abonnement Unibet Coolblue
pi_41639705
quote:
Op zaterdag 9 september 2006 03:13 schreef arneaux het volgende:

[..]

Dus jij gaat je met een handdoekje omgeslagen omkleden? 100 dagen lang?
Neuh, ik ben wel zo behendig dat ik dan andere manieren verzin

Maar PC eend, waarom zou je me 'nomineren'?
Back in business.
pi_41639728
quote:
Op zaterdag 9 september 2006 03:23 schreef Shirley het volgende:

Neuh, ik ben wel zo behendig dat ik dan andere manieren verzin
Ik zou niet eens een poging wagen preuts te gaan lopen doen. Who cares. Dan zie je mijn blote kont, en dan?
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_41639730
quote:
Op zaterdag 9 september 2006 03:23 schreef Shirley het volgende:

[..]
Maar PC eend, waarom zou je me 'nomineren'?
quote:
[b]Op zaterdag 9 september 2006 03:04 Verder zou ik niet voor seks of blootbeelden zorgen
When everything is coming your way, you're in the wrong lane.
pi_41639745
quote:
Op zaterdag 9 september 2006 03:25 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik zou niet eens een poging wagen preuts te gaan lopen doen. Who cares. Dan zie je mijn blote kont, en dan?
Nou, ik hoef niet maanden/jaren later nog caps terug te vinden op internet En m'n reet is dan geeneens zo erg, maar de andere edele delen
Back in business.
pi_41639751
quote:
Op zaterdag 9 september 2006 03:25 schreef PC eend het volgende:

[..]


[..]

! Lekker flauw

Wie weet ben ik verder een geweldig karakter die voor leven in de brouwerij zorgt. Dan nog?
Back in business.
  zaterdag 9 september 2006 @ 03:30:29 #31
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_41639783
quote:
Op zaterdag 9 september 2006 03:25 schreef Isabeau het volgende:


Ik zou niet eens een poging wagen preuts te gaan lopen doen. Who cares. Dan zie je mijn blote kont, en dan?
Dan gaan we net als die (perfecte lichaampjes/ruk materiaal idee-hebbende usertjes) net alsof je zussie ook zou meedoen allemaal kotssmiley posten omdat jullie een maatje meer zijn?
Toch?
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_41639791
ooooooooo leuk

Ik zou eerst kijken wat voor vlees ik allemaal in de kuip heb ( qua karakter uiteraard ) daarna gooi ik natuurlijk veel op de tafel, vloep er altijd van alles uit en dat zal in BB niet anders zijn ben ik bang voor, men zou schrikken van mijn botte humor ( schijnt Groningse humor te zijn wat de rest van Nederland niet kan warderen hoor ik net ) men zou mij zien als een lief, zorgzaam typje ( wat een vertekend beeld zou worden ) die altijd een luisterend oor heeft, ben wel iemand die altijd wil zorgen dat een ander het naar de zin heeft en daar dan ook mijn best voor zou gaan doen.

Dillema sex, als ik er met mijn man in zou gaan ? reken maar van yes dat we sex hebben

Alcohol ? ik zuip me het lamlazerus , beesten , feesten en gek doen maaaaar altijd mijn koppie derbij

Uiteraard zeg ik elke dag dat de FOKKERS top mensen zijn ( die moet je meekrijgen wil je niet door de media de grond in getrapt willen worden :p ) en dat ik mijzelf ook een beetje onder de Fokkers waan

en tot slot................zou mijn tieten angstvallig proberen te verbergen, je zou maar gecapt worden door scanman , ben je mooi klaar mee, zie het zinnetje nu al staan " Annelies met der ietwat hangende bloemkolen ! "
Annelies van de pies, ik moet al piesen als ik nies
pi_41639795
quote:
Op zaterdag 9 september 2006 03:25 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik zou niet eens een poging wagen preuts te gaan lopen doen. Who cares. Dan zie je mijn blote kont, en dan?
Kom es op msn
When everything is coming your way, you're in the wrong lane.
  zaterdag 9 september 2006 @ 03:32:26 #34
131551 arneaux
Een Collector's item.
pi_41639808
quote:
Op zaterdag 9 september 2006 03:25 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik zou niet eens een poging wagen preuts te gaan lopen doen. Who cares. Dan zie je mijn blote kont, en dan?
Juist. Oeeee. Een blote kont. So the fuck what.
Opgezwolle, keizers van de Nederhop.
Sticks en Delic - Fakkelteit. 21-09-2007.
Talent is net als juni, het verschil tussen mij en jullie.
pi_41639810
quote:
Op zaterdag 9 september 2006 03:26 schreef Shirley het volgende:

Nou, ik hoef niet maanden/jaren later nog caps terug te vinden op internet En m'n reet is dan geeneens zo erg, maar de andere edele delen
Volgens mij is dat voor een vrouw minder erg. Je zal over mij in ieder geval niet lezen dat iets te klein is

En golfer: die kotssmiley's interesseren me niet.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_41639815
quote:
Op zaterdag 9 september 2006 03:27 schreef Shirley het volgende:

[..]

! Lekker flauw

Wie weet ben ik verder een geweldig karakter die voor leven in de brouwerij zorgt. Dan nog?
Neeeee, dan nomineer ik golfert
When everything is coming your way, you're in the wrong lane.
  zaterdag 9 september 2006 @ 03:33:25 #37
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_41639817
quote:
Op zaterdag 9 september 2006 03:31 schreef Annelies-G het volgende:
ooooooooo leuk
-knip-
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  zaterdag 9 september 2006 @ 03:35:47 #38
131551 arneaux
Een Collector's item.
pi_41639836
Ik ben van mezelf ontzettend spontaan ( ) dus ik weet zeker dat ik heel erg snel met mensen in contact kom, kat uit de boom kijken bestaat niet boor mij. Na een paar weken ga ik niet meer met de mensen om waar ik wel in het begin mee ging, want ja, dat is altijd.

Douchen zou ik meteen de eerste dag doen, in mn naakie, lekker boeiend allemaal.
Opgezwolle, keizers van de Nederhop.
Sticks en Delic - Fakkelteit. 21-09-2007.
Talent is net als juni, het verschil tussen mij en jullie.
pi_41639843
quote:
Op zaterdag 9 september 2006 03:33 schreef golfer het volgende:

[..]

Smileypost verdomme.
I am the greatest man on earth.
pi_41639847
quote:
Op zaterdag 9 september 2006 03:32 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Volgens mij is dat voor een vrouw minder erg. Je zal over mij in ieder geval niet lezen dat iets te klein is

En golfer: die kotssmiley's interesseren me niet.
Nee, maar het idee dat al m'n familie, vrienden, kennissen, vijanden en weet ik veel wie nog meer m'n poes zouden kunnen zien...daar bedank ik voor
Back in business.
pi_41639860
quote:
Op zaterdag 9 september 2006 03:37 schreef kutvent het volgende:

[..]

Smileypost verdomme.
mietjuh, laat hem toch ! neem een hang achterover en geniet
Annelies van de pies, ik moet al piesen als ik nies
pi_41639865
quote:
Op zaterdag 9 september 2006 03:38 schreef Shirley het volgende:

Nee, maar het idee dat al m'n familie, vrienden, kennissen, vijanden en weet ik veel wie nog meer m'n poes zouden kunnen zien...daar bedank ik voor
En wat precies zie je aan 'een poes' dan? Gewoon een stukje huid met een dotje schaamhaar (al dan niet landingsbaanmodel). Het is niet alsof je met gespreide lipjes voor de camera's gaat liggen.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  zaterdag 9 september 2006 @ 03:40:41 #43
131551 arneaux
Een Collector's item.
pi_41639874
quote:
Op zaterdag 9 september 2006 03:39 schreef Isabeau het volgende:

[..]

En wat precies zie je aan 'een poes' dan? Gewoon een stukje huid met een dotje schaamhaar (al dan niet landingsbaanmodel). Het is niet alsof je met gespreide lipjes voor de camera's gaat liggen.
Gaan ze dat niet doen? .
Opgezwolle, keizers van de Nederhop.
Sticks en Delic - Fakkelteit. 21-09-2007.
Talent is net als juni, het verschil tussen mij en jullie.
pi_41639880
quote:
Op zaterdag 9 september 2006 03:38 schreef Shirley het volgende:

[..]

Nee, maar het idee dat al m'n familie, vrienden, kennissen, vijanden en weet ik veel wie nog meer m'n poes zouden kunnen zien...daar bedank ik voor
Kan jou je poes schelen, als ik onder de douche sta zien ze niks anders als een kaal geval willen ze meer zien zou ik toch mijn benen moeten spreiden
Annelies van de pies, ik moet al piesen als ik nies
pi_41639884
quote:
Op zaterdag 9 september 2006 03:39 schreef Isabeau het volgende:

[..]

En wat precies zie je aan 'een poes' dan? Gewoon een stukje huid met een dotje schaamhaar (al dan niet landingsbaanmodel). Het is niet alsof je met gespreide lipjes voor de camera's gaat liggen.
Ja weet ik wel. Maar toch. Ik hoef ook niet van bekenden te weten hoe diegene er naakt uitziet. Misschien ben ik dan preuts ofzo, maar je mag m'n reet zien, meer niet!
Back in business.
pi_41639886
quote:
Op zaterdag 9 september 2006 03:39 schreef Isabeau het volgende:

[..]

En wat precies zie je aan 'een poes' dan? Gewoon een stukje huid met een dotje schaamhaar (al dan niet landingsbaanmodel). Het is niet alsof je met gespreide lipjes voor de camera's gaat liggen.
Niet
Ik nomineer Isabeau
Teasert
When everything is coming your way, you're in the wrong lane.
pi_41639891
quote:
Op zaterdag 9 september 2006 03:38 schreef Shirley het volgende:

[..]

Nee, maar het idee dat al m'n familie, vrienden, kennissen, vijanden en weet ik veel wie nog meer m'n poes zouden kunnen zien...daar bedank ik voor
Me too, maar verder bedoel ik. Mijn duistere kanten mogen ook wel verborgen blijven. Ik ben echt niet de gemiddelde Nederlander Of misschien ook wel
I used to work in a morgue........I am a people person
Only Human
pi_41639894
quote:
Op zaterdag 9 september 2006 03:41 schreef Shirley het volgende:

[..]

maar je mag m'n reet zien, meer niet!
Kom es op msn
When everything is coming your way, you're in the wrong lane.
  zaterdag 9 september 2006 @ 03:42:57 #49
131551 arneaux
Een Collector's item.
pi_41639897
quote:
Op zaterdag 9 september 2006 03:41 schreef Morwen het volgende:

[..]

Me too, maar verder bedoel ik. Mijn duistere kanten mogen ook wel verborgen blijven. Ik ben echt niet de gemiddelde Nederlander Of misschien ook wel
Jij met je gemiddelde Nederlander? Wat doe je dan zo precies dat je niet gemiddeld bent?
Opgezwolle, keizers van de Nederhop.
Sticks en Delic - Fakkelteit. 21-09-2007.
Talent is net als juni, het verschil tussen mij en jullie.
pi_41639898
quote:
Op zaterdag 9 september 2006 03:41 schreef Morwen het volgende:

[..]

Me too, maar verder bedoel ik. Mijn duistere kanten mogen ook wel verborgen blijven. Ik ben echt niet de gemiddelde Nederlander Of misschien ook wel
Precies. Ze mogen veel van me weten, behalve m'n pin gleuf
Back in business.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')