Hij is zelf de bron.quote:Op zaterdag 16 september 2006 13:23 schreef MeneerGiraffe het volgende:
Bron? Staat het nog ergens anders op een nieuwssite?
http://www.telegraaf.nl/b(...)ein_weer_op_weg.htmlquote:Op zaterdag 16 september 2006 13:23 schreef MeneerGiraffe het volgende:
Meldt.quote:Op zaterdag 16 september 2006 13:23 schreef MeneerGiraffe het volgende:
Het went.quote:Op zaterdag 16 september 2006 13:30 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Men vraagt nogal vaak naar jou.
Is dat niet vervelend?
Oh ja, een jongen met een rugzak.quote:Op zaterdag 16 september 2006 13:35 schreef deejaylethal het volgende:
Ja, hier kon de NS alleen weinig aan doen.
Feauteau:
[afbeelding]
een noodstop vergt wel veel van de remmen en als dan ook nog eens de kruiwagen onder de trein doorsleept..quote:Op zaterdag 16 september 2006 13:34 schreef RemcoDelft het volgende:
Oftewel: treinen zijn dermate knullig dat de remmen defect zijn na een keer hard remmen?
de foto beeldt de paniek goed uit. kijk naar de houding van die jongen.quote:Op zaterdag 16 september 2006 13:36 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Oh ja, een jongen met een rugzak.
Voegt inderdaad erg veel toe aan het bericht.
Ja, lopend op het spoor voor een trein...quote:Op zaterdag 16 september 2006 13:36 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Oh ja, een jongen met een rugzak.
Voegt inderdaad erg veel toe aan het bericht.
Oh, nu wordt het al duidelijker.quote:Op zaterdag 16 september 2006 13:46 schreef Bron het volgende:
Vind niet dat er echt veel te zien is op de foto...
[afbeelding]
Wat deze mevrouw zegt.quote:Op zaterdag 16 september 2006 13:49 schreef Toeps het volgende:
En dat nog mensen die op de NS gaan lopen zeiken. Alsof zij er wat aan kunnen doen dat mongolen een kruiwagen met stenen op de rails zetten.
Volgens mij is het wel de NS of prorail die moet zorgen dat mensen en spullen niet zo maar bij de rails kunnen komenquote:Op zaterdag 16 september 2006 13:49 schreef Toeps het volgende:
En dat nog mensen die op de NS gaan lopen zeiken. Alsof zij er wat aan kunnen doen dat mongolen een kruiwagen met stenen op de rails zetten.
Dat is prorail... Maar je kan moeilijk een 3meter hoog hek met schrikdraad langs de rails zetten door heel Nederland.quote:Op zaterdag 16 september 2006 13:58 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Volgens mij is het wel de NS of prorail die moet zorgen dat mensen en spullen niet zo maar bij de rails kunnen komen
Dat hek moet je ook om bepaalde woonwijken zetten...quote:Op zaterdag 16 september 2006 14:07 schreef Eix het volgende:
[..]
Dat is prorail... Maar je kan moeilijk een 3meter hoog hek met schrikdraad langs de rails zetten door heel Nederland.![]()
Als je deze opmerking nou terugleest, heb je dan zelf ook niet het gevoel van "zo, dat was best een stomme opmerking?quote:Op zaterdag 16 september 2006 13:34 schreef RemcoDelft het volgende:
Oftewel: treinen zijn dermate knullig dat de remmen defect zijn na een keer hard remmen?
Ik reis bijna elke week sinds augustus een paar keer per week tien minuten met de trein, van de +60 treinen heb ik tot nu toe slechts 1 keer vijf minuten vertraging gehad.quote:Op zaterdag 16 september 2006 14:20 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik ga sinds kort ook met de trein. Ik ben benieuwd wat mij nog te wachten staat.Het is maar een klein stukje, maar het zou zomaar kunnen.
![]()
zulks een domme gast ditquote:Op zaterdag 16 september 2006 13:30 schreef Fliepke het volgende:
Belachelijk dat je dan zo teringlang moet wachten
NS
zit ik me net een half uur naar die trein te staren, ik denk wat is er nou zo raar aan er klopt iets niet!11quote:Op zaterdag 16 september 2006 13:51 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Oh, nu wordt het al duidelijker.
Nu zie ik een trein.
Vertraging heb ik 2x gehad. Bij een daarvan moest ik een paar minuten langer wachten op het station en bij de andere keer zat ik in een intercity en reed er een stoptrein voor ons.quote:Op zaterdag 16 september 2006 14:22 schreef Eix het volgende:
[..]
Ik reis bijna elke week sinds augustus een paar keer per week tien minuten met de trein, van de +60 treinen heb ik tot nu toe slechts 1 keer vijf minuten vertraging gehad.NS.
![]()
Gewoon zo'n dingvoor elke trein uit laten rijden.quote:Op zaterdag 16 september 2006 14:46 schreef Goomba het volgende:
Ze moeten gewoon zo'n schuiver voor op die dingen bouwen in een soort driehoeksvorm.....alles wat op de rails staat wordt dan gewoon weggebokst....mensen...auto's....kruiwagens......moeten ze alleen nog even wat verzinnen om dan toch die koppeling met andere treinstellen te kunnen maken......treinen zijn tegenwoordig van papier lijkt wel......
quote:Op zaterdag 16 september 2006 14:56 schreef roelofjan het volgende:
[..]
Gewoon zo'n dingvoor elke trein uit laten rijden.
[afbeelding]
[..]
[afbeelding]
Geniaal!quote:Op zaterdag 16 september 2006 14:56 schreef roelofjan het volgende:
[..]
[afbeelding]
Shotophopquote:Op zaterdag 16 september 2006 17:57 schreef deejaylethal het volgende:
[..]
Geniaal!
Kan iemand mij vertellen hoe je trouwens die foto's lichter maakt?
Radio 1.... ik heb het ook vernomen. Verslaglegging OP is valide.quote:Op zaterdag 16 september 2006 13:23 schreef MeneerGiraffe het volgende:
[..]
[afbeelding]
hoe wil je dat bij een overweg doen danquote:Op zaterdag 16 september 2006 13:58 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Volgens mij is het wel de NS of prorail die moet zorgen dat mensen en spullen niet zo maar bij de rails kunnen komen
Nou daar zeg je me wat....... vandalisme en hoge snelheidslijnen is geen prettige combi ...quote:Op zaterdag 16 september 2006 14:07 schreef Eix het volgende:
[..]
Dat is prorail... Maar je kan moeilijk een 3meter hoog hek met schrikdraad langs de rails zetten door heel Nederland.![]()
Imho moeten dit soort geintjes gewoon gelijk worden gesteld aan poging tot doodslag/moord. Dat is het in feite ook, en misschien leren ze het dan wel af.quote:Op zaterdag 16 september 2006 18:38 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Nou daar zeg je me wat....... vandalisme en hoge snelheidslijnen is geen prettige combi ...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |