Sjonge jonge, voel jij je al oud ofzo?quote:Op vrijdag 8 september 2006 18:05 schreef edjuh18 het volgende:
en hoeveelste keer is dit dat die film uitgebracht wordt?
per generatie zo'n 5x minimaal toch
Wel leuke film, vroeger...
Is dat positief of negatief bedoeld?quote:Op vrijdag 8 september 2006 17:34 schreef Sjakie01 het volgende:
Fascinerend om te zien hoe een volwassen man weg zwijmelt bij een Walt Disney film.
whehehehequote:Op vrijdag 8 september 2006 19:54 schreef -skippybal- het volgende:
Vroeger toen ik klein was was ik verliefd op 'r![]()
De 1e x, op DVD tenminste.quote:Op vrijdag 8 september 2006 18:05 schreef edjuh18 het volgende:
en hoeveelste keer is dit dat die film uitgebracht wordt?
BONUSMATERIAALquote:Op zaterdag 9 september 2006 01:23 schreef Canisfire het volgende:
exclusief bonusmateriaal ?
Interviews met Sebastiaan en een doco hoe ze aan de naam Ariel kwamen?
Ursulaquote:Arm grut, dat geheel ten einde raad is...
LOL, ja dat is Jutter die de romantische sfeer probeert te bevorderen...quote:Op zaterdag 9 september 2006 22:17 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Ik heb die film pasgeleden weer gezien en aangezien ik me bijna niks van de eerste keer herriner.
Ik viel echt van me stoel van het lachen toen een of andere meeuw een romatisch lied probeerde te zingen![]()
Ligt toch gewoon in elke winkel?quote:Op zondag 10 september 2006 00:45 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Ze zouden Taran en de Toverketel (1985) nog een keer moeten uitgeven.
Freddy Gumbs, leuke kerel, heeft naderhand ook nog o.a. Rafiki ingesproken van De LeeuweKoningquote:Op zondag 10 september 2006 00:48 schreef AlohaXa het volgende:
Diep in de zee. Zo'n mooi nummer. Wie is de nederlandse persoon eigenlijk die dat in heeft gesproken?
John Kraaijkamp Sr.quote:Op zaterdag 9 september 2006 20:22 schreef shiNinG_staR het volgende:
En Jutter is natuurlijk ook heel leuk
Nelly " Ma Flodder " Frijdaquote:
Vind je het erg als er mensen zijn die dit wél leuk vinden??quote:Op zondag 10 september 2006 00:45 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Lijkt me vreselijk. Weet nog toen het een hype was. Ze zouden Taran en de Toverketel (1985) nog een keer moeten uitgeven. Dat schijnt de meest akelige Disney ooit te zijn, ook de duurste tot dat moment (25 miljoen dollar) en ook de grootste flop, gezien de opbrengt. Dit is allemaal zo fucking soft...
Nee, natuurlijk niet. Als het maar geen mannen van boven de 20 zijn, die van voetbal houden.quote:Op zondag 10 september 2006 10:35 schreef Jumping-Skippy het volgende:
[..]
Vind je het erg als er mensen zijn die dit wél leuk vinden??
quote:Op zondag 10 september 2006 13:30 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
Nee, natuurlijk niet. Als het maar geen mannen van boven de 20 zijn, die van voetbal houden.
Nee joh, is toch een vrouw?quote:Op zondag 10 september 2006 09:18 schreef Patch het volgende:
[..]
Freddy Gumbs, leuke kerel, heeft naderhand ook nog o.a. Rafiki ingesproken van De LeeuweKoning
jij doet niet meequote:Op zondag 10 september 2006 14:56 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
dat is waar.... na tien halve liters
Ach, ik zag laatst nog eens the Sleeping Beauty op een feestje (zó'n feestje) en het was best lachen soms. Maar de Disneymeuk van na 1990 hoef ik niet te zien... dat is geen nostalgie voor mij.quote:
Misschien dat ie er inmiddels weer uit is, maar ik heb hem idd ook op DVD. Zo'n 2 jaar geleden gekocht.quote:
Hoe oud ben jij danquote:Op zondag 10 september 2006 16:16 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
Ach, ik zag laatst nog eens the Sleeping Beauty op een feestje (zó'n feestje) en het was best lachen soms. Maar de Disneymeuk van na 1990 hoef ik niet te zien... dat is geen nostalgie voor mij.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |