abonnement Unibet Coolblue
pi_41294462
Als ik het zelf betaald had had ik het misschien wel overwogen om thuis te blijven, ja.
maar het was een huwelijks cadeautje van m'n zus en zwager, die hebben vakantie vorig jaar geboekt voor 6 man dus het is een beetje lullig om dan niet mee te gaan.
Dan denk ik trouwens dat m'n zwager me ontvoerd in zijn koffer, dat pikt tie niet hoor.
Nou maar hopen dat het wat rustiger word daar!
Niet zo hardcore...
pi_41295852
Dat is dan wel wat moeilijker idd, maar toch... We duimen dat alles oke gaat!!

Ik had shrunk eindelijk in mijn dorp vandaag Maar de enige leuke emo was joy Verder was er niks leuks en bij Djen was hij vandaag ook en die had allemaal stomme dingen. Die heeft nu lachen erbij.
pi_41295882
Ik doe als er echt niets leuks bij is dan sla ik op voordat ik met hem praat.
Ik zoek hem op en als er echt niets leuks bij zit zet ik hem uit en start opnieuw op.
Maar dit doe ik alleen als het echt prutje is wat hij heeft
  dinsdag 29 augustus 2006 @ 16:58:06 #204
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_41296421
Caddie.. ik heb Katie hier.. zullen we ze vanavond bij elkaar brengen?
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
pi_41296949
quote:
Op dinsdag 29 augustus 2006 16:40 schreef Ardenlyn het volgende:
Ik doe als er echt niets leuks bij is dan sla ik op voordat ik met hem praat.
Ik zoek hem op en als er echt niets leuks bij zit zet ik hem uit en start opnieuw op.
Maar dit doe ik alleen als het echt prutje is wat hij heeft
Had je dat niet eerder kunnen vertellen, nu zit ik weer met die bloempjes en het enige wat ik wou was klappen fluiten
Nu duimen dat hij er snel weer is
pi_41297297
quote:
Op dinsdag 29 augustus 2006 16:58 schreef Maraca het volgende:
Caddie.. ik heb Katie hier.. zullen we ze vanavond bij elkaar brengen?
iets zei me dat ik ff dit forum moest checken toen ik thuis kwam...zelfs voordat ik drinken had gepakt enzo...

dus hier was het dus om

nou ik zie je vanavond wel, laat maar ff op msn weten wanneer je er bent.
Murphy's Technical Laws: Any sufficiently advanced technology is indistinguishable from magic.
pi_41297404
quote:
Op dinsdag 29 augustus 2006 17:13 schreef Anitra het volgende:

[..]

Had je dat niet eerder kunnen vertellen, nu zit ik weer met die bloempjes en het enige wat ik wou was klappen fluiten
Nu duimen dat hij er snel weer is
ik had het al eens verteld maar je had zeker weer teveel pilletjes op
Heb het echt al eens verteld dus nu niet meer vergeten hoor en btw die Flower Farts zijn hartstikke leuk!!
pi_41298430
Hihihih mijn geheugen is bal ja
Ik ga iedereen in de bloemetjes zetten nu
pi_41300253
Hahahah jahh.
Droops is gek op Flower Farts dus kom maar op
pi_41310021
Zeg maraca, kom je nog online? anders moet het morgen maar even. ben helaas wel pas na 22.00 thuis denk ik. maargoed. misschien lees je dit nog en kunnen we het zo nog doen.
Murphy's Technical Laws: Any sufficiently advanced technology is indistinguishable from magic.
pi_41319717
tsjonge, mn broertje en mn vriendinnetje zijn nu ook allebei verslaafd aan animal crossing... en dan wel elke keer mijn DS pakken!
ACWW: 4939-9398-7265 Jeroen Beantown
pi_41321196
Vandaag 3 hybrids YAY!!

Heb nu Redd in m'n dorp maar Dopey heeft Kaitlin en ik dus Katie. Nadeel is nu dus dat ik Katie nergens kan vinden maar Dopey heeft wel de auto van Gracie er staan terwijl Kaitlin er is maar Gracie staat er niet bij.
Ik snap het dus ff niet.
Heb het idee dat ik morgen geen special character krijg omdat Kaite er dan nog is
Ze moet wel met een heel mooi kado aankomen om mij vrolijk te maken als ik haar terug breng morgen!!
pi_41321856
Das balen Ardenlyn.

Ik heb geen hybrids en ook geen special character Ik wil nu ook eens Wendell zien of Pascal. Ik heb iig een rode turnip klaar staan voor Wendell, maar ja daar heb ik niks aan als hij niet komt.
pi_41321941
pascal moet je bij zee zoeken he anitra! die komt niet door de poort dus zal ook niet aangegeven worden door booker

misschien wist je het al maar oke
pi_41322034
ja dat wist ik nog van oude dorp idd. In het oude dorp had ik veel vaker special characters, heb ze nu echt heel weinig.
pi_41322154
oh das jammer anitra, ik heb ze trouwens ook HEEL weinig!
  woensdag 30 augustus 2006 @ 12:56:14 #217
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_41323687
Ik heb een foto gekregen van Katelin en Katie

En Donkey Kong is naar mijn stad verhuist. wilde mezelf voorstellen en hij begon gelijk tegen me te schreeuwen
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
pi_41326456
je bedoeld die stomme Peewee?
ben blij dat die eindelijk uit m'n dorp weg is. Kreeg wel in de plaatst van hem Chow!! Daar wordt je ook niet echt vrolijk van
pi_41326482
foto van kaitlin en katie

cool!!
pi_41327941
ik heb vroeger ook peewee gehad ben echt blij dat hij verhuist is!!
  woensdag 30 augustus 2006 @ 15:28:56 #221
139314 Spookje81
Ik ben Spookje
pi_41329121
Ben blij dat ik die nog niet gehad heb. Ik heb wel nu een of andere robot kikker
AC:ww Angel, village, 0601-9853-3200
forum.opeenshadikhet.nl
pi_41329767
Ow die yuck Ribbot. Die woont al zolang bij mij en die wil ik weg hebben. Ik vind hem eng
pi_41329874
quote:
Op dinsdag 29 augustus 2006 15:48 schreef VAgeNERATION het volgende:
Als ik het zelf betaald had had ik het misschien wel overwogen om thuis te blijven, ja.
maar het was een huwelijks cadeautje van m'n zus en zwager, die hebben vakantie vorig jaar geboekt voor 6 man dus het is een beetje lullig om dan niet mee te gaan.
Dan denk ik trouwens dat m'n zwager me ontvoerd in zijn koffer, dat pikt tie niet hoor.
Nou maar hopen dat het wat rustiger word daar!
wat ik nog wilde zeggen, je kan als er geen negatief reisadvies is gewoon met een gerust hart op vakante gaan! wij gingen een aantal jaar geleden ook naar turkije toen er volop oorlog was en het zou ook bijna afgelast worden. we hebben toen geen negatief reisadvies gehad en zijn ook gewoon gegaan {ook waren we bang natuurlijk} het viel allemaal super mee je mertk echt niks van de "problemen" om je heen en je hebt gewoon een leuke vakantie

2 jaar terug gingen we naar egypte en een week voor vertrek werd er een aanslag gepleegd in sharm el sheik ook toen kregen we geen negatief reisadvies en zijn gewoon gegaan. we hebben wederom niets gemerkt van enige dreiging of gespannen sfeer. de beveiliging is wel scherp maar dat is alleen maar goed in mijn opzicht! geloof me ze doen er alles aan het de toerist zo leuk mogelijk te maken.

en wij denken altijd maar zo, er kan áltijd wel iets gebeuren stel dat we er voor thuis waren gebleven was er misschien in nederland iets gebeurt! ik zeg niet dat iedereen de plekken maar op moet zoeken maar als er geen negatief reisadvies is kan je echt met een gerust hart op vakantie gaan! heel erg veel plezier, geniet ervan en we horen graag hoe je het gehad hebt!!!
  woensdag 30 augustus 2006 @ 15:54:16 #224
139314 Spookje81
Ik ben Spookje
pi_41330062
Ja zo heette die Ribbot, ik heb nog niet echt kennis gemaakt.
Vesta staat op het punt om te vertrekken, maar ik heb haar foto nog als aandenken.
Ik ben alleen nog niet goed in foto's verzamelen. Jullie misschien nog tips hoe je dat kan doen?
AC:ww Angel, village, 0601-9853-3200
forum.opeenshadikhet.nl
pi_41330181
quote:
Op woensdag 30 augustus 2006 15:45 schreef Ardenlyn het volgende:
Ow die yuck Ribbot. Die woont al zolang bij mij en die wil ik weg hebben. Ik vind hem eng
Gewoon niet met hem praten! Bij mij is het een komen en gaan van diertjes, de ene dag zijn naar mijn town verhuisd en 2 dagen later gaan ze weer Of ze verhuizen zonder dat ik het door heb.

Bij mij had Roald een keer helemaal geen dozen in zijn huis, overigens ook geen meubels meer :S. En s'avonds krijg ik een brief van hem dat die weg was


Vanmorgen voor het eerst Gulliver met zijn ufo gezien, uiteraard was die net te ver uit het beeld. Zodat ik hem niet meer kon raken. Zie ik hem eindelijk voor het eerst in de 2 maanden dat ik speel, en dan is ie zo weer weg
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')