abonnement Unibet Coolblue
  zondag 20 augustus 2006 @ 03:22:59 #1
3767 Herald
Come get some
pi_40988770
Ik heb niet alles gevolgd van BB6, maar ik zag in de AT dat het al was begonnen. In eerste instantie dacht ik " zondag is pas de kick-off, hoe kan er op Fok! al topics over zijn", maar de nieuwe bewoners zitten dus al sinds vrijdag in het huis.

Vorig jaar heb ik weer BB gevolgd en het irriteerde me toen enorm dat de TVuitzendingen altijd vertraging hadden. Ging Linda weer hevig bekken met Roel op zaterdag dan zag je dat misschien maandag in de uitzending, aangezien ze maandag de dagen vrijdag, zaterdag én zondag moesten samenvatten in één halfuurtje.

omdat de TV dus altijd achterloopt met de realiteit vraag ik me dus af waarom ze dan al vrijdag beginnen met draaien. Tijdens de kickoff laten ze toch niks interessants zien dan uitgebreid tonen hoe het huis eruit ziet, wie de nieuwe bewoners zijn en de eerste 10 minuten in het huis dat iedereen elkaar voorstelt. Dus maandag zitten ze alweer met 3 dagen die ze moeten laten zien. Waarom?
*But in my own way, I am king. Hail to the king baby.*
  zondag 20 augustus 2006 @ 03:24:38 #2
131551 arneaux
Een Collector's item.
pi_40988787
Je geeft t al aan, alleen laten zien dat ze binnenkomen is te saai dus hebben ze wat extra dagen nodig waarin de bewoners dingen doen. Zeker omdat zon allereerste uitzending een uur? duurt ofzo.
Opgezwolle, keizers van de Nederhop.
Sticks en Delic - Fakkelteit. 21-09-2007.
Talent is net als juni, het verschil tussen mij en jullie.
  zondag 20 augustus 2006 @ 03:27:27 #3
3767 Herald
Come get some
pi_40988829
nou ik geef aan dat ze hoogstens 10 minuutjes laten zien en de rest is gewoon een introductie van het nieuwe huis, de nieuwe regels, de nieuwe bewoners dus dat er juist niks bijzonders wordt getoond en daarom het zo vreemd is dat ze al 2 dagen eerder beginnen.
*But in my own way, I am king. Hail to the king baby.*
  zondag 20 augustus 2006 @ 05:12:35 #4
150967 Papabear
Bona diagnosis, bona curatio
pi_40989742
quote:
Op zondag 20 augustus 2006 03:27 schreef Herald het volgende:
nou ik geef aan dat ze hoogstens 10 minuutjes laten zien en de rest is gewoon een introductie van het nieuwe huis, de nieuwe regels, de nieuwe bewoners dus dat er juist niks bijzonders wordt getoond en daarom het zo vreemd is dat ze al 2 dagen eerder beginnen.
Juist omdat de uitzendingen zo kort zijn, willen ze natuurlijk zoveel mogelijk beeldmateriaal vergaren dat nog enigszins interessant is om uit te zenden.
Als je regelmatig de live streams volgt, zul je merken dat dat nog een verdomt lastig karweitje kan zijn En juist daardoor hebben ze natuurlijk ook de tijd nodig om die stukjes aan elkaar te plakken, leuk verhaal erbij te verzinnen, enz. enz.

Ook voor de mensen zonder supersnelle breedband-verbinding (of tijdgebrek om de streams te volgen) moeten de uitzendingen natuurlijk interessant genoeg zijn en blijven
Bona valetudo melior est quam maximae divitiae
pi_40990343
De uitzending duurt 90 minuten. Dus met de standaarden van Talpa zal er (na aftrek van reclames en belspelletjes) niet veel langer dan een uur van overblijven.
Misschien is dat ook de reden dat er stelletjes het huis ingaan. Dan heb je meteen 2 bewoners te pakken binnen de tijd van 1 bewoner. En als je ze allemaal tegelijkertijd het huis in gooit, dan win je daar ook tijd mee.
pi_40990385
Het productie schema zorgt er voor dat voor de reguliere uitzendingen het beeldmateriaal gebruikt wordt dat ongeveer handerhalve dag oud is. Dat kan ook niet anders omdat het spotten van het opgnomen beeldmateriaal en de montage nu eenmaal veel tijd in beslag nemen. Er zijn 4 tot 5 eindredakteuren, die hier bijna dag en nacht mee bezich zijn. Aktueel zijn in de reguliere avonduitzending is nooit haalbaar. Tenzij er wel iets heel specta aan de hand is geweest. Tot nu toe is dat in nederland volgens mij nog niet voorgekomen. De lifeuitzending wordt door een ander produktieteam gedaan en kent een andere opzet. Uiteraard moet er in de nu gekozen opzet beeld voor handen zijn om vanaf het begin wat te kunnen laten zien. En daarom zijn de bewoners er deze keer vroeger in gegaan. Heeft niets te maken met koppels en zo.
  zondag 20 augustus 2006 @ 08:08:53 #7
16273 Tovaho
For the love of music !!!
pi_40990420
was eerdere jaren ook zo, hoor....
  Moderator zondag 20 augustus 2006 @ 08:14:40 #8
18653 crew  D.
pi_40990434
de dagelijkse uitzendingen lopen ook altijd zo'n 2 dagen achter.

Er moet natuurlijk het nodige knip en plakwerkverricht worden
  Moderator zondag 20 augustus 2006 @ 08:15:22 #9
18653 crew  D.
pi_40990438
....wat al gezegd werd dus
pi_40991735
De eerste dagen gaat er nogal eens iets mis. In de regie en zo.
Dan moet je effe inlopen. Bij alle programma's zijn er repetities.
Nu hebben ze dus 3 dagen om op elkaar ingespeeld te raken, plus wat al geschreven werd.

Heb je al eens 6 of 8 uur vakantiemateriaal gemonteerd? Dan weet je wat een gruwelijke hoeveelheid tijd dit normaliter kost.
En dit is ook nog eens onbekend materiaal.
Petje af voor het productieteam!
pi_40991756
Is die shit nu weer te zien....
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')