleine letter L kunnen beginnen. Dat typt een stuk sneller.![]()
Misschien wel omdat ze zo'n lekkere zachte vacht heeft.quote:Op donderdag 16 november 2006 20:03 schreef SpankTheMonkey het volgende:
**Breaking News**
Ilona wordt 'konijntje' genoemd door haar vriend, en de kijker mag zelf verzinnen waarom.
Nymf.....![]()
en ze heeft zo'n irrritant tuit mondje, net zoals Victoria Beckham. Dat Amsterdamse accent kan ik ook niet uitstaan, net zoals alles 'leuk' is. Je deteste Ilonaquote:Op zaterdag 18 november 2006 00:15 schreef bloodymary het volgende:
Ik vind haar een goedkope, ordinaire uitstraling hebben. Dat komt vooral door die enge nepwimpers.
Dat heeft ze natuurlijk cadeau gekregen van die esthetische kliniek waar ze werkt.quote:Op zaterdag 18 november 2006 17:52 schreef erkel het volgende:
[..]
en ze heeft zo'n irrritant tuit mondje, net zoals Victoria Beckham. Dat Amsterdamse accent kan ik ook niet uitstaan, net zoals alles 'leuk' is. Je deteste Ilona![]()
![]()
![]()
![]()
Moi aussi. Ze is mijn minst favo bewoner, ik hoop dat ze er snel uitgestemd wordt.quote:Op zaterdag 18 november 2006 17:52 schreef erkel het volgende:
Dat Amsterdamse accent kan ik ook niet uitstaan, net zoals alles 'leuk' is. Je deteste Ilona![]()
![]()
![]()
![]()
Ik moest daar juist erg hard om lachen! Ik vond het wel "leuk" van haar.quote:Op dinsdag 21 november 2006 18:01 schreef Bagheera het volgende:
[..]
Moi aussi. Ze is mijn minst favo bewoner, ik hoop dat ze er snel uitgestemd wordt.
'Effe een wippie maken'. Kan het nog ordinairder?![]()
Ik ook, maar Stephan en (een gezonde) Eveline zijn ook niet om uit te staanquote:Op zaterdag 18 november 2006 17:52 schreef erkel het volgende:
[..]
en ze heeft zo'n irrritant tuit mondje, net zoals Victoria Beckham. Dat Amsterdamse accent kan ik ook niet uitstaan, net zoals alles 'leuk' is. Je deteste Ilona![]()
![]()
![]()
![]()
Die zijn tenminste nog min of meer 'echt'. Ilona is gewoon 1 en al nepheid, verklaard ook waarom ze bij zo'n kliniek werktquote:Op dinsdag 21 november 2006 23:59 schreef VirtualPOM het volgende:
[..]
Ik ook, maar Stephan en (een gezonde) Eveline zijn ook niet om uit te staan![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |