2 keer proberen en het was leukquote:Op donderdag 28 september 2006 19:28 schreef Janetje het volgende:
En nou is het lollige er wel vanaf.
Weet je? Misschien is het ook maar góéd dat niet iedereen net zo onvermoeibaar is als ik!quote:Op donderdag 28 september 2006 19:31 schreef killswitch het volgende:
[..]
2 keer proberen en het was leuk
Of vacuola.quote:
jupquote:Op donderdag 28 september 2006 19:49 schreef Chowi het volgende:
Klaar nu. K?
ff leuk maar het irriteerd idd wel snelquote:Op donderdag 28 september 2006 20:01 schreef Q. het volgende:
Best irritant, die bug. Nogal.
eensch, ik heb toegezegt om vanavond mee te gaan naar de lunatic biertjes drinken voor een euro.quote:
De Lunatic is dicht en gaat niet weer open. Succes.quote:Op donderdag 28 september 2006 20:12 schreef killswitch het volgende:
[..]
eensch, ik heb toegezegt om vanavond mee te gaan naar de lunatic biertjes drinken voor een euro.
aan de andere kant moet je eigenlijk al dronken zijn om er uberhoubt naar binnen te willen
sinds waneerquote:Op donderdag 28 september 2006 20:20 schreef Q. het volgende:
[..]
De Lunatic is dicht en gaat niet weer open. Succes.
Op het punt na dat ik er nog een paar munten van heb ben ik blij dat dat gedrocht gesloten isquote:
oke wist ik nog nietquote:Op donderdag 28 september 2006 20:23 schreef Q. het volgende:
Zaterdag was de laatste keer dat hij open was. Gesloten op last van de gemeente.
Hier staat meer enzo.
500, rightquote:Op donderdag 28 september 2006 20:29 schreef Q. het volgende:
Kut, ik heb ook nog 500 munten er van.
Je kon HTML posten in de TT's. en as je een topicurl post komt de TT automatisch. Als er dan HTML in de TT staat komt die er te staan.quote:Op donderdag 28 september 2006 20:52 schreef JDude het volgende:
Wat zijn dat voor rare teksteffecten?
Morgen om 4.50 abfahren, dus ik ga zo maar slapen jaquote:Op donderdag 28 september 2006 21:34 schreef Misstique het volgende:
Rust.
Wat een tijd!quote:Op donderdag 28 september 2006 21:36 schreef JDude het volgende:
[..]
Morgen om 4.50 abfahren, dus ik ga zo maar slapen ja.
Bukken en toestemmen.quote:Op donderdag 28 september 2006 22:29 schreef Chowi het volgende:
Ik ben zenuwachtig voor morgen. Wat als ze me gaan verkrachten op de toiletten?
Ik kom je wel beschermen.quote:Op donderdag 28 september 2006 22:29 schreef Chowi het volgende:
Dan maak ik er foto's van.quote:Op donderdag 28 september 2006 22:29 schreef Chowi het volgende:
Dan moet je mij even roepen zodat ik mee kan doen.quote:Op donderdag 28 september 2006 22:29 schreef Chowi het volgende:
Daar zie iik je nog voor aan ook. Je hebt op de vorige meet toen aardig wat fot's geschoten. Ik verbaas me erover dat je de wcdeur niet open hebt gebroken om een foto van mij te maken.quote:
Niet te hard, want dat doet zeer, als iemand hard in je oor schreeuwt.quote:Op donderdag 28 september 2006 22:33 schreef Q. het volgende:
[..]
Dan moet je mij even roepen zodat ik mee kan doen.
Ik noteer het even.quote:Op donderdag 28 september 2006 22:35 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Niet te hard, want dat doet zeer, als iemand hard in je oor schreeuwt.
[]
quote:
Ja echt.. als ik er toch ben..quote:
Oh please, no.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |