Opmieren weisneusquote:Op vrijdag 8 september 2006 03:20 schreef tong80 het volgende:
1 - Hij praat de gemiddelde Nederlander na
1 ookquote:Op zaterdag 9 september 2006 18:16 schreef Clint_Eastwood het volgende:
punt 2 en 9 vind ik hetzelfde
Nu, dan wachten we toch nog twee weken?quote:Op vrijdag 22 september 2006 18:42 schreef tong80 het volgende:
Ik kan nog steeds niet om hem lachen.
Houden we het topic toch openquote:Op vrijdag 22 september 2006 23:22 schreef Lod het volgende:
[..]
Nu, dan wachten we toch nog twee weken?
Koning van de Wansmaak? Koning der Burgerlullen?quote:Op vrijdag 22 september 2006 10:41 schreef Haushofer het volgende:
Ik kan nog steeds om em lachen. Ik lach trouwens ook om mensen die principieel tegen Youp zijn. Ja, hij is verworden tot zijn eigen afzeikonderwerp, en hij gebruikt het vloeken om extra kracht erachter te zetten, maar het blijft een koning.
Sterk staaltje sarcasme. Jij probeert ook cabaretier te worden?quote:Op dinsdag 26 september 2006 17:47 schreef gideonr het volgende:
Of je al dan niet om Youp kan lachen heeft natuurlijk niets met zijn kwaliteiten te maken. Ik vind Frans Bauer ook niet leuk, maar hij kan wel goed zingen. Youp is een cabaretkunstenaar van nature.
Zijn liedjes zijn prachtig (mede dankzij Ton Scherpenzeel), zijn meningen onderbouwd, zijn stem is uniek en zijn timing is uitstekend. Dus ik snap het punt niet.
Zeg dat welquote:Op vrijdag 8 september 2006 03:20 schreef tong80 het volgende:
4 - Hij verpest de oudjaarsavond
Je bent een heldquote:Op woensdag 27 september 2006 18:35 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Zeg dat wel![]()
Ik heb ooit zo'n anderhalf uur in een aparte kamer gezeten omdat ik met oudjaar weigerde met de rest van het gezelschap naar Van 't Hek te kijken.
Nee, ik klaag over het gebrek eraan.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 13:54 schreef cerreur het volgende:
Gaat iemand die onder elke postzet klagen over humor.
Er zijn nog mensen met VOC mentaliteit!quote:Op woensdag 27 september 2006 18:35 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Zeg dat wel![]()
Ik heb ooit zo'n anderhalf uur in een aparte kamer gezeten omdat ik met oudjaar weigerde met de rest van het gezelschap naar Van 't Hek te kijken.
Dat méén je niet?! Het is net een echt mens.quote:Op zondag 24 september 2006 16:33 schreef ehqo het volgende:
Ik zag hem eens, met in beide handen een plastic tasje met boodschappen, in Amsterdam.
Ach, wat haat Youpie wel niet... Bucklerdrinkers, studenten van tegenwoordig die niet de hele dag neuken en dromen van liften naar Parijs, fietsende vijftigplussers, rosé drinkende hockeyvrouwtjes (die zijn dan wel weer leuk om buitenechtelijk het bed mee in te duiken), en zo kan ik me nog heel veel soorten mensen bedenken die hij - toen ik nog wel eens naar hem keek - met de grond gelijk maakte. En dan mag ik niet een hekel aan hem hebben (haten doe ik hem nog net niet namelijk)? Verder heb ik me nooit mikpunt van Youpie gevoeld, en toch mag ik hem niet.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 13:50 schreef editor2 het volgende:
ik 'haat'mensen die anderen - dus ook Youp - ook haten. Als je Youp van 't Hek om wat voor reden haat dan behoor je tot het slag mensen die altijd mikpunt zijn van zijn grappen. Ik zou zeggen: Verbeter jezelf dan ben je geen mikpunt meer sloebers..![]()
Ik zat ook al even te knipperen met m'n ogen, zo van, zie ik dat nou goed? Haha.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 22:12 schreef dvr het volgende:
Dames en heren.. ik geloof dat hier fokgeschiedenis geschreven is..
Joep bij Talpa?quote:Op donderdag 5 oktober 2006 11:45 schreef technojunk het volgende:
k vont het ook zo stom dat Yoep van het Hek die Jomanda ging afkafferuh en dat ze toen tegen em zei dattie zelf ook nog wel verkeerd ging en dattut met TIEn zou gebeure
haha en dat die sukel dus toen nara Tlapa ging enzo
pabo-student?quote:Op donderdag 5 oktober 2006 11:45 schreef technojunk het volgende:
k vont het ook zo stom dat Yoep van het Hek die Jomanda ging afkafferuh en dat ze toen tegen em zei dattie zelf ook nog wel verkeerd ging en dattut met TIEn zou gebeure
En dat mag ook wel eens gezegd worden ja!quote:Op donderdag 5 oktober 2006 11:45 schreef technojunk het volgende:
Net als de topicstarter dus.quote:Op donderdag 21 september 2006 13:05 schreef Neleos het volgende:
Vroeger was hij een angry young man, nu is ie gewoon een ouwe zeur.
Freek mag vervelend zijn net zoals Cruijff onzin mag praten.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 21:13 schreef pos het volgende:
Ik vind Yoep vreselijk vervelend en Freek de laatste jaren ook
Nee hoor...Freek zet ik af, Cruijff nietquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 21:15 schreef tong80 het volgende:
[..]
Freek mag vervelend zijn net zoals Cruijff onzin mag praten.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |