abonnement Unibet Coolblue
  vrijdag 25 augustus 2006 @ 11:03:46 #51
76170 Dacide
www.mixfight.nl
pi_41156982
mijn huidige top 3.. van jullie adviezen:

1) peace division - Blacklight Sleaze
2) Barem - Campoloco (Onur Ozer Remix)
3) peace division -Blacklight Sleaze (Radio Slave Vocal Mix)


meer adviezen zijn altijd welkom ofcourse


[edit]
toch maar zelf een intro gemaakt...

heb gekozen voor een ietwat minder gewaagd intro...

eerst een sample van fear and loathin in las vegas (de druglist)
en dan een fade in van de melodielijn van body language (MANDY +booka shade)...

toch allemaal ebdankt voor jullie hulp.. ondanks dat ik ze niet als intro gebruik, zitten er wel een paar aanraders tussen die ik toch ga aanschaffen op vinyl.

[ Bericht 49% gewijzigd door Dacide op 27-08-2006 01:40:44 ]
  dinsdag 29 augustus 2006 @ 11:13:50 #52
76170 Dacide
www.mixfight.nl
pi_41295059
http://partyflock.nl/topic/896791.html
Loveparade video met o.a. Luciano en Ricardo Villalobos, Anja Schneider en Onur Ozer
  dinsdag 29 augustus 2006 @ 16:19:33 #54
42530 Jerruh
I'm rocking one leg!
pi_41295214
quote:
Op vrijdag 25 augustus 2006 11:03 schreef Dacide het volgende:
mijn huidige top 3.. van jullie adviezen:

1) peace division - Blacklight Sleaze
2) Barem - Campoloco (Onur Ozer Remix)
3) peace division -Blacklight Sleaze (Radio Slave Vocal Mix)


meer adviezen zijn altijd welkom ofcourse


[edit]
toch maar zelf een intro gemaakt...

heb gekozen voor een ietwat minder gewaagd intro...

eerst een sample van fear and loathin in las vegas (de druglist)
en dan een fade in van de melodielijn van body language (MANDY +booka shade)...

toch allemaal ebdankt voor jullie hulp.. ondanks dat ik ze niet als intro gebruik, zitten er wel een paar aanraders tussen die ik toch ga aanschaffen op vinyl.
die peace divisionen dan de radio slave edit is super lekker!!! een van mijn favo's is toch wel alter ego - daktari. die vind ik persoonlijk geweldig!
put
your
clothes
on!
pi_41297337
ik heb een set gemaakt
http://rapidshare.de/files/31201525/hangmat.mp3.html
rond de 18 minuten gaat het ff mis

edit: deze is een stuk minder slecht
http://rapidshare.de/file(...)_wij_rollen.mp3.html

edit 2: download deze maar: http://rapidshare.de/files/31331086/je_weet_niet.rar.html

[ Bericht 24% gewijzigd door jimjim1983 op 30-08-2006 18:01:40 ]
pi_41359895
VIOLETT : Kids EP

http://www.violett.com.ar/
http://www.phonicarecords.co.uk/detail.aspx?ID=13884

Video
troy pierce, magda, matthew dear, konrad black over elkaars muziek (8:26):
http://www.youtube.com/watch?v=9Qqf-nusT3w&mode=related&search=
Min2Max feest in Barcelona, officieel filmpje (8:05):
http://www.youtube.com/watch?v=jWirBj7FHkI&mode=related&search=

[ Bericht 18% gewijzigd door jimjim1983 op 31-08-2006 14:20:33 ]
pi_41365633
quote:
Techno zoals het bedoeld is

woensdag 30 augustus 2006 om 16:29

Ontstaan in de jaren tachtig is techno één van de muzieksoorten die in al die jaren vele veranderingen heeft doorstaan. Vaak doodverklaard, maar nooit overleden, is techno tegenwoordig alive and kicking. Sp!ts sprak met Nederlands technoboegbeeld Bart Skils en de oprichters van mnml.nl, Harm Rhebergen en Vincent Pot, over techno en de opbloeiende minimalscene.
Bart Skils achter de draaitafels
,,Techno is een muziekstroming voor liefhebber, je moet je erin verdiepen." Bart Skils, organisator van technofeesten als Voltt (welke afgelopen zondag haar eerste, uitverkocht, outdooreditie beleefde) en Traffic, is sinds 1995 bezig als techno dj. Hoe denk hij over de Nederlandse technoscene? "Nederland is vooral de laatste twee jaar hard aan het werk op de internationale markt. Verschillende Nederlandse dj's zijn al doorgebroken, zoals Steve Rachmad en Joris Voorn. Ook nieuwe Amsterdamse labels als Planet Delcin en 100% Pure staan in de schijnwerpers in het buitenland. Nederland groeit op internationaal gebied, maar het zijn de Duitse labels en producers die het voortouw nemen met de elektronische muziek."

Bij technofeesten wordt al snel gedacht aan hersenloos gedreun en strakke kaken. Toch worden de feesten steeds mainstreamer en is minimal, een melodieuze zijstroming, op steeds meer 'algemene' dancefeesten te horen.

"Techno heeft gewoon vele gezichten. Je kan er alle kanten mee op, dus het werkt op grote festivals en ook op kleine feesten. Techno is tegenwoordig zo breed qua ontwikkeling dat je het overal kan plaatsen", aldus Skils. Ook de oprichters van mnml.nl zien de verandering als positief. "Op die manier bereik je toch een breder publiek. Op het moment dat je techno op een feest als Lowlands neerzet, zullen veel mensen een kijkje komen nemen bij die podia. Wellicht trekt dat bezoekers over de streep om in de toekomst ook naar een dancefeest te gaan."

Wanneer je dan zo'n feest bezoekt, zal je zeker ook een minimal dj als Jeff Mills, Lauhaus of Jeff Miligan horen draaien. Maar welke invloed heeft de opkomst van minimal gehad op technogebied en waarom is dit momenteel zo populair? "Een jaar of vijf geleden ontstond er in Duitsland een tegenstroming op de steeds harder wordende techno. Deze minimalistische stroming, die terugging naar de basis, beïnvloedde de hardere varianten. Dit resulteert in techno zoals het bedoeld is: een brede stijl die door de avond heen opgebouwd wordt", vertelt Skils. De mannen van mnml.nl ziet de techno door de opkomst van minimal breder worden: "De grondleggers van de techno uit Detroit draaiden al minimalistische techno, zij het een stuk steviger dan wat mensen tegenwoordig als minimal beschouwen. De huidige minimal heeft ervoor gezorgd dat de technoscene in ieder geval een stuk breder is geworden."

De toekomst voor de techno -en minimalscene ziet er dus rooskleurig uit. Een bredere muziekstroom voor een groter publiek. "Het zou me niets verbazen als we de komende jaren nog meer van deze muziekstijl gaan horen. Ik denk ook dat minimal steeds meer verweven zal worden met andere stijlen, zoals dat op dit moment onder andere gebeurt met bijvoorbeeld trance", denken Rhebergen en Pot. Ze delen die gedachten met Skils: "Ik denk dat de komende jaren verschillende muziekstromen weer bij elkaar zullen eindigen. Hopelijk wordt het net als in de beginjaren en halverwege jaren negentig: één grote stroming van elektronische muziek."

Mnml.nl is momenteel dé digitale ontmoetingsplaats voor liefhebbers van het minimalgenre. De site wordt steeds populairder, met 50.000 unieke bezoekers per maand uit alle uithoeken van de wereld. Opmerkelijk is dat veruit de meeste bezoekers uit Amerika komen, met Nederland op een goede tweede plaats. Er zijn in Nederland steeds meer minimalfeesten, alleen onze oosterburen organiseren er nog meer. Interesse? Kijk op www.mnml.nl
http://www.spitsnet.nl/ni(...)_het_bedoeld_is.html
pi_41377336
Ik las hem vanavond nog in de bus. Tof stukje. .
“Everyone wants to live at the expense of the state. They forget that the state lives at the expense of everyone.” ― Frédéric Bastiat
pi_41386734
net terug van de vetste Vreemd editie ooit t bestaat nu 1 jaar.
het begon met Lupe
daarna Heartthrob die een uurtje zou draaien maar er anderhalf uur van maakte
en daarna Sandrien en Carlos Valdes back to back
  vrijdag 1 september 2006 @ 17:30:45 #60
65434 Parafernalia
Leuker als je denkt
pi_41399567
minimal
Eindelijk iemand die denkt wat iedereen zegt
pi_41400755
http://media.putfile.com/Joseph-Hague---Part-1-master

Bezig met een nieuw nummer. Gaarne jullie mening over dit voorproefje.
Ik wil vooral weten of op jullie installatie de afmix een beetje in orde is. Dat bijvoorbeeld niet de drums te hard of zacht qua bass klinken of dat sommige geluiden overheersen.
“Everyone wants to live at the expense of the state. They forget that the state lives at the expense of everyone.” ― Frédéric Bastiat
pi_41402257
quote:
Op vrijdag 1 september 2006 19:13 schreef jimjim1983 het volgende:
klinkt goed
Dat vroeg ik dus niet. .
“Everyone wants to live at the expense of the state. They forget that the state lives at the expense of everyone.” ― Frédéric Bastiat
pi_41402339
quote:
Op vrijdag 1 september 2006 17:51 schreef jimjim1983 het volgende:
woehoe
Pan Pot @ 11, 28 oktober
Waar? Pan-Pot is echt 1 van mijn favoriete producers...

Vooral die nieuwe Black Lodge EP. .
“Everyone wants to live at the expense of the state. They forget that the state lives at the expense of everyone.” ― Frédéric Bastiat
pi_41402367
quote:
Op vrijdag 1 september 2006 19:16 schreef teknomist het volgende:

[..]

Dat vroeg ik dus niet. .
de bas mag wel wat hoger vind ik, voor de rest klinkt t goed
pi_41402436
quote:
Op vrijdag 1 september 2006 19:19 schreef jimjim1983 het volgende:

[..]

de bas mag wel wat hoger vind ik, voor de rest klinkt t goed
Thanks, de bass van de kickdrum zeker? Of van het hele nummer?

Ik vermoedde al zoiets... Met dezelfde presets is een keer een ander nummer van me gedraaid in Club Magazijn. Toen was de bass ook veel te laag. De gast die het draaide moest toen de gain en de lage tonen omhoog draaien om het goed te laten klinken met de rest van de nummers.

Afmixen en mastering are a bitch. .
“Everyone wants to live at the expense of the state. They forget that the state lives at the expense of everyone.” ― Frédéric Bastiat
pi_41402474
quote:
Op vrijdag 1 september 2006 19:18 schreef teknomist het volgende:

[..]

Waar? Pan-Pot is echt 1 van mijn favoriete producers...

Vooral die nieuwe Black Lodge EP. .
club 11, whehehe
http://partyflock.nl/party/67329.html
vind hem ook een van de vetste producers.

komen vette feesten aan de komende 2 maanden: Ricardo Villalobos, Anja Schneider, Pan Pot
weet iemand trouwens of Sweet n Candy weleens in nederland draait/draaien?
pi_41402551
quote:
Op vrijdag 1 september 2006 19:21 schreef teknomist het volgende:

[..]

Thanks, de bass van de kickdrum zeker? Of van het hele nummer?

Ik vermoedde al zoiets... Met dezelfde presets is een keer een ander nummer van me gedraaid in Club Magazijn. Toen was de bass ook veel te laag. De gast die het draaide moest toen de gain en de lage tonen omhoog draaien om het goed te laten klinken met de rest van de nummers.

Afmixen en mastering are a bitch. .
van het hele nummer denk ik, geen idee wat een kickdrum is
met wat heb je t gemaakt?
pi_41402581
quote:
Op vrijdag 1 september 2006 19:22 schreef jimjim1983 het volgende:
weet iemand trouwens of Sweet n Candy weleens in nederland draait/draaien?
Stond maart dit jaar nog in Den Haag, voor de rest weet ik het niet...

Hij maakt vette platen, maar die zijn op 1 hand te tellen en of dat genoeg is voor een goede liveset?
“Everyone wants to live at the expense of the state. They forget that the state lives at the expense of everyone.” ― Frédéric Bastiat
pi_41402627
quote:
Op vrijdag 1 september 2006 19:24 schreef jimjim1983 het volgende:

[..]

van het hele nummer denk ik, geen idee wat een kickdrum is
met wat heb je t gemaakt?
Kickdrum is zeg maar waar je ouders altijd overklagen. De bass, de heipaal, de hartslag. Enfin je snapt het wel. De kick op elke 1/4 maat. . Ik heb het gemaakt met Reason, en gemastered met T-RackS.
“Everyone wants to live at the expense of the state. They forget that the state lives at the expense of everyone.” ― Frédéric Bastiat
pi_41403034
quote:
Op vrijdag 1 september 2006 19:25 schreef teknomist het volgende:

[..]

Stond maart dit jaar nog in Den Haag, voor de rest weet ik het niet...

Hij maakt vette platen, maar die zijn op 1 hand te tellen en of dat genoeg is voor een goede liveset?
geen idee daar ben ik benieuwd naar.
heb iets van 10 nummers van hem en die zijn bijna allemaal wel vet.
vooral de marek henmann remix van tacky wakeup
pi_41403060
quote:
Op vrijdag 1 september 2006 19:37 schreef jimjim1983 het volgende:

[..]

geen idee daar ben ik benieuwd naar.
heb iets van 10 nummers van hem en die zijn bijna allemaal wel vet.
vooral de marek henmann remix van tacky wakeup
Ik vond die remixes eerlijk gezegd niks toevoegen aan het origineel.
Maar het is een leuk plaatje om te draaien inderdaad. .
“Everyone wants to live at the expense of the state. They forget that the state lives at the expense of everyone.” ― Frédéric Bastiat
pi_41403184
Mathias Kaden - Pentaton (Onur Ozer Remix)

Dat is duidelijk een voorbeeld van remix dat iets toevoegt. .
“Everyone wants to live at the expense of the state. They forget that the state lives at the expense of everyone.” ― Frédéric Bastiat
pi_41403209
Iemand deze EP al gechecked? Vind em zooo vet:

http://www.discogs.com/release/700804 .
“Everyone wants to live at the expense of the state. They forget that the state lives at the expense of everyone.” ― Frédéric Bastiat
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')