quote:Op donderdag 28 september 2006 20:22 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Of 3 uur als je eerst op het verkeerde perron gezet wordt..
Dan moet ik nog een half uur fietsen naar huis (maar das wel te doen)quote:
True thatquote:Op donderdag 28 september 2006 20:21 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Im goed (fok!)gezelschap doet dat er niet toe![]()
Op het eerste perron ging ik dansen omdat er niemand was en ik me verveelde. Helemaal os met muziek in m'n oren van m'n telefoon.quote:
quote:Op donderdag 28 september 2006 20:26 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Op het eerste perron ging ik dansen omdat er niemand was en ik me verveelde. Helemaal os met muziek in m'n oren van m'n telefoon.. Op het andere perron kon dat niet want er waren te veel mensen.
Hey. Pssst! Meestal kun je van het ene perron zó op het andere kijken hoor!quote:Op donderdag 28 september 2006 20:26 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Op het eerste perron ging ik dansen omdat er niemand was en ik me verveelde. Helemaal os met muziek in m'n oren van m'n telefoon.. Op het andere perron kon dat niet want er waren te veel mensen.
quote:
En anders hangen er wel camera'squote:Op donderdag 28 september 2006 20:27 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Hey. Pssst! Meestal kun je van het ene perron zó op het andere kijken hoor!
quote:Op donderdag 28 september 2006 20:28 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
En anders hangen er wel camera's![]()
pcf34kdancing.rarquote:Op donderdag 28 september 2006 20:29 schreef mcDavid het volgende:
[..]![]()
Zullen we de beelden opvragen en in een .rar zetten?
Nee, je begrijpt me niet. De peronnen waar ik anar kon kijken en die dus naar mij stond niemand. En die camerabeelden, degene die ernaar keken hebben het vast anar hun zin gehad.quote:Op donderdag 28 september 2006 20:27 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Hey. Pssst! Meestal kun je van het ene perron zó op het andere kijken hoor!
Ik weet niet hoe goed jij kunt dansen als je zo lam bent?quote:Op donderdag 28 september 2006 20:33 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Nee, je begrijpt me niet. De peronnen waar ik anar kon kijken en die dus naar mij stond niemand. En die camerabeelden, degene die ernaar keken hebben het vast anar hun zin gehad.
Ik heb ook geen idee. Ik dans eigenlijk alleen op feesten en dan drink ik bijna niet. Paar biertjes en flugeltjes.quote:Op donderdag 28 september 2006 20:42 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe goed jij kunt dansen als je zo lam bent?
Oh was jij datquote:Op donderdag 28 september 2006 20:26 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Ik kom niet, ik doe alsof. Ik lust namelijk geen bier. En het is te ver weg.quote:Op donderdag 28 september 2006 20:46 schreef pussydeluxe het volgende:
Die Tivoli post is weggevallen in de OP en Q. kan op de lijst met komers.
gefixtquote:Op donderdag 28 september 2006 20:46 schreef pussydeluxe het volgende:
Die Tivoli post is weggevallen in de OP en Q. kan op de lijst met komers.
quote:Op donderdag 28 september 2006 20:22 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Of 3 uur als je eerst op het verkeerde perron gezet wordt..
Ja hoi! Ik stap over in Rotterdam.quote:Op donderdag 28 september 2006 20:10 schreef oshiro het volgende:
Ik ben nogal onwetend, komt er nog iemand uit de buurt van Rotterdam naar de meet?
Hey, dat was op pagina 3 niemand had er meer last van.quote:Op donderdag 28 september 2006 20:53 schreef remlof het volgende:
[..]
gefixt
en heb de muziek ook maar even uitgezet
quote:Op donderdag 28 september 2006 20:56 schreef pussydeluxe het volgende:
Pc-fr34k moet onder begeleiding naar het toilet. Vrijwilligers?
nee, sorryquote:Op donderdag 28 september 2006 20:56 schreef pussydeluxe het volgende:
Pc-fr34k moet onder begeleiding naar het toilet. Vrijwilligers?
Dat moet niet geforceerd worden. Dat gaat vanzelf. Deze gaat sowies nog vol. E dan nog 1 denk ik, hoguit 2. Morgen weken er natuurlijk ook fok!ers en een grot deel gaat voorborrelen.quote:Op donderdag 28 september 2006 20:59 schreef roooosje het volgende:
Hoeveel topics worden er nog geopend voor de meet? Poll? Iemand?
Ik heb deze zelf al uitgeprint omdat ik niet meer rpecies weet waar het is:quote:Op donderdag 28 september 2006 21:02 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
Maar staan de Fokkers om 19:00 ook onder het blauwe bord?![]()
Ik heb geen zin om een meet mis te lopen enzo
Voorborrel deel om 16.00 uur en er zijn ook mensen die om 19.00 uur komen. Sowieso zullen denk ik een paar van de voorborrel ook mensen van CS ''afhalen''. Er zijn ook mensen die gelijk naar Staiway toe komen.quote:Op donderdag 28 september 2006 21:02 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
Print voor de zekerheid de route uit naar Stairway en als je een Fok!ker op MSN hebt die ook gaat, wissel telefoonnummers uit enzoquote:Op donderdag 28 september 2006 21:02 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
Dat geloof ik bestquote:Op donderdag 28 september 2006 21:03 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Ik heb deze zelf al uitgeprint omdat ik niet meer rpecies weet waar het is:
Hey, op de heenweg was ik nog nuchter hoor. En toen haddens tofje en dl me erheen gebracht want ik had stofje's nummer. Alleen heb ik nu een kapotte telefoon(kanoën en muziek willen luisterenquote:
Het is ikquote:Op donderdag 28 september 2006 20:56 schreef moemoe het volgende:
Oh hey oshiro, it is you, dare devil!
hmm, ja iddquote:Op donderdag 28 september 2006 21:04 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Print voor de zekerheid de route uit naar Stairway en als je een Fok!ker op MSN hebt die ook gaat, wissel telefoonnummers uit enzo.
ik heb maar 1 paginaquote:Op donderdag 28 september 2006 20:57 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Hey, dat was op pagina 3 niemand had er meer last van.
TrenTs en ik iig, naja kijk maar in mijn fobo, ben wel makkelijk te herkennen denk ik zo.quote:Op donderdag 28 september 2006 21:09 schreef Memento-Mori het volgende:
wie is er nog meer om 16uur op cs?ik ken nml niemand daarvan geloof ik en dan durf ik straks niet
Maak zo'n kartonnen bordje met je nickname erop en fok-bagger meet erop. En die houdt je omhoog alsof je iemand uit een ander land opwacht bij het vliegveld.quote:Op donderdag 28 september 2006 21:09 schreef Memento-Mori het volgende:
wie is er nog meer om 16uur op cs?ik ken nml niemand daarvan geloof ik en dan durf ik straks niet
Hoe dat zo?quote:Op donderdag 28 september 2006 21:10 schreef oshiro het volgende:
Ik wil wel om 16 uur op CS zijn maar dan ga ik ook weer weg na een paar tellen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |