abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_40816388
zo... er wordt vaak gezegd dat als je aandacht wil je niet help of iets anders moet roepen maar BRAND ! ....blijkbaar is dit idd een goede manier om de aandacht te trekken.

DISCLAIMER: IK TIK HIER NEER WAT IK VIA ZOEKMACHINES E.D. ACHTERHAALd HEB. ALS VERVENTE TRUTHGANGER BEN IK MIJ ERVAN BEWUST DAT DINGEN NIET PERSÉ HOEVEN TE ZIJN WAT ZE LIJKEN. HOUDEN JULLIE DIT OOK IN JULLIE ACHTERHOOFD EN VERBETER WAAR NODIG. IK BEN EEN N00B EN BLAAT PUUR NA WAT MIJN SCHERM MIJ VERTELD.

Al enkele tijd (jaren ?) is een internet oplichter, idioot, geschifte maniak... of misschien wel heel treurig naïveling met een identiteitscrisisje bezig op verschillende fora, waaronder Fok!.

Deze persoon doet zich voor als iemand die hij niet is.

Soms een fictief persoon, maar storender..... óók als bestaande personen/bestaande users.

Zeer recent heeft deze persoon zich voorgedaan als Oversight.
Zie de "Fok!radio rel"
[FOK!radio] FOK! volgens Oversight
[FOK!radio] FOK! volgens Oversight
FOK!radio 3: praat hier na over de domper aan het eind

Ik ben er achter gekomen dat de faker user test55 is.

Naïef als ik ben dacht ik "hij zal het vast niet zo kwetsend bedoeld hebben als dat het overkwam".

Niets blijkt minder waar.

Inmiddels heb ik verschillende emails ontvangen van mensen die denken Oversight op msn/mail te hebben maar twijfelen en bij mij verifieren of Os Os wel is.

Nee mensen.. dat is Oversight niet.

Vandaag was de druppel. Wéér iemand die zegt te denken contact met OS te hebben terwijl dit niet het geval is. Wéér lijkt dezelfde persoon zich voor OS uit te geven.

Ik voorzie problemen.

Als deze persoon de verkeerde mensen tegen zich in het harnas jaagt kinkelen bij MIJ (en OS) thuis straks de ramen eruit. (omdat deze mensen denken dat het Os betreft)

(en één raam er uit door een stommiteit van onszelf is echt wel genoeg )

Bij deze wil ik dus openbaar luidt en duidelijk over het forum schreeuwen dat niet alles is zoals het lijkt, zeker niet bij deze user !
Hij heeft een geschiedenis van gedonder op verschillende fora...
ook onze Fa nikky en een mede-user mosymuis heeft hij al een keer een loer gedraaid !

Loop met Miss Marple mee en ontdek zijn aliassen;

hier vraagt onze nep oversight/test55 naar messenger invites die hem toegestuurd kunnen worden via het email adres legerwoman@hotmail.com http://forum.fok.nl/topic/826105/3/25#35878745

(hij/zij heeft overigens ook een account op fok!radio http://www.actionradio.nl/profiel.php?userid=5578 )

iets er onder heeft hij het over een broertje "stephan". (deze naam zullen wij straks nog een keer tegenkomen) http://forum.fok.nl/topic/826105/3/25#35880031

Hier vraagt test55 Jivis of hij de Jivis van sh is.
http://weblog.fok.nl/blog/10439 (één na laatste post)
sh = spammersheaven een forum ... daar gaan wij dus ook een kijkje nemen.

Al snel wordt duidelijk dat onze oplichter daar uitgekotst wordt omdat hij zich daar niet weet te gedragen.

Ook komen wij hier het "nikky en mosymuis" voorval tegen waar de oplichter zich als user mosymuis voordoet ( http://forum.fok.nl/topic/825641/1/25 )

èn ! let wel.... hier beweert legerwoman in de bovenste log ( onderste/2e ook lezen = goed leesvoer) dat hij/zij dezelfde persoon als test55 is.

(zien wij het linkje naar legerwoman mailadres van hierboven?)

Goed zo

http://www.spammersheaven.nl/viewtopic.php?t=10910

in dit linkje kom je ook de verwijzing naar Clarkson en zijn geschiedenis van ergerlijke gedragingen tegen.

Als ik verder zoek op Clarkson wat dus ook één van zijn nicks is kom ik nog veel meer nicks tegen.

Allemaal nicks waarmee hij naar het schijnt vervelend is geweest.

ilovephpbb, Clarkson, Spijker007, step2, step4, Spijker, test55
en ga maar door...

http://www.phpbb.nl/viewtopic.php?t=29932&highlight=clarkson

http://www.phpbb.nl/viewtopic.php?t=25063&highlight=

http://webmasterplein.net/viewtopic.php?t=1345&highlight=spijker

en ga zo maar door...

een vervelend nietsvoorstellend ettertje dus.

Maar als hij onder jouw/mijn/Oversight's nick onze lieve nikky (om maar bij het voorbeeld van hierboven te blijven ) probeert te versieren dan kan je er donder op zeggen of onze lieve boedieboe komt je ruiten er uit kinkelen. (voor sommige mensen is het absoluut niet lastig je adres te achterhalen)

natuurlijk ben ik nog veel meer linkjes en informatie tegen gekomen.

Enkele zaken die voor mij de link tussen bovengenoemde nicks bevestigd:

http://webmasterplein.net/search.php?search_author=spijker007 ---> lijst met posts van spijker007

14e post van boven, onderwerp treinen.. plaatst spijker007 een link naar zijn website. In de url komt één van de andere nicks voor wat imo weer bevestigd dat het idd dezelfde persoon is.

"step7"

Op deze manier ben ik met de verschillende nicks en aanknopingspunten verder gegaan tot ik een aardige serie losse touwtjes aan elkaar geknoopt had.

Nu weten wij allemaal dat betreffende persoon zijn pilletjes af en toe vergeet te slikken.
Onze eigen internet schizo

Wat we vast allemaal ook wel weten is dat ik een schattig weliswaar niet blond maar n00berig meisje ben. Ik weet absoluut niets van vage programma's en wat wel of niet legaal is.
Ik tik op een zoekmachine wat ik wil doen/weten en volg de links die ik krijg.

Als ik wordt doorverwezen naar een programma of andere zoekmache, dan lees ik de handleiding.... en volg ik héél nauwkeurig ( ja ik snap helemaal niets van technische dingetjes... weet er absoluut niets van maar een stappenplan opvolgen kan ik in al mijn naïviteit nog wel) en pen ik dankbaar met mijn babyblauwe pen met beertjes erop de gegevens die ik er op mijn scherm zie over roze kladpapiertje.

Nu heb ik dat ook gedaan en tot mijn n00berige verbazing kreeg ik aardig wat informatie op mijn scherm. En omdat wij allemaal slachtoffer kunnen worden van dit vage figuur voel ik mij gedwongen de door mij gevonden informatie al dan niet correct met jullie te delen.
Oversightt@hotmail.com
legerwoman@hotmail.com
detoko4@xs4all.nl
stephano91@planet.nl

dit zijn in ieder geval al wat email adressen die ik tegen ben gekomen,

het ipadres waar ik op uit ben gekomen is
-even weg-
(geen idee of dit zijn vaste ip is of dat hij achter een proxy zit oid ... zoals ik al zei.. ik ben een naïef en onschuldig n00bje)

Beste blauwen en anderkleurige crewleden,
misschien zit ik op het randje.. geen idee.. ik ben een n00b
maar als er iemand is die zich voor Os uitgeeft en het terug te leiden is naar iemand die in het verleden en op verschillende fora's al eerder heeft zitten kutten, vind ik dat ik het recht heb mij in te dekken voordat er gekke dingen gebeuren.
Excuus als ik het allemaal verkeerd zie, maar het lijkt er verdacht veel op dat het is zoals ik hierboven uiteen zet.

[ Bericht 0% gewijzigd door Mirage op 15-08-2006 00:45:03 ]
Men occasionally stumble over the truth, but most of them pick themselves up and hurry off as if nothing ever happened.
Sir Winston Churchill
pi_40816422
... in het bordeel.
Ja, die met de ballen in de bek.
  Redactie Frontpage / Weblog dinsdag 15 augustus 2006 @ 00:29:19 #3
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_40816443
Volgens mij is dit echt zo'n topic waarin je moet gepost hebben als ik ze de OP bekijk
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
pi_40816460
Ik wil de naam Oversight nooit meer horen aub. Wat heeft die gast mijn Fok!-leesplezier een keer goed verneukt en dat omwille van 1 of andere persoonlijke vete met een andere user. Tieft op!
  Lieve Belg dinsdag 15 augustus 2006 @ 00:31:39 #5
86282 Jump
[Belg.] Jump (de ~ (m.))
pi_40816500
even dat ip weggewerkt
Op zondag 28 oktober 2007 01:07 schreef clumsy_clown het volgende:
Jump daarentegen, is wáy minder braaf en lief dan hij lijkt
          «shmoop|dingen» jawel, jij bent Superjump
pi_40816544
Volgens mij heb je ook drugs nodig om de OP te begrijpen.

Kun je het probleem samenvatten in 1 duidelijke zin?
  dinsdag 15 augustus 2006 @ 00:34:44 #7
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_40816575
Ik snap echt geen ene kut van de OP
pi_40816594
quote:
Op dinsdag 15 augustus 2006 00:31 schreef Jump het volgende:
even dat ip weggewerkt
Ik zal even terug zoeken waar precies maar dat ip is gewoon open en bloot vindbaar op internet.
Wat wil je met zo'n geschiedenis als hij

Ik denk dus dat dat ip best mag blijven staan... zeker omdat degene ook emailtjes verstuurd zogenaamd van anderen is het juist wèl zinnig het ip erbij te laten staan.
Met het ip heb je vergelijkingsmateriaal met de bron van de email.
Men occasionally stumble over the truth, but most of them pick themselves up and hurry off as if nothing ever happened.
Sir Winston Churchill
pi_40816601
- Prive gegevens op verzoek van de poster weggehaald. -

[ Bericht 68% gewijzigd door Sander op 19-05-2011 12:37:42 ]
Zerg schreef:
1/1 is 1. 2/2 is 2. Basisschool breuken.
pi_40816604
De TT is ook al niet te best.
  Lieve Belg dinsdag 15 augustus 2006 @ 00:35:58 #11
86282 Jump
[Belg.] Jump (de ~ (m.))
pi_40816606
quote:
Op dinsdag 15 augustus 2006 00:33 schreef Oksel het volgende:
Volgens mij heb je ook drugs nodig om de OP te begrijpen.

Kun je het probleem samenvatten in 1 duidelijke zin?
Geen drugs nodig. Kort en krachtig: bepaalde users vind het tof om andere mensen te irriteren en voor schut te zetten en nog andere dingen om zich voor iemand anders uit te gevn.
  dinsdag 15 augustus 2006 @ 00:36:02 #12
105263 Litso
Interlectueel.
pi_40816610
De lijst met nicknames die hij aanneemt doet me vrij veel denken aan I-spy24 / Editor2 / weet ik veel wat voor nicks nog meer.
Die eveneens bekend staat als internet-schizo en iemand die zich anders voordoet dan hij is.
"Dat is echt ontzettend zielig" ©
  Lieve Belg dinsdag 15 augustus 2006 @ 00:36:22 #13
86282 Jump
[Belg.] Jump (de ~ (m.))
pi_40816617
quote:
Op dinsdag 15 augustus 2006 00:35 schreef Godlike02 het volgende:
De TT is ook al niet te best.
Had jij die TT veranderd?
  dinsdag 15 augustus 2006 @ 00:36:55 #14
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_40816636
quote:
Op dinsdag 15 augustus 2006 00:35 schreef Jump het volgende:

[..]

Geen drugs nodig. Kort en krachtig: bepaalde users vind het tof om andere mensen te irriteren en voor schut te zetten en nog andere dingen om zich voor iemand anders uit te gevn.
nee, ok...dat verheldert de zaak!
pi_40816639
quote:
Op dinsdag 15 augustus 2006 00:36 schreef Jump het volgende:

[..]

Had jij die TT veranderd?
Nee
  Lieve Belg dinsdag 15 augustus 2006 @ 00:38:13 #16
86282 Jump
[Belg.] Jump (de ~ (m.))
pi_40816678
Oh, die oversightt had mij bijna ook vast via mail btw
pi_40816682
quote:
Op dinsdag 15 augustus 2006 00:34 schreef SHE het volgende:
Ik snap echt geen ene kut van de OP
samenvatting voor de mensen die geen zin in linkjes volgen hebben:

er is een idioot die zich op het moment voor Oversight uitgeeft.
Hij heeft in het verleden all over internet zich al als een eikel gedragen (en daarbij verschillende nicks gebruikt)
Hij heeft ook al eerder op Fok! mensen een loer proberen te draaien (nikky mosymous geval)

Ik vind het een lul en ben niet van plan voor zijn grapjes verantwoordelijk gehouden te worden.
Bij deze dus even openbaar.
Sir Winston Churchill
  dinsdag 15 augustus 2006 @ 00:39:56 #18
155698 _petjan
jan met de pet
pi_40816730
Wat ik ervan heb begrepen is: Iemand doet zich voor als ene Os.
Maarja
pi_40816733
Ik vind Oversight ook een lul, maar wat die ander doet is natuurlijk ook een lulstreek.
pi_40816743
quote:
Op dinsdag 15 augustus 2006 00:38 schreef Jump het volgende:
Oh, die oversightt had mij bijna ook vast via mail btw
en hij schijnt verschillende mensen op zijn msn/mail te hebben als "oversight" zijnde, want ik krijg vragen in mijn mailbox.

Volgende week kiest hij iemand anders en is hij opeens Jump.fok@gmail.com

oid
Sir Winston Churchill
pi_40816748
Daarom heet ik ook Ghostbuster want dat zijn er meerdere
I may be wrong, but it's highly unlikely.
pi_40816749
Voor de newbies

De echte oversight is de vriend/man/lover/neukert van Mirage.
Of dit nu OS onder het account is van Mirage ben ik ook nog niet uit.

Dat iedereen wel weer even weet waar we het over hebben.
pi_40816787
quote:
Op dinsdag 15 augustus 2006 00:40 schreef -Wolf- het volgende:
Ik vind Oversight ook een lul,
Ik heb daar een oplossing voor...
op die momenten geef ik hem pikstraf en is ie zo weer zoet
quote:
maar wat die ander doet is natuurlijk ook een lulstreek.

en het is dus niet de eerste keer.
Sir Winston Churchill
pi_40816788
Hoge bomen vangen veel wind ofzo?

Ow en het is niet netjes en nogal kinderachtig natuurlijk.......
I used to work in a morgue........I am a people person
Only Human
  dinsdag 15 augustus 2006 @ 00:42:05 #25
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_40816795
quote:
Op dinsdag 15 augustus 2006 00:40 schreef Ghostbuster het volgende:
Daarom heet ik ook Ghostbuster want dat zijn er meerdere
Ja, maar jou vertrouw ik blind
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties