abonnement Unibet Coolblue
  vrijdag 8 september 2006 @ 11:55:35 #1
65330 Ruzbeh
Five inches but its thick
pi_41612469


Guild Wars

Guild Wars wordt door de makers (ArenaNet) geen MMORPG genoemd, maar een CORPG (Competitive Online RPG). De nadruk ligt hier op competitief spel. Guild Wars neemt de beste elementen uit de hedendaagse MMORPGs en combineert dit met een innovatief missie-systeem die vervelende dingen uit MMORPGs elimineert als camping, ganking, kill-stealing en loot-hogging. Dankzij het dynamic quest systeem heeft alles wat je doet invloed op jouw persoonlijke toekomst in de game.

Ondanks het feit dat de focus van Guild Wars op competitie en het Player vs Player gedeelte ligt, zit er een zeer uitgebreide PvE (Player vs Environment) gedeelte in die zelfs de meest doorgewinterde RPGer een tijd lang zoet zal houden. Door quests en missies te doen krijgt de speler toegang tot steeds meer nieuwe skills, nieuwe armor en upgrades. Heb je eenmaal een nieuwe skill 'unlocked', dan blijft die skill dat altijd en hoef je er later niet weer naar op zoek te gaan. Skills die je unlocked in PvE worden voor de speler toegankelijk in PvP. Hoe meer quests je doet, des te groter wordt dus het arsenaal aan skills die je kan gebruiken in PvP.

Een niet onbelangrijk detail van Guild Wars is dat het zich onderscheid zich van MMORPGs door het feit dat het geen maandelijkse bijdrage vereist.

Benieuwd wie er hier allemaal Guild Wars spelen? Klik hier. Je kan jezelf ook makkelijk toevoegen.


Guild Wars Factions

De eerste uitbreiding voor het spel. Guild Wars Factions introduceert nieuwe skills, een nieuw wereld om te verkennen, en twee nieuwe professions, waaronder de Assassin. En misschien nog belangerijker: in Guild Wars zitten twee Factions waar jij je bij kunt aansluiten. Deze Factions zullen in PvP battles hun oorlog uitvechten en kunnen daarmee gebieden op de kaart innemen. Guild Wars Factions is inmiddels overal verkrijgbaar voor hetzelfde bedrag als het origineel.


Guild Wars Nightfall

Guild Wars' tweede uitbreiding komt uit op 27 oktober. Gelukkig kan je tot die tijd jezelf zoet houden met het Nightfall pre-release bonus pack die 15 september uit komt.


Fok Forum Junkies [FOK]

Ook het FOK!forum heeft een guild. Iedereen is in principe welkom om in de guild te komen. Wel worden mensen die ook op het forum posten automatisch gepromoveerd tot officier.

Darky.NL schrijft:

Wij bestaan uit +- 30 Nederlandstalige leden.
Op dit moment zitten we in de alliance van de guild FoF, samen met 7 andere guilds.
Deze Luxon alliance bestaat dan ook alleen uit NL/BE leden.

We zijn nog voornamelijk bezig op het PvE gebied, maar voor een PvP match lopen wij niet weg.
GvG hebben wij als guild nog niet gedaan, maar dat moet in de toekomst wel veranderen.

We helpen elkaar graag, zo is er altijd wel iemand te vinden voor een missie,
duo Uw/Fow of gewoon een leuk gesprek.
Ook helpen we elkaar om een goede solo farmbuild te maken en uit te leggen hoe het werkt.

Als Guild hebben wij een Guildhall, Isle of Meditation.
Hierin hebben we bijna alle NPC's unlocked, we moeten er nog 3 die 100k per stuk kosten Lachend.
We hebben een mooie oranjeachtige cape met een leeuw erin.
De FOK guild heeft een eigen site met eigen forum en een teamspeak server.

FOK! Guild accepteert altijd members, van alle levels, als de spelers maar Nederlands kunnen spreken.
Het maakt niet uit of je net begint of niet, hoe meer mensen, hoe meer vreugde! Lachen
Dus, ben je een beetje sociaal, vind je het leuk om met gezellige mensen te spelen?
Join de FOK! Guild!



Links

Verder zou ik je willen verwijzen naar de officiele website, waar je veel meer informatie kan vinden over Guild Wars en de uitbreidingen.

  • Officiële Guild Wars website

    Ten slotte krijg je van mij wat overige links voorgeschoteld.

  • ArenaNet
  • GW Online Forums
  • Guild Wars Guru
  • Fok! Games
  • Fok! Guild Website


    Voorgaande topics

    [01] | [02] | [03] | [04] | [05] | [06] | [07] | [08] | [09] | [10] | [11] | [12] | [13] | [14] | [15] | [16]




    [ Bericht 3% gewijzigd door Ruzbeh op 08-09-2006 16:14:14 ]
  • De beste user. (Waar jij geen waardering voor hebt.)
      vrijdag 8 september 2006 @ 11:57:49 #2
    20553 Elegy
    Les armes du temps
    pi_41612528
    Fipo
    "L'homme naît sans dents, sans cheveux et sans illusions, et il meurt le même, sans cheveux, sans dents et sans illusions" - Alexandre Dumas
    pi_41612801
    En weer een nieuw Topic.
    pi_41613488
    Wat een mooie OP!
      vrijdag 8 september 2006 @ 12:37:44 #5
    74548 Jo0Lz
    Lick the box!
    pi_41613521
    Een heeeeel korte OP.
    Geen lijstje met Spelende fokkers.
    Geen linkje naar Fok! site.

    Vind het maar niets zo...
    Yes we can! | I didn't fail, it's just postponed success.
    pi_41613545
    ja tis zo veel te kort zo, mis ook welke chars je kan kiezen en voorgaande events

    maar de pics zien er leuk uit
    pi_41613584
    quote:
    Op vrijdag 8 september 2006 12:37 schreef Jo0Lz het volgende:

    Geen lijstje met Spelende fokkers.
    Geen linkje naar Fok! site.
    Ja, die twee dingen mis ik ook nog!
      vrijdag 8 september 2006 @ 12:42:23 #8
    74548 Jo0Lz
    Lick the box!
    pi_41613621
    quote:
    Op vrijdag 8 september 2006 12:40 schreef SnowDoggg het volgende:

    [..]

    Ja, die twee dingen mis ik ook nog!
    Ja en als je campaigns gaat noemen, meot je eigelijk beginnen met de Prophecies campaign....
    Ik weet niet, maar deze is echt veel te kort, hij ziet er visueel wel grappig uit hoor...
    Yes we can! | I didn't fail, it's just postponed success.
    pi_41613661
    ja man die assa pic is echt cool

    Ennuh Ruzbeh, http://fok.syke.nl/index.php?name=Forums&file=viewtopic&t=194 heb ik ff een stuk geschreven over de FOK guild.
    pi_41613716
    TIETUN
    SPOILER
    Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
    pi_41613889
    Ik kijk even hoe mijn nieuwe guild waar ik bijzit loopt, maar als dat niets is ga ik ook de fokguild joinen
      vrijdag 8 september 2006 @ 12:53:28 #12
    65330 Ruzbeh
    Five inches but its thick
    pi_41613899
    Te kort? Ik zal eensch hier en daar aanpassingen maken. Maar een character lijst gaat niet in de OP, daar moeten we een aparte PHP website hebben waar je dan makkelijk kan toevoegen.
    De beste user. (Waar jij geen waardering voor hebt.)
    pi_41614026
    quote:
    Op vrijdag 8 september 2006 12:53 schreef SnowDoggg het volgende:
    Ik kijk even hoe mijn nieuwe guild waar ik bijzit loopt, maar als dat niets is ga ik ook de fokguild joinen
    je bent van harte welkom
    quote:
    Op vrijdag 8 september 2006 12:53 schreef Ruzbeh het volgende:
    Te kort? Ik zal eensch hier en daar aanpassingen maken. Maar een character lijst gaat niet in de OP, daar moeten we een aparte PHP website hebben waar je dan makkelijk kan toevoegen.
    daarom hadden we de OP ook als textfile op de webserver staan

    tis exact zelfde beginstuk van de OP op tweakers

    "Guild Wars wordt door de makers van ArenaNet geen MMORPG genoemd, maar een CORPG (Competitive Online RPG). De focus ligt hier dus nadrukkelijk op competitie. Guild Wars neemt de beste elementen uit de hedendaagse MMORPGs en combineert dit met een innovatief missie-systeem die alle vervelende dingen uit MMORPGs elimineert als camping, ganking, kill-stealing en loothogging. Dankzij het dynamic quest systeem heeft alles wat je doet invloed op jouw persoonlijke toekomst in de game." <-- van tweakers

    [ Bericht 26% gewijzigd door DarkY.NL op 08-09-2006 13:04:22 ]
      vrijdag 8 september 2006 @ 13:01:16 #14
    74548 Jo0Lz
    Lick the box!
    pi_41614144
    Ik mis ook een link naar de txt versie, zodat iedereen een neiuwe kan openen.
    Kheb haast liever de oude weer terug van mARC.
    Yes we can! | I didn't fail, it's just postponed success.
      vrijdag 8 september 2006 @ 13:03:22 #15
    74548 Jo0Lz
    Lick the box!
    pi_41614196
    Het is niet eens een echte originele op
    Gekopieerd uit Tweakers.net reeks
    Yes we can! | I didn't fail, it's just postponed success.
      vrijdag 8 september 2006 @ 13:05:35 #16
    65330 Ruzbeh
    Five inches but its thick
    pi_41614248
    Ik kon zelf niks verzinnen. Dus ik heb wat stukjes overgenomen.

    Maar wat maakt dat uit? De vorige OP was 90% van tweakers, inclusief alle plaatjes.
    De beste user. (Waar jij geen waardering voor hebt.)
    pi_41614259
    daarom hadden we dus onze eigen (van mArc) OP, veel cooler.
    Jouw plaatjes zijn wel uniek

    De vorige OP leek op een hele oude tweakers OP. Niet meer op de huidige
      vrijdag 8 september 2006 @ 13:06:52 #18
    74548 Jo0Lz
    Lick the box!
    pi_41614281
    Op de plaatjes na, vond ik de oude OP beter.
    Maar goed, kan ook aan mij liggen hoor...
    Bovendien heeft mARC de eerste keren erbij gezet dat het gejat was van Tweakers
    Yes we can! | I didn't fail, it's just postponed success.
      vrijdag 8 september 2006 @ 13:09:15 #19
    65330 Ruzbeh
    Five inches but its thick
    pi_41614344
    Wat een storm van kritiek.
    quote:
    Op vrijdag 8 september 2006 13:06 schreef DarkY.NL het volgende:
    De vorige OP leek op een hele oude tweakers OP. Niet meer op de huidige
    http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1149160
    http://forum.fok.nl/topic/905988

    Vrijwel hetzelfde, IMO.
    quote:
    Op vrijdag 8 september 2006 13:06 schreef Jo0Lz het volgende:
    Op de plaatjes na, vond ik de oude OP beter.
    Maar goed, kan ook aan mij liggen hoor..
    Nostalgie.
    De beste user. (Waar jij geen waardering voor hebt.)
    pi_41614354
    Jullie vechten het maar uit zolang de lijst met charachternamen van Fok maar weer in de OP komt te staan.
    pi_41614390
    ja die char naam is toch wel het belangrijkste van een forum, hoe kan je anders elkaar vinden.
    de rest is gewoon cosmetisch
      vrijdag 8 september 2006 @ 13:13:43 #22
    74548 Jo0Lz
    Lick the box!
    pi_41614465
    quote:
    Op vrijdag 8 september 2006 13:11 schreef DarkY.NL het volgende:
    ja die char naam is toch wel het belangrijkste van een forum, hoe kan je anders elkaar vinden.
    de rest is gewoon cosmetisch
    Eensch.
    Maar, de informatie in deze op is gewoon beperkt.
    Het is een OP, wat maakt het ook uit of die nou gewoon 3000 regels is of 10 regels...
    Yes we can! | I didn't fail, it's just postponed success.
    pi_41614497
    quote:
    Op vrijdag 8 september 2006 13:13 schreef Jo0Lz het volgende:

    [..]

    Eensch.
    Maar, de informatie in deze op is gewoon beperkt.
    Het is een OP, wat maakt het ook uit of die nou gewoon 3000 regels is of 10 regels...
    ik had eigenlijk een OP verwacht die heel page 1 in beslag zou nemen.
    Met toevoegingen van de omschrijving van de assa + rt (die we nog steeds niet hadden) + de nieuwe chars in het nederlands.
      vrijdag 8 september 2006 @ 13:16:27 #24
    65330 Ruzbeh
    Five inches but its thick
    pi_41614536
    Ik wilde het juist beperkt houden, bijv. de informatie over de assassin. Ik probeerde gewoon te cockteasen met dat plaatje zodat ze geprikkeld raken, waardoor mensen sneller de website bezoeken van Guild Wars en ook wat vragen stellen in het topic.
    De beste user. (Waar jij geen waardering voor hebt.)
      vrijdag 8 september 2006 @ 13:17:39 #25
    74548 Jo0Lz
    Lick the box!
    pi_41614576
    quote:
    Op vrijdag 8 september 2006 13:14 schreef DarkY.NL het volgende:

    [..]

    ik had eigenlijk een OP verwacht die heel page 1 in beslag zou nemen.
    Met toevoegingen van de omschrijving van de assa + rt (die we nog steeds niet hadden) + de nieuwe chars in het nederlands.
    Weet je wat, je hebt nu zat tijd om een nieuwe te maken met het huidige ontwerp.
    Mits hij natuurlijk als tct beschikbaar gesteld gaat worden.
    Yes we can! | I didn't fail, it's just postponed success.
    abonnement Unibet Coolblue
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')