abonnement Unibet Coolblue
pi_41422119
En hier het vervolg op deel 2 : Hoofd kaal scheren #2

Alles over het kaalscheren van je hoofd. Wat je er van vindt?

Practische tips?
Zijn er mensen die ervaring hebben met dat HeadBlade scheermes? (nooit gezien)
Negatieve reacties, mijn ervaring. Ze associeren het met Nazi, Lonsdale, gabber of juist hele positieve? Mijn ervaring is dat het Nederlandse volk veel te conservatief en te kneuterig is als het gaat om durf mode.

Jullie ervaringen?

En hoe lang blijft het nog in de mode? Hopelijk 4erver.


[ Bericht 35% gewijzigd door EchtGaaf op 02-09-2006 14:07:10 ]
pi_41422670
quote:
Op zaterdag 2 september 2006 13:55 schreef EchtGaaf het volgende:
En hier het vervolg op deel 2 : Hoofd kaal scheren #2

Alles over het kaalscheren van je hoofd. Wat je er van vindt?

Practische tips?
Zijn er mensen die ervaring hebben met dat HeadBlade scheermes? (nooit gezien)
Negatieve reacties, mijn ervaring. Ze associeren het met Nazi, Lonsdale, gabber of juist hele positieve? Mijn ervaring is dat het Nederlandse volk veel te conservatief en te kneuterig is als het gaat om durf mode.

Jullie ervaringen?

En hoe lang blijft het nog in de mode? Hopelijk 4erver.
Over headblade zijn de meningen zeer verdeeld...als je nog niet zo vaak je hoofd hebt geschoren zijn de meesten wel positief, als je ervaring hebt met "gewone" mesjes schijnt het nogal wennen te zijn (ik gebruik gewoon mach 3 power).
Ik heb nooit negatieve reacties gehad, wel positieve, tja grapjes worden er wel gemaakt maar daar moet je gewoon tegen kunnen, als mensen merken dat je er zelf ook grapjes over maakt is er niets aan de hand. Mijn ervaring is dat de reacties van mensen niet afhangt van de lengte (of het sowieso hebben van) haar maar meer hoe je je opstelt...
Maarre is iedereen zich nu aan het millimeteren (zo begon 't bij mij ook )of zijn er nog meer zoals ik die gewoon echt coupe biljartballetje hebben ?
Gaaf trouwens dat we al bij #3 zijn !
Gelukkig zonder haar
  zaterdag 2 september 2006 @ 14:21:59 #3
138258 LasTeR
Run for your life.
pi_41422845
Is dat mode? LAL
Elk huis z’n kruiswoordraadsels
Iedereen z'n plaats aan tafel
Maar ik kom wat later, ik kom wat later
pi_41422850
tvp
The Hick from French Lick
The camera always points both ways. In expressing the subject, you also express yourself.
pi_41422906
quote:
Op zaterdag 2 september 2006 14:15 schreef TeChNo2 het volgende:

[..]

Over headblade zijn de meningen zeer verdeeld...als je nog niet zo vaak je hoofd hebt geschoren zijn de meesten wel positief, als je ervaring hebt met "gewone" mesjes schijnt het nogal wennen te zijn (ik gebruik gewoon mach 3 power).
En met gewoon scheermes gaat het ook gewoon prima.
quote:
Ik heb nooit negatieve reacties gehad, wel positieve, tja grapjes worden er wel gemaakt maar daar moet je gewoon tegen kunnen, als mensen merken dat je er zelf ook grapjes over maakt is er niets aan de hand. Mijn ervaring is dat de reacties van mensen niet afhangt van de lengte (of het sowieso hebben van) haar maar meer hoe je je opstelt...
en ook van de omgeving waar je woont, denk ik. Ze zeggen dat ik een te hard (te expressief gezich hebt, te intimiderend etc). Dat scheelt ook veel. Maar ik vind het anderen eerlijk gezegd ook wat beter staan....Maar het liefst gebruik ik ook zeker een scheermes. Maar aan de andere kant: ik moet anderen niet laten bepalen wat wel of niet mooi is. Ik ben zelf heel tolerant qua mode en stijlen.
quote:
Maarre is iedereen zich nu aan het millimeteren (zo begon 't bij mij ook )of zijn er nog meer zoals ik die gewoon echt coupe biljartballetje hebben ?
ik millimeter met tondeuze, maar ik zou liever scheermes gebruiken...als de omgeving wat moderner reageerde....
quote:
Gaaf trouwens dat we al bij #3 zijn !
Zeker weten. Mooi topic...
pi_41423116
quote:
Op zaterdag 2 september 2006 14:21 schreef LasTeR het volgende:
Is dat mode? LAL
Maakt dat wat uit ? mij niet in i.i.g.
Wat is "lal"?
Gelukkig zonder haar
  zaterdag 2 september 2006 @ 14:38:32 #7
152738 KingKullWarriorKing
romantically challenged
pi_41423274
Hey ik ging m'n pa's haren korter maken,
maar ging niet helemaal goed is nog maar 3 mm over

Heeft iemand tips voor de achterkant want die blijft zo raar? Of zijn er speciale technieken met de tondeuse? Oja hij is kalend/grijzend misschien heeft dat er mee te maken?
veni vidi gebanned
pi_41423447
Ik doe het vanaf nu elke zomer.
pi_41423477
quote:
Op zaterdag 2 september 2006 14:45 schreef Stansfield het volgende:
Ik doe het vanaf nu elke zomer.
geen negatieve reacties?
pi_41423579
quote:
Op zaterdag 2 september 2006 14:45 schreef Stansfield het volgende:
Ik doe het vanaf nu elke zomer.
..Tja is erg verslavend (ik praat tik uit ervaring)
gelukkig is het een erg onschuldig verslavinkje
Gelukkig zonder haar
pi_41423608
Zeker geen negatieve reacties en ideaal voor in de zomer, in de winter hou ik het liever wat langer.
  zaterdag 2 september 2006 @ 14:58:50 #12
109065 sungaMsunitraM
Fancybox is not a function
pi_41423770
Deze zomer mij ook zeer goed bevallen, volgend jaar zeker weer

Philips lees ik hier iig positieve dingen over. Nog meer tips qua tondeuses?

Geen negatieve reacties gehad trouwens. In het begin wel opletten in de felle zon, anders verbrandt je hoofdhuid
Op donderdag 28 augustus 2008 14:34 schreef Breathtaking het volgende:
:9~
pi_41424188
Bij tondeuse wel fijn als ie een opzetkam heeft langer dan de standaard 12mm.
Zoals dus dat babyliss-ding.
pi_41424256
Tondeuse op laagste stand bevalt mij beter dan scheermesje.
Sneller, en je hoofd voelt dan ook nog tenminste lekker zacht aan, anders echt zo'n schedel gevoel.
pi_41425140
Ja tof, alweer deel 3!

Voor Echtgaaf: misschien is het leuk om de kale koppen galerie in de openingspost te zetten: http://www.gemeentebelang(...)alekoppengalerie.jpg

Trouwens,

een Tondeusekapsel Voelt Prima
Jij de 'bink hier'?! Je bent het stinkdier!
Jij drinkt kindercola, ik drink flink bier! :D
pi_41425847
quote:
Op zaterdag 2 september 2006 16:05 schreef Tali-banaan het volgende:
Ja tof, alweer deel 3!

Voor Echtgaaf: misschien is het leuk om de kale koppen galerie in de openingspost te zetten: http://www.gemeentebelang(...)alekoppengalerie.jpg

Trouwens,

een Tondeusekapsel Voelt Prima
Trouwens, vraag ik me al weken af: Gemeentebelangen Midden Drenthe ? Que ?
Gelukkig zonder haar
pi_41425943
Haha. Die website had ik een jaar geleden gemaakt voor Gemeentebelangen Midden-Drenthe. Maar die mensen doen niks meer met de site. Vandaar dat ik mijn plaatjes op die locatie zet zeg maar Zat ruimte over!

't is niet zo dat de mensen van gemeente Midden Drenthe belang hebben bij mijn kale kop hoor Dat doe ik voor mezelf haha
Jij de 'bink hier'?! Je bent het stinkdier!
Jij drinkt kindercola, ik drink flink bier! :D
  zaterdag 2 september 2006 @ 18:56:52 #18
151791 Kindervriend
Tilburg boven fallus.
pi_41429784
Jullie hebben het allemaal over verslaving, maar dat is inderdaad wel zo.

Vaak denk ik van, ik laat het weer eens lang groeien, maar dan begint het na een week of twee toch weer te kriebelen en móet gewoon die tondeuse er overheen!
pi_41430127


Tijd voor een (oud) plaatje.
pi_41436350
nou dan za'k 'm d'r ook nog es opzetten:
Gelukkig zonder haar
pi_41437537
quote:
Op zaterdag 2 september 2006 16:05 schreef Tali-banaan het volgende:
Ja tof, alweer deel 3!

Voor Echtgaaf: misschien is het leuk om de kale koppen galerie in de openingspost te zetten: http://www.gemeentebelang(...)alekoppengalerie.jpg
Ja, harstikke goed. Bedankt. Mooie koppen. In een eerdere versie zag ik jou er ook op staan (rechtsonder, mooi plaatje!), Een sprekend gezicht, en vooral niet "te hard" en al helemaal niet crimi.(gelukkig) Dat is denk ik de verklaring dat mensen bij jou niet verrrast of lullig gaan reageren, zoals bij mij wel het geval was. Want dan wordt je onzeker. Maar het is wel (semi) verslavend, ik vind het zelf wel mooi.. En dan ga je te snel hard. Jij deed het verstandiger door eerst 3mm en daarna korter. Vast is dat de "koninklijke" weg. Maar neemt niet weg dat de een meer geluk heeft een geschikte hoofd te hebben dan de ander. In jou geval zeker geen twijfel. En erg gelukkig bovendien als je vroegtijdig kaal dreigt te worden. Prachtoplossing dus.
quote:
Trouwens,

een Tondeusekapsel Voelt Prima
Ik vind het zelf ook prettiger dan helemaal glad met scheermes. (veel minder bewerkelijk bovendien en minder geen bloed en geen "chemo-look"). Denk dat standje 0 of 1 voor jouw veel sowieso geschikter is dan helemaal glad. (met een huidaandoening zou ik zeker geen scheermes en scheerzeep gebruiken en al helemaal niet icm medicatie). Het staat je bovendien ook stoerder (en doggy, zoals foto's en vind ik dus mooi) ...
pi_41437838
quote:
Op zaterdag 2 september 2006 22:57 schreef EchtGaaf het volgende:

[..]

Ik vind het zelf ook prettiger dan helemaal glad met scheermes. (veel minder bewerkelijk bovendien en minder geen bloed en geen "chemo-look"). Denk dat standje 0 of 1 voor jouw veel sowieso geschikter is dan helemaal glad. (met een huidaandoening zou ik zeker geen scheermes en scheerzeep gebruiken en al helemaal niet icm medicatie). Het staat je bovendien ook stoerder (en doggy, zoals foto's en vind ik dus mooi) ...
Ieder z'n mening maarre het topic heet wel "hoofd kaal scheren" en dat doe je met een scheermesje hoor, een tondeuse koppie is ook (echt)gaaf maar das gemillimeterd, niet kaal.
Ik vind trouwens dta je pas een "chemo-look"hebt (verselijk woord trouwens maar goed) als je ook je wenkbrouwen weghaald (maar ja wie doet er nou zoiets ?).
Gelukkig zonder haar
pi_41438511
quote:
Op zaterdag 2 september 2006 23:06 schreef TeChNo2 het volgende:

[..]

Ieder z'n mening maarre het topic heet wel "hoofd kaal scheren" en dat doe je met een scheermesje hoor, een tondeuse koppie is ook (echt)gaaf maar das gemillimeterd, niet kaal.
O, we hebben hier een discussiepunt, wat is kaal of niet? Van mij mag het beide.

Nou laat ik het zo zeggen: hoofd kaalscheren twee optisch:

1 met scheermes zoals bij jou. Het staat je trouwens ook erg goed Zeker ook omdat je zelf van nature niet kaal bent. Dat geeft een nog mooier effect.
2 Op standje o ( dus zonder opzetstuk) met tondeuse, beschouw ik ook als kaal. Als het maar bijgehouden wordt.

Of we moeten anders beslissen of we een extra topic openen over haar kort millimeteren....

Van mij mag het in deze topic. Maar ik weet niet hoe andere over denken?
quote:
Ik vind trouwens dta je pas een "chemo-look"hebt (verselijk woord trouwens maar goed) als je ook je wenkbrouwen weghaald (maar ja wie doet er nou zoiets ?).
Helemaal met je eens. Idd, ik hoor het wel eens, maar ik weiger het voortaan ook te gebruiken. Bovendien ziet het niet eens uit als een chemo look (is anders) , dus waar het vandaan komt, weet ik niet. Ik stel voor om het woord voortaan niet meer te gebruiken.

Voor de duidelijkheid: volgens foto heb jij zeker geen chemo look, blijf het dus gerust zo doen zou ik zeggen, want het staat je gewoon goed.
pi_41438742
quote:
Op zaterdag 2 september 2006 23:23 schreef EchtGaaf het volgende:

[..]

O, we hebben hier een discussiepunt, wat is kaal of niet? Van mij mag het beide.
....
Van mij mag het in deze topic. Maar ik weet niet hoe andere over denken?
van mij ook hoor !
quote:
...

Voor de duidelijkheid: volgens foto heb jij zeker geen chemo look, blijf het dus gerust zo doen zou ik zeggen, want het staat je gewoon goed.
Dankje (ben idd van nature niet kaal, zelfs geen inhammen, vind dat zelf ook gaaf, dat je kunt zien dat ik niet heb geschoren omdat er "toch niks meer over was" maar gewoon omdat ik dat zelf wil).
Gelukkig zonder haar
pi_41439647
quote:
Op zaterdag 2 september 2006 22:57 schreef EchtGaaf het volgende:

[..]

Ja, harstikke goed. Bedankt. Mooie koppen. In een eerdere versie zag ik jou er ook op staan (rechtsonder, mooi plaatje!), Een sprekend gezicht, en vooral niet "te hard" en al helemaal niet crimi.(gelukkig) Dat is denk ik de verklaring dat mensen bij jou niet verrrast of lullig gaan reageren, zoals bij mij wel het geval was. Want dan wordt je onzeker. Maar het is wel (semi) verslavend, ik vind het zelf wel mooi.. En dan ga je te snel hard. Jij deed het verstandiger door eerst 3mm en daarna korter. Vast is dat de "koninklijke" weg. Maar neemt niet weg dat de een meer geluk heeft een geschikte hoofd te hebben dan de ander. In jou geval zeker geen twijfel. En erg gelukkig bovendien als je vroegtijdig kaal dreigt te worden. Prachtoplossing dus.
[..]

Ik vind het zelf ook prettiger dan helemaal glad met scheermes. (veel minder bewerkelijk bovendien en minder geen bloed en geen "chemo-look"). Denk dat standje 0 of 1 voor jouw veel sowieso geschikter is dan helemaal glad. (met een huidaandoening zou ik zeker geen scheermes en scheerzeep gebruiken en al helemaal niet icm medicatie). Het staat je bovendien ook stoerder (en doggy, zoals foto's en vind ik dus mooi) ...
Zelf heb ik helemaal kaal nog nooit geprobeerd. Wil ik zeker wel een keer doen.

Want anders is het net als vroeger. Die onzekerheid die ik had van...

- als ik me kortscheer, zal dat me wel staan? Ik moet eigenlijk wel he, want die inhammen das niks

das nu eigenlijk hetzelfde, maar dan

- als ik me kaal scheer, zal dat me wel staan? ik moet wel want zo'n kale kruin met gemillimeterd haar dat is ook niks. Dan lijkt het net zo'n houten puzzel waarin je zo'n stuk cirkel in het juiste vak moet zien te plaatsen ofzo

ik moet het dus in ieder geval geprobeerd hebben. Bang voor reacties ben ik niet. Maakt me juist zelfverzekerder, omdat ik het gevoel heb dat het me steeds minder raakt Maarja, nu hoeft het nog niet. Ik vind het prima zo. Pas als er een gat ontstaat zal ik het ff checken. En medicatie daar doe ik niet meer aan. Ik probeer het nu met af en toe babyolie op mijn hoofdhuid te smeren. Even kijken of dat helpt. Want van huidartsen heb ik niet zo'n hoge pet op
Jij de 'bink hier'?! Je bent het stinkdier!
Jij drinkt kindercola, ik drink flink bier! :D
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')