abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 27 augustus 2006 @ 22:01:31 #1
68988 Lexjuuuh
Sarcast pur sang
pi_41237458
Hallo een maat van me wil graag over naar ADSL of iets dergelijks.
Hij heeft nu @home en is er niet tevreden over (snelheid).
Hij heeft geen KPN lijn en wil die ook niet speciaal gaan aanschaffen.
Ook wil hij erbij bellen als het kan. Ik dacht zo aan xs4all ofzo omdat dat een hele goed provider moet zijn maar als ik het goed begrijp heb je nog steeds eerst een KPN lijn nodig?
"Chaos is het woord voor een orde die we niet begrijpen"
pi_41238010
yup als je bij xs4all een adsl aansluiting wilt hebben zal je een kpn lijn moeten nemen (dit kan al de belbudget zijn van 10 euro per maand (heaas is xs4all zelf wel erg duur, mar dan heb je ook een erg goeie lijn)
orange family schijnt ook erg goed te zijn en heb je geen lijn voor nodig van kpn en is goed koper (alleen dram'as met de livebox die wordt meegeleverd)
pi_41240122
Op maandag 5 april 2010 18:35 schreef DutchRodent het volgende:
jij bent stoer,
pi_41244648
Laat je iig niet verleiden door de reclamekreten dat je geen KPN-lijn meer nodig hebt. Dit is namelijk niet waar, en wordt ook niet in jouw voordeel opgelost.

Even een voorbeeldje wat ik een paar maanden geleden heb bekeken voor mijn vriendin.

Tele 2, 4/1 Mbit, geen KPN-lijn nodig: 29.95
Quicknet, 5/1 Mbit, wel KPN-lijn nodig: 17.95

In het eerste geval heb je ADSL over een kpn-lijn die Tele 2 voor je afneemt bij kpn. Een deel van je abonnementsgeld gaat dus nog steeds naar kpn, alleen heb je nu zelf niks aan die lijn wat betreft normale telefonie, je kan er niet op bellen en je krijgt geen nummer. Je kan alleen bellen via de voIP van tele2, dus als je internet een keer plat ligt kan je ook niet meer bellen.

In het tweede geval moet je zelf voor een kpn-lijn zorgen. Dit kost ¤8,95 (belbudget). Het totaalbedrag komt dan rond de ¤26 uit, alleen heb je nu wel een volwaardige kpn-lijn, met telefoonnummer etc.

[ Bericht 0% gewijzigd door Gizz op 28-08-2006 01:24:39 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')