zo diep ben ik ook nog neit gezonkenquote:Op donderdag 28 september 2006 21:13 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Maak zo'n kartonnen bordje met je nickname erop en fok-bagger meet erop. En die houdt je omhoog alsof je iemand uit een ander land opwacht bij het vliegveld.
Nicequote:Op donderdag 28 september 2006 21:20 schreef Memento-Mori het volgende:
ik zoek moemoe wel op dan om 16uur
Hoewel ik de weg zelf wel weetquote:
Same problem herequote:Op donderdag 28 september 2006 21:09 schreef Memento-Mori het volgende:
wie is er nog meer om 16uur op cs?ik ken nml niemand daarvan geloof ik en dan durf ik straks niet
Je komt op de brommer?quote:Op donderdag 28 september 2006 21:50 schreef RealZeus het volgende:
Ik ben er ook om 16.00u (mits ik een parkeergarage vind die en 24 uur open is en waar nog plek is.
* op tijd richting Utrecht gaat.
Over 15 uur slinger ik mijn bolide aan.
![]()
quote:Op donderdag 28 september 2006 21:55 schreef peleetje het volgende:
Mensen voeg mij dan even toe op die MSN.
Ik ken namelijk helemaal niemand. EN ik wil GEEN meeting mislopen
Ik loop jou wel rond 18:00 tegen het lijf oké?quote:Op donderdag 28 september 2006 22:02 schreef Janetje het volgende:
Ik probéér er om 16.00 te zijn.
Anders loop ik iedereen wel tegen het lijf in de stairway.
Lief zijn heh?![]()
Ik ben wel benieuwd hoe hard de bushokjes in utrecht zijn.quote:Op donderdag 28 september 2006 22:02 schreef mcDavid het volgende:
[..]Een rasechte newbie op de meet!
Schattig he?quote:Op donderdag 28 september 2006 22:02 schreef mcDavid het volgende:
ja helemaal.quote:Op donderdag 28 september 2006 22:02 schreef mcDavid het volgende:
Ik had in het eerste smileyimitatietpic aan KaMo gevraagt om die na te doen.quote:
Dat ligt eraan:quote:Op donderdag 28 september 2006 22:04 schreef peleetje het volgende:
[..]
ja helemaal.
Maar na de meet natuurlijk niet meer. Dan ben ik geheel ingeburgerd fokker![]()
quote:Op donderdag 28 september 2006 22:04 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Ik ben wel benieuwd hoe hard de bushokjes in utrecht zijn.
Klopt. Ik had 'm ook van jou geleendquote:Op donderdag 28 september 2006 22:05 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Ik had in het eerste smileyimitatietpic aan KaMo gevraagt om die na te doen..
oef, wat een afgrijselijk lelijke smileyquote:
AH, je bent er al eens doorheen getieft.quote:Op donderdag 28 september 2006 22:07 schreef peleetje het volgende:
[..]
nou die bushokjes zijn behoorlijk hard kan je uit eigen ervaring zeggen.![]()
Al wel eens doorheen gedonderd dan?quote:Op donderdag 28 september 2006 22:07 schreef peleetje het volgende:
[..]
Is goed hoor.quote:Op donderdag 28 september 2006 22:03 schreef Quara het volgende:
[..]
Ik loop jou wel rond 18:00 tegen het lijf oké?
Nee, echt, ik meen het, stop nu je nog kan..quote:Op donderdag 28 september 2006 22:04 schreef peleetje het volgende:
[..]
ja helemaal.
Maar na de meet natuurlijk niet meer. Dan ben ik geheel ingeburgerd fokker![]()
Nou dat verhaal vertel ik morgen wel als ik wat gedronken heb.quote:Op donderdag 28 september 2006 22:09 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Al wel eens doorheen gedonderd dan?
Uit ervaring?quote:Op donderdag 28 september 2006 22:07 schreef peleetje het volgende:
[..]
haha ja als ik naar bed ga dan stop ik.quote:Op donderdag 28 september 2006 22:11 schreef Janetje het volgende:
[..]
Nee, echt, ik meen het, stop nu je nog kan..![]()
Dat bedoelt ze nietquote:Op donderdag 28 september 2006 22:14 schreef peleetje het volgende:
[..]
haha ja als ik naar bed ga dan stop ik.![]()
quote:Op donderdag 28 september 2006 22:07 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Klopt. Ik had 'm ook van jou geleend.
Heeft iemand die noep al toegevoegd op MSN?
Neen,ik heet geen Maikuuul.quote:
Je hebt geen tomtom of een vergelijkbaar apparaat?quote:Op donderdag 28 september 2006 22:18 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Neen,ik heet geen Maikuuul.
Het is ongeveer 2 uur rijden en ik heb altijd ruzie met Utrecht.Ik vind er nooit in 1 keer de weg.
En ik moet nog een parkeergarage zoeken en naar CS lopen.
*morgen lekker rustig aan naar Utrecht tuft.
quote:Op donderdag 28 september 2006 22:19 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Je hebt geen tomtom of een vergelijkbaar apparaat?
Er bestaat ook zoiets als "openbaar vervoer"quote:Op donderdag 28 september 2006 22:18 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Neen,ik heet geen Maikuuul.
Het is ongeveer 2 uur rijden en ik heb altijd ruzie met Utrecht.Ik vind er nooit in 1 keer de weg.
En ik moet nog een parkeergarage zoeken en naar CS lopen.
*morgen lekker rustig aan naar Utrecht tuft.
M'n vader heeft een tomtom en nog geen enkele keer een probleem mee gehad. En dan hebben we geeneens z'n abbonement dat je ongeukken en files enzo kan zien. Je ziet echt alleen maar wat er op de kaart staat die er sinds de laatste update op staat.quote:Op donderdag 28 september 2006 22:20 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Tomtom![]()
Die kutdingen heb het vaker fout dan ik met een stratenboek.
Ik heb je toegevoegd.quote:Op donderdag 28 september 2006 21:55 schreef peleetje het volgende:
Mensen voeg mij dan even toe op die MSN.
Ik ken namelijk helemaal niemand. EN ik wil GEEN meeting mislopen
OVquote:Op donderdag 28 september 2006 22:20 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Er bestaat ook zoiets als "openbaar vervoer"
Nee, dat duurt nog even.quote:Op donderdag 28 september 2006 22:22 schreef RealZeus het volgende:
[..]
OV![]()
Dan moet ik vroeg terug en ben ik langer onderweg en het is duurder.
Dit topic is bijna vol trouwens.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |