abonnement Unibet Coolblue
pi_41048463
Na een paar dagen streamen werd er dit geschreven:
quote:
Op maandag 21 augustus 2006 23:51 schreef Tissik het volgende:
Na een paar dagen streamen gaan je eerste indrukken toch wel verschuiven

Aanvankelijk vond ik Hilde een soort ma Tokkie. Maar nu vind ik het eigenlijk best een tof wijf!
Egbert vond ik eerst wel heel relaxed en ok, nu vind ik het een heel(!) enge machtswellustige gluiperd!
Tijn vond ik eerst macho, nu vind ik het een watje.
Milica vond ik een nietszeggende blonde doos, nu vind ik haar best heel lief en beschermend.
Marcia... ehm, daar vond ik niets van en dat is nog steeds zo.
Marcel vond ik eerst onzichtbaar, maar lijkt nu best wel ok te zijn als hij ff in beeld is.
Etienne vond ik eerst brrr en nu EEEK!
Rik is gewoon Rik, en zal dat vast ook blijven.
Janine leek me eerst een groot ego, nu lijkt ze me een onzeker meisje dat gepest wordt door dwangneurose en eetproblematiek.
De vrolijke zusjes leken me eerst oppervlakkig, maar lijken toch iets zwaars met zich mee te zeulen wat ergens diep verborgen ligt.
Semih leek me een symphatieke gozer, en lijkt me nu een vrouwenonderdrukker in de dop en erg dominant.
Micheline is lief en blijft lief.
Marlies is gewoon een mooi mens met lef.
Ik moet jullie bekennen dat ik ook steeds meer van mening aan het veranderen ben over bepaalde bewoners.

Milica en Hilde waar ik in eerste instantie een hekel aan had, begin ik steeds sympathieker te vinden.
Semih is een te vrouw-onvriendelijke macho aan het worden.
Egbert is een zeer geslepen manupulator, die alleen maar wil winnen.
Rik=Rik
Janine blijft een labiele eetstroornis-slachtoffer.
De gezusters Dumb and dumber voldoen nog steeds aan de blonde verwachtingen.
Micheline komt nog niet uit de verf zolang Semih erbij is.
Marcia ergert zich eigenlijk kapot aan haar vader en wacht totdat ie er uit is, voordat ze zich gaat tonen.
Tijn is en blijft naief.
Marlies speelt een spelletje en doet alsof ze naief is.
Etienne is en blijft een gladde player.
Jeroen is oppervlakkig en gek op Marcel.
Marcel is oppervlakkig en gek op Jeroen.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  dinsdag 22 augustus 2006 @ 01:11:33 #2
16701 scanman01
Today's a good day
pi_41048983
Ik was meteen al niet zo gecharmeerd van Monique, Sabrina, Tijn, Rik, Janine, Marcel en Etienne.... en dat is ook zo gebleven.
Ik was meteen al gecharmeerd van Micheline en Semih... ook zo gebleven. Milica leek me meteen al een lekker ding, maar ze is nog een van de leuksten ook, dus ook niet veranderd.
Wat langzaam wél begint te veranderen is dat ik Egbert en Marcia niet meer zo leuk vind. Egbert is me net iets te fanatiek met het spel bezig en Marcia hangt te veel aan haar vader en is verder vrij saai. Eigenlijk is dat tot nu toe het enige wat anders is ten opzichte van dag 1.
My soul is painted like the wings of butterflies
  Redactie Frontpage / Weblog dinsdag 22 augustus 2006 @ 01:24:38 #3
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_41049240
Ja ik dacht eerst dat er geen lekkere wijven inzaten maar dat is toch wel zo !
GA EENS WERKEN/UITKERING TREKKEN IPV OP FOK ZITTEN!
Speklap3000 is mijn maatje en DTS winnaar februari!
pi_41049359
Marcia valt me wat tegen, Egbert is ronduit irritant maar dan op een eh...........irritante ouwelullenmanier. Janine is irritant maar op een goeie manier De zusjes zijn ook irritant op een compleet oninteressante manier, domme dozen. De rest is me niet echt opgevallen echt........
I used to work in a morgue........I am a people person
Only Human
pi_41049783
Dumb and Dumber en Janine voldoen steeds meer aan de voorwaarden, qua domheid.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  Moderator dinsdag 22 augustus 2006 @ 02:11:45 #6
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_41049962
Janine is en blijft een andachtshoer ., mag dr gelijk uit van me
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
  dinsdag 22 augustus 2006 @ 02:21:43 #7
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_41050056
quote:
Op dinsdag 22 augustus 2006 02:11 schreef Jimbo het volgende:
Janine is en blijft een andachtshoer ., mag dr gelijk uit van me
helemaal mee eens
  dinsdag 22 augustus 2006 @ 02:26:57 #8
34834 MarkNMGN
F E Y E N O O R D
pi_41050107
Ik vond Rik eerst een beetje gay.
En nu vind ik hem een grote tyfushomo.
De nacht verandert iedereen,
kankelul.
  dinsdag 22 augustus 2006 @ 02:43:36 #9
150967 Papabear
Bona diagnosis, bona curatio
pi_41050295
Het lijkt saai, maar ik denk over alle bewoners nog steeds hetzelfde als dag 1. Zodra daar verandering ik komt, zal ik het hier melden
Bona valetudo melior est quam maximae divitiae
pi_41050313
het zal me aan m'n reet roesten
  Trouwste user 2022 dinsdag 22 augustus 2006 @ 02:46:18 #11
7889 tong80
Spleenheup
pi_41050327
Hilde is een manipulatieve bitch. Die zich overal en altijd bewust is van de camera's. Gaat hard op liggen praten als ze alleen op de bank ligt. Of was dat de vraag niet ?

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  Trouwste user 2022 dinsdag 22 augustus 2006 @ 02:47:51 #12
7889 tong80
Spleenheup
pi_41050344
quote:
Op dinsdag 22 augustus 2006 02:44 schreef gedrocht het volgende:
het zal me aan m'n reet roesten
Zoek een leven

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  dinsdag 22 augustus 2006 @ 02:50:52 #13
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_41050371
quote:
Op dinsdag 22 augustus 2006 02:44 schreef gedrocht het volgende:
het zal me aan m'n reet roesten
Eet smakelijk.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  Moderator dinsdag 22 augustus 2006 @ 08:45:43 #14
18653 crew  D.
pi_41052701
Egbert was één van mijn favorieten. Voor zijn 'actie' van gisteren gun ik hem het voordeel van de twijfel. Zijn dochter leek een leuke meid, maar blijkt vooralsnog erg saai. Rik zit niet bij mijn favorieten, maar door ¤100 te bieden op een joker steeg ie in mijn aanzien. Zijn broer, wel favoriet, blijkt veel onzekerder te zijn dan ie zich voordoet. Benieuwd hoe zich dat gaat ontwikkelen.
Milica leek me wel aardig, ondanks die moeder, maar daar kom ik van terug. De blonde zusjes leken nietszeggend, maar worden steeds storender. Over de rest is mijn mening momenteel nog vrij gelijk, met dus Janine als grootste stoorzender.
  dinsdag 22 augustus 2006 @ 08:49:03 #15
140637 Briejtjuh
Brigitte is de naam
pi_41052746
nja vraag het nog maar een keer over 2 weken ofzo..
pi_41059777
Oh ik denk ik al zeker 100x, echt over iedereen. Eerst over die domme zusjes, leken me best spontaan zondag bij de Kick Off, maar gisteren ineens niet meer. Wat bleek was tijdens de Kick Off even in slaap gevallen en werd net wakker toen zij opkwamen.Verklaart een hele hoop vind ik zelf, wat een vreselijke niet slimme meiden zeg, en dan nog eens die stemmetje.. om helemaal irriebirrie van te worden!
pi_41089989
quote:
Op dinsdag 22 augustus 2006 08:45 schreef D.Rose het volgende:
-verhaaltje-
Je bent crew
pi_41090126
Oh god.. krijgen we dat weer.. big brother..
Delivered without an information leaflet
  † In Memoriam † woensdag 23 augustus 2006 @ 12:44:58 #19
128220 Peter6000
pi_41090664
Goed topic dit, dat je met korte meningen meerdere bewoners tegelijk kan bespreken ipv individueel in een bewonertopic.

---Janine leek me eerst een sterke onafhankelijke vrouw, maar sinds gisteren blijkt ze toch vrij labiel en onvolwassen te zijn
---Marcia leek me eerst een type "stille wateren hebben diepe gronden", nu zie ik haar toch als iemand die onopvallend met de groep gaat meedoen, wat nietszeggend. Nu weet ik dat ze de moederrol gedeeltelijk heeft overgenomen toen haar eigen moeder wegviel, dus heb ik zeker respect voor haar. Maar ik geloof dat ze in dit concept voornamelijk saai zal zijn. In haar eigen "veilige kringetje" is ze vast een "feestbeest".
--- Tijn vind ik eerst oninteressant, maar nu heb ik plezier aan vooral zijn manier van praten (zowel inhoudelijk als het stemgeluid). Die stijgt dus wel, en hij kent hele stukken Hans Teeuwen uit zijn hoofd, wat natuurlijk ook een pluspunt is.
--- Hilde is even erg als gedacht: een schreeuwende alcoholiste die erg onaangenaam is.
--- Semih vind ik een prettig persoon, er straalt ook intelligentie vanaf. Maar ik zie er wel steeds duidelijker wat autoritaire trekjes in. Ben benieuwd hoe dat zal zijn, als hij wat meer onder druk komt te staan.

edit: Marcia`s moeder is niet overleden, ze heeft meerdere hersenbloedingen gehad, en Egbert is daarna van haar gescheiden.

[ Bericht 0% gewijzigd door Peter6000 op 24-08-2006 19:00:26 ]
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')