abonnement Unibet Coolblue
  maandag 16 oktober 2006 @ 00:29:25 #151
16701 scanman01
Today's a good day
pi_42710992
quote:
Op maandag 16 oktober 2006 00:01 schreef X_Kanus_X het volgende:
Ik blijf erbij dat je ten aller tijden je poten thuis moet houden als daar niet om gevraagd wordt.
Vooraf maakten ze dan beide geintjes en ging het misschien door de drank te ver...en op dat punt is er dan ook door niemand verhaal te halen.
Maar als Mars daarna dronken in slaap valt, dan ben je dus niet meer op deze wereld (ook al ben je half wakker) en kan ze dus niet meer reageren zoals ze zou willen.
Nu kun je zeggen: Ja, zuip dan ook niet zoveel!!!!!....maar dan moet BB geen drank in dat huis gooien.
Dus wat volgt is dan gewoon de zin waarmee ik begon: "dat je ten aller tijden je poten thuis moet houden als daar niet om gevraagd wordt."
Er werd dus wel om gevraagd, vind ik. Marcia's gedrag straalde de hele avond niets anders uit als "Ik wil seks en wel NU". Vooral tegen Etienne, die ze helemaal geweldig vond vanwege zijn zoenen met Rik. Ze zat hem zelf in de gang de hele tijd te strelen en legde zijn hand wel erg tussen haar benen. Dat Etienne in bed iets probeerde is wat mij betreft zeer goed te begrijpen (hoewel ik het zelf niet zou doen omdat ze dus een vriend heeft) en was zelf natuurlijk OOK behoorlijk dronken. En het leek er heel erg op dat Marcia in bed precies kreeg wat ze wilde en ook alles behalve sliep. Dat ze zeer opgewonder werd was ook duidelijk te horen. Ze zegt ook niet voor niets dat ze hem eigenlijk niets kan verwijten. Als er ook maar enigszins iets van misbruik gaande was, had ze dat echt niet gezegd.
My soul is painted like the wings of butterflies
pi_42711037
Ben jij wel de echte scanman01 ?
Je schreef altijd zo duidelijk, niu kan ik je niet meer volgen ?
I am nobody, nobody is perfect, therefore I am perfect
  maandag 16 oktober 2006 @ 00:39:24 #153
16701 scanman01
Today's a good day
pi_42711205
quote:
Op maandag 16 oktober 2006 00:31 schreef henk.jansen het volgende:
Ben jij wel de echte scanman01 ?
Je schreef altijd zo duidelijk, niu kan ik je niet meer volgen ?
Dat ligt dan echt aan jou hoor. Beetje gedronken ofzo
Ik begreep ook al niet wat je met je vorige opmerking bedoelde, want dat stuk tekst klopte ook taalkundig gezien exact. Net als het bericht waar je het nu over hebt.
My soul is painted like the wings of butterflies
pi_42716140
Als je van jezelf weet dat je slecht tegen drank kunt moet je het ten eerste al niet eens zo ver laten komen. Altijd makkelijk om te zeggen dat je dronken was en 'niet meer wist wat je deed'. En de volgende dag was dat beeld -hoe wonderlijk- weer helder terug? Het klinkt alsof ze juist deed wat ze het allerliefste wou doen op dat moment.

Waar staan de screencaps van het vingerette-festijn?
  maandag 16 oktober 2006 @ 17:38:42 #155
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_42721844
quote:
Op maandag 16 oktober 2006 00:01 schreef X_Kanus_X het volgende:
Ik blijf erbij dat je ten aller tijden je poten thuis moet houden als daar niet om gevraagd wordt.
Vooraf maakten ze dan beide geintjes en ging het misschien door de drank te ver...en op dat punt is er dan ook door niemand verhaal te halen.
Maar als Mars daarna dronken in slaap valt, dan ben je dus niet meer op deze wereld (ook al ben je half wakker) en kan ze dus niet meer reageren zoals ze zou willen.
Nu kun je zeggen: Ja, zuip dan ook niet zoveel!!!!!....maar dan moet BB geen drank in dat huis gooien.
Dus wat volgt is dan gewoon de zin waarmee ik begon: "dat je ten aller tijden je poten thuis moet houden als daar niet om gevraagd wordt."
Dus het is de schuld van de patatboer om de hoek dat de buurvrouw zo dik is?
Mensen zijn zelf verantwoordelijk om maat te houden en als je dat niet kunt is het misschien niet slim om het BB huis in te gaan.
pi_42730335
quote:
Op maandag 16 oktober 2006 10:10 schreef Hertenkamp het volgende:
Als je van jezelf weet dat je slecht tegen drank kunt moet je het ten eerste al niet eens zo ver laten komen. Altijd makkelijk om te zeggen dat je dronken was en 'niet meer wist wat je deed'. En de volgende dag was dat beeld -hoe wonderlijk- weer helder terug? Het klinkt alsof ze juist deed wat ze het allerliefste wou doen op dat moment.

Waar staan de screencaps van het vingerette-festijn?
Vind ik ook hoor. En wat zeik je nou? Want je weet het toch niet allemaal meer helder? Nou dan, zolang er over 9 maanden geen beschuit met muisjes zijn, is er niets aan de hand lijkt me. Marcia is en blijft een greppelhoer.
  dinsdag 17 oktober 2006 @ 01:41:27 #157
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_42730454
Ach, ze is betaald voor haar daad, alleen vind ik 15.000 EUR wel teveel voor zo'n greppelhoer met nasale stem
Confidence through competence
pi_42730514
quote:
Op dinsdag 17 oktober 2006 01:41 schreef Stereotomy het volgende:
Ach, ze is betaald voor haar daad, alleen vind ik 15.000 EUR wel teveel voor zo'n greppelhoer met nasale stem
Zo zie ik het ook, een zéér overbetaalde greppelhoer. Jammer dat vaderlief de bijverdiensten van haar dochter niet aanmoedigt.
  dinsdag 17 oktober 2006 @ 02:30:59 #159
50442 DaMook
Lonely together ( Miss u Caro)
pi_42730958
quote:
Op maandag 16 oktober 2006 10:10 schreef Hertenkamp het volgende:
Als je van jezelf weet dat je slecht tegen drank kunt moet je het ten eerste al niet eens zo ver laten komen. Altijd makkelijk om te zeggen dat je dronken was en 'niet meer wist wat je deed'. En de volgende dag was dat beeld -hoe wonderlijk- weer helder terug? Het klinkt alsof ze juist deed wat ze het allerliefste wou doen op dat moment.

Waar staan de screencaps van het vingerette-festijn?
idd
The only easy day, was yesterday. (USMC)

Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS)
I'll grow old with her, just from a far. (Harold, POI)
  dinsdag 17 oktober 2006 @ 14:06:38 #160
125633 Martijn_fijn
I geni s'incontrano
pi_42739970
Eerst zegt Marcia tegen Marlies, dat ze Etiënne 'focking lelijk' vindt en dat ze Floris erg mist. Vervolgens gaat ze even later Etiënne opzoeken, om hem te knuffelen en daarna beland ze zelfs met hem in één bed. Achterbaks sletje.

En daarnaast is Marcia zo'n typisch ik-doe-mij-beter-voor-dan-dat- ik-ben-wijf, waarbij haar gras altijd groener moet zijn dan dat van bij de buren. Ze is jaloers op Monique, omdat zij danst en veel knuffelt met 'de leukste jongen van het huis' Tijn.

En van dat 'pappa' en 'focking' van haar wordt ik ook onpasselijk.

Kortom een achterbakse oversekste overjarige puber.
  donderdag 19 oktober 2006 @ 13:50:28 #161
141378 Pearlbitch
Team Ashley. Snap je?
pi_42803264
Met haar valt er alleen wat te beleven als er drank in zit.
Haar recept om de dag door te komen is 1 uur roddelen op 3 uur slapen. Als ik nu naar stream 3 kijk zie ik trouwens dat het roddeluurtje weer voorbij is.

Marlies tegen Micheline: Is Marcia nu ook aan het slapen?
Micheline: Kweenie, geen idee.

Tuurlijk is ze aan het slapen, mutsen. Anders zat ze toch bij jullie te roddelen ???!!!
To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
  donderdag 19 oktober 2006 @ 13:55:24 #162
153711 SpankTheMonkey
It's Nice! I like!
pi_42803440
Zal me niks verbazen dat ze zich bij het volgende feestje bij Jeroen gaat opdringen.

Semih durft ze niet ivm Micheline, Tijn niet ivm Monique, bij Rik valt niks 'voor het echte werk' te halen.

Jeroen zal haar prooi zijn, kegel wat liters alcohol in haar strot en ze wrijft met haar geile natte doos gulzig tegen Jeroentje aan.
pi_42803527
quote:
Op donderdag 19 oktober 2006 13:55 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Zal me niks verbazen dat ze zich bij het volgende feestje bij Jeroen gaat opdringen.

Semih durft ze niet ivm Micheline, Tijn niet ivm Monique, bij Rik valt niks 'voor het echte werk' te halen.

Jeroen zal haar prooi zijn, kegel wat liters alcohol in haar strot en ze wrijft met haar geile natte doos gulzig tegen Jeroentje aan.
zal de enige optie zijn.
Tijn durft zij wel, maar hij wil niet.
  donderdag 19 oktober 2006 @ 13:59:55 #164
153711 SpankTheMonkey
It's Nice! I like!
pi_42803600
quote:
Op donderdag 19 oktober 2006 13:57 schreef avonne het volgende:
zal de enige optie zijn.
Gevolg: papa Egg Bert wilt Jeroen geen hand meer geven in de studio.
  donderdag 19 oktober 2006 @ 14:11:17 #165
141378 Pearlbitch
Team Ashley. Snap je?
pi_42803978
quote:
Op donderdag 19 oktober 2006 13:57 schreef avonne het volgende:

[..]

zal de enige optie zijn.
Tijn durft zij wel, maar hij wil niet.
Dat durft ze ECHT niet !!!
Ze schijt zeven kleuren voor Monique moet je maar denken.
To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
pi_42804694
Krijg nu toch wel een beetje medelijden met die verschrikkelijke Egbert. Je zou maar zo´n dochter hebben... En het ergste is: ze is al jaren zo'n hoer als ze zat is, maar door zo'n programma ga je dat ook allemaal terugzien. Heel confronterend voor dat kale mannetje. En inderdaad, wat liet hij zich kennen tijdens de live-uitzending.
  zaterdag 21 oktober 2006 @ 12:45:18 #167
16701 scanman01
Today's a good day
pi_42860274
* crosspost *

Nieuwe clip van Marcia. Speciaal voor Floris heb ik er het nummer She's all I ever had bijgevoegd.

Klik de link om te downloaden.

http://rapidshare.com/files/109737/Scanman_Marcia_BB2006.avi.html

My soul is painted like the wings of butterflies
  zaterdag 21 oktober 2006 @ 12:51:05 #168
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_42860373
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')