Zodra iedereen bezopen is.quote:Op donderdag 28 september 2006 20:04 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Ja. Hoe laat ben jij er Q.?
Ik moet me inhouden.quote:
Klopt. alleen in mijn post nog wel op pagina 3quote:Op donderdag 28 september 2006 20:09 schreef mcDavid het volgende:
[..]
---
Potjandorie hij werkt niet meer!
Hoi.quote:Op donderdag 28 september 2006 20:10 schreef oshiro het volgende:
Ik ben nogal onwetend, komt er nog iemand uit de buurt van Rotterdam naar de meet?
Maar dat is ook zoquote:Op donderdag 28 september 2006 20:11 schreef pussydeluxe het volgende:
Ik klikte. Maar ik ben stoned. En ik vind het wel een vrolijk deuntje.
Het grote ik zoek vervoer topicquote:Op donderdag 28 september 2006 20:10 schreef oshiro het volgende:
Ik ben nogal onwetend, komt er nog iemand uit de buurt van Rotterdam naar de meet?
Een hoop mensen jaquote:Op donderdag 28 september 2006 20:10 schreef oshiro het volgende:
quote:Op donderdag 28 september 2006 20:11 schreef pussydeluxe het volgende:
Ik klikte. Maar ik ben stoned. En ik vind het wel een vrolijk deuntje.
Whehe ik waarschijnlijk rond 9 uur pas vanaf Nieuwerkerk of R'dam Alexanderquote:Op donderdag 28 september 2006 20:11 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Hoi.. Ik neemd e trein va iets over 7 pas.
Ik woon om de hoek....alleen kom ik nietquote:Op donderdag 28 september 2006 20:10 schreef oshiro het volgende:
Topic ff doorlezenquote:Op donderdag 28 september 2006 20:13 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Verdorie hoe doen jullie dat met die tekst en smilys?
quote:Op donderdag 28 september 2006 20:13 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Werkt niet meerquote:Op donderdag 28 september 2006 20:13 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Ja ikquote:Op donderdag 28 september 2006 20:10 schreef oshiro het volgende:
Hey, maassluis, dat wist ik niet.quote:
Neuhquote:Op donderdag 28 september 2006 18:02 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
En voor spijkenisse zijn de nachtbussen zeker ook niet ideaal?
IK ga expres pas na 19:00 omdat eenw eekendretour dan geldig is. Dan kan je gewoon de trein nemen die je wilt in het hele weekend.quote:Op donderdag 28 september 2006 20:17 schreef oshiro het volgende:
En hoe laat gaan al die Rotterdammers dan terug? Want de laatste trein gaat helemaal niet zo laat vind ik
Ach, lopen naar spijk valt wel te doen toch.quote:Op donderdag 28 september 2006 20:18 schreef DFDuo het volgende:
[..]
Neuh![]()
Dus ik moet altjd braaf voor half 1 op cs terug zijn![]()
Ik ben er al met het voorborrelen dus ik ga idd met de laatste trugquote:Op donderdag 28 september 2006 20:17 schreef oshiro het volgende:
En hoe laat gaan al die Rotterdammers dan terug? Want de laatste trein gaat helemaal niet zo laat vind ik
utrecht-rotterdam gaan de hele n8 door toch?quote:Op donderdag 28 september 2006 20:17 schreef oshiro het volgende:
Ja, dan doe je er twee uur over.quote:Op donderdag 28 september 2006 20:19 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
utrecht-rotterdam gaan de hele n8 door toch?
quote:Op donderdag 28 september 2006 20:19 schreef purplerose het volgende:
[..]
Ik ben er al met het voorborrelen dus ik ga idd met de laatste trug
Ben al oud enzo, nachten doorhalen lukt met niet meer zo goed![]()
Jajaquote:Op donderdag 28 september 2006 20:16 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Hey, maassluis, dat wist ik niet.
Ik ga lekker met m'n oveequote:Op donderdag 28 september 2006 20:19 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
IK ga expres pas na 19:00 omdat eenw eekendretour dan geldig is. Dan kan je gewoon de trein nemen die je wilt in het hele weekend.
Was het maar waar! Er rijdt dus geen nachttrein tussen Utrecht en Rotterdam, die gaat alleen via Amsterdamquote:Op donderdag 28 september 2006 20:19 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
utrecht-rotterdam gaan de hele n8 door toch?
Of 3 uur als je eerst op het verkeerde perron gezet wordt.quote:
hahhaha ja, dan ga ik wel bij iemand op zn rug ok?quote:Op donderdag 28 september 2006 20:19 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Ach, lopen naar spijk valt wel te doen toch..
Glkkg is het een intercityquote:Op donderdag 28 september 2006 20:21 schreef oshiro het volgende:
[..]
Was het maar waar! Er rijdt dus geen nachttrein tussen Utrecht en Rotterdam, die gaat alleen via Amsterdam
En die doet er 2u en 10min over, en slapen gaat niet in die verekte nachttreinen. Het lijkt wel of ze er alles aan doen om je wakker te houdenquote:Op donderdag 28 september 2006 20:21 schreef oshiro het volgende:
[..]
Was het maar waar! Er rijdt dus geen nachttrein tussen Utrecht en Rotterdam, die gaat alleen via Amsterdam
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |