abonnement Unibet Coolblue
pi_42709155
quote:
Op zondag 15 oktober 2006 21:08 schreef scanman01 het volgende:
Zonder Etienne verdwijnt er toch aardig wat commotie uit het huis.
Wat mij betreft moet hij dus absoluut blijven.
Ik ben eerder benieuwd naar de commotie buiten het huis, oa. in Zwolle als E10 daar terugkomt. Dus van mij mag hij moven
Een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd!
pi_42714062
Heel Zwolle mag wat mij betreft aan de afslag Zwolle zuid of centrum gaan staan als hij eruit komt. Hem ongelofelijk uitjoelen zodat hij vice versa de oprit neemt richting noorden of zuiden.
E10 je had gelijk dat je zei dat anderen zeiden dat ze voor je op moesten passen.
In het huis is gebleken dat je een vies eng en patserig gozertje bent die nog eerst normen en waarden moet leren kennen.
DGK is een "psychiatrische inrichting" met "gestoorde" mediageile bewoners en daarop geselecteerd zijn. Doel van "het spel" is gestuurd of niet, ze te confronteren met hun stoornissen en hoe ze daarmee omgaan.
  maandag 16 oktober 2006 @ 10:45:24 #153
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_42716839
Etiënne!

Goeiste dude!
Wie laat alle meisjes blozen? Da's Bommie in zijn lederhose!
This is my imaginary warning light. If it starts blinking, a situation has 10 seconds to resolve itself before I flash white with anger and kill somebody!
pi_42716870
quote:
Op maandag 16 oktober 2006 10:45 schreef versabommie het volgende:
Etiënne!

Goeiste dude!
Vind je nie zo leuk meer nu bommie. "ik heb haat aan E10"
Een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd!
  maandag 16 oktober 2006 @ 10:48:07 #155
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_42716897
quote:
Op maandag 16 oktober 2006 10:47 schreef petraa het volgende:

[..]

Vind je nie zo leuk meer nu bommie. "ik heb haat aan E10"
Ik vind Haat zo'n groot woord!

We hebben het hier over een vrij jonge jongen die een heel huis met ouderen bespeelt of ze zijn poppetjes zijn!

Hij is ongeveer de meest besproken persoon hier op het forum
Wie laat alle meisjes blozen? Da's Bommie in zijn lederhose!
This is my imaginary warning light. If it starts blinking, a situation has 10 seconds to resolve itself before I flash white with anger and kill somebody!
pi_42717014
quote:
Op maandag 16 oktober 2006 10:48 schreef versabommie het volgende:

[..]

Ik vind Haat zo'n groot woord!

We hebben het hier over een vrij jonge jongen die een heel huis met ouderen bespeelt of ze zijn poppetjes zijn!

Hij is ongeveer de meest besproken persoon hier op het forum
Ja dat maakt ut wel weer leuk het forum, maar ja ik vind E10 erg irritant en dat vind ik al vanaf de 1e week. Dus oke qua forum mag hij blijven, maar qua programma vind ik hem echt irritant en moet ik hem al niet vanaf het begin.
Een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd!
  maandag 16 oktober 2006 @ 11:03:52 #157
16701 scanman01
Today's a good day
pi_42717259
quote:
Op maandag 16 oktober 2006 05:10 schreef noucky het volgende:
In het huis is gebleken dat je een vies eng en patserig gozertje bent die nog eerst normen en waarden moet leren kennen.
Beter is dat je Marcia duidelijk maakt dat ze absoluut niet moet drinken als ze dit soort taferelen in de toekomst wil voorkomen. Met drank op is het duidelijk dat ze iedereen het hoofd op hol brengt en het idee geeft zin te hebben aan heel wat meer dan alleen een vriendschappelijke knuffel. De eerste keer belandde ze met een stel anderen naakt in bed, waar ook wel is gefriemeld door Etienne volgens mij.... en misschien ook wel andersom. Deze keer was het met Etienne alleen. Verwonderlijk dat haar na die eerste keer nog geen lampje is gaan branden dat ze zichzelf niet meer in de hand heeft in aangeschoten of dronken toestand..
My soul is painted like the wings of butterflies
  maandag 16 oktober 2006 @ 11:06:21 #158
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_42717306
quote:
Op maandag 16 oktober 2006 11:03 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Beter is dat je Marcia duidelijk maakt dat ze absoluut niet moet drinken als ze dit soort taferelen in de toekomst wil voorkomen. Met drank op is het duidelijk dat ze iedereen het hoofd op hol brengt en het idee geeft zin te hebben aan heel wat meer dan alleen een vriendschappelijke knuffel. De eerste keer belandde ze met een stel anderen naakt in bed, waar ook wel is gefriemeld door Etienne volgens mij.... en misschien ook wel andersom. Deze keer was het met Etienne alleen. Verwonderlijk dat haar na die eerste keer nog geen lampje is gaan branden dat ze zichzelf niet meer in de hand heeft in aangeschoten of dronken toestand..
Komt bij dat Marcia mij behoorlijk bij leek! M.i. speelt Macria een lelijk spel door te roepen dat ze van niets wist om zo haar relatie met Floris overeind te houden. In dat geval kan e10 een hele nare rol krijgen opgedwongen....

Ik zeg ze liegt dat ze barst!
Wie laat alle meisjes blozen? Da's Bommie in zijn lederhose!
This is my imaginary warning light. If it starts blinking, a situation has 10 seconds to resolve itself before I flash white with anger and kill somebody!
pi_42717516
Ik heb het filmpje gekeken en volgens mij lag marcia met haar hoofd de andere kant op. Dat duidt toch niet op jaaaaaaaaa ik wil, maar volgens mij op slapen. Maar ja ik ben vrouw he zal het wel anders zien dan de mannen hier.
Een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd!
  maandag 16 oktober 2006 @ 11:20:02 #160
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_42717650
quote:
Op maandag 16 oktober 2006 11:14 schreef petraa het volgende:
Ik heb het filmpje gekeken en volgens mij lag marcia met haar hoofd de andere kant op. Dat duidt toch niet op jaaaaaaaaa ik wil, maar volgens mij op slapen. Maar ja ik ben vrouw he zal het wel anders zien dan de mannen hier.
hij schurkte gewoon tegen die batterij aan heur
Wie laat alle meisjes blozen? Da's Bommie in zijn lederhose!
This is my imaginary warning light. If it starts blinking, a situation has 10 seconds to resolve itself before I flash white with anger and kill somebody!
pi_42717711
quote:
Op maandag 16 oktober 2006 11:20 schreef versabommie het volgende:

[..]

hij schurkte gewoon tegen die batterij aan heur
ja dussssssss was ut niet zo dat marcia de boel begon toch ????
Een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd!
  maandag 16 oktober 2006 @ 11:24:13 #162
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_42717771
quote:
Op maandag 16 oktober 2006 11:22 schreef petraa het volgende:

[..]

ja dussssssss was ut niet zo dat marcia de boel begon toch ????
als ze even daarvoor begint te reppen over een kloppende klit, en e10 zijn hand steeds bij haar kruis legt...tja....
Wie laat alle meisjes blozen? Da's Bommie in zijn lederhose!
This is my imaginary warning light. If it starts blinking, a situation has 10 seconds to resolve itself before I flash white with anger and kill somebody!
pi_42717809
quote:
Op maandag 16 oktober 2006 11:24 schreef versabommie het volgende:

[..]

als ze even daarvoor begint te reppen over een kloppende klit, en e10 zijn hand steeds bij haar kruis legt...tja....
pffffff ik dus als ik een kloppende klit heb en zegt ik heb een kloppende klit. Ik val dan in slaap met een grote hoeveelheid drank, dan heb ik toestemming gegeven om aan me te zitten ?????
Een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd!
  maandag 16 oktober 2006 @ 11:25:28 #164
16701 scanman01
Today's a good day
pi_42717812
quote:
Op maandag 16 oktober 2006 11:14 schreef petraa het volgende:
Ik heb het filmpje gekeken en volgens mij lag marcia met haar hoofd de andere kant op. Dat duidt toch niet op jaaaaaaaaa ik wil, maar volgens mij op slapen. Maar ja ik ben vrouw he zal het wel anders zien dan de mannen hier.
Als ze lag te slapen, had ze echt ALLES niet meer geweten de volgende dag
My soul is painted like the wings of butterflies
pi_42717836
quote:
Op maandag 16 oktober 2006 11:25 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Als ze lag te slapen, had ze echt ALLES niet meer geweten de volgende dag
Ik weet ook wel eens niet alles meer de volgende dag, maar wel bepaalde dingen.
Een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd!
  maandag 16 oktober 2006 @ 11:28:21 #166
16701 scanman01
Today's a good day
pi_42717907
quote:
Op maandag 16 oktober 2006 11:25 schreef petraa het volgende:

[..]

pffffff ik dus als ik een kloppende klit heb en zegt ik heb een kloppende klit. Ik val dan in slaap met een grote hoeveelheid drank, dan heb ik toestemming gegeven om aan me te zitten ?????
Nee, maar wel signalen gegeven dat je bloedgeil bent en in voor meer. En als je dan op het moment dat Etienne begint te strelen niet het bed uit stapt of duidelijk maakt dat je dat niet wilt, dan lijkt het me dat de geilheid idd niet gespeeld was en dat ze maar al te prettig vond wat er gebeurde. Dat ze haar hoofd wat van hem afdraaide, vind ik alleen maar logisch. Het was tenslotte niet Floris die daar bezig was, dus Etienne tijdens het gebeuren aankijken ging zelfs Marcia wat te ver. En zeg nou niet dat ze sliep of 'out' was, want dan had ze de volgende morgen het hele gebeuren niet weten te herinneren tot in de kleinste details.
En het feit dat ze meerdere keren heeft aangegeven dat hem niets valt te verwijten zegt ook heel erg veel.
My soul is painted like the wings of butterflies
  maandag 16 oktober 2006 @ 11:29:48 #167
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_42717950
quote:
Op maandag 16 oktober 2006 11:25 schreef petraa het volgende:

[..]

pffffff ik dus als ik een kloppende klit heb en zegt ik heb een kloppende klit. Ik val dan in slaap met een grote hoeveelheid drank, dan heb ik toestemming gegeven om aan me te zitten ?????
Ik ga hier niet eens op reageren, je haalt nu het hele gebeuren uit zijn verband!
Wie laat alle meisjes blozen? Da's Bommie in zijn lederhose!
This is my imaginary warning light. If it starts blinking, a situation has 10 seconds to resolve itself before I flash white with anger and kill somebody!
pi_42718016
quote:
Op maandag 16 oktober 2006 11:28 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Nee, maar wel signalen gegeven dat je bloedgeil bent en in voor meer. En als je dan op het moment dat Etienne begint te strelen niet het bed uit stapt of duidelijk maakt dat je dat niet wilt, dan lijkt het me dat de geilheid idd niet gespeeld was en dat ze maar al te prettig vond wat er gebeurde. Dat ze haar hoofd wat van hem afdraaide, vind ik alleen maar logisch. Het was tenslotte niet Floris die daar bezig was, dus Etienne tijdens het gebeuren aankijken ging zelfs Marcia wat te ver. En zeg nou niet dat ze sliep of 'out' was, want dan had ze de volgende morgen het hele gebeuren niet weten te herinneren tot in de kleinste details.
En het feit dat ze meerdere keren heeft aangegeven dat hem niets valt te verwijten zegt ook heel erg veel.
Okee ik ben het in grote lijnen wel met je eens. Het is zo dat ze duidelijk had moeten wezen als ze het echt niet had gewild. En misschien is dit ook allemaal wel grotendeels te wijten aan het schuldgevoel wat ze nu heeft ten opzichte van Floris. Maar ja ik vind E10 nou eenmaal een eikel dus vind het wel lekker om hem de schuld te geven.
Een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd!
pi_42718027
quote:
Op maandag 16 oktober 2006 11:29 schreef versabommie het volgende:

[..]

Ik ga hier niet eens op reageren, je haalt nu het hele gebeuren uit zijn verband!
doet iedereen toch, want wat stelde het nou in vredesnaam voor????
Een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd!
  maandag 16 oktober 2006 @ 11:33:45 #170
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_42718064
quote:
Op maandag 16 oktober 2006 11:32 schreef petraa het volgende:

[..]

Okee ik ben het in grote lijnen wel met je eens. Het is zo dat ze duidelijk had moeten wezen als ze het echt niet had gewild. En misschien is dit ook allemaal wel grotendeels te wijten aan het schuldgevoel wat ze nu heeft ten opzichte van Floris. Maar ja ik vind E10 nou eenmaal een eikel dus vind het wel lekker om hem de schuld te geven.
Waar maak jij op uit dat ze het niet wilde op dat moment???
Wie laat alle meisjes blozen? Da's Bommie in zijn lederhose!
This is my imaginary warning light. If it starts blinking, a situation has 10 seconds to resolve itself before I flash white with anger and kill somebody!
  maandag 16 oktober 2006 @ 11:34:58 #171
16701 scanman01
Today's a good day
pi_42718108
quote:
Op maandag 16 oktober 2006 11:33 schreef versabommie het volgende:

[..]

Waar maak jij op uit dat ze het niet wilde op dat moment???
Ze schrijft 'ALS ze het echt niet had gewild'. Daarmee tot de conclusie komend dat ze dus misschien toch stiekem wel wilde. Zo las ik het tenminste
My soul is painted like the wings of butterflies
pi_42718144
quote:
Op maandag 16 oktober 2006 11:33 schreef versabommie het volgende:

[..]

Waar maak jij op uit dat ze het niet wilde op dat moment???
LEZEN bommie !!!!!
Een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd!
pi_42718156
quote:
Op maandag 16 oktober 2006 11:34 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Ze schrijft 'ALS ze het echt niet had gewild'. Daarmee tot de conclusie komend dat ze dus misschien toch stiekem wel wilde. Zo las ik het tenminste
Goed gelezen jij scan.
Een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd!
  maandag 16 oktober 2006 @ 13:50:07 #174
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_42719888
quote:
Op maandag 16 oktober 2006 11:35 schreef petraa het volgende:

[..]

LEZEN bommie !!!!!
Ja sorry heur, je bent een verwarrende tease!
Wie laat alle meisjes blozen? Da's Bommie in zijn lederhose!
This is my imaginary warning light. If it starts blinking, a situation has 10 seconds to resolve itself before I flash white with anger and kill somebody!
pi_42726088
quote:
Op maandag 16 oktober 2006 13:50 schreef versabommie het volgende:

[..]

Ja sorry heur, je bent een verwarrende tease!
tja
Een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')