abonnement Unibet Coolblue
pi_41157201
quote:
Op vrijdag 25 augustus 2006 04:26 schreef Lápiz het volgende:
Die racistische plofkop, die zojuist even wist te vertellen dat hij een hekel aan allochtonen heeft.
Dat heeft ie dus niet zo gezegd, he?
pi_41157255
quote:
Op vrijdag 25 augustus 2006 11:13 schreef avonne het volgende:

[..]

Dat heeft ie dus niet zo gezegd, he?
Kwam er wel op neer. In elk geval wel over homo's en die site zegt mij genoeg. Dit was alleen een bevestiging. Hij heeft zich vast lopen inhouden, nu met nominaties komt het er allemaal uit.

Maar wat ik me wel afvraag, heeft hij geen hekel aan Janine dan?
pi_41157339
quote:
Op vrijdag 25 augustus 2006 11:15 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Kwam er wel op neer. In elk geval wel over homo's en die site zegt mij genoeg. Dit was alleen een bevestiging. Hij heeft zich vast lopen inhouden, nu met nominaties komt het er allemaal uit.
Welke woorden heeft hij gezegd dat jou bevestiging geeft?
Welke gebaren maakte hij dat je een bevestiging ziet?
  vrijdag 25 augustus 2006 @ 11:20:23 #129
521 ruby
Hell yeah!
pi_41157419
IK vind Marcia tot nu toe vrij saai, dus zij komt als eerste in aanmerking wat mij betreft.
Voetjes van de vloer en schud die heupen los!
pi_41157583
quote:
Op vrijdag 25 augustus 2006 11:18 schreef avonne het volgende:

[..]

Welke woorden heeft hij gezegd dat jou bevestiging geeft?
Welke gebaren maakte hij dat je een bevestiging ziet?
In dat filmpje op de manier dat hij dingen zei. Ga maar even in het streamverslagen topic lezen of op die site voor nog meer bevestiging. In elk geval kwam het zeker bij mij zo over en volgensmij hield hij zich nog in zodat de mensen thuis niet al te erg op hem af zouden knappen. Denk echt dat hij daar allemaal bij stilstaat en overna heeft gedacht.
  vrijdag 25 augustus 2006 @ 11:25:38 #131
139757 I_dunno
Je ne sais pas
pi_41157584
Je kunt er vanuit gaan dat personen als Etienne, RIk, Janine en Semih zeker nog wel even in het huis blijven.
De eerste die vertrekt zal vast Egbert, Marcia of Marcel zijn.
In het dagelijks leven zou ik het nog gen 10 seconde met Janine uithouden en als ik in het huis zat zou ik haar ook zeker nomineren, maar als kijker is het wel boeiend om haar juist in het huis te houden..!
Ich weiß nicht
pi_41157606
quote:
Op vrijdag 25 augustus 2006 11:25 schreef I_dunno het volgende:
Je kunt er vanuit gaan dat personen als Etienne, RIk, Janine en Semih zeker nog wel even in het huis blijven.
De eerste die vertrekt zal vast Egbert, Marcia of Marcel zijn.
In het dagelijks leven zou ik het nog gen 10 seconde met Janine uithouden en als ik in het huis zat zou ik haar ook zeker nomineren, maar als kijker is het wel boeiend om haar juist in het huis te houden..!
Amen.
pi_41158222
quote:
Op vrijdag 25 augustus 2006 11:25 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

In dat filmpje op de manier dat hij dingen zei. Ga maar even in het streamverslagen topic lezen of op die site voor nog meer bevestiging. In elk geval kwam het zeker bij mij zo over en volgensmij hield hij zich nog in zodat de mensen thuis niet al te erg op hem af zouden knappen. Denk echt dat hij daar allemaal bij stilstaat en overna heeft gedacht.
Je geeft geen antwoord op mijn vraag.
Ga zelf even het streamverslag en het transcript lezen en het filmpje kijken.

En dan wil ik toch echt heel graag weten welke woorden en/of gebaren racistisch waren
pi_41160858
E10 & Janine mogen er beide niet uit. Ik wil eerst een flinke confrontatie tussen die 2.
Die pa van e10 heeft geen toegevoegde waarde dus die mag er uit. Ik ben benieuwd of e10 zich dan kan redden.
pi_41163073
Mijn lijstje is na het zien van de gesprekken van diep in de nacht: Etiënne, Hilde, Janine.
Morgen is er weer een dag !
  vrijdag 25 augustus 2006 @ 14:12:32 #136
16701 scanman01
Today's a good day
pi_41163888
quote:
Op vrijdag 25 augustus 2006 11:43 schreef avonne het volgende:

[..]

Je geeft geen antwoord op mijn vraag.
Ga zelf even het streamverslag en het transcript lezen en het filmpje kijken.

En dan wil ik toch echt heel graag weten welke woorden en/of gebaren racistisch waren
Alles wijst erop dat meneer racistisch is: zijn site... zijn uitspraken vannacht (oa dat hij allochtonen erg vind... oh ja, maar niet allemaal) die hij dus nog net even herstelde om niet te hard over te komen... Het is mij een raadsel waarom jij de drang voelt om al die aanwijzingen met een korreltje zout te nemen. Het is inderdaad niet 100% zeker dat meneer racistisch is, maar het is op z'n minst zéér waarschijnlijk. En dat is in een rechtzaak ook echt goed genoeg.
My soul is painted like the wings of butterflies
  vrijdag 25 augustus 2006 @ 14:46:37 #137
81426 PH52
maar natuurlijk
pi_41164994
Ik heb die hele Jeroen nog niet gezien, wat is dat voor iemand? Wat mij betreft mag die Janine eruit, wat een kutwijf is dat met die grote muil.
Ik denk dat als Semih achter de ware aard van E10 komt dat het nog wel gaat spetteren, die Semih heeft echt wel ballen.
Hilde is ook zo'n walgelijk achterbaks stuk vreten, die heeft ze zwaar achter de ellebogen. Jammer voor dr dochter, maar ik denk dat die wel weet hoe haar moeder in mekaar steekt.
Kortom, Janine en Hilde nummers 1 en 2 als afvallers
_ De mens is de maat van alle dingen _
pi_41165175
Die jeroen is ook een oppervlakkige meeprater, lekker veilig, dus geen confrontaties opzoeken!
pi_41165261
Van mij mag die Janine vertrekken.
Ze ziet het dat ieder1 haar links laat liggen, dat kan toch ook niet anders als je zo'n houding hebt!!
Als ze een minder momentje heeft gaat ze op bed liggen janken en wachten tot iemand medeleven toont en dan is ze weer een hele piet.... blehhhhh

Ze snapt niet wat voor spelletje het is denk ik............ ze is idd niet zo'n schatjuhhhh en zo'n lievurd !

dusssssss

[ Bericht 47% gewijzigd door Alkmaar op 25-08-2006 15:01:33 ]
pi_41165866
quote:
Op vrijdag 25 augustus 2006 14:12 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Alles wijst erop dat meneer racistisch is: zijn site... zijn uitspraken vannacht (oa dat hij allochtonen erg vind... oh ja, maar niet allemaal) die hij dus nog net even herstelde om niet te hard over te komen... Het is mij een raadsel waarom jij de drang voelt om al die aanwijzingen met een korreltje zout te nemen. Het is inderdaad niet 100% zeker dat meneer racistisch is, maar het is op z'n minst zéér waarschijnlijk. En dat is in een rechtzaak ook echt goed genoeg.
ik wou het er eigenlijk bij laten, maar hup, daar komt ze weer

(oa dat hij allochtonen erg vind... oh ja, maar niet allemaal)

dat heeft hij dus niet gezegd.
Ik vind het toeschrijven van zaken aan een persoon óók rascisme.

Zeggen dat een jood altijd geld zal stelen, dat een Turk altijd vies is, dat een neger op straat straks een tasje gaat beroven, en dat als iemand zegt "ja, nee, ik ook, ik wel, nee, niet allemaal" hij bewezen heeft een rascist te zijn.

Ik vind het heerlijk om op Fok! te zijn om alle gebeurtenissen in het BB huis te kunnen volgen, maar ik kan er niet tegen als er verkeerde feiten worden gepresenteerd. Al met al vond ik het incident van vannacht grappig (op laag iq niveau) en niet rascistisch.
Dan is de opmerking "Semih, jij bent voor mij geen Turk" een stuk relevanter als bewijslast.

Het is voor mij 100% duidelijk dat hij verkeerde denkbeelden heeft,
maar ook voor 100% dat hij met iedereen meepraat, en nooit zelf echt een eigen mening gevormd heeft.
Ik heb nog nooit iemand gezien die zo vaak in 1 zin van mening kon veranderen, al naar gelang de reactie van zijn gespreksgenoot.

Allez, wat mij dus stoort is al deze ophef (waar ik nu geloof ik 50% aan bijdraag ondertussen ), die ik beoordeel als hysterisch en vooringenomen. Hij zegt een paar woorden in een onsamenhangde zin, en het wordt geinterpreteerd en opgeblazen tot keiharde uitspraken als "Ik haat allochtonen" en meer daarvan.

En dáár heb ik geen zin in. Als ik streamverslagen lees, wil ik de werkelijkheid lezen. Niet gehypte fictie als gevolg van eigen interpretatie. Er moet een duidelijk onderscheid blijven. Ik vind dat met dit incident die grens is overschreden. Daarom stel ik die interpretatie ter discussie. De gebeurtenis verliep anders dan zoals het is gepresenteerd. Net zo goed als Tanja géén crackhoer is.
Evenzo neem ik mijn recht om mijn mening te ventileren.


Samengevat: Het is een lul, maar vannacht nou toevallig net effe niet.


zullen we maar ophouden, he, het worden ondertussen een metadiscussie
pi_41166051
test
pi_41166573
quote:
Op vrijdag 25 augustus 2006 15:18 schreef avonne het volgende:

[..]

heel verhaal
Waar maak je je druk over? Uiteindelijk houdt iedereen er tóch z'n eigen mening op na en mag wat mij betreft de objectieve conclusie in deze zijn dat E10 gewoon een vrij onvolwassen mannetje is, die zich sterk laat beďnvloeden door z'n omgeving, waarvan de kijkers ook allemaal getuige zijn geweest.
pi_41166613
Lekker weer problemen maken van een racist, lekker ovedreven weer.
KLAAS JAN HUNTELAAR
pi_41166835
quote:
Op vrijdag 25 augustus 2006 11:20 schreef ruby het volgende:
IK vind Marcia tot nu toe vrij saai, dus zij komt als eerste in aanmerking wat mij betreft.
Wat mij betreft moet Egbert eruit! Dan kan Marcia laten zien wat ze in haar mars heeft.

En Jeroen moet ook nog even blijven vind ik. Die krijgt ook nog maar weinig kans. En ja als je er boven uit komt moet je op letten dat je niet neergemaaid wordt, in de zin van 'uitslover' !
Inspiratieloos!
pi_41168776
Ma Flodder mag van mij als eerste weg.
pi_41168930
quote:
Op vrijdag 25 augustus 2006 15:51 schreef Badabingea het volgende:
Lekker weer problemen maken van een racist, lekker ovedreven weer.
Sorry hoor als mensen dat toevallig erg vinden.
  vrijdag 25 augustus 2006 @ 18:04:02 #147
44536 oYo
Coituri te salutant!
pi_41170198
Zonder Janine wordt het saai, die mag nog even blijven.
Rik heeft weinig te melden, maar moet blijven om Etienne uit de kast te lokken.

marcel mag wel gaan.
  vrijdag 25 augustus 2006 @ 18:04:47 #148
156621 UberSchwanz
Ziekelijk Duitse Fetisj
pi_41170211
Eerst de grootste sufkutten maar weg... Egbert, Marcel, Jeroen, Hilde, Rik en maar op leven en dood uitvechten. Persoonlijk vind ik het scenario Etiënne, Janine, Semih en Rik in de finale ook wel geinig.
pi_41173134
quote:
Op vrijdag 25 augustus 2006 18:04 schreef UberSchwanz het volgende:
Eerst de grootste sufkutten maar weg... Egbert, Marcel, Jeroen, Hilde, Rik en maar op leven en dood uitvechten. Persoonlijk vind ik het scenario Etiënne, Janine, Semih en Rik in de finale ook wel geinig.
Mee eens eerst de saaien eruit. Vette ruzie tussen de anderen! Semih en Tijn kan ook nog leuk worden als Tijn achter Micheline aan gaat
  vrijdag 25 augustus 2006 @ 21:24:37 #150
156621 UberSchwanz
Ziekelijk Duitse Fetisj
pi_41176792
quote:
Semih en Tijn kan ook nog leuk worden als Tijn achter Micheline aan gaat
Wordt het een vleesmes of een groentemes?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')