abonnement Unibet Coolblue
  woensdag 16 augustus 2006 @ 19:23:15 #1
63192 ursel
"Het Is Hier Fantastisch!
pi_40876891





De Battlefield 2 spelende leden van BoF hebben een eigen topic! Het oude centrale topic kreeg teveel slowchat neigingen. Vandaar dat we hier verder zijn gegaan!

We zijn alweer een tijdje bezig en we hebben sinds een klein jaar onze eigen ranked server.

Eén keer per 3 maanden maken de leden van BoF een bedrag van 15,- euro over naar Escape (a.k.a Niels) die er dan voor zorgt dat alles terecht komt bij Public Servers waar wij de server huren! De server zit in zijn 4e periode en we hopen dit zo nog even vol te houden!




Het Bf2 topic is door ons lange tijd gebruikt als topic voor vragen en opmerking over Bf2 maar na een tijdje kwamen er persoonlijke dingen in zoals ruzies binnen de clan en vooral leuk offtopic gelul over van alles en nog wat.

Mogen we dan wel vragen stellen over Bf2? Ja uiteraard mag dat! Bij voorkeur alleen vragen die met de clan te maken hebben. Voor echte vragen moet je dus in het centrale Bf2 topic zijn!

Jullie zijn geen echte clan! Inderdaad! We zijn welliswaar geen volwaardige clan maar eerder een zooitje ongeregeld dat regelmatig de eigen server opzoekt en gewoon voor de lol speelt. Het enige wat we van onze leden vragen is enige gezelligheid in dit topic, op de server, op Teamspeak en/of op het BoF-forum.

Clanwars? Dat hebben we geprobeerd maar we zijn zo goed dat ze of niet komen opdagen of dat er van onze kant maar 2 leden komen opdagen! We doen hier dus niet meer aan! We zijn een funclan met de nadruk op plezier maken! Het blijft immers een spelletje!




De volgende 45 leden (die zijn of haar statsignature hebben upgeload) zijn allemaal lid van BoF. Dit is dus de rankstand binnen BoF zelf. Escape is op dit moment de #1 van BoF.

1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
33
34
35
36
37
38
39
40
41
42
43
44
45


Voor een overzicht kun je kijken op de BoF Clan Leaderbord


Ik wil ook in deze lijst Lees even deze topics door en het wordt duidelijk. (registratie verplicht)



Publicservers

Het zal u niet voorbij zijn gegaan dat er ondertussen wel tig aanbieders zijn van gameservers. PublicServers.nl werkt met mensen die al enkele jaren ervaring hebben met het opzetten van gameservers. Zo kunnen wij er zeker van zijn dat we iedereen een stabiele en snelle server kunnen leveren.

Wij schreeuwen niet van de daken dat we de goedkoopste zijn, maar leveren wel een 100% lag free en server die altijd up is.

Publicservers.nl draait momenteel 50 gameservers. Elke game wordt geleverd met 5 gig HD ruimte, FTP access, Rcon access en een Panel. Voor geen enkele game is een datalimiet, dus geen onverwachte rekeningen achteraf!


Servernaam: Band of Fok!kers Dutch - IP adres v/d server: 84.244.162.88 Port: 16567





Hieronder zal je een schema vinden voor de aankomende tijd wat de server betreft.

19 en 20 augustus Special Forces weekend

26 en 27 augustus BF2 Vanilla weekend

2 en 3 september Special Forces weekend

Onze Teamspeakserver wordt gehost door het bedrijf van Ursel, namelijk www.gamehost.nl. Hiervoor natuurlijk onze hartelijke dank en diep respect.

Samen met onze sponsors bouwen we aan een groeiende en gezonde clan waar gameplezier is voor iedereen naast het gezellige geouwehoer onder het motto: off-topic is on-topic.

Teamspeak server: 85.92.128.91:8767 Wachtwoord: Vraag een admin

Xfire: Alle leden gebruiken Xfire, contact een admin voor een xfirenaam. Xfire is erg handig voor het joinen van een server waar een vriend van je speelt of het aanspreken van een admin met de vraag om een plaatsje vrij te maken op onze server. Xfire is hier te downloaden.

Website: Band Of Fok!kers.nl








Kun je vinden met de FOK! Zoekfuntie

De openingspost kan hier gevonden worden!
pi_40876927
quote:
Op woensdag 16 augustus 2006 19:15 schreef jpjedi het volgende:
oeps ja
ik draag je zo wel weer naar de bank hoor poepie, klim maar weer op mijn rug
Altijd blijven lachen!!
pi_40876928
tvp
pi_40876939
tvp
Narf!
pi_40876941
Zijn jullie er allemaal klaar voor lieve kijkbuisvriendjes ? Ik heb er even op moeten wachten want het vorige topic was al bijna vol maar ik ben weer terug met de groeps-reply
quote:
Op woensdag 16 augustus 2006 08:34 schreef ursel het volgende:
Dit blijft toch wel mijn manneke..
[afbeelding]
Cool beest Vind ze zelf altijd wel cool om naar te kijken maar vooral als ze achter glas zitten. Heb geen idee wat die beesten gaan doen. Een hond, een kat, een hamster, een vogel, allemaal zijn ze redelijk voorspelbaar maar wat zo'n beest gaat doen werkelijk geen idee
quote:
Op woensdag 16 augustus 2006 09:57 schreef VeerMans het volgende:
La motte de chalancon.
Het viel wat tegen door problemen met mijn vriendin
Ik had eigenlijk nog helemaal niet thuis moeten zijn
Ruzie gemaakt ? Balen man, zeker als je ook dit weekend apart van elkaar thuiskomt dan is er ook niet direct tijd om de lucht een beetje te zuiveren maar bouwt het nog lekker een paar daagjes op Succes iig !
quote:
Op woensdag 16 augustus 2006 10:32 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Nu snel weer werken. Ze vonden dat ik nog niet genoeg te doen had op mijn laatste dag en hebben besloten om nog wat meer werk te geven. Ze hebben zelfs gevraagd of ik vandaag niet wat langer kon blijven
Werken met die luie donder van je ! en maar vragen waarom het zo slecht gaat met Getronics. Nou omdat Jorrit te lui is om over te werken maar wel vijf schalen omhoog wil ! Hogere kosten, gelijke productiviteit, daaag aandeel
quote:
Op woensdag 16 augustus 2006 10:52 schreef IJsmuts het volgende:
Hee, maakt nog iemand een BoF subleague aan voor het nieuwe voetbalseizoen?
Wilde iets dergelijks nog doen maar je bent me voor. Straks eens even bekijken
quote:
Op woensdag 16 augustus 2006 13:52 schreef Silver_Shark het volgende:
en ik ben geen vitesse fan
Dat team echt geniaal
quote:
Op woensdag 16 augustus 2006 14:04 schreef diamondvoodoo het volgende:
Me zwager en tante zijn daar ook heel erg mee bezig. Me zwager heeft van die gele beesten:
[afbeelding]
Zijn geloof ik geen baardagamen maar toch... hij heeft ze iig gehad.
Die is nog leuker dan die van Ursel ! Zal wel komen omdat ie nog zo klein is Dan past ie nog in een stuk door de nasi als ie irritant wordt
quote:
Op woensdag 16 augustus 2006 14:27 schreef jpjedi het volgende:
Zelf een papagaai en
Frank en Kevin ! Waarom Kevin al het loodje had gelegd en Frank in z'n gemeentehuisje op de bodem ligt Zelfs te lui om naar boven te komen voor voedsel toen we dat in z'n kom mikte Ondankbare hond vis
quote:
Op woensdag 16 augustus 2006 15:00 schreef IJsmuts het volgende:
[afbeelding]
Anti-vries Te flauw, echt
quote:
Op woensdag 16 augustus 2006 16:07 schreef RudyCarell het volgende:
dat zal best... maar wat is dan zo vet aan, behalve dat je er zoveel tijd in moet steken... en ik geil niet zo op LEGO...
LEGO is jeugdsentiment, LEGO owned. End of discussion
quote:
Op woensdag 16 augustus 2006 17:30 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Doe je vrienden een plezier en koop eerst eens een fatsoenlijke tv, daar kun je ook visjes op kijken
Arme jongen, we pesten m continue met z'n TV. Wordt bijna weer eens tijd dat de Prius grappen terug komen. Of de kots grappen, die hebben we ook al een tijd niet meer gehoord !

Flauw grap tijdens het webcammen met Kevin:
"He Kev, ik kan je ook fullscreen zetten. 21" aan Kevin, dat heeft Vera vast nog nooit tegen je gezegd !"
Dat was nog zonder bier dus pas maar op voor mij vanavond
Band of Fok!kers Battlefield 2 Clan
84.244.162.88:16567 - Band of Fok!kkers Battlefield 2 Ranked Public Server
pi_40876948
opschieten...gek !!!!!!!
Fok! is geschiedenis onder dit account.... :)
pi_40876973
tvb
en nu voetbal kijken hoe ze worden afgemaakt
als ik er lekkere ruk aangeeft. Dan spuit ik zo een volwassen vent van zijn scooter.
-geen browserverneukende links in je sig graag-
pi_40876979
nou gaan we hier maar in verder
  woensdag 16 augustus 2006 @ 19:28:08 #9
63192 ursel
"Het Is Hier Fantastisch!
pi_40877031
quote:
Op woensdag 16 augustus 2006 19:24 schreef UnleashMitch het volgende:
Zijn jullie er allemaal klaar voor lieve kijkbuisvriendjes ? Ik heb er even op moeten wachten want het vorige topic was al bijna vol maar ik ben weer terug met de groeps-reply
[..]

Cool beest Vind ze zelf altijd wel cool om naar te kijken maar vooral als ze achter glas zitten. Heb geen idee wat die beesten gaan doen. Een hond, een kat, een hamster, een vogel, allemaal zijn ze redelijk voorspelbaar maar wat zo'n beest gaat doen werkelijk geen idee
[..]
De leguaan is aandachtsgeil.. Als hij een gekke bui heeft en aandacht MOET hebben wil die nog wel eens vanaf zijn tak op je jumpen. Nagels van een kat is niks bij deze meneer.. Voor de rest is die heel erg tam.
pi_40877083
leuke kleine kid heb je trouwens Ursel... Lies liet net een fotootje zien.
pi_40877088
quote:
Op woensdag 16 augustus 2006 19:28 schreef ursel het volgende:

[..]

De leguaan is aandachtsgeil.. Als hij een gekke bui heeft en aandacht MOET hebben wil die nog wel eens vanaf zijn tak op je jumpen. Nagels van een kat is niks bij deze meneer.. Voor de rest is die heel erg tam.
Zijn die aandachtsgeil?
Ik heb een kameleon maar die zit alleen maar op zijn tak
pi_40877091
quote:
Op woensdag 16 augustus 2006 19:28 schreef ursel het volgende:
De leguaan is aandachtsgeil.. Als hij een gekke bui heeft en aandacht MOET hebben wil die nog wel eens vanaf zijn tak op je jumpen. Nagels van een kat is niks bij deze meneer.. Voor de rest is die heel erg tam.
Zo'n beest zou ik dus direct heel erg tam maken Tam met een krokant randje zeg maar.
Band of Fok!kers Battlefield 2 Clan
84.244.162.88:16567 - Band of Fok!kkers Battlefield 2 Ranked Public Server
pi_40877129
21 inch is wel erg groot en dat zal ze dus ook nooit zeggen dat is namelijk 53,34 cm en dan had Frank ook wat moeilijker gelopen na dat weekend
Narf!
pi_40877153
quote:
Op woensdag 16 augustus 2006 19:29 schreef eperon het volgende:
hoi BoF,

in het verleden hebben jullie 32vs32 tegen GoT gedaan (verloren). Wij ook (gewonnen). Als jullie denken intussen beter te zijn geworden, en zin hebben in een 32vs32 war (64-wars zijn toch wel ubergaaf), laat even wat weten.

GAMERT [NL]Held
pi_40877192
32 spelers krijgen wij nooit bij elkaar

maar leuk voor jullie dat je van de gotters heb gewonnen
pi_40877232
kunnen trouwens die klote sigs niet uit de op? en dan andere erin
het duurt eeuwen voor ze geladen zijn en mn mozilla hupt steeds omhoog
naja snel naar pagina 2!
Narf!
pi_40877249
Zit er sterk aan te denken om op m'n werk een 20' tft te kopen.....Samsung 8 Ms...voor ¤ 240.- incl
Fok! is geschiedenis onder dit account.... :)
pi_40877263
op
Fok! is geschiedenis onder dit account.... :)
pi_40877266
naar
Fok! is geschiedenis onder dit account.... :)
pi_40877270
pagina
Fok! is geschiedenis onder dit account.... :)
pi_40877281
2
Fok! is geschiedenis onder dit account.... :)
pi_40877285
KUTSIGS !!!
Fok! is geschiedenis onder dit account.... :)
pi_40877490
nergens last van en de sigs zijn prima, anders moet sickert even ander zoeken en er 45 maken
pi_40877527
inderdaad doodziek van die sigs..

zet er lekker een linkje weg voor de geinteresseerden.
pi_40877542
goedzo Diekie!
Narf!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')