abonnement Unibet Coolblue
pi_40812946


Je hoort het mensen weleens zeggen. Dat het eigenlijk een ziekte is. Een vriend van me is er zelfs voor naar een dokter geweest. Maar als het een ziekte is, bestaat er dan ook een "genezing"? Kan je beter worden van homofilie en weer hetero worden?

[ Bericht 18% gewijzigd door sizzler op 15-08-2006 23:14:58 ]
"I reject your reality and substitute my own"- Adam Savage
pi_40812992
Nee. Homofilie is geen ziekte.
  maandag 14 augustus 2006 @ 23:11:56 #3
17548 Dr.Death
Your Doctor has arrived..
pi_40813019
Nee.
Net zoals je niet van hetero kunt "genezen"naar homo
(probeer hety maar eens voor te stellen!)
I'll try being nicer if you'll try being smarter.
stupid people shouldn't breed
pi_40813069
Jeumig, het zoveelste topic...
pi_40818579
Hemofilie is in elk geval wel een ziekte.
Ja, die met de ballen in de bek.
pi_40818607
Homofilie is een genetisch (soms zelfs: fenetisch) defect. Mensen die dit willen weerleggen... komt u maar

[ Bericht 2% gewijzigd door Skinkie op 15-08-2006 02:21:05 ]
Steun Elkaar, Kopieer Nederlands Waar!
Hadîs (An-Nawawi): "Niemand van jullie gelooft (werkelijk) totdat hij voor zijn broeder wenst wat hij voor zichzelf wenst."
pi_40818646
Ik weet niet waar je dat hebt gehoord, kan me voorstellen dat je zoiets in staphorst hebt gehoord, maar volgens mij is elke weldenkende nederlander er allang van overtuigd dat het geen ziekte is.
Mensen die dat denken zijn ziek!
pi_40818705
quote:
Op dinsdag 15 augustus 2006 02:08 schreef Arliator het volgende:
volgens mij is elke weldenkende nederlander er allang van overtuigd dat het geen ziekte is.
Het maakt niet uit wat jij denkt. Iets wat cultureel geaccepteerd is betekend nog niet dat het is zoals de natuur ooit bedoeld had.
Steun Elkaar, Kopieer Nederlands Waar!
Hadîs (An-Nawawi): "Niemand van jullie gelooft (werkelijk) totdat hij voor zijn broeder wenst wat hij voor zichzelf wenst."
pi_40818741
quote:
Op dinsdag 15 augustus 2006 02:11 schreef Skinkie het volgende:

[..]

Het maakt niet uit wat jij denkt. Iets wat cultureel geaccepteerd is betekend nog niet dat het is zoals de natuur ooit bedoeld had.
Bij dieren komt anders ook homofilie voor, dat is meer natuur dan wat de mensheid tegenwoordig is.
En het klopt, het maakt niet uit wat ik denk, voor mij wel, voor jullie niet.
pi_40818782
quote:
Op dinsdag 15 augustus 2006 02:14 schreef Arliator het volgende:
Bij dieren komt anders ook homofilie voor, dat is meer natuur dan wat de mensheid tegenwoordig is.
En het klopt, het maakt niet uit wat ik denk, voor mij wel, voor jullie niet.
Dus omdat het in de natuur voorkomt en niet in een soort is het een afwijking die geen nuttig doel heeft. Uiteindelijk sterven alle homofielen uit. De natuur redt zichzelf best.

Je zou zelf kunnen zeggen dat homofilie (mits niet besmetbaar voor gezonde soortgenoten) beter mannetjes aan vrouwtjes koppeld. Een mooie gedachte
Steun Elkaar, Kopieer Nederlands Waar!
Hadîs (An-Nawawi): "Niemand van jullie gelooft (werkelijk) totdat hij voor zijn broeder wenst wat hij voor zichzelf wenst."
pi_40818815
quote:
Op dinsdag 15 augustus 2006 02:05 schreef Skinkie het volgende:
Homofilie is een genetisch (soms zelfs: fenotisch) defect. Mensen die dit willen weerleggen... komt u maar
Het is denk ik wel een genetisch defect. Gezien het voortplantingsaspect zou een homofiele diersoort al snel uitsterven denk ik. .
“Everyone wants to live at the expense of the state. They forget that the state lives at the expense of everyone.” ― Frédéric Bastiat
pi_40818834
quote:
Op dinsdag 15 augustus 2006 02:18 schreef teknomist het volgende:
Het is denk ik wel een genetisch defect. Gezien het voortplantingsaspect zou een homofiele diersoort al snel uitsterven denk ik. .
Nu is alleen de vraag of het genetisch of fenetisch is. Genetisch zou eventueel te repareren zijn... fenetisch... veel succes...
Steun Elkaar, Kopieer Nederlands Waar!
Hadîs (An-Nawawi): "Niemand van jullie gelooft (werkelijk) totdat hij voor zijn broeder wenst wat hij voor zichzelf wenst."
pi_40818850
quote:
Op dinsdag 15 augustus 2006 02:16 schreef Skinkie het volgende:

[..]

Dus omdat het in de natuur voorkomt en niet in een soort is het een afwijking die geen nuttig doel heeft. Uiteindelijk sterven alle homofielen uit. De natuur redt zichzelf best.

Je zou zelf kunnen zeggen dat homofilie (mits niet besmetbaar voor gezonde soortgenoten) beter mannetjes aan vrouwtjes koppeld. Een mooie gedachte
Ik denk niet dat homofielen uitsterven, volgens mij kwam homofilie al voor ver voor het jaar 0.
Hoet het ook mag zijn, ik heb er geen probleem mee, ik zie het niet als een ziekte.
  dinsdag 15 augustus 2006 @ 02:22:56 #14
105263 Litso
Interlectueel.
pi_40818878
quote:
Op dinsdag 15 augustus 2006 02:20 schreef Skinkie het volgende:

[..]

Nu is alleen de vraag of het genetisch of fenetisch is. Genetisch zou eventueel te repareren zijn... fenetisch... veel succes...
Wil je het verschil misschien uitleggen, voor een leek?
"Dat is echt ontzettend zielig" ©
pi_40818909
quote:
Op dinsdag 15 augustus 2006 02:21 schreef Arliator het volgende:
Hoet het ook mag zijn, ik heb er geen probleem mee, ik zie het niet als een ziekte.
Ik heb in principe met het 'homofiel' zijn van individuen geen probleem, ze zitten niet aan mijn lieve vrouwtjes... waar ik wel een probleem mee heb is dat deze groep een broeinest van geslachtsziekten is. Aangezien junkies ook geen lievertjes zijn gooi ik ze wat dat betreft op een hoop.

[en ja ik beschouw verslaving zeker als een fenetisch defect]
Steun Elkaar, Kopieer Nederlands Waar!
Hadîs (An-Nawawi): "Niemand van jullie gelooft (werkelijk) totdat hij voor zijn broeder wenst wat hij voor zichzelf wenst."
pi_40818914
quote:
Op dinsdag 15 augustus 2006 02:20 schreef Skinkie het volgende:

[..]

Nu is alleen de vraag of het genetisch of fenetisch is. Genetisch zou eventueel te repareren zijn... fenetisch... veel succes...
Leg uit...
“Everyone wants to live at the expense of the state. They forget that the state lives at the expense of everyone.” ― Frédéric Bastiat
pi_40818954
quote:
Op dinsdag 15 augustus 2006 02:22 schreef Litso het volgende:
Wil je het verschil misschien uitleggen, voor een leek?
Genetisch: aangeboren... valt te repareren binnen 5-10 jaar
Fenetisch: gebasseerd op wat aangeboren is, maar is onder de invloed van de buiten wereld.

Genetisch (genotype) ik heb blauwe ogen
Fenetisch (fenotype) met kleur lensen zijn m'n ogen groen

Als iemand dus iets aangeleerd heeft van de buiten wereld valt het onder de laatste categorie (homo gedrag) vallen op mannen kan best aangeboren zijn.
Steun Elkaar, Kopieer Nederlands Waar!
Hadîs (An-Nawawi): "Niemand van jullie gelooft (werkelijk) totdat hij voor zijn broeder wenst wat hij voor zichzelf wenst."
pi_40818957
quote:
Op dinsdag 15 augustus 2006 02:21 schreef Arliator het volgende:

[..]

Ik denk niet dat homofielen uitsterven, volgens mij kwam homofilie al voor ver voor het jaar 0.
Hoet het ook mag zijn, ik heb er geen probleem mee, ik zie het niet als een ziekte.
Nee natuurlijk omdat homofielen tot "onze" tijd ook vrouwen zwanger maakten omdat het niet acceptabel was om een homofiel te zijn misschien. Een soort die volledig homofiel zou zijn zou snel uitsterven denk ik. In onze tijd is homofilie een acceptabel iets geworden. Je kunt nu homofiel zijn zonder jezelf voor te platen. Gelukkig hoeft de mens zich niet veel meer van de "natuurlijke selectie" aan te trekken. .
“Everyone wants to live at the expense of the state. They forget that the state lives at the expense of everyone.” ― Frédéric Bastiat
pi_40818977
quote:
Op dinsdag 15 augustus 2006 02:27 schreef Skinkie het volgende:

[..]

Genetisch: aangeboren... valt te repareren binnen 5-10 jaar
Darwinisten staan anders te springen om voorbeeld van mutaties die zich binnen 5 tot 10 jaar voltrekken.
“Everyone wants to live at the expense of the state. They forget that the state lives at the expense of everyone.” ― Frédéric Bastiat
pi_40818987
quote:
Op dinsdag 15 augustus 2006 02:29 schreef teknomist het volgende:
Darwinisten staan anders te springen om voorbeeld van mutaties die zich binnen 5 tot 10 jaar voltrekken.
Medische wetenschap heeft binnen 5-10 jaar een gen therapie. Hangt een beetje af van hoe 'homofilie' gecodeerd zou zijn.
Steun Elkaar, Kopieer Nederlands Waar!
Hadîs (An-Nawawi): "Niemand van jullie gelooft (werkelijk) totdat hij voor zijn broeder wenst wat hij voor zichzelf wenst."
pi_40818989
quote:
Op dinsdag 15 augustus 2006 02:24 schreef Skinkie het volgende:

[..]

Ik heb in principe met het 'homofiel' zijn van individuen geen probleem, ze zitten niet aan mijn lieve vrouwtjes... waar ik wel een probleem mee heb is dat deze groep een broeinest van geslachtsziekten is. Aangezien junkies ook geen lievertjes zijn gooi ik ze wat dat betreft op een hoop.

[en ja ik beschouw verslaving zeker als een fenetisch defect]
Wellicht dat het verhoudingsgewijs onder homofielen meer geslachtsziektes voorkomen, maar om ze nu allemaal op een hoop te gooien??? Ik ken dus een homofiel, is net als de gemiddelde nederlander, huisje boompje beestje, heeft al jarenlang een vaste vriend. Wat ik wil zeggen, is dat je, zoals gewoonlijk, een groep mensen nooit en te nimmer op een hoop kan gooien.
Noem me politiek correct, of weet ik veel wat, maar zo denk ik erover.
pi_40819036
quote:
Op dinsdag 15 augustus 2006 02:30 schreef Arliator het volgende:
Ik ken dus een kinderlokker, is net als de gemiddelde nederlander, huisje boompje beestje, heeft al jarenlang een vaste vriend. Wat ik wil zeggen, is dat je, zoals gewoonlijk, een groep mensen nooit en te nimmer op een hoop kan gooien.
Noem me politiek correct, of weet ik veel wat, maar zo denk ik erover.
dat is het probleem dus... acceptatie... want nu schiet iedereen mij verrot omdat een kinderlokker niet geaccepteerd is maar een homofiel wel

Het ligt allemaal best wel een beetje cultureel/genetisch vast wat goed werkt, immers als het nooit zou worden door verteld zat iedereen nogsteeds aan z'n eigen pik te trekken en ging iedereen kinderloos dood.
Steun Elkaar, Kopieer Nederlands Waar!
Hadîs (An-Nawawi): "Niemand van jullie gelooft (werkelijk) totdat hij voor zijn broeder wenst wat hij voor zichzelf wenst."
pi_40819127
quote:
Op dinsdag 15 augustus 2006 02:33 schreef Skinkie het volgende:

[..]

dat is het probleem dus... acceptatie... want nu schiet iedereen mij verrot omdat een kinderlokker niet geaccepteerd is maar een homofiel wel
Ik denk dat er een heel groot verschil is tussen kinderlokkers en homofielen.
Homofielen staan niet echt bekend dat ze sex hebben met kinderen, dus onbekwaam om voor hun eigen mening uit te komen. Dan kan je net zo goed zeggen dat roodharige mensen ook gelijk zijn aan kinderlokkers.
Maar ik snap wel wat je probeert te zeggen. Wellicht dat kinderlokkers ook zo geboren zijn, weet ik niet, wat ik wel weet is dat de homo's die ik ken, alleen met homo's omgaan, dus gewenst contact hebben. Kinderlokkers hebben altijd ongewenst contact.
pi_40819182
Homofilie en pedofilie kunnen elkaar overlappen. Een pedofiel die op kleine jongetjes valt is ook een homofiel. Maar een pedofiel die alleen op jonge meisjes valt is geen homofiel. Het ligt er natuurlijk ook aan in welke mate de primaire geslachtskenmerken voor de pedofielen doorslaggevend zijn.
“Everyone wants to live at the expense of the state. They forget that the state lives at the expense of everyone.” ― Frédéric Bastiat
pi_40819194
quote:
Op dinsdag 15 augustus 2006 02:38 schreef Arliator het volgende:
Maar ik snap wel wat je probeert te zeggen. Wellicht dat kinderlokkers ook zo geboren zijn, weet ik niet, wat ik wel weet is dat de homo's die ik ken, alleen met homo's omgaan, dus gewenst contact hebben. Kinderlokkers hebben altijd ongewenst contact.
Mooi Dan onderschrijf je in iedergeval mijn hypothese dat homofielen zo geboren zijn. Overigens over kinderlokkers ben ik er echt nog niet uit.. ik denk dat, dat toch gedrag is wat onstaan is door 'pesten op school', 'nooit een vriendinnetje hebben gehad voor de middelbare school'

(dan wel nooit een vriendje hebben gehad)

[ Bericht 4% gewijzigd door Skinkie op 15-08-2006 02:43:10 (wellicht in deze context 'vriendje') ]
Steun Elkaar, Kopieer Nederlands Waar!
Hadîs (An-Nawawi): "Niemand van jullie gelooft (werkelijk) totdat hij voor zijn broeder wenst wat hij voor zichzelf wenst."
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')