Ik heb al 5,5 jaar niet gerookt ..quote:Op donderdag 17 augustus 2006 07:44 schreef Knuffelslet het volgende:
kleuter lekkere vent, met je fipo Rolo !
secpo!![]()
en nu maar 's richting werk denk ik
overigens even een: heb nu al anderhalve week niet gerookt
![]()
![]()
Het klinkt alsof je al een paar maanden toe ben aan een andere uitdagingquote:
Klopt en klopt ..quote:Op donderdag 17 augustus 2006 08:34 schreef Makster het volgende:
[..]
Het klinkt alsof je al een paar maanden toe ben aan een andere uitdaging
Ben je project gedetacheerdAnders misschien voorstellen om een andere opdracht aan et pakken
quote:Op donderdag 17 augustus 2006 08:33 schreef Makster het volgende:
Mogguh
Mijn kop diet zeer, mijn holtes zitten vol (vat dit niet verkeerd op) en mijn klieren zijn groter als mijn ballen
![]()
MAar wel werken heh![]()
Zoals een kundig profeet oort heeft gepreekt:
Ziek zijn is een feit, verzuim is een keus![]()
Ga je dat dan full time doenquote:Op donderdag 17 augustus 2006 08:58 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Klopt en klopt ..
En andere opdracht hoeft van mij niet meer, aangezien ik waarschijnlijk op korte termijn aan m'n HBO Accountancy begin .. Hou ik tijd over voor andere dingen ..![]()
Draai momenteel alleen de unit, en dat gaat lekker. Draai met 1.6 FTE een zelfde omzet als mijn R'dam collega's met 4 FTEquote:Op donderdag 17 augustus 2006 09:15 schreef hicham het volgende:
[..]
Hebben ze het personeel zo hard nodig daar, je hebt ook nog 5 weken vakantiedagen staan
nopequote:Op donderdag 17 augustus 2006 09:31 schreef Knuffelslet het volgende:
zo zeg, is bwt ook niet unbanned?
Werken wel ja .. Ik kan hier blijven werken omdat ze blij met me zijn .. Aangezien het rustig werk is en dik betaalt, zou ik gek zijn om weg te gaan .. Zelfs mogelijkheid om 4 dagen per week te werken, maar dat probeer ik zo ver mogelijk uit te stellen ..quote:
Hoe staat het met faithy eigenlijk?quote:Op donderdag 17 augustus 2006 09:31 schreef Knuffelslet het volgende:
zo zeg, is bwt ook niet unbanned?
Beter geregelt danquote:Op donderdag 17 augustus 2006 10:06 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Werken wel ja .. Ik kan hier blijven werken omdat ze blij met me zijn .. Aangezien het rustig werk is en dik betaalt, zou ik gek zijn om weg te gaan .. Zelfs mogelijkheid om 4 dagen per week te werken, maar dat probeer ik zo ver mogelijk uit te stellen ..
Studie zal allemaal in eigen tijd moeten ...
Edit: En inderdaad, zeer saaie leerstof maar het is 3 jaar doorbijten want ik weet zeker dat het werk echt iets voor mij is ..
quote:Op donderdag 17 augustus 2006 10:17 schreef hicham het volgende:
Ben blij dat ze weg is, was toch maar een stom wijf dat hier alleen kwam als MF down was
[afbeelding]
Nee dat was rietvaerder volgens mij?quote:Op donderdag 17 augustus 2006 10:15 schreef Knuffelslet het volgende:
is die niet dood?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |