abonnement Unibet Coolblue
pi_41626808


BIOGRAPHY
Stage Name: John Mayer
Real Name: John Clayton Mayer
Birthdate: October 16, 1977
Sign: Libra
Hometown: Bridgeport, CT, USA

DISCOGRAPHY
Albums:
Inside Wants Out (US)
Room for Squares
Heavier Things (tevens als Dual Disc)
Any Given Thursday
As/is
TRY! (credit als John Mayer Trio)

DVD
Any Given Sunday

Singles (Nederland)
No Such Thing
Your Body is a Wonderland
Bigger Than My Body
Clarity
Daughters
Clarity (re-release)
Waiting On The World To Change

* De platen worden voornamelijk geplugged door 3FM.
* John is eenmaal in Nederland verschenen, namelijk bij Claudia de Breij in de uitzending.
* Waiting On The World To Change is de eerste single van het album Continuum.

Upcoming
Continuum
Release is 16 oktober 2006

Tracklist:
Waiting On The World To Change
I Don't Trust Myself (With Loving You)
Belief
Gravity
The Heart of Life
Vultures
Slow Dancing in a Burning Room
Stop This Train
Bold As Love
Dreaming With A Broken Heart
In Repair
I'm Gonna Find Another You
quote:
"With any trilogy," says John Mayer, "the third in the series blows it open."

On CONTINUUM the singer/songwriter/guitar slinger meets that challenge head-on. Mayer's third studio album follows the multi-platinum ROOM FOR SQUARES (2001) and HEAVIER THINGS (2003) and marks his first turn as producer. It is his most soulful, cohesive collection yet and he says it's no accident that this project is where all of his efforts, his potential, and his disparate influences fully come together.

"The night I was recognized for 'Daughters' at the Grammys was the night this record started," he says. "I knew I had bought the time to learn everything I needed before I started this one. CONTINUUM is not a shot in the dark, it's not a guesstimation. This is the first endeavor in my entire life, music or otherwise, that I did not cop out for a second on."

The last few years have seen Mayer maintaining a frantic pace. In addition to his own writing, recording, and touring, he has collaborated with icons and contemporaries alike - Eric Clapton, B.B. King, Buddy Guy, and Herbie Hancock, as well as Kanye West, the Dixie Chicks, and Alicia Keys. In doing so, Mayer says his own interests have grown and his perspectives expanded.

Mayer also credits his collaboration with Steve Jordan and Pino Palladino (collectively known as the John Mayer Trio) and the intimate-venue tour that produced the 2005 live album TRY! with helping to recalibrate his musical priorities. "As a songwriter, the Trio helped me focus on being more raw," he says. "As a guitar player, it helped me get a lot out of my system. If it wasn't for the Trio, CONTINUUM would have been less accessible. It let me settle up with my needs as a musician, and get to a point somewhere between the Trio record and ROOM FOR SQUARES - and that's a really good place to be."

While the Trio tour showcased Mayer's blazing fretwork, he says he learned lessons from those shows about restraint. "When I made my first record, there was no trust in space because it was all me, everything was just on those six strings," he says. "With Steve and Pino, it was all about space, using a whole different palette. When your tone is good on the guitar you need, like, four notes. The more concise and right you have it, the less you need around it."

Mayer points to one song in particular as the turning point for CONTINUUM. "I wrote 'Gravity' last summer, and it changed everything," he says. "You talk less when you trust that people understand you. 'Gravity' had to be sparse. And when I listened to it - for the first time, holding back - then it was a whole new game. That might be the most important song I ever wrote."

Armed with this outlook, Mayer knew CONTINUUM would tackle larger ideas than those that defined his previous albums. "A big challenge was writing about big themes," he says. "I'm not a better writer in terms of sitting down in front of a pad, but I'm better in terms of receiving inspiration and converting it into something 'real' quicker. I'm better equipped to deal with those moments."

With "Waiting on the World to Change", Mayer shot for something even more ambitious - something like an attempt to explain his generation's attitudes about politics. "It's meant to shed a little light on inactivity and inaction," he says, "because I don't believe that inaction is disinterest, I think inaction is preservation – nobody wants to get involved in a debate in which the rules and the facts will change so that they'll lose. So we end up with this other option, which is, I guess we'll just have to wait for things to get better.

Having just announced a co-headlining tour with Sheryl Crow to help launch CONTINUUM, Mayer is raring to start playing his new material for an audience. "This record is infinitely playable," he says. "I built so many corners into these songs I cannot wait to play them live."

Ultimately, CONTINUUM represents maturity, both musically and thematically, for John Mayer – a concept that he wasn't comfortable with until now. "A lot of these songs are about coming to terms with getting older," he says. "My generation was never told we were going to get older. We thought we were going to hear our names on 'Romper Room' for the rest of our lives. For a long time, I was really upset about getting older, worried that things were just going to level out.

"But then I realized that everyone around me was all getting older at the same time. We're all fighting it together, and we're always going to be those kids, the first really emotionally aware generation. When I realized that, I could relax about it a little bit. And I thought that maybe I can be the guy to sing about it."

www.johnmayer.com
SITES
www.johnmayer.com (officiele site)
www.j-mayer.org (fansite)
www.mystupidmouth.com (fan forum)
http://www.myspace.com/johnmayer (exclusieve tracks + blog)
pi_41626818
Tadaaaa!
pi_41626905
jeeeeh...

Valt me tegen dat je de TT niet: Nee John treedt niet op 17 oktober op in de melkweg, hebt genoemd

Dr staat trouwens weer een erg grappig artikel in de Rolling Stone van deze maand als ik zo de comments op zn myspace lees:
quote:
I just read your article in "Rolling Stone" magazine and I have to say that I'm very disappointed. I admired you for not drinking or doing drugs in a business where that is prevalent. To read that you are now doing both disturbs me greatly. It's not so much the drinking as it is the drugs. I really thought you had more sense than that. After all, who in their late 20's all of a sudden decides to fuck up their brain on drugs? I really hope this is a short phase. Until then, you've lost a fan in me. I was really looking forward to your album coming out next week, but I have lost all respect for you at this point. I sincerely hope you get it together.
*hihi*
pi_41626964
Wat een stelletje onzinnige lui zeg... :s

En kreeg het vriendelijke verzoek vlak hiervoor om dat vooral niet te doen
pi_41627019
Daarom juist

Ik kan trouwens echt nog geen zak vinden aan andere europese data.
Das net zoals toen met Gavin. Nederland gooit die data maar meteen online en de rest van europa komt echt een week of 2 later eens met owja laten we ze een op een ticketsite zetten.
  vrijdag 8 september 2006 @ 20:16:12 #6
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_41627312
ideale date, zijn concert, nu hopen dat ik die kaarten kan fixen
"Vanity, definitely my favorite sin. . . ."
pi_41627605
vanaf woensdag 13 september in de voorverkoop
pi_41627748
Nice...ben dan vrij dus dat is mooi.
pi_41627813
Ik niet maja frs zit 100 meter van mijn werk vandaan dus mag vast wel even 5 minuutjes heen en weer
  vrijdag 8 september 2006 @ 20:32:44 #10
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_41627853
kun je ze ook bij elke FRS regelen?
"Vanity, definitely my favorite sin. . . ."
pi_41628062
Waar heb je die info vandaan? Dat is komende woensdag dus; mooi, ben dan toch vrij
  vrijdag 8 september 2006 @ 20:39:49 #13
21410 Fliepke
Serieuze waarheid
pi_41628098
Hoe weet je dat stefannn?
  vrijdag 8 september 2006 @ 20:40:25 #14
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_41628122
groningen
"Vanity, definitely my favorite sin. . . ."
pi_41628191
nieuw in de voorverkoop

vanaf woensdag 13 september in de voorverkoop:
Datum | aanvangstijd | prijs* | zaal
*lidmaatschap verplicht tenzij anders vermeld

do 28 & vr 29 september | ¤ 32,00 geen verpl. lidm.
Ghostface Killah & Appelsap combiticket

vr 29 september | 23.00 uur | ¤ 12,50 | The Max
Appelsap - Wu Tang Forever

ma 9 oktober | 21.00 uur | ¤ 18,00 | The Max
Tony Rebel & Warrior King with the C Sharp band

zo 1 oktober | 20.30 uur | ¤ 17,50 | The Max
Popcorn Revu (sounds of late 60th, soul, R/B and Boogaloo)

vr 13 oktober | 22.00 uur | ¤ 16,00
Superwoelig

di 17 oktober | 21.00 uur | ¤ 20,00 | The Max
John Mayer


do 19 oktober | 13.00 uur | ¤ 10,00 | The Max
Voorronde 1 The Global Battle of the Bands 2006

vr 20 oktober | 13.00 uur | ¤ 10,00 | The Max
Voorronde 2 The Global Battle of the Bands 2006

za 21 oktober | 19.00 uur | ¤ 10,00 | The Max
Finale The Gobal Battle of the Bands 2006

do 26 oktober | 22.00 uur | ¤ 6,00 | The Max & Oude Zaal
Poptrash 1 Year Disaster

wo 15 november | 21.00 uur | ¤ 12,00 | Oude Zaal
Stijn

vr 1 december | 20.15 uur | ¤10,00 | Oude Zaal
Agrésion (afscheidsconcert) Surf Malandros / Image Treason

vr 8 december | 20.30 uur | ¤ 10,00 | Oude Zaal
Alexisonfire

za 6 januari | 21.30 uur | ¤ 10,00 | Oude Zaal
Coparck


Melkweg site
pi_41628227
Toch ook gewoon via Ticketservice lijkt mij?
pi_41628351
Al

Ja, ik neem aan gewoon via ticketservice
pi_41628379
Het zal toch niet binnen een paar uur al uitverkocht zijn toch? Ik moet tot 1 uur werken.

Numbie, op de site bij Nieuws en dan Nieuw in de voorverkoop.
  vrijdag 8 september 2006 @ 20:47:54 #19
21410 Fliepke
Serieuze waarheid
pi_41628411
20 euro
Wat een grap. Dat wordt een leuk dagje dan, want dan blijft er geld over
pi_41628465
Ik weet het eerlijk gezegd niet; er zijn erg veel fans die niet zo fanatiek op het net zitten als wij volgens mij. Alleen al de john mayer hyve heeft meer dan 800 leden inmiddels...
pi_41628548
In ons voordeel spreekt dat het niet lang bekend is voor de voorverkoop begint. Ik gok maar op de telefoon, als de lijnen niet te lang bezet zijn.
  vrijdag 8 september 2006 @ 20:51:58 #22
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_41628553
hebben ze het nieuws daar al vernomen dan:?
"Vanity, definitely my favorite sin. . . ."
pi_41628562
Stil houden
pi_41628576
Nee, met een reden mensen...

(heel gemeen weet het )
pi_41628681
PAs van de daken schreeuwen als de kaartjes binnen zijn
pi_41628691
Gewoon om 10 uur bij het postkantoor, gwk, frs weet ik t wat zijn..verkoopt niet binnen 10 minuten uit denk ik (hoop ik) maar bijv. the kooks verkopen ook de paradiso uit in een uurtje of 7. Oke nie de meest geweldige vergelijking maar uhm ja t kan uitverkopen in een dag denk ik.
pi_41628827
Dat denk ik ook wel ja; zal niet binnen tien minuten zijn idd, maar tegen het middaguur zullen er niet veel kaarten meer zijn... De melkweg is niet zo groot als Paradiso hè..
pi_41628931
Paradiso is uhm 1400-1500 denk ik..dus ja uhmm kga er toch maar gewoon om 10 uur zijn!
pi_41628954
Kan je via de site van Ticketservice nu nog met internetbankieren van de Rabo betalen? Ik dacht dat het niet meer kon eigenlijk. Maar anders doe ik dat gewoon.

Zo te zien kan dat. Mooi

Begint de VVK nu om 10 of om 9 uur?

[ Bericht 34% gewijzigd door JeroenV op 08-09-2006 21:14:43 ]
pi_41629640
Zo ik kijk even een paar uurtjes niet en er is al weer een hele pagina volgeluld. Ik zie nu ineens dat ie dus op gaat treden hier :S? Of klopt dat niet
  vrijdag 8 september 2006 @ 21:25:09 #31
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_41629655
neej ik snap niet hoe je daar bij komt . . .
"Vanity, definitely my favorite sin. . . ."
pi_41629700
Om tien uur begint het feest
pi_41629702
quote:
Op vrijdag 8 september 2006 21:24 schreef nemesis4 het volgende:
Zo ik kijk even een paar uurtjes niet en er is al weer een hele pagina volgeluld. Ik zie nu ineens dat ie dus op gaat treden hier :S? Of klopt dat niet
Ja, voor verkoop begint zaterdag 16 september
pi_41629777
3 pagina's volgeluld zelfs . Moet alleen ff kijken of ik er naartoe, ken verder niet echt fans van em ofzo, misschien 1.
pi_41629800
We doen gewoon allemaal een rode sjaal om of zo
pi_41629806
Als we een mafkees in een berenpak zien lopen op 17 oktober in Amsterdam weten we wie het is...
pi_41629833
Hahahahahaa

Die is echt goed; zeker ff een knuffel van vragen ja
pi_41629862
Berenpak?
pi_41629991
Na het kijken van dit filmpje snap je em denk ik wel. http://www.youtube.com/watch?v=79Z40m2d4UQ
pi_41630054
Ja oke
pi_41630193
Ik snapte ook niet helemaal uit jouw commentaar of je'm nou wel of niet snapte
pi_41630233
JM has a tv show kan je echt oneindig kijken en het blijft grappig.
pi_41630289
Ja hè?! Van de week weer gekeken, en alleen al dat stukje op het laatst waar John gaat rappen is hilarisch!
pi_41630394
Heb je toevallig de hele versie? Of ook alleen die clips? Want volgens mij moet er nog wat meer materiaal zijn. Van rappen kan ik me niets herinneren nml
pi_41630470
Die stukjes van dat tennisgebeuren met Gavin blijven ook hilarisch. Krijg zo van die flashback naar highschool tennislessen van mezelf. Alle twee echt zo naar de bal toelopen en dat tennis racket optillen om te slaan en dan halverwege stoppen en alle twee kijken naar hoe de bal verder stuitert.
pi_41630577
quote:
Op vrijdag 8 september 2006 21:47 schreef nemesis4 het volgende:
Heb je toevallig de hele versie? Of ook alleen die clips? Want volgens mij moet er nog wat meer materiaal zijn. Van rappen kan ik me niets herinneren nml
Ik heb het hele bestand ja; ik maak wel weer ff een yousendit linkje
pi_41630664
Aangezien ik de hele middag weg was (ben uiteraard wel telefonisch op de hoogte gesteld door Jill), even een verlaat: whiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiej, woooooooooooooooh, waaaaaaaaaaaaaaaah voor John. OMG! Ik moest echt oppassen dat ik mensen niet ernstig ging laten schrikken met mijn reactie. Je suis tres happy!!!
pi_41630720
ok thnx, moet ik mn e-mail adres ff PM'en? Ik heb trouwens iemand gevonden die meewil, dus dat wordt zaterdag 16 sept.... woensdag 13 september even tussen college door naar de FRS in Rotterdam. Dat zijn dus 2 kaartjes minder beschikbaar voor jullie . Zit er trouwens een maximum aan de kaartjes die je kan bestellen? Misschien gaan er nog wel meer mensen mee nml
pi_41630848
Geen idee; ik moet er zes hebben dus

Ik maak een sendspace link zodat iedereen die wil zometeen dat ding kan downloaden
pi_41630891
Jaaaa! Ik was de mijne ook al kwijt. Nog wel mn 3 complete concerten maar geen JM has a tv show..Uhmm volgens mij kan je altijd 8 kaartjes kopen bij ticketservice. Behalve bij dingen als U2 etc.
pi_41630972
Ik ga btw nooit naar concerten toe, dus moet ik die kaartjes gewoon bij een FRS halen? Of bellen naar ticketservice oid? Graag wel serieuze reacties, er zijn toch genoeg kaartjes denk ik . Hoop ik
pi_41631046
Hier vind je alle info over de verkoop van kaarten:
http://www.melkweg.nl/artikelpagina.jsp?infoid=1343&subinfoid=3226

Hoeveel kaartjes schatten jullie? Een stuk of 1000?
pi_41631188
Passen er 1000 in. En het is geen showcase of iets dergelijks dus uhm zullen wel zeker 900 kaarten naar gewoon publiek gaan?
pi_41631263
Dat zit er dik in ja

Het bestand is 264MB dus het uploaden duurt nog wel ff mensen...
pi_41631288
quote:
Op vrijdag 8 september 2006 22:06 schreef Numbie het volgende:
Hier vind je alle info over de verkoop van kaarten:
http://www.melkweg.nl/artikelpagina.jsp?infoid=1343&subinfoid=3226

Hoeveel kaartjes schatten jullie? Een stuk of 1000?
Ok bedankt, dat wordt even langs de FRS gaan dan toch.
pi_41631420
Ik denk dus dat het wel eens heel hard kan gaan met die kaarten. Die man heeft een veel grotere diehard fanbase dan veel mensen denken. Ik ga voor het Jack-Johnson-in-de-Paradiso effect en dus ga ik als een malloot 3 Internet Explorer schermen openzetten en als een gek zitten klikken woensdag.
pi_41631510
Jack Johnson was toen de voorverkoop startte al behoorlijk populair hoor. Sitting, Waiting, Wishing was al lang op tv (die zomer ervoor) en je werd op tv doodgegooid met reclames over zn cd. Dat is bij John wel even wat anders?

Misschien is online bestellen wel slimmer en sneller idd
pi_41631537
Het hangt ook af van hoeveel mensen er achter komen dat die komt. Voorlopig staat het nergens maja als ze het op 3fm of op weet ik t wat vertellen dan uhmm kan t snel gaan ja...Majaa gewoon om 10 uur bij het postkantoor zijn en dan moet er toch niks aan de hand zijn?
pi_41631600
Ik zou er niet te zeker van zijn...
Want er zijn écht heel veel mensen die into een bepaalde stroming zijn die John al tijden kennen. Daughters kennen veel muziekkenners nog, sommige mensen kennen zelfs YBIAW en NST nog. En nu WOTWTC aardig wordt doodgedraaid, vrees ik voor het ergste.
Volgens mij moest JJ's ergste populariteit btw sowieso nog komen ten tijde van zijn Paradiso gig.

Er hoeven maar 900 mensen van de 15/16 miljoen in Nederland op het gekke idee te komen en het is in no time uitverkocht.
  vrijdag 8 september 2006 @ 22:23:42 #60
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_41631602
Claudia
"Vanity, definitely my favorite sin. . . ."
pi_41631634
quote:
Op vrijdag 8 september 2006 22:21 schreef nemesis4 het volgende:
Jack Johnson was toen de voorverkoop startte al behoorlijk populair hoor. Sitting, Waiting, Wishing was al lang op tv (die zomer ervoor) en je werd op tv doodgegooid met reclames over zn cd. Dat is bij John wel even wat anders?
Jah bij het HMH concert. Bij het Paradiso concert was de kaartverkoop ergens in februari 2005.
pi_41631906
Je hebt helemaal gelijk gosjke. Daarom is het ook van levensbelang dat we uiterst voorzichtig met deze informatie omgaan :p
pi_41631970
quote:
Op vrijdag 8 september 2006 22:24 schreef Jill-RMC het volgende:

[..]

Jah bij het HMH concert. Bij het Paradiso concert was de kaartverkoop ergens in februari 2005.
Ow dat wist ik niet nee.

''Betaling geschiedt uitsluitend door middel van creditcard of Rabo-direct''

Als je via internet wil bestellen. Dat is kut, want ik heb geen creditcard en zit bij de ABN Amro. Dat wordt dan toch langs de frs.
pi_41632176
Jack Johnson in paradiso was in een half uurtje uitverkocht ja..maja je kan van te voren toch niet bepalen of iets snel gaat uitverkopen. Gewoon zorgen dat je woensdag om 10 uur de 1e bent bij een postkantoor, frs, gwk etc. Maar iets dat veel gedraaid word of een grote naam is hoeft niet in 10 minuten uit te verkopen. Oasis in de hmh, the strokes in de hmh etc. werd ook gezegd das zo uitverkocht en dat duurde ook een aantal dagen. Terwijl bijv. arctic monkeys dus wel in 10 minuten de melkweg uitverkochten voordat ze ook maar een cd hadden uitgebracht. En als je gewoon zeker van kaartjes wilt zijn gewoon vroeg naar een postkantoor gaan...Is er echt niks aan de hand. Op dezelfde dag zijn er toch geen grote andere artiesten die in de vvk gaan.
pi_41632394
De FRS enz gaat om 10 uur open? Ik had altijd 9 uur in gedachten. En hoe zit dat met online verkoop? Begint dat ook om 10 uur 's ochtends, of is dat al 1 minuut over 12 's nachts mogelijk (lijkt me niet)?
pi_41632458
10 uur
pi_41632504
John Mayer Has A TV Show:
http://www.sendspace.com/file/lreb7t

Gewoon om tien uur aan de balie staan idd bij het postkantoor. Dat is alles
pi_41632537
Ja het is gelukt om kaartjes te krijgen voor iets wat in 1 minuut en 20 seconde uitverkocht was. Dus dit moet een makkie zijn!
pi_41632650
haha Ik hoop het.. Wordt er wel een beetje zenuwachtig van om eerlijk te zijn... :s
pi_41632775
Gewoon vroeg van te voren naar het postkantoor of weet ik t wat gaan en zorgen dat je de 1e bent. Dan is er niks aan de hand..we zeggen wel dat het binnen no-time gaat uitverkopen maar dat hoeft ook nie zo te zijn..en anders heeft de postkantoor meneer/mevrouw zeker 10 minuten de tijd om mayer goed te spellen...
pi_41632821
Bedankt voor de hele show btw . Denk dat ik toch maar voor de FRS kies, daar is het wat rustiger denk ik, en het is dicht bij de bussen want ik heb nog wel lessen erna.
pi_41632975
Ja, maar de FRS is voor mij te ver weg...

You're welcome
pi_41633142
Waaaaaa, ik lees het nu pas dat 'ie komt!
Yes!
pi_41633178
Hey! Ik miste je al... lol Join the club zou ik zeggen
pi_41633639
quote:
Op vrijdag 8 september 2006 23:12 schreef Numbie het volgende:
Hey! Ik miste je al... lol Join the club zou ik zeggen
Echt geweldig, en zo snel al joh. Dit durf je nauwelijks te hopen. Kan iemand me in m'n arm knijpen?
pi_41633906
*knijp*
Of liever nog iets harder?

Kom maar ff rustig op adem, lees ff alles bij, neem een slokje water, en dan kun je weer door
pi_41634279
quote:
Op vrijdag 8 september 2006 23:32 schreef Numbie het volgende:
*knijp*
Of liever nog iets harder?

Kom maar ff rustig op adem, lees ff alles bij, neem een slokje water, en dan kun je weer door
Hahahaha, het is goed dat je het zegt, 'lees ff alles bij', want ik was mijn wekker al voor morgen aan het zetten. Volgende week zaterdag begint de voorverkoop pas dus. Pfff.. zo lang wachten nog.

Bol.com heeft overigens lang vol gehouden dat Continuum vandaag op de deurmat zou liggen zeg. Danwel niet aan mij persoonlijk, maar wel via de website.

[ Bericht 2% gewijzigd door Toad op 08-09-2006 23:42:51 (weer de voorverkoopdatum mis :P) ]
pi_41634564
Ja, bol.com is niet te vertrouwen ben ik nu wel achter...

Bedacht me net ineens; zou hij een voorprogramma meenemen? Lijkt me wel tof als het een bandje als The Fray zou zijn of zo..
pi_41634850
Weet iemand al iets over de rest van een eurotour? Als ie 1 band uit de VS zo gek kan krijgen om meerdere data mee te touren, dan miss wel. Zou wel gaaf zijn natuurlijk!

Maar ik gok op geen vp of een lokaal bandje wat ze ergens opgescharreld hebben...
pi_41634899
Nee, maar het zullen niet zo veel shows worden. Want 1 november staat hij alweer voor Australië gescheduled..
pi_41635066
Hoe staat het met die site van Ticketservice? Gaat die snel plat? Want ik ben van plan het via internet te regelen...
Of anders desnoods telefoon.
pi_41635166
Heb wel eens verhalen gehoord van mensen ja; site plat, telefoonlijnen continue bezet etc. Er gaat niet één show in de vv, maar meerdere. Dus zou best kunnen dat er nog meer mensen bellen/internetten dan we nu denken. Ook dat is een voordeel van het kopen in de winkel; misschien wel wachtrijen, maar de kans dat ze allemaal naar dat ene postkantoor komen voor tickets is nihiel...
pi_41635208
Tsja, ik moet werken. Dus er zit weinig anders op voor mij.
Ik zorg wel dat ik om tien uur achter de pc zit.

Begin het nu al spannend te vinden
pi_41635272
Net weer die tv show voor een deel bekeken. Geluidkwaliteit is veel beter dus ik hoor nu tenminste alles goed. Blijft jammer dat ie niet meer van dit soort shows heeft gedaan .
pi_41635295
Ticketmaster.nl gaat wel vaak plat ja, maar das meer als er echt meerdere GROTE concerten tegelijk in de voorverkoop gaan. Ik vind het veel enger dat dat stomme betalingssysteem van hun me al 2 keer genaaid heeft, waarvan 1 keer bij een concert dat binnen enkele uren uitverkocht was.
Maar ik ga er toch ff heel optimistisch vanuit dat dat nu niet gebeurt!
pi_41635368
quote:
Op zaterdag 9 september 2006 00:10 schreef nemesis4 het volgende:
Net weer die tv show voor een deel bekeken. Geluidkwaliteit is veel beter dus ik hoor nu tenminste alles goed. Blijft jammer dat ie niet meer van dit soort shows heeft gedaan .
De afl. van Chappele's show heeft ook wel een beetje van hetzelfde soort humor
pi_41635571
Ik lig nog steeds in een scheur bij dat stukje met Trick Daddy.. en die mutsen die hem massaal geloven bij dat panel-item-ding. "I wanna breathe will all of my lungs" *komt niet meer bij*
Die man heeft echt geniale humor. Bij die blogs ook van hem, je kunt 't 'm bijna HOREN zeggen gewoon
pi_41638534
Wat zingt ie daarvoor nou eigenlijk?

Ik versta "I wanna run through the halls of medicine", terwijl ''I wanna run through the halls without medicine" oid daar beter zou passen. Bij die blogs heb ik dat ook altijd ja, dat je het em bijna hoort zeggen .

Ook dat 2e deel van die fan focus group is prachtig

''He wrote Bye, Bye, Bye by N-Sync"
- "Oh that's a great one"

Zegt helaas wel wat over de amerikaanse fans :/

"The most surprising was definitely who he really doesn't write his own songs"

De manier waarop ze dat zegt is ook geweldig
pi_41641546
Het gaat hem puur om het idee joh; zoals hij al eerder zei 'I'm full of shit, 24 hours a day'
pi_41642634
quote:
Op vrijdag 8 september 2006 23:49 schreef Numbie het volgende:
Ja, bol.com is niet te vertrouwen ben ik nu wel achter...

Bedacht me net ineens; zou hij een voorprogramma meenemen? Lijkt me wel tof als het een bandje als The Fray zou zijn of zo..
The fray mag van mij komen. Echt de beste cd van het jaar tot nu toe (tel die van john nog niet mee.) Ik denk alleen geen voorprogramma. 21.00 begint het en om dan nog een voorprogramma te hebben en dan nog zeker 1.5 uur John Mayer is denk ik te laat?
pi_41643663
Nou ja zeg, ben ik 1 dag afwezig breekt de tent hier af.
En normaal ben ik vrij rustig, maar euh: Ah!
pi_41644126
quote:
Op zaterdag 9 september 2006 10:52 schreef Stefannnn het volgende:

[..]

The fray mag van mij komen. Echt de beste cd van het jaar tot nu toe (tel die van john nog niet mee.) Ik denk alleen geen voorprogramma. 21.00 begint het en om dan nog een voorprogramma te hebben en dan nog zeker 1.5 uur John Mayer is denk ik te laat?
Aanvangstijd kan altijd nog gewijzigd worden naar 8 uur voor het voorprogramma, zodat John nog steeds om 9 uur kan beginnen, mócht ie alsnog iemand meenemen.
pi_41645350
Ow het is echt waar!!!!! Ik kijk hier al 4 jaar naar uit!!!!! Ongeloofelijk!!! Hij komt gewoon echt naar nederland voor een concert!! Ik kan niet wachten!!!!
pi_41645947
Als we hier toch suggesties gaan doen voor het voorprogramma...
Regina Spektor
Jessie Baylin

Sowieso gaat David LaBruyere wel mee he?
pi_41646869
Setlist speculaties zijn veel leuker joh.
Als ie covered in rain en good love is on the way dan maar speelt
  zaterdag 9 september 2006 @ 14:22:08 #96
21410 Fliepke
Serieuze waarheid
pi_41646952
quote:
Op zaterdag 9 september 2006 14:18 schreef Apfel het volgende:
Setlist speculaties zijn veel leuker joh.
Als ie covered in rain en good love is on the way dan maar speelt
covered in rain zou heel tof zijn idd
pi_41648450
Ik heb het vermoeden dat ik nog geen eens ga horen wat de man gaat spelen. Gewoon anderhalf uur zo zitten van OMG John Mayer! Totaal in shock. *lol*
pi_41648871
True, true
Mjah, eerst maar eens kaarten zien te krijgen.
We hebben een postkantoorbezetting van 2 man, en me baas weet al dat ik later kom.

Het enge eraan is dat je gewoon niet weet hoeveel mensen erop af gaan komen.
pi_41649080
Liever geen voorprogramma maar gewoon 2 uur lang john

Setlist van gister:
- Why Georgia
- Good Love is on the way
- Bigger than my body
- Belief
- Slow dancing in a burning room
- My stupid Mouth
- Vultures
- Dreaming with a broken heart
- Daughters
- Neon
- Waiting on the world to chance
encore
- Victoria --> love soon
- No such thing
- I'm gonna fin another you

Maja als je z'n setlisten doorbladerd speelt die elke avond een redelijk verschillende set dus hier is ook weinig van afteleiden..
pi_41649116
Ik zou al 50 euro meer betalen als ie Daugthers maar niet speelt
pi_41649120
Daughters mag ie van mij eigenlijk achterwege laten...als er een nummer overkilled is....
pi_41649443
Dat is het enige vaste nummer op de setlist geloof ik
pi_41650059
Zal ie niet gewoon zn nieuwe album gaan spelen?
pi_41650456
Oeh oeh.. ik zou bijna voor Regina Spektor als vp zijn, hahaha... Sorry...

Ik ga nog even geen favo/mogelijke setlisten opstellen, dat doe ik wel tegen de tijd dat ik 'm 5 keer gezien heb en er écht verandering in de setlist nodig zou zijn. Voor dit concert ben ik denk ik zeker het 1e uur zo shocked dat ie er echt staat, dat ik toch nauwelijks ga opslaan wat ie speelt. Maar idd.. Daughters, die hoeft van mij ECHT niet meer...
pi_41651498
EINDELIJK komt ie
Wanneer en waar kunnen kaarten gehaald worden?
I'm an assassin and I had a job to do
pi_41651591
Of je bladert even dit topic door?
pi_41651627
quote:
Op zaterdag 9 september 2006 17:41 schreef Jill-RMC het volgende:
Of je bladert even dit topic door?
Sorry hoor
I'm an assassin and I had a job to do
pi_41653708
Even.. hij gaat dus toch de 13e a.s. in de voorverkoop?
quote:
vanaf woensdag 13 september in de voorverkoop:
Datum | aanvangstijd | prijs* | zaal
*lidmaatschap verplicht tenzij anders vermeld

di 17 oktober | 21.00 uur | ¤ 20,00 | The Max
John Mayer
bron
pi_41654258
Geen Your Body... op die setlist, ook geen No Such Thing. Best verrassend.
pi_41655126
Ik verwacht eerlijk gezegd wel dat hij die twee, en Daughters ook btw, zal spelen. Het blijven zijn bekendste nummers hier. Hoop wel ontzettend dat hij hier ook GLIOTW zal spelen; vind dat zo'n ontzettend stoer nummer

Oh, en trouwens; iedereen moet ff dit interview lezen. Het jaarlijkse MSM interview, met echt wel interessante vragen en antwoorden:
http://p090.ezboard.com/f(...)?topicID=12396.topic
pi_41655645
quote:
And I’m not cutting my hair! That’s all I gotta say about that.

RY: As long as it’s still growing!

JM: Exactly. I’ll shape it though. As long as I still have it.
Ernstig random....maar goed punt
pi_41655809
John had het ook weer erg druk aan zn blogs te zien
pi_41655913
quote:
Op zaterdag 9 september 2006 19:41 schreef Numbie het volgende:
Ik verwacht eerlijk gezegd wel dat hij die twee, en Daughters ook btw, zal spelen. Het blijven zijn bekendste nummers hier. Hoop wel ontzettend dat hij hier ook GLIOTW zal spelen; vind dat zo'n ontzettend stoer nummer
GLIOTW?

Good love is on the way zie ik al...
pi_41656061
Een acoustisch album!! Helemaal super klinkt dat
pi_41656307
Acoustisch album? Het gaat me allemaal een beetje te hard hier denk ik
pi_41656427
In het interview heeft hij het erover Net ff gelezen, en is echt het beste interview wat ik het afgelopen half jaar, zeker, van hem gelezen heb
pi_41656557
Dat acoustische album gaat er bij mij ook zeker inkomen. Hoop dat hij tijdens het concert nog paar nummers acoustisch doet.
pi_41657741
Ja! Een 3x5 of zo, of The Heart Of Life, of STT, of Neon, of SSS, of Why Georgia, zeg ook maar wat
pi_41662205
Stop This Train was live nogal moeilijk voor em toch zei ie in de first listen. Van mij mag Another Kind of Green wel op de setlist staan, maar daar is het Trio voor nodig denk ik.

Trouwens, het bericht dat ie gaat optreden heeft ook de john mayer hyves bereikt :/
pi_41662634
IK WIL MEER EUROPESE DATA!

Sorry, haha
pi_41664760
En gelijk heb je

Baal er ergens wel ontzettend van dat er verder nog niets bekend is. Misschien is het wel eenmalig voor Europa? En moet hij daarna door of zo?
pi_41664877
Mwah ik gok wel op meer data maar ze maken het hier altijd meteen bekend en bij die andere landen duurt het wat langer meestal. Ik hou iig die open dag in het schema van SBE even in de gaten
pi_41664932
Kweenie.. de Amerikaanse/Australische/Nieuw Zeelandse of whatever it was data staan wel op zijn websites en die gaan per november weer verder.
Maar 't lijkt me toch sterk dat ie zo'n 1 off gig gaat doen en hierheen vliegt voor alleen A'dam (dan had ie ook nog wel wat meer tijd kunnen nemen na zijn gig de 14e in de VS). Najaa, lijkt mij dan hè. Zijn tourmanager denkt daar misschien anders over
pi_41665566
Op basis van zijn vorige Europese tourtjes, zullen het ong. 7 shows worden denk ik. Waar sowieso nog wel Londen dan in zit en Berlijn. Verder waarschijnlijk Keulen en misschien Parijs...
  zondag 10 september 2006 @ 02:23:04 #125
44591 Stanley_Climbfall
out of your league
pi_41665590
Op basis van... blablabla...

Woensdag is De Dag! Kaf van koren, jongens van mannen...

Numbie, bedankt voor hernieuwde inspiratie.. ik zal mijn plicht doen en mezelf dit gunnen..
pi_41668403
Ik ben zo freakin zenuwachtig voor woensdag; verschrikkelijk. Gisteravond sliep ik pas om drie uur en om negen uur vanochtend zat ik alweer achter de pc...

Geen dank joh; doe slechts mijn plicht als JM fan
pi_41668652
Keulen zou ook wel vet zijn. Maar een uurtje rijden.
pi_41668942
Maar we mogen er vanuit gaan dat hij maar 1 show in Nederland geeft?

want normaal zou je wel wat info daarover op mojo.nl ofzo vinden omdat de voorverkoop woensdag begint..

??
pi_41669529
Precies! Of anderhalf uur met de trein

Staat trouwens een heel vaag nieuw interview op de site van Rolling Stone. Over Justin Timberlake/Brangelina/Paris Hitlon en John's vermeende marihuana gebruik. (Opeens ben ik niet meer zo verbaasd dat hij de dag na zijn verjaardag in A'dam speelt ) Echt complete onzin itt dat interview dat Richard Young van MSM had gepost...
pi_41670452
Daar heb ik trouwens zo'n grafhekel aan altijd. Dat buitenlandse artiesten die in Nederland optreden altijd knetterstoned op het podium staan.
pi_41670678
Ik zou eigenlijk wel willen weten hoe jullie het aanpakken woensdag. Dus als je de volgende vragen beantwoord, kunnen we elkaar misschien wel tegenkomen en begroeten, in het echt John Mayer fans tegenkomen lijkt mij super!!!

1. In welke plaats ga je kaartjes kopen?
2. Welk postkantoor/FRS oid?
3. Hoe laat ben jij ter plaatse?

Voor mezelf:
1. Utrecht
2. Waarschijnlijk de FRS @ Oudegracht 113
3. Ik hoop 8.30 vroeg genoeg is?
  zondag 10 september 2006 @ 12:18:10 #132
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_41670838
FRS groningen heredinges.
"Vanity, definitely my favorite sin. . . ."
pi_41670887
Ja ik ook. Heb zelfs een keer meegemaakt, bij een show van Silverchair, dat de zanger aan het eind van de avond compleet lam en stoned was. Het klonk allemaal zo slordig op het eind; erg jammer.

Ik denk trouwens dat we er wel van uit mogen gaan dat het maar één show is ja. Misschien dat hij in andere steden als Londen of Berlijn wel vaker zal optreden, maar voor Nederland denk ik maar eenmalig...
pi_41671080
quote:
Voor mezelf:
1. Utrecht
2. Waarschijnlijk de FRS @ Oudegracht 113
3. Ik hoop 8.30 vroeg genoeg is?
1. Zoetermeer
2. FRS Stadshart
3. kwart voor 10, denk niet echt dat er een rij gaat staan toch? En die frs ging toch pas om 10 uur open? Edit: Blijkbaar 9 uur dus, dus dan kwart voor 9

[ Bericht 6% gewijzigd door nemesis4 op 10-09-2006 12:37:06 ]
pi_41671356
Nou als ik in Venray iemand tegenkom bij het postkantoor dan sta ik met open mond te kijken.
pi_41671432
Dat heb ik dus ook; alleen dan in Diemen
pi_41672871
Nou al zenuwachtig voor woensdag!
Koning.
pi_41676635
Zullen we het daar maar niet over hebben; ik krijg er letterlijk slapeloze nachten van..

Dus ff iets anders; zijn er hier meer mensen lid van Local-83?
pi_41677143
Wat een lekker weer vandaag...
pi_41677312
Ik ga géén kaarten halen, want ik zit midden in zo'n domme verplichte onderwijsbespreking op de uni (waar ik ERG graag tussenuit zou knijpen, maar ik begin net met mijn coschappen en ik wil niet meteen de indruk maken van t meisje dat er voor alles tussenuit naait ), dus Jill mag voor 2 kaarten gaan vechten
pi_41677335
Kimi is een hufter.

Ik heb genoeg afleiding om niet aan woensdag te denken
pi_41677362
Dat scheelt he... je afreageren op die stomme hond. Dat ie zich maar om een paal krult, haha. Ik hoop dat ie AL zijn motoren opblaast!
pi_41677455
En veel lekke banden krijgt.
pi_41677780
Ik ben inmiddels gewend aan de reclame van Star 98.7 tussendoor. En John Mayer zijn toelichting voor en na het nummer. Straks als ik het album heb ga ik het nog missen.
pi_41677983
Heb het inmiddels gedownload; en het lijkt ineens een stuk softer moet ik zeggen. Was compleet gewend geraakt aan John's commentaar, en nu mis ik het gewoon...
pi_41678165
Ow het album is te downloaden dus, even kijken wat het verschil is. Dat commentaar enz vind ik eigenlijk wel leuk.
pi_41678453
Ik moet zeggen in het begin vond ik het soms nogal storend het commentaar maar als je dan goed gaat luisteren zijn het eigelijk briljante stukjes tussendoor!
Ik denk dat ik het wel ga missen op de gewone cd.
Koning.
pi_41678759
quote:
Op zondag 10 september 2006 16:18 schreef Numbie het volgende:
Heb het inmiddels gedownload; en het lijkt ineens een stuk softer moet ik zeggen. Was compleet gewend geraakt aan John's commentaar, en nu mis ik het gewoon...
Rapidshare?

of mag dat niet
Koning.
pi_41679081
www.torrentspy.com


Weet iedereen trouwens wel dat je op het tour-gedeelte van John's site foto's kunt vinden van de desbetreffende avond en/of een verslagje van John zelf...
pi_41679193
Ik ben nu naar de officiele release aan het luisteren, en ligt het nou aan mij of is ie langzamer en rustiger (minder opgewekt, kan het niet echt goed uitleggen) dan de first listen? Ik wil em trouwens best uploaden en pm'en, maar via torrents heb je em ook zo binnen denk ik.
pi_41679321
Precies wat ik dacht; het komt een beetje sloom over allemaal in mijn opinie. Zal ook absoluut geen 5sterren kritieken krijgen denk ik; hoe jammer ik dat ook vind. Don't get me wrong, ik vind het een super album en John heeft wel wat pareltjes erop staan. Ik denk alleen dat het naar kritische maatstaven geen topwaardering zal krijgen...

[ Bericht 0% gewijzigd door Numbie op 10-09-2006 17:43:29 (sp) ]
pi_41681421
Het blijft toch allemaal subjectief... Recensenten hebben er sowieso een handje van om dingen af te branden als ze commercieel succes heeft/zouden kunnen hebben.
Ik blijf het een relaxt album vinden, rustig of niet. Ik heb allang blij dat er geen Daughters/YBIAW-achtige nrs opstaan
pi_41683796
Ik kwam hier eigenlijk net om te zeggen dat ik het officiele album best lekker in het gehoor vind liggen, maar als ik jullie zo hoor denkt iedereen er kennelijk het zijne over. Zeker nummers als 'Belief' (wat in mijn opinie best wat weg heeft van een goed geschreven Sting nummer) en 'Stop This Train' (wat verdacht veel als een Paul Simon nummer klinkt) vind ik erg goed in elkaar zitten.

Minder ben ik gecharmeerd van de productie van nummers als 'Slowdancing In A Burning Room' bijv. dat effect wat eroverheen gegooid is, verprutst het geheel enorm. Terwijl het clean juist heel goed had geklonken imho.

Het komt misschien allemaal een beetje sloom over, omdat men wellicht geneigd is om het als omvolger van Try! te zien en niet als een opvolger van Heavier Things. Als opvolger van Heavier Things is ie namelijk geniaal.
Take no prisoners... take no shit!
pi_41684807
Nouja in het vorige topic hadden we het album al besproken aan de hand van de First Listen om tot de overall conclusie te komen dat ie redelijk briljant is. Alleen dat was met het comentaar van John erbij en zo zonder heb ik toch echt het idee dat ik wat mis. Zelfs de reclame van Star ertussen door was ik helemaal aan gewend. Best sneu :p
pi_41685049
Ik had het gesproken stuk maar 1 keer beluisterd. De cd zelf komt nu binnen. Mijn eerste oordeel was al dat hij rustig was. Nu vind ik dat niet erg, ik vond RFS ook beter dan HT. Maar toch nog eens goed luisteren.
pi_41687026
quote:
Op zondag 10 september 2006 19:27 schreef Dave_Mustaine het volgende:
Ik kwam hier eigenlijk net om te zeggen dat ik het officiele album best lekker in het gehoor vind liggen, maar als ik jullie zo hoor denkt iedereen er kennelijk het zijne over. Zeker nummers als 'Belief' (wat in mijn opinie best wat weg heeft van een goed geschreven Sting nummer) en 'Stop This Train' (wat verdacht veel als een Paul Simon nummer klinkt) vind ik erg goed in elkaar zitten.

Minder ben ik gecharmeerd van de productie van nummers als 'Slowdancing In A Burning Room' bijv. dat effect wat eroverheen gegooid is, verprutst het geheel enorm. Terwijl het clean juist heel goed had geklonken imho.
Eerste deel; helemaal met je eens. Sting en Paul Simon zijn altijd al John's grootste invloeden geweest qua songwriting.
Ik denk dat SDIABR het live juist heel goed zal gaan doen. Clean, zoals je zegt. Ben heel benieuwd of hij de 17e dat nummer ook gaat spelen.
quote:
Het komt misschien allemaal een beetje sloom over, omdat men wellicht geneigd is om het als omvolger van Try! te zien en niet als een opvolger van Heavier Things. Als opvolger van Heavier Things is ie namelijk geniaal.
Ik heb daarnet weer naar het hele album geluisterd, en had daarna zo'n ontzettende behoefte om naar RFS te luisteren. Wat ik het meeste mis bij dit album is denk ik het gevoel van simpelheid. Nummers als STT en HOL klinken heel oprecht en eerlijk; niet zo 'hard thought' als Belief en SDIABR. Zoals ik al eerder zei, je hoort aan de manier van zingen dat John wel tien keer heeft moeten nadenken over elk woord en akkoord. De spontaniteit is er in die nummers een beetje af. En dan ineens gooit hij Bold As Love ertussen om toch nog die spontaniteit enigzins te behouden. Wat dat betreft is de balans wel weer opgemaakt; in extremen weliswaar, maar dat maakt het alleen maar interessanter en spannender voor mij.

Don't get me wrong, vind dat John echt schitterende nummers schrijft en een fantastische gitarist is. Dit was eigenlijk de enige concrete kritiek die ik heb op het album.
pi_41687431
quote:
Op zondag 10 september 2006 20:57 schreef Numbie het volgende:

Ben heel benieuwd of hij de 17e dat nummer ook gaat spelen.
Ik zeg: dat kun je afdwingen : a4-tje mee, stift in de tas, titel op a4-tje mits het nr halverwege de set nog niet gespeeld is, a4-tje in de lucht steken, en wie weet It has worked before, it might work again
pi_41689135
Hmm, misschien dat ik dat maar met Stop This Train ga doen. Neem gewoon een hele stapel papier mee met al zijn nummers; kunnen we altijd die kiezen waar we zin in hebben
pi_41689231
Ik hoop dat ie My Stupid Mouth doet... Mijn favo

En Numbie, die afkortingen snap ik echt niks van
pi_41689511
Gewoon raden Jeroen; kom je een heeeel eind Ik heb er wel eens een raadspelletje van gedaan met een vriend. Echt dikke lol
  zondag 10 september 2006 @ 22:50:12 #161
44591 Stanley_Climbfall
out of your league
pi_41692061
quote:
Op zondag 10 september 2006 16:55 schreef nemesis4 het volgende:
Ik ben nu naar de officiele release aan het luisteren, en ligt het nou aan mij of is ie langzamer en rustiger (minder opgewekt, kan het niet echt goed uitleggen) dan de first listen? Ik wil em trouwens best uploaden en pm'en, maar via torrents heb je em ook zo binnen denk ik.
DIt was wel te verwachten. Als je iets van een radio opneemt, zal het natuurlijk anders klinken dan wanneer het direct van de cd op komt. Als je deze release dan weer 3x hebt beluisterd, vind je de eerste release weer slecht klinken.
pi_41692507
quote:
Op zondag 10 september 2006 22:50 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
STT??
Stop This Train, gok ik zo...
  zondag 10 september 2006 @ 23:11:55 #164
44591 Stanley_Climbfall
out of your league
pi_41692522
quote:
Op zondag 10 september 2006 23:11 schreef Gosjke het volgende:

[..]

Stop This Train, gok ik zo...
Uiteraard...
pi_41697865
Nieuwe videootje up..
pi_41705059
WOTWTC op 538 nu. 538 is best lekker bezig qua muziek vandaag, net ook Lifehouse. *lief*
pi_41705711
Welk nummer van Lifehouse dan, Jill?? You And Me zeker..
pi_41705761
Nopes, de gouden oude: Hanging by a moment.
pi_41707428
Nu het album voor het eerst eens serieus aan het beluisteren, zonder gepraat of reclame tussendoor.

Mijn indruk blijft redelijk hetzelfde. Ik vind hem beter dan HT, maar dat kwam omdat HT wat 'harder' was. Toch wel minder dan RFS. Uitschieters vind ik Slow dancing en Stop this train.
pi_41716504
Weet iemand of er nog kaartjes beschikbaar zijn????
Now is a never-ending thing.
pi_41716748
Zou knap zijn als het al is uitverkocht
pi_41717249
Het is officieël mensen; het staat op zijn website.

En... I Local-83

  maandag 11 september 2006 @ 20:30:25 #175
154578 DeSiever
Alles Is Nu??
pi_41717733
Cool.. ik ga voor het postkantoor in Zutphen liggen.
je moeder is m'n broer
pi_41718514
quote:
Op maandag 11 september 2006 20:19 schreef Numbie het volgende:
Het is officieël mensen; het staat op zijn website.

En... I Local-83

And you stole my news Geez.. haha.. krijg jij alle nieuws direct van de man zelf? John hapt extra zuurstof, jij weet 't, of nie? Haha, kidding.

Vindt het nog steeds verdacht dat er niet meer data bij staan. Schiet op Jooooohn! Meer meer meeeeerrrr!
pi_41718617
Net binnen mensen:

23 oktober in Londen: at the London Forum...



[ Bericht 9% gewijzigd door Numbie op 11-09-2006 20:57:39 (toevoeging) ]
pi_41718647
oh en ja; ik ken hem beter dan hij zichzelf :p
pi_41719239
23e Stomme datum.. komt me voor geen meter uit... doe us ff iets in duitsland vriend.. of Engeland int weekend... This ain't working
pi_41719601
quote:
Op maandag 11 september 2006 21:10 schreef Gosjke het volgende:
23e Stomme datum.. komt me voor geen meter uit... doe us ff iets in duitsland vriend.. of Engeland int weekend... This ain't working
23e?
pi_41719717
ja.. lees...
pi_41719948
Echt 1 post erboven....


Mmm dan gok ik zo dat de 23ste en afsluitende datum is tenzij ie nog meer doet in London. Mss nog even wat leuks in Duitsland ofzo?
pi_41719962
Ik dacht het, jij zei het

We doen gewoon net alsof je dat niet zei JeroenV...
pi_41720012
Denk dat dat er idd wel zal zitten... Vraag is alleen waar, en wanneer precies
pi_41720038
quote:
Op maandag 11 september 2006 21:25 schreef Numbie het volgende:
Ik dacht het, jij zei het

We doen gewoon net alsof je dat niet zei JeroenV...
Ik heb niks gezegd.

Beetje dom ja, had het nog gelezen ook
pi_41720175
Hmm. Beetje raar. Staat dus al wel info op l-83 over londen, maar nog niets over de Amsterdam pre-sale... :s
pi_41720438
Artiesten moeten eens ophouden met dat soort info beetje voor beetje naar buiten te brengen. Gewoon woppa: dit is mijn eurotour, de data:.... KLAAR.
Al dat gemiep met 1 datum hier en 1 datum een week later bekendgemaakt totaal ergens anders.. makes me nervous....
pi_41720984
Volgens mij is er gewoon iets mixed up gegaan tussen L-83 en de officiële site. Aangezien de 17 e de enige Europese datum was die tot nog toe bekend was, hebben ze die officiëel erkend nu. Maar L-83 heeft waarschijnlijk de Londen datum genoteerd ipv Amsterdam... Lekker bezig daar. Dus heb maar ff gemaild net. Aangezien de pre-sale morgen al begint.
  maandag 11 september 2006 @ 21:56:59 #189
154578 DeSiever
Alles Is Nu??
pi_41721163
Maakt het alleen maar spannender toch?
je moeder is m'n broer
pi_41721237
Ja want spanning is wat we zoeken tijdens de bevestiging van optredens van iemand waar we gelukkig maar 5 jaar op wachten....
pi_41721440
Precies Jill...
  maandag 11 september 2006 @ 22:16:21 #192
154578 DeSiever
Alles Is Nu??
pi_41721839
Haha.. het is Jezus Christus zelve niet hoor.. doe even normaal.

Veel succes woensdag!
je moeder is m'n broer
pi_41722587
Local-83 members can purchase tickets starting 09/12/06 at 10 AM CEST.
Public onsale begins on 09/13/06 at 10 AM CEST

Dat is van het concert van ons. Zouden er ook buitenlandse mensen gaan bestellen? En is 10 AM CEST niet iets van 6 uur 's avonds hier? Of kunnen we gewoon om 9 uur 's ochtends bij de FRS die kaarten halen?

Edit: Oh CEST is Central European Summer Time.

Betekent dit dat het geen zin heeft om om 9 uur al kaartjes te halen? EN dus gewoon om 10 uur langs de FRS te gaan?
pi_41722622
quote:
Op maandag 11 september 2006 22:16 schreef DeSiever het volgende:
Haha.. het is Jezus Christus zelve niet hoor.. doe even normaal.
Dat zegt niemand..

Alhoewel ik John persoonlijk hoger acht dan Jezus Christus, maar daar zal ik vast wat gelovigen mee tegen de schenen schoppen...

Neej, het is niet spannend als je het idee hebt dat je mogelijke haalbare concertdata zou kunnen missen omdat de data 1 voor 1 op random momenten officieel gemaakt worden.... En als mensen daar fanatiek over willen doen, dan moeten ze dat lekker zelf weten...
  maandag 11 september 2006 @ 22:44:43 #195
154578 DeSiever
Alles Is Nu??
pi_41722660
Ja, dat sowieso.. maar spannend = leuk
je moeder is m'n broer
  maandag 11 september 2006 @ 22:45:16 #196
154578 DeSiever
Alles Is Nu??
pi_41722674
CEST = Central European S? Time?

Standard?
je moeder is m'n broer
pi_41722719
Local-83 members can purchase tickets starting 09/12/06

Die kunnen het morgen dus al bestellen blijkbaar. Hmm daar even lid worden dan als het mogelijk is.

Edit: En daar moet je dus weer voor betalen
pi_41722813
CEST, Central European Summer Time
pi_41722836
Dat leek me logisch. Officiele fanclubs hebben dat meestal die rare gewoonten dat je er voor moet betalen.
pi_41722893
Kan Numbie niet even wat extra kaarten bestellen?
pi_41722906
quote:
Op maandag 11 september 2006 22:46 schreef nemesis4 het volgende:
Local-83 members can purchase tickets starting 09/12/06

Die kunnen het morgen dus al bestellen blijkbaar. Hmm daar even lid worden dan als het mogelijk is.

Edit: En daar moet je dus weer voor betalen
Ik ben lid; en L-83 heeft het tot nog toe alleen over de Londen presale die morgen ook begint blijkbaar

Edit: en nee, ik kan geen extra kaarten bestellen. Sterker nog, ik mag er maar vier bestellen, terwijl ik er zes nodig heb...
pi_41722945
Btje fanclub heeft restrictie op het aantal kaartjes. Dus zal hier ook wel van toepassing zijn.
En ik gok dat er niet plots 1000 Local 83 members hier in NL opduiken.
pi_41723007
Alsof er 1000 Local 83 members morgen overdag alle kaarten op gaan/kunnen/mogen kopen voordat de reguliere vvk begint woensdag...
pi_41723008
Maximaal 10% van de kaartjes mag via zulke dingen denk ik..zou anders wel heel lullig zijn.
pi_41723167
nee dat niet, maar ik krijg steeds meer en meer het gevoel dat als ik om 10 uur om kaartjes vraag bij de FRS het uitverkocht is...
  maandag 11 september 2006 @ 23:04:55 #206
154578 DeSiever
Alles Is Nu??
pi_41723262
je moeder is m'n broer
pi_41723656
Haha dikke lol

En nemesis4, dat gevoel bekruipt mij ook continue...
  maandag 11 september 2006 @ 23:15:59 #208
154578 DeSiever
Alles Is Nu??
pi_41723682
Vind je het echt grappig Numbie of doe je ironisch in mijn richting?
je moeder is m'n broer
pi_41723775
Ik heb niet echt het idee dat het woensdag om tien uur al uitverkocht is. Toch vind ik het wel erg spannend. Vooral omdat ik het van internet moet hebben.
pi_41723786
Nee, vind het echt grappig Niet verwacht, en daardoor leuk...
  maandag 11 september 2006 @ 23:20:45 #211
154578 DeSiever
Alles Is Nu??
pi_41723911
Ja, ik ben ook wel eens in dat topic. Daarom zag ik het.

Ik was niet snel genoeg om het punt te pakken.
je moeder is m'n broer
pi_41723976
Ah jammer; ik wilde ook wel reageren, maar dat leek me een beetje verdacht
pi_41723987
Oe ik ben goed in die nutteloze algemene vragen, kan er alleen nooit wat mee
pi_41724035
Denk dat iedereen wel zo zijn/haar portie aan triviale dingen weet... Doet me denken aan een geniaal stukje van Theo Maasen. Iets met waarom je bvb. reclamejingles altijd wel onthoud, maar belangrijke dingen nooit... lol
  maandag 11 september 2006 @ 23:23:53 #215
154578 DeSiever
Alles Is Nu??
pi_41724043
Hahaha... Jill, you crack me up..

Numbie, je kunt best eens meespelen als je dat leuk vindt.
je moeder is m'n broer
pi_41724089
Nee joh. Ik ben nooit zo goed in het bijhouden van dat soort dingen.
  maandag 11 september 2006 @ 23:26:57 #217
154578 DeSiever
Alles Is Nu??
pi_41724172
Ok, maakt verder nit uit. FOK! is van alle markten thuis.
je moeder is m'n broer
pi_41724429
Ik ga eens een gok wagen.

Echt serieus als er een studie nutteloze informatie of muziek gerelateerde nuttelozen dingen bestond. I would be a prof.
pi_41724452
Kwam trouwens een grappige JM quote tegen op zn MySpace om weer even terug te komen op het topic onderwerp

"My next song is track 2 on my new cd, or 002.mp3 and it is about 4MB long.."

*hihi*
  maandag 11 september 2006 @ 23:36:45 #220
154578 DeSiever
Alles Is Nu??
pi_41724493
Whaha.. hij moet daar ook niet zielig over doen. Dat is de huidige tijd. Je wilt toch dat mensen je muziek horen?? Of wil je rijk worden??
je moeder is m'n broer
pi_41724494
en geez, dit topic gaat hard
pi_41724508
Hij doet er nie zielig over, dat heet sarcasme
pi_41724607
Jup, en dat is John's specialiteit nog altijd

En ja dit topic gaat heeeel hard. Ik ga maar eens een nieuwe OP maken morgenavond...
  maandag 11 september 2006 @ 23:44:05 #224
154578 DeSiever
Alles Is Nu??
pi_41724696
Whaha.. ga je lekker, Jill?
je moeder is m'n broer
pi_41725087
altijd

In dat geval lekker naar bed Morgen om 7 uur weer de wekker *blegh*
pi_41725094
ik vind het album wat vlak. Een aantal uitschieters stonden ook al op 'Trio' (TOP album trouwens). Persoonlijk voorkeur blijft Vultures. Andere nummers op het album doen me juist weer wat denken aan z'n tijd voor het Trio. Niet slecht, maar niet top.

Momenteel ben ik compleet verslingerd aan de nieuwe CD van Jonny Lang. Die gast heeft zo veel soul in z'n stem...

luister hier
-- http://youtube.com/user/FoggyFreek-- JeeBee.net -- jorisbos.nl
pi_41725200
Ik vind Continuum echt een erg mooie plaat.

Dat slijmerige van die vorige CD's is er gelukkig helemaal af.
"I love deadlines. I love the wooshing sound they make as they go by."
"Fuck it Dude, let's go bowling."
pi_41725651
Zijn er nog wat Utrechters hier die woensdag kaartjes gaan halen?
pi_41727919
Al wakker Jill??

Ben zooo benieuwd hoe dat zal gaan met de presale zo dadelijk. Hoop niet dat L-83 het weer eens opfokt...
pi_41729084
Maar 1 dag Local 83 orderen, dat valt dan nog reuze mee.
Denk niet dat er een hoop Nederlanders lid van zijn en de buitenlanders moeten wegblijven.
pi_41730772
quote:
[b]Momenteel ben ik compleet verslingerd aan de nieuwe CD van Jonny Lang. Die gast heeft zo veel soul in z'n stem...
luister hier
Ik vind 't héél erg op Joss Stone lijken, niet dat dat slecht is hoor. Maar ik ben benieuwd wie de eerste was in die stijl.

Even iets anders, ik neem aan dat je dat lidmaatschap voor de Melkweg terplekke kan halen?

[ Bericht 11% gewijzigd door fjboere op 12-09-2006 10:51:35 ]
pi_41731319
Numbie, succes!! Laat je weten of het gelukt is?
pi_41734179
Overigens staat op de site van Ticketservice nog helemaal niks over het concert. Wordt die link voor kaarten er dan pas morgen op gezet ofzo?

Denken jullie dat je via internet/telefoon nog wel een grote kans hebt om aan kaarten te komen? Anders moet ik proberen om iemand te regelen die ze gaat halen.

[ Bericht 37% gewijzigd door JeroenV op 12-09-2006 13:17:24 ]
pi_41735554
quote:
Op dinsdag 12 september 2006 10:44 schreef fjboere het volgende:

[..]

Ik vind 't héél erg op Joss Stone lijken, niet dat dat slecht is hoor. Maar ik ben benieuwd wie de eerste was in die stijl.

Even iets anders, ik neem aan dat je dat lidmaatschap voor de Melkweg terplekke kan halen?
Hij was vast niet DE 1e, maar ik denk dat Jonny Lang wel heel wat eerder was dan Joss Stone.

Ja, abo's kun je bij de Melkweg halen en bij de ticketservice.

Kaarten worden meestal pas rond middernacht op de ticketmastersite gezet en dan zijn ze pas om 10 uur te bestellen. Zou normaal gesproken gewoon moeten lukken, tenzij er in ene een paar andere erg grote concerten in de vvk gaan
pi_41737591
quote:
Denken jullie dat je via internet/telefoon nog wel een grote kans hebt om aan kaarten te komen? Anders moet ik proberen om iemand te regelen die ze gaat halen.
Telefoon heb ik geen goed gevoel over, denk dat die lijnen iig constant bezet zijn. Zoveel lijnen zullen ze niet hebben nml. Internet zou gewoon moeten werken als het goed is. Ik ga maar gewoon langs een FRS om zeker te zijn dat alles goed gaat iig.
pi_41737633
het is woensdag dus dat sceelt wel qua drukte

Jill = langzaam aan het doodgaan hier. Niet van de kaartjes spanning maar de geweldige combi van werk, migraine en warmte. *zucht*
pi_41738065
Ik weet het niet, juist omdat het op een woensdag is verwacht ik veel internettraffic.
Ik ga daarom maar lekker naar het postkantoor.
pi_41746625
Wrom zou er op woensdag meer internettraffic zijn?
pi_41746883
Mensen op het werk die niet naar het postkantoor kunnen in verhouding tot een reguliere voorverkoop dag al zaterdag.

Ik kan me trouwens wel vinden in de setlist van 10 september:
Why Georgia
Bigger Than My Body
Belief
Vultures
My Stupid Mouth
I Don't Trust Myself (With Loving You)
Daughters
Clarity
Good Love is On the Way
No Such Thing
Gravity
Waiting on the World to Change

Zo'n Mayer setlist widget is wel vet
pi_41747406
Ja, is zeker wel vet

En die setlist kan ik me ook helemaal in vinden! Alleen zou ik Daughters weglaten en daar STT of 3x5 inzetten
  dinsdag 12 september 2006 @ 20:27:26 #241
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_41747730
ofuuh Another Kind Of Green . . .

das toch wel een favoriet van me
"Vanity, definitely my favorite sin. . . ."
pi_41748642
quote:
Op dinsdag 12 september 2006 20:27 schreef One_conundrum het volgende:
ofuuh Another Kind Of Green . . .

das toch wel een favoriet van me
.. oeps ik zag GLIOTW niet.
pi_41748678
Your Body voor Daughters en ik ben helemaal tevreden.
pi_41748807
Vind het zooo zonde dat Good Love... het niet op het album heeft gemaakt. Maar aan de andere kant laat dat wel weer ruimte over voor de andere nieuwe nummers
pi_41748869
Zijn jullie ook al aan het aftellen?
pi_41748912
Ik ben al een beetje zenuwachtig zelfs
pi_41749097
Een beetje erg bedoel je :p

Heb net afgesproken om naar de Londen show ook te gaan
pi_41749155
nu maar hopen dat ik morgen geen bordjes tegenkom met 'vanaf dit punt nog ongeveer 2 uur wachten'
pi_41749216
quote:
Op dinsdag 12 september 2006 21:10 schreef nemesis4 het volgende:
nu maar hopen dat ik morgen geen bordjes tegenkom met 'vanaf dit punt nog ongeveer 2 uur wachten'
Of beter gezegd: 'Kan de server niet vinden'
En daarna: 'Dit evenement is helaas uitverkocht.'
pi_41749298
Hou op jullie; met dit opfokken schieten we ook niets op
pi_41749368
Hahaha, ik zit om 10 uur in de collegebankjes, gelukkig dat er iemand voor me om wil!
  dinsdag 12 september 2006 @ 21:19:30 #252
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_41749504
ik heb mn date net gevraagd of ze de 17e wat te doen heeft
"Vanity, definitely my favorite sin. . . ."
pi_41749521
Heb trouwens de volgende OP al zo goed als klaar
pi_41749543
je kan via ticketmaster trouwens wel max 20 kaartjes bestellen. Das behoorlijk veel.
quote:
Hahaha, ik zit om 10 uur in de collegebankjes, gelukkig dat er iemand voor me om wil!
Thank god dat college facultatief is. Je kan dus altijd nog zelf gaan . Ik heb pas om 1 uur college dus ik kan daarna gewoon zo goed als gelijk door.
pi_41749934
Twintig?? Jeetje zeg, dat is wel enorm veel. Lekker aantrekkelijk voor handelaren op de zwarte markt...
pi_41749985
Als ik ze niet via de normale weg kan halen probeer ik het toch wel op de zwarte markt. Ik wel er eigenlijk hoe dan ook heen.
pi_41750014
Ik ook; maar zou fijn zijn als ik ook nog naar londen en duitsland kan van dat geld...
pi_41750310
He start de verkoop van kaarten nou om half 9 of om 10 uur? Is op internet beetje onduidelijk want winkels gaan al eerder open enz
pi_41750363
Niet zo negatief allemaal, een vriendin zei al dat ik tot woensdag niet te veel op fora moest kijken.
Ben godverdomme schijtzenuwachtig,
pi_41750451
quote:
Op dinsdag 12 september 2006 21:39 schreef Joyce86 het volgende:
He start de verkoop van kaarten nou om half 9 of om 10 uur? Is op internet beetje onduidelijk want winkels gaan al eerder open enz
10 uur
pi_41750592
oki thnx
pi_41750959
Kunnen we melkweg niet mailen om dat maximum wat naar beneden te krijgen? Denk dat niemand 20 kaartje koopt die er ook met zn 20en naartoe wil.
pi_41751013
Bedenk me net ineens hè; misschien dat David Ryan Harris wel het voorprogramma doet!
pi_41751141
quote:
Op dinsdag 12 september 2006 21:55 schreef nemesis4 het volgende:
Kunnen we melkweg niet mailen om dat maximum wat naar beneden te krijgen? Denk dat niemand 20 kaartje koopt die er ook met zn 20en naartoe wil.
Denk niet dat ze dat nu nog kunnen aanpassen eerlijk gezegd...
pi_41751465
quote:
Op dinsdag 12 september 2006 21:33 schreef Numbie het volgende:
Ik ook; maar zou fijn zijn als ik ook nog naar londen en duitsland kan van dat geld...
Same here! Daar nog nix over bekend zeker? Die data? Behalve London...

En DRH als vp.. zou wel cool zijn, maar ook beetje lui en vreemd. Zo van: hoi, ik doe 't vp, je ziet me dalijk ook terug in John's band, haha!
pi_41751777
Alleen Londen tot nog toe idd...

En DRH heeft in Amerika wel op verschillende vp podia gestaan deze tour
pi_41752037
Lachen ja, kan me herinneren dat de band van Sarah McLachlan de begeleidingsband van Butterfly Boucher (VP) in Pepsi Stage. En dan ook echt reacties van 'hey, speelden die net...'

Edit: Sheryl Crow zou ook leuk zijn
pi_41752415
Sheryl Dat zou idd een mooie zijn...

Heb het ook wel vaker meegemaakt hoor. Met The Dissociatives nog afgelopen voorjaar. Was wel erg stoer optreden trouwens
pi_41752892
De 12 uur grens zijn we gepasseerd...
pi_41753040
sssssssssshhhhhhhhht!

Zometeen gewoon lekker gaan slapen, opstaan, tickets kopen, klaar

Is gewoon al de vijfde keer dat ik Continuum aanzet vanavond. Ben heus niet obsessief bezig of zo...
pi_41754053
Zit wat van de merch te bekijken van de Amerikaanse tour, en die is mooi! Echt heel stijlvolle shirts, niet alleen maar van die lompe grote shirts...
pi_41756250
Wil die mooie OP voor deel 7 wel zien..

Iedereen heel veel succes morgen!!
pi_41756732
Dank je Stanley

Komt wel goed denk ik; maar het zal wel uitverkocht aan het eind van de dag denk ik...
pi_41757638
Ja jij ook veel succes.

Het zal zeker wel uitverkocht zijn, zeker met dat maximum van 20. Morgen maar niet ziek zijn....
pi_41760441
Ok nieuw klassiek staaltje Mayer humor: John gisteren on Acces Hollywood over Justin Timberlake:

"I'm just hoping that in his mind, he's going 'you're going down mayer', cause in my mind I'm going 'you're going down timberlake. But they're such different records you know, he's bringing sexy back, I'm bringin sweaty back"



[ Bericht 8% gewijzigd door Numbie op 13-09-2006 08:10:17 (kan niet spellen \'s ochtends ;)) ]
pi_41760450
hmm ik werd om half 7 wakker vanochtend :/
pi_41760457
Ik een half uurtje later; terwijl de wekker om 8 stond. Maar ja, zomaar klaarmaken dan
pi_41760468
Ja mijn wekker stond ook om 8 uur dus. Maja, zo maar ff de bus naar de stad pakken.
pi_41760495
Succes! Gaat helemaal goedkomen

Ik luister nog ff naar Continuum en dan stap ik ook op de fiets...
pi_41760559
Nou zo vroeg ga ik ook weer niet weg, ben kwart voor 10 bij de FRS, verwacht niet echt een rij ofzo. Ook niet echt zin om in een rij te gaan staan zo vroeg btw.
pi_41760566
Tyfus wat heb ik slecht geslapen vannacht
pi_41761051
Ik ga er vandoor! Woehoe

Tot zo mensen
  woensdag 13 september 2006 @ 09:22:48 #283
21410 Fliepke
Serieuze waarheid
pi_41761609
Je kunt ze alleen bij de frs halen?
  woensdag 13 september 2006 @ 09:25:59 #284
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_41761687
"Vanity, definitely my favorite sin. . . ."
  woensdag 13 september 2006 @ 09:41:35 #285
21410 Fliepke
Serieuze waarheid
pi_41762068
Oh dan doe ik lui en bestel ik ze online
Kon hem eerder niet vinden, dus vandaar mijn vraag
pi_41762320
Sow of nog steeds pijn in je hoofd hebben.
Enigste lollige is dat ik in combinatie met mn medicijnen en die hoofdpijn altijd heel levendig ga dromen. Dus ik had voor mijn idee al kaartjes gekocht in Venlo zuid (WTF echt?), was iedereen die daar om 10 uur was JM fan en kwam ik een oud klasgenoot tegen die ook ineens spontaan ernstige JM fan was. En we hadden Ormi teruggevonden in London.

Nog 5 minuutjes...en dan weer terug mn bed in
  woensdag 13 september 2006 @ 09:53:12 #287
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_41762347
Doe es een link Jill

ik vraag me af of ik wel goed zit
"Vanity, definitely my favorite sin. . . ."
pi_41762432
http://www.ticketmaster.nl/html/searchResult.htmI?keyword=mayer&l=NL

en dan strax om 10 uur even op John Mayer drukken.
pi_41762440
nog 3 minuutjes
  woensdag 13 september 2006 @ 09:59:46 #290
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_41762474
die ben ik al aant F5'en
"Vanity, definitely my favorite sin. . . ."
  woensdag 13 september 2006 @ 10:00:25 #291
21410 Fliepke
Serieuze waarheid
pi_41762497
oh-oh.... teveel gebruikers...
  woensdag 13 september 2006 @ 10:02:38 #292
21410 Fliepke
Serieuze waarheid
pi_41762557
Hier heb ik dus geen goed gevoel over nu...
  woensdag 13 september 2006 @ 10:04:33 #293
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_41762599
quote:
De tickets worden voor u gereserveerd. Vanwege de grote animo verzoeken wij u deze pagina binnen drie minuten te voltooien. Na drie minuten worden de tickets vrijgegeven.
"Vanity, definitely my favorite sin. . . ."
pi_41762614
Jill is proud owner of 10 tickets
Fijn als je voor iedereen moet halen....lang leve mn creditcard.
pi_41762628
geen tickets meer?
  woensdag 13 september 2006 @ 10:06:16 #296
21410 Fliepke
Serieuze waarheid
pi_41762635
  woensdag 13 september 2006 @ 10:06:26 #297
21410 Fliepke
Serieuze waarheid
pi_41762643
Voor uw keuze zijn geen tickets verkrijgbaar.
pi_41762650
ja hoor en het is nu rustiger
pi_41762659
wtf?
pi_41762663
Gebeld en is uitverkocht
  woensdag 13 september 2006 @ 10:07:59 #301
21410 Fliepke
Serieuze waarheid
pi_41762681
Okay, ik baal nu
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')