Hoe post je dan?quote:Op donderdag 28 september 2006 16:16 schreef ehqo het volgende:
En nou vliegt internet er pardoes wéér af.
*heenrentquote:Op donderdag 28 september 2006 16:21 schreef Chowi het volgende:
Groepsknuffel!
*armen spreidt.quote:
Yeah!quote:Op donderdag 28 september 2006 16:21 schreef Chowi het volgende:
Groepsknuffel!
Hier niet, net anarchiedrank gehad in de stad.quote:Op donderdag 28 september 2006 16:26 schreef ehqo het volgende:
Gemoedelijkheid.
Super Stuiter cerrorquote:Op donderdag 28 september 2006 16:32 schreef cerreur het volgende:
[..]
Hier niet, net anarchiedrank gehad in de stad.
Ah!quote:Op donderdag 28 september 2006 16:43 schreef cerreur het volgende:
Murk = Marokkaan/Turk (1 vochtige lesbiënne).
Weet je wat mij trouwens op valt. Dat als bv een antiliaan of marokkaan of velen buitenlanders in Nederland met een accent raten dit vaak hetzelfde is in heel Nederland. Als ik een marokkaan uit griningen hoor praten of in limburg is dat marokkaanse accent hetzelfde maar als ik ze in België hoor praten hebben ze wel dat vlaamse accent.quote:Op donderdag 28 september 2006 17:00 schreef ehqo het volgende:
Turken met een tukkers accent. Dat is grappig.
Sorry c..quote:
Dat was ook een flinke cultuurschok voor mij toen ik een woning in het Twentse betrok.quote:Op donderdag 28 september 2006 17:00 schreef ehqo het volgende:
Turken met een tukkers accent. Dat is grappig.
Yvonne had een PMS-bui en ik móést wel akkoord gaan.quote:
quote:Op donderdag 28 september 2006 18:49 schreef cerreur het volgende:
[afbeelding]![]()
![]()
Nooit na het zuipen denken dat de camera het toch niet doet.
Neuh, pc-freak, Ch. en ik worden morgen FA.quote:Op donderdag 28 september 2006 19:02 schreef Misstique het volgende:
Er is weer één of ander bugje?.
quote:Op donderdag 28 september 2006 19:10 schreef Nosh het volgende:
Ik ben hier puur uit vrije wil en niet omdat iemand me dwong want dat zou gek zijn en ook ietwat dictoriaal en dat moeten we niet hebben na die nare vijf jaren toen iemand zich in Duitsland zat aan te stellen en iedereen vervolgde, niet dat ik jullie daar nu mee vergelijk hoor want jullie zijn veel te zachtmoedig voor wat dan ook en waarschijnlijk zou jullie wereldoverheersing een heel lief knuffelig karakter hebben en zou alles goed komen er spontaan regenbogen en vogels en wolken met gezichten en we rennen hand in hand over straat terwijl de vlaggen uitgaan en er fanfarebands zijn en belgische dansmariekes want die zijn nu eenmaal toffer dan die van ons.
Ja.quote:Op donderdag 28 september 2006 19:12 schreef Misstique het volgende:
Het wordt behoorlijk vervelend nu.
Ohquote:Op donderdag 28 september 2006 19:12 schreef Misstique het volgende:
Het wordt behoorlijk vervelend nu.
quote:
Hee vacuoles.quote:Op donderdag 28 september 2006 19:06 schreef Chowi het volgende:
Een vacuole is een met vocht gevuld blaasje dat omgeven is door een vacuolemembraan en zich in het cytoplasma van een cel bevindt. Dierlijke cellen bevatten vaak geen of weinig kleine vacuolen. Jonge plantencellen bevatten daarentegen meerdere vacuolen. Bij oudere plantencellen zijn de vacuolen vaak samengevoegd tot één grote vacuole. Het vocht in de vacuolen (vacuolevocht) bestaat uit water met daarin opgeloste stoffen. Dit vocht bevat onder andere reservestoffen, kleurstoffen en afvalstoffen. De kleurstoffen zorgen voor de kleur van bijvoorbeeld planten en bloemen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |