abonnement Unibet Coolblue
pi_40529279


BIOGRAPHY
Stage Name: John Mayer
Real Name: John Clayton Mayer
Birthdate: October 16, 1977
Sign: Libra
Hometown: Bridgeport, CT, USA

DISCOGRAPHY
Albums:
Inside Wants Out (US)
Room for Squares
Heavier Things (tevens als Dual Disc)
Any Given Thursday
As/is
TRY! (credit als John Mayer Trio)

DVD
Any Given Sunday

Singles (Nederland)
No Such Thing
Your Body is a Wonderland
Bigger Than My Body
Clarity
Daughters
Clarity (re-release)
Waiting On The World To Change

* De platen worden voornamelijk geplugged door Claudia de Breij (3FM)
* John is eenmaal in Nederland verschenen, namelijk bij Claudia de Breij in de uitzending.
* Waiting On The World To Change is de eerste single van het album Continuum.

Upcoming
Continuum
Released sept. 11th

Tracklist:
Waiting On The World To Change
I Don't Trust Myself (With Loving You)
Belief
Gravity
The Heart of Life
Vultures
Slow Dancing in a Burning Room
Stop This Train
Bold As Love
Dreaming With A Broken Heart
In Repair
I'm Gonna Find Another You
quote:
After a short-lived stint at the Berklee College of Music, where he had a "great learning experience, but not because of class," John Mayer set down roots in Atlanta, where his music career hit the ground running. After one year in Atlanta, he released his debut solo album, Inside Wants Out, in 1999.

At the same time, he became a regular in the Atlanta club circuit, playing a steady stream of shows at venues like Eddie's Attic. An appearance in March 2000 at the South by Southwest Music Festival led to a recording contract with Aware Records, a subsidiary of Columbia. He began recording his major label debut, Room for Squares, that fall with producer John Alagia, who had previously worked with artists like Dave Matthews and the Ben Folds Five. Mayer's first album had been a decidedly acoustic effort; in contrast, Room for Squares featured a full electric band and showed the work of its producer with its funky hooks and an emphasis placed on Mayer's versatile, smooth voice, which bore more than just a stylistic resemblance to Dave Matthews.

Aware's parent company Columbia re-released Room for Squares in the summer of 2001 adding one bonus track, and also offered a very limited edition two CD set including a disc with two previously unreleased covers. Mayer's dedicated fanbase grew substantially larger during his first cross-country tour to support the album, spawning a number of CDR trading outlets through fan websites, as well as a successful live album, Any Given Thursday. Mayer's lucrative follow-up, 2004's Heavier Things, resulted in another Grammy, this time for Song of the Year. ~ Stacia Proefrock, All Music Guide
SITES
www.johnmayer.com (officiele site)
www.j-mayer.org (fansite)
www.mystupidmouth.com (fan forum)
http://www.myspace.com/johnmayer (exclusieve tracks + blog)
http://www.mtv.com/bands/az/mayer_john/artist.jhtml (veel videos te bekijken)
pi_40529333
Met dank aan Apfel voor de OP grotendeels; heb hier en daar kleine updates gemaakt...

Goed zo joost?
pi_40530421
tvp
pi_40534434
Die nieuwe single vond ik iis een beetje tegenvallen, maar moet eens vaker luisteren. Zijn eerste album (EP) begin ik wel steeds vetter te vinden. Het simpele van alleen die gitaar en zang. Geweldig! En Try! heeft ook geweldige tracks "Who Did You Think I Was" en "Try!" bijv. Ben benieuwd naar het nieuwe album.
pi_40535475
Zo rustig als IWO zal je ze niet tegenkomen op het nieuwe album (op Gravity na dan ); en zo heftig als TRY! ook niet. Maar hij heeft naar eigen zeggen gezocht naar een middenweg, tussen RFS en TRY!, tussen pop en blues
pi_40538643
badabing, badaboem
  zondag 6 augustus 2006 @ 13:26:15 #7
10197 Zapper
Zapperdeflap
pi_40538670
Ik ben hier eigenlijk volledig op afgeknapt na aanschaf van de DVD
Damn dude that sucks goat balls. I wonder if you'll ever be able to look at your mom in the face again, lol
pi_40539414
Eddy Zoey draaide WOTWTC net ook weer. Hij had 't over zomerplaten. Vertelde dat zijn favoriete zomerplaat van dit jaar toch wel Try! was geweest. En hij vond 't leuk dat nu ie weer thuis was hij meteen John's nieuwe single mocht draaien en dat ie nou maar eens naar Nederland moest komen, dan kon ie bij 'm langskomen in de studio, want Claudia de Breij had 'm tenslotte ook al eens gehad
pi_40540714
Het zou hier dan ongeveer 2 uur 's nachts moeten zijn om die Star FM te kunnen luisteren.
pi_40543969
Je bent diehard of je bent 't niet he
pi_40546593
Idd, en het is toch niet zo dat we nog naar de uni moeten of zo de volgende dag
pi_40548191
Ik prefereer altijd nog een goede nachtrust boven muziek.
pi_40552624
Ik ook meestal, maar hiervoor wil ik best wel ff opblijven
pi_40554218
Ow kijk aan! Heb fok ondekt en de eerste de beste thread die ik tegen kom is die van John Mayer! Sinds mijn vakantie in Amerika in 2000 ben ik helemaal maf van deze kerel geworden. EN HIJ VERTIKT HET OM NAAR NEDERLAND TE KOMEN!! Maargoed, als hij komt zal de vreugde groter zijn.. Nu hopen dat hij niet dit jaar kom, want dan zit ik in Australie.. Laat m eerst maar even down-under komen en dan mag hij eind 2007 even langs de HMH komen.

Heb sommige nieuwe nummer (live) al gehoord en ik vind het weer ouderwets lekkere muziek Vooral The Heart of Life vind ik echt waanzinnig. De rest moet ik nog een beetje ontdekken, maar het heeft potentie!
pi_40556275
Vind STT mooier dan Heart of Life Fijn om in ieder geval nog een fan te kunnen welkomen
pi_40556900
Neeeeeeeh niet de HMH...de HMH sucked zwaar...Johnny boy mag mooi leuk Paradiso doen ofzo. Desnoods 2x Paradiso
pi_40557080
Helemaal mee eens Jill; en als het echt groter moet, dan maar Vredenburg. Vind Paradiso ook veel geschikter voor zijn muziek; nummers als The Heart Of Life en STT kun je niet overbrengen zoals het bedoelt is voor 20.000 man. (Al gaat hij dat wel doen in Amerika, maar goed... :p)
pi_40573123
quote:
e bent diehard of je bent 't niet he
Ik weet zeker dat er talloze mensen zijn die die radiostream op zullen nemen. Kan je em altijd nog de dag erna downloaden en luisteren
pi_40573885
Kan ook, haha. Of je doet 't allebei. Ik slaap sowieso nooit voor 3 of 4 uur, beetje fucked up ritme, dus tja, kan ik t net zo goed luisteren
pi_40585496
Ja dat tapen zit er dik in. Hij treedt trouwens komende zondag en maandag op bij Conan O'Brien weer....
  maandag 7 augustus 2006 @ 20:49:47 #21
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_40585689
Vultures
"Vanity, definitely my favorite sin. . . ."
pi_40586478
Waarom is WOTWTC ook al Paradeplaat op Radio2? Als ik niet beter wist zou ik denken dat 't een hit ging worden
pi_40587186
Het gaat een hit worden. Hehe. Alleen maar de airplay enzo, plus dat de eerste single van een nieuw album altijd goed verkoopt.

Niet dat ik er blij mee ben.
pi_40589561
Waar waren al Johns eerdere 1e singles dan?

Ik ben nog steeds vóór een hit. Doel heiligt de middelen zeg maar
pi_40589657
Één hit heeft hij al gehad met daughters. Meer dan genoeg..
pi_40590540
quote:
Op maandag 7 augustus 2006 21:09 schreef Gosjke het volgende:
Waarom is WOTWTC ook al Paradeplaat op Radio2? Als ik niet beter wist zou ik denken dat 't een hit ging worden
Vandaag ook weer een aantal keer gehoord op de radio . Kan maar zo eens een (radio)hit(je) gaan worden .
een droom is een eiland van iets in een ruimte van niets
pi_40591028
quote:
Op maandag 7 augustus 2006 22:22 schreef wojtek het volgende:
Één hit heeft hij al gehad met daughters. Meer dan genoeg..
Jamaa, dat liet nou niet bepaald zien hoe een gemiddelde cd van hem klinkt. Plus dat was nadat hij feitelijk al klaar was met het touren voor HT. Nu zijn we voor de verandering eens op tijd hier, en OOIT zal ie de VS toch moeten verlaten voor een promotour door de UK danwel Australie en dan moet 't toch verleidelijk zijn om hierheen te komen als zn 1e single meteen al aan bleek te slaan... Vind ik dan he *probeert zichzelf te overtuigen*
pi_40591144
quote:
Op maandag 7 augustus 2006 21:09 schreef Gosjke het volgende:
Waarom is WOTWTC ook al Paradeplaat op Radio2? Als ik niet beter wist zou ik denken dat 't een hit ging worden
Echt waar?! Mooi zo! Luisteren heel veel mensen naar, en in elk programma John kan nooit kwaad
pi_40594039
Voor mensen met torrent: op www.latebyte.nl kun je altijd de laatste late shows downloaden. Misschien wel handig voor volgende week
pi_40601285
Daugthers vind ik dan ook z'n grootste baggernummer
pi_40604320
De eerste paar keer vond ik het wel mooi...nu issie zo geoverkilled dat ik m echt niet meer aan kan horen. Redelijk zonde.
pi_40612415
quote:
Op maandag 7 augustus 2006 22:54 schreef Gosjke het volgende:

[..]

Jamaa, dat liet nou niet bepaald zien hoe een gemiddelde cd van hem klinkt. Plus dat was nadat hij feitelijk al klaar was met het touren voor HT. Nu zijn we voor de verandering eens op tijd hier, en OOIT zal ie de VS toch moeten verlaten voor een promotour door de UK danwel Australie en dan moet 't toch verleidelijk zijn om hierheen te komen als zn 1e single meteen al aan bleek te slaan... Vind ik dan he *probeert zichzelf te overtuigen*
Ik hoop het echt zoooo.. Want 14 oktober eindigt z'n tour in Amerika, daarna een beetje uitrusten zodat hij begin november richting Australie gaat. Mooi! Zit vanaf begin November in Melbourne/Sydney.. Graaaaag!
pi_40614229
Vandaag WOTWTC terwijl ik in de Halfords liep
pi_40653119
Ik liep de kantine in, 538 stond aan, en guess what er net werd gedraaid... Bovendien zei de DJ daarna ook nog iets over John's horloge verslaving.

Afgelopen maandag hoorde ik Waiting ook op de radio, en toen zei de DJ dat het album op 9 sept. uitkwam! Ben nu wel benieuwd wat het eigenlijk is.

[ Bericht 58% gewijzigd door Numbie op 09-08-2006 20:50:27 ]
pi_40657243
Typisch; de releasedatum op bol.com is zelfs 8 sept! En dan wordt het toch wel weer verleidelijk om te gaan pre-orderen..

[ Bericht 22% gewijzigd door Numbie op 09-08-2006 21:02:46 ]
pi_40750780
Ik zag een acoustisch albumpje staan van de beste man. Is die wat?
pi_40751015
quote:
Op zondag 6 augustus 2006 01:31 schreef Numbie het volgende:
Met dank aan Apfel voor de OP grotendeels; heb hier en daar kleine updates gemaakt...

Goed zo joost?
Wie is joost?
je moeder is m'n broer
pi_40771182
quote:
Op zaterdag 12 augustus 2006 22:46 schreef JeroenV het volgende:
Ik zag een acoustisch albumpje staan van de beste man. Is die wat?
Om mezelf maar eens te qouten;
Klinkt erg goed! Ik weet niet of het een officieel album is of een opname ergens van, maar het trekt me misschien wel meer dan de originele versies.

Tracklist:
01. Daughters
02. Come back to bed
03. Why Geogria
04. Tracing
05. Why did you mess with forever
06. My stupid mouth
07. You body is a wonderland
08. Clarity
09. No such thing
10. Bigger than you body
11. Neon
12. Sucker
  zondag 13 augustus 2006 @ 23:19:06 #39
154578 DeSiever
Alles Is Nu??
pi_40781543
Sucker?? Ken ik niet..
je moeder is m'n broer
pi_40792133
Is ook geen nummer wat op een album staat. Overigens was dat maar een gedeelte zag ik, dit komt er nog bij:

13. Back to you
14. Love soon
15. Man on the side
16. Lenny
17. Wind cries Mary
18. Aware 8

Toch ben ik erg benieuwd of dit echt een cd is of een opname ergens van. Zal wel het laatste zijn, maar het bevalt me erg goed. Ik had tot nu toe alleen RFS, maar ga de tweede cd ook maar weer een kans geven. Die beviel me eerst toch minder. En Continuum mag er dan ook maar gelijk aan geloven .
pi_40823696
Ow Wind Cries Mary staat ook op maxi single van....uhm....ja dat zoeken we ooit even op.
pi_40910543
Zou iemand die first play van zn nieuwe album op Star FM kunnen capturen? Ik moet die week nml gidsen voor de introweek van de uni.
  maandag 21 augustus 2006 @ 11:50:33 #43
118585 Crutch
Filantroop || Taalzwengel
pi_41024895
Aware 8? Nog niet van gehoord, ik ga 'm meteen opzoeken.

thnx
Je moeder is een hamster
pi_41026564
Aware 8 en Lenny zijn solo's met zn gitaar.
pi_41026995
Wanneer is/was die First Play van het album?

Moet toch iets om handen vinden om door PCD heen te komen
pi_41030911
De 23e Wat dus overmorgen is, en ik dus echt niet moet vergeten. Wat vinden jullie van de video dan van WOTWTC. Ik vond'm een stuk 'donkerder' dan verwacht....

http://www.youtube.com/watch?v=HXWXQeHCWpo
pi_41031145
Las net op hyves dat er hardnekkige geruchten zijn dat John in December (misschien al eerder zelfs) naar NL komt. Er zijn iig mensen bezig een concert te regelen...
pi_41031297
Mooie NYC shots in de video. Vind m wel mooi eigenlijk....strax thuis nog even kijken met muziek.
pi_41031350
JM's outfit! Woooh! Cool. Mooie video, ik vind 'm ok.

En ik wil minder geruchten en meer bevestigingen. De man maakt me langzaam gek met dat niet touren hier, haha.
pi_41031602
quote:
Op maandag 21 augustus 2006 15:00 schreef Numbie het volgende:
Las net op hyves dat er hardnekkige geruchten zijn dat John in December (misschien al eerder zelfs) naar NL komt. Er zijn iig mensen bezig een concert te regelen...
Hij komt toch nooit buiten Amerika dacht ik? Als dit zo is, ga ik er zo sowieso heen, ik heb er heel wat voor over.
pi_41032338
^^ Mijn gedachten; dat tweede deel dan tenminste Had met een andere fan al afgesproken hem sowieso achterna te touren door Europa heen Zooooooo veel zin in..
pi_41032815
Oeh voor John heb ik dat ook wel over. En we zijn erachetr dat het lichamelijk mogelijk is om binnen 10 dagen, 6 concerten, 5 landen en iedere dag 1 McChicken menu te overleven
pi_41034005
Klinkt niet heel erg aanlokkelijk, maar voor concerten van John in Europa heb ik alles over
pi_41034285
Kleine tip: zorg dat je van te voren zeer uitgebreide routebschrijvingen uitprint naar de hotels en venues....zodat je niet zeg bijna 6 uur nutteloos door Copenhagen hoeft te rijden om je hotel te vinden *hihi*

Eens kijken wat voor tourdates die bekend maakt, wil er iig ook een paar meepakken.....hoe vaak komt de man nou hierheen?
pi_41035361
Zal het zeker onthouden

Ik hoop dat hij minimaal 5 shows doet in Europa: NL, UK, DL, FR lijken mij de meest voor de hand liggende landen. Bovendien denk ik dat één show in Duitsland bij lange na niet genoeg is; hier ook niet trouwens maar dat terzijde
pi_41036106
Als John idd naar Europa komt dan voel ik een plotselinge ziekte aankomen. Dat ik dan even *kuche kuche* *nies nies* *hoest hoest* een paar dagen geen co-schappen kan lopen *evil grin*
pi_41036452
Mss moet Gavin John eens gaan vertellen hoe leuk de Paradiso en de Vredenburg zijn
pi_41045249
Plotseling heel erg ziek ja... Denk dat mijn baas dat wel begrijpt

We kunnen altijd natuurlijk massaal gaan mailen naar zijn booking agency in Londen *grinnik*...
pi_41055107
Heb toch maar Continuum pre-ordered bij bol; ze hebben ineens 5 eurie van de prijs afgehaald. En als hij dan ook nog eens die zaterdag al op de mat ligt is het helemaal super
pi_41055575
cd-wow heeft m er ook op staan nu voor 12,99.
Eens kijken of ik nog geld heb
pi_41056007
Iemand op Hyves, iedereen kan roepen: "via via heb ik gehoord dat...".
pi_41075639
Suit yourself http://john-mayer.hyves.n(...)WGO%7Cgroup_messages

Niks is natuurlijk zeker tot zijn site alles bevestigd; maar de vooruitzichten zijn een stuk beter dan ze in jaren is geweest...
  woensdag 23 augustus 2006 @ 02:00:30 #63
118585 Crutch
Filantroop || Taalzwengel
pi_41082623
whoehoe, als hij écht naar nederland komt word ik helemaal gek,
ik kan nu al niet wachten totdat ik Continuum uit de Bol.com-bubbeltjesplastic-enveloppe kan scheuren.
Je moeder is een hamster
pi_41085269
Bubbeltjesplastic is dan ook een zeer vet tijdverdrijf
pi_41103351
Hoe duur denken jullie dat een geintje John-in-Nederland-bezoeken (oftwel het concert) kost?
pi_41104389
Tussen de 20 a 30 euro denk ik; als het paradiso wordt tenminste. HMH zal duurder worden, maar daar zie ik hem nog niet zo gauw...
pi_41107120
Ik zou bijna zeggen als ie HMH doet, ik ga niet....maar het is toch John he. Dus dan moet je wel

Maar idd Paradiso ws 20 a 30 euro.
pi_41107387
Waarom HMH niet? Ik vind de HMH een goede tent hoor.
pi_41109679
HMH sucked. Is te groot, te sfeerloos.
pi_41110009
Voor rockconcerten is het wel erg stoer. Maar idd; voor de meeste singer-songwriters niet geschikt...
pi_41111165
quote:
Op woensdag 23 augustus 2006 22:25 schreef Numbie het volgende:
Voor rockconcerten is het wel erg stoer. Maar idd; voor de meeste singer-songwriters niet geschikt...
Ja oke, dat laatste heb je gelijk in. Ik bezoek ook meestal het eerste soort
pi_41112502
Ben naar de Foo Fighters geweest in de HMH; perfecte band voor die zaal. Maar kan me bvb niet Sufjan Stevens in de HMH voorstellen...

Denk eraan mensen: vannacht om half drie op www.star987.com de leak van Continuum!
pi_41113124
quote:
Op woensdag 23 augustus 2006 23:14 schreef Numbie het volgende:
Ben naar de Foo Fighters geweest in de HMH; perfecte band voor die zaal. Maar kan me bvb niet Sufjan Stevens in de HMH voorstellen...

Denk eraan mensen: vannacht om half drie op www.star987.com de leak van Continuum!
FF was ik ook bij, erg vet. Maar Jack Johnson stond er ook volgens mij. Daar kon ik me achteraf ook minder bij voorstellen, was ook niet gegaan.

En leak als in dat t downloadbaar is?

Ik heb trouwens al iemand gevonden die eventueel mee wil Hij was weliswaar dronken toen hij het zei, maar kan er nu niet meer onderuit
pi_41115934
Waarom zijn veel van de lyrics al bekend? Ik zat op een site te kijken (www.sing365.com) en bij veel nieuwe nummers staat gewoon de hele tekst al...
pi_41116566
Omdat ie van de tracklist van Continuum de helft zo ongeveer al wat keren live gespeeld heeft of omdat ze op Try! stonden?
pi_41119523
De leak kun je nu downloaden vanaf Score1more4me.com
pi_41123561
Het is in ieder geval weer een rustiger album als ik het zo ff kort hoor. Klinkt wel weer goed.

Maar ik wacht verder wel tot het echte album uit is. Ik heb Heavier Things ook net pas ontdekt eigenlijk, straks krijg ik nog last van een overkill aan JM.
pi_41124395
*kickt FTP programma aan*

Mensen ga van die server af, Margo wil ook leak jatten!
pi_41139854
Vind het nieuwe album haast te rustig; was net gewend geraakt aan het tempo van TRY!
Vind dat het absoluut potentie heeft om in Nederland ook goed te verkopen.
pi_41141829
Te rustig kan niet voor mij, ik vind dat juist beter dan het drukke gedoe.
pi_41142184
Me likey! Al is ie idd wel ERG mellow. Ook raar dat de hoge noten bij Vultures in ene bijna klinken alsof ie ze actually haalt. Ik vond dat nét niet eigenlijk ook wel wat hebben.
Maar 't moet niet rustiger worden dan dit hoor...

En euhm.. Slow Dancing
Go John for not overproducing
pi_41142376
quote:
Op donderdag 24 augustus 2006 21:12 schreef Gosjke het volgende:
En euhm.. Slow Dancing
Dat lijkt me ook nu het beste nummer. Maar ik heb bewust alles nog maar 1 keer geluisterd en dat hou ik zo tot de release. Er zitten ook wel 2 'hardere' nummers of toch?
pi_41146608
Net even 2x geluisterd in de auto en wow!
Dat laatste nummer (te lui om de titel op te zoeken)

Morgen even de mensen op mn werk er de hele dag mee vervelen
pi_41150209
*heeft het hele album inmiddels al 5 keer geluisterd*

I LOVE IT!
pi_41155106
Ik kan er ook niet voer ophouden. Die leuke jongen op werk wordt er ook volgens mij hordendol van, maar het is zoooooo goed! Echt heerlijk; ben altijd wel into soul geweest, en in combinatie met John Mayer is het gewoon de beste combi ooit

Las trouwens op Mystupidmouth.com dat de nieuwe single waarschijnlijk Dreaming With A Broken Heart wordt. Zelf hoop ik meer op I Don't Trust Myself With Loving You of Belief. Die nummers zijn echt top!
pi_41155254
CSI: CRIME SCENE INVESTIGATION
Air Date: 9/21/06 (THURSDAY)
Time Slot: 9:00 PM-10:00 PM EST on CBS
Episode Title: (#701) "Built To Kill, Part 1"

VIEW ALL LISTINGS FOR CSI: CRIME SCENE INVESTIGATION >>


A MURDER AT CIRQUE DU SOLEIL EMBROILS THE CSI TEAM IN THE BACKSTAGE WORKINGS OF THE FAMED LAS VEGAS SHOW, ON PART ONE OF THE TWO PART SEVENTH SEASON PREMIERE OF "CSI: CRIME SCENE INVESTIGATION," THURSDAY, SEPT. 21 ON THE CBS TELEVISION NETWORK

Grammy Award-Winning Recording Artist John Mayer Guest Stars, Performing Two Songs From His New Album, Continuum

Danny Bonaduce ("The Partridge Family") Also Guest Stars

"Built To Kill, Part One" -- When an aspiring dancer is murdered backstage during Cirque du Soleil's KA show, the CSIs investigate what goes on behind-the-scenes to uncover the truth, on part one of the two part seventh season premiere of CSI: CRIME SCENE INVESTIGATION, Thursday, Sept. 21 (9:00-10:00 PM, ET/PT) on the CBS Television Network. Kenneth Fink directed the episode from a story by Sarah Goldfinger and a teleplay by David Rambo and Naren Shankar, one of the series' executive producers.

Grammy Award-winning recording artist John Mayer makes a cameo appearance, performing two new songs from his third studio album, Continuum. Mayer performs his current single, "Waiting on the World to Change," as well as "Slow Dancing in a Burning Room," for Catherine and Nick at a nightclub.

Danny Bonaduce ("The Partridge Family") also guest stars as an ex-rocker who ends up a murder victim.

The CSIs investigate first-hand the behind-the-scenes action of Cirque du Soleil in order to determine what may have contributed to the young dancer's untimely death. Meanwhile, after Catherine and Nick visit a nightclub where John Mayer is performing, Catherine finds herself in jeopardy and must act as her own CSI in order to determine who may be targeting her and her family. Also, Grissom is perplexed after receiving an uncanny miniature replica of the crime scene he is investigating.

CSI: CRIME SCENE INVESTIGATION, the Emmy Award-nominated Number One scripted series on television, is a fast-paced drama about a team of forensic investigators trained to solve crimes by examining the evidence. They are on the case 24/7, scouring the scene, collecting the irrefutable evidence and finding the missing pieces that will solve the mystery. Gil Grissom, grave-shift supervisor, heads the team of investigators at the crime lab in Las Vegas. The team includes Catherine Willows, a hard-working single parent with a checkered past and a controversial father; Warrick Brown, a top analyst with insider knowledge of the gambling world; Nick Stokes, a true-blue stand-up guy who empathizes with victims via his own experiences; Sara Sidle, a dedicated and inquisitive investigator who has more than a professional interest in Grissom; and Greg Sanders, the wacky tech analyst turned field investigator. The CSI team members also work closely with Capt. Jim Brass, the former chief, now assigned to Homicide, and Dr. Albert Robbins, the ever-professional medical examiner. They are also supported by David Hodges, a lab technician with a specialty in trace and foreign-substance analysis, and Sofia Curtis, whose frustration with lab politics has led her to return to the police force.

CSI: CRIME SCENE INVESTIGATION is produced by CBS Productions and Alliance Atlantis Communications, in association with Jerry Bruckheimer Television. Jerry Bruckheimer, Carol Mendelsohn, Ann Donahue, Anthony Zuiker, Jonathan Littman, William Petersen, Cynthia Chvatal and Naren Shankar are the executive producers.

SERIES REGULARS:

Gil Grissom: William Petersen
Catherine Willows: Marg Helgenberger
Warrick Brown: Gary Dourdan
Nick Stokes: George Eads
Captain Jim Brass: Paul Guilfoyle
Sara Sidle: Jorja Fox
Greg Sanders: Eric Szmanda
Dr. Robbins: Robert David Hall
David Phillips: David Berman
Sofia Curtis: Louise Lombard
Hodges: Wallace Langham

GUEST STARS:

Himself: John Mayer
Izzy: Danny Bonaduce
David Phillips: David Berman
Sheriff Burdick: Nick Searcy
Sam Braun: Scott Wilson
Joe Hirschoff: Kevin Rahm
Arnie Clifton: Joe Reegan
Bartender: Michael Milhoan
Party Girl: Arielle Vandenberg
DJ: Yusuf Gatewood
Robert O'Brien: Edward C. Hayes
Cirque Manager: Mark Ivanir

RATING: To Be Announced


Owh yeah! Nu dan ook echt bevestigd mensen
pi_41156956
quote:
Op vrijdag 25 augustus 2006 09:53 schreef Numbie het volgende:
Owh yeah! Nu dan ook echt bevestigd mensen
Waarom lees ik altijd de laatste regel als eerste en dacht dat het om een concert ging...
pi_41157223
Tsja....

Voor de mensen die niet naar de stream hebben geluisterd afgelopen woensdag-donderdagnacht: je kunt de leak van het gehele nieuwe album nu downloaden van mystupidmouth.com (in het first-listen thread staat nu ook een reclameloze versie ) En via star987.com kun je ook de gehele stream opnieuw beluisteren...

pi_41157341
quote:
Op vrijdag 25 augustus 2006 11:02 schreef JeroenV het volgende:
Waarom lees ik altijd de laatste regel als eerste en dacht dat het om een concert ging...
Same here

Mijn komt pas uit de kast als het optreden bevestigd is.
pi_41161135
Dat ze maar opschieten met die CSI! Woooh
pi_41166526
EINDELIJK ben ik thuis van het gidsen van de introweek van de uni. Ik zit de hele week al te wachten totdat ik het album kan downloaden. Ben vooral benieuwd naar Stop This Train
pi_41176455
Die cd moet een standbeeld!
pi_41180395
http://www.msnbc.msn.com/id/3041478/

Performance bij de Today Show eerder vandaag Gespeelde nummers: No Such Thing (ja, geloof het of niet), Vultures, WOTWTC, en Daughters...
  vrijdag 25 augustus 2006 @ 23:04:47 #94
132411 Mr_Booze
Mollenklem leggen met Jantien
pi_41180604
Ben lang niet meer in dit topic geweest. Wat wordt als eerste single verwacht?
This signature was placed by Mr_Booze, and not FA ;)
pi_41181162
Waiting On The World To Change. En dies already uit in NL. Was paradeplaat op Radio2, wordt regelmatige gedraaid op 538. Dus...gaat lekker.
pi_41181232
Mmm volgens mij zat ik gisteren nog te bitchen over het feit dat we zo een leuk iets als de Today Show missen, dat je gewoon als je in NYC bent naar binnen kunt en dat bij kan wonen. En dit is weer een groot voorbeeld waarom ik daarover mag bitchen
pi_41183452
Ja, en gelijk heb je.

John, get your ass over here!!!!

pi_41194540
Vraag je hè; aan het einde van Belief ( ) zingt John: "We're never gonna win the world, we're never gonna stop the war, we're never gonna win this if belief is what we're fighting for"
Dit lijkt zo ontzettend veel op een nummer van, ik dacht, Sting. Maar kom er maar niet achter welk nummer. Ergens heeft het wel wat weg van Englishman in NY, maar ook Shape of My Heart hoor ik erin terug. Kan het niet uitstaan dat ik maar niet achter kom Iemand een idee?
pi_41194899
Russians??
je moeder is m'n broer
pi_41195700
Alle nummers die ik tot nu toe heb gehoord van de cd vind ik echt geweldig. Ook al is ie idd wat rustig, vind het een erg goede cd.
pi_41198709
Slow Dancing pakt me ook elke keer weer in...
pi_41200324
Ben ik dan de enige die dat plaatje bewust niet luistert voordat ie uit is?
pi_41201251
Schijnbaar....snap niet helemaal waarom je zou wachten als je m toch al in zn geheel kan luisteren? Waren het nou maar een paar nummers of van die snippets, dan zou ik het wel snappen.
Weet je ook meteen of je 12,99 well spend zijn

Ik denk trouwens me wel kan wagen aan de statement: beste cd van 2006.
pi_41202587
quote:
Op zaterdag 26 augustus 2006 18:43 schreef Jill-RMC het volgende:
Schijnbaar....snap niet helemaal waarom je zou wachten als je m toch al in zn geheel kan luisteren? Waren het nou maar een paar nummers of van die snippets, dan zou ik het wel snappen.
Weet je ook meteen of je 12,99 well spend zijn

Ik denk trouwens me wel kan wagen aan de statement: beste cd van 2006.
HMm het is wel de eerste cd van 2006 waar ik alle nummers van het album goed vind. Luister nu vooral de nummers die ik nog niet in live versie had gehoord.
pi_41202981
Zat even te bedenken welke andere cd's die in 2006 zijn uitgekomen zo ernstig op repeat hebben gestaan bij mij...kan eigenlijk alleen For me, It's You van Train bedenken, de rest ging allemaal rustig in fases
pi_41204473
Voor mij waren de nieuwe van Keane en The Avalanche van Sufjan Stevens tot nog toe de beste platen van dit jaar. Continuum gaat hier echter wel aan voorbij, maar niet gemakkelijk. Beide genoemde albums vond ik zo sterk als geheel; had niet echt het gevoel dat er een enkel nummer bovenuit steeg. Continuum heeft dat wel in Stop This Train, Dreaming With A Broken Heart en I'm Gonna Find Another You...
pi_41224243
John cancelt show...

To my fans who came to the Hartford show-

I can’t tell you how sorry I am that I wasn’t able to play for you tonight. Canceling a show is always the last resort, and I wouldn’t have done so if there was any way I could have performed even close to your expectations. When it comes to your voice, you can’t work around it... I wish it were something else than my throat, as playing live on stage can be a wonder drug for so many ailments...No getting around it here.

You should all know how much Sheryl stepped up tonight – She’s going to be playing a full set, and I know it’s going to be great. She’s wonderful.
I’ll make it up to you in the future...I’m already brainstorming.

I owe you one, CT.

John
  zondag 27 augustus 2006 @ 17:12:08 #108
132411 Mr_Booze
Mollenklem leggen met Jantien
pi_41227980
Ik heb nog steeds niet het nieuwe album beluisterd. Weet iemand een link?

En ik zoek nog het interview dat Claudia de Breij een tijd geleden heeft gedaan met John Mayer op 3FM.

Ik vind de single wel leuk klinken ik hoop alleen dat er niet te veel nadruk wordt gelegd op de blues en de soul. Ik vind zijn rock gitaar nummers het best zoals '83', '3 x 5', 'Clarity'.
This signature was placed by Mr_Booze, and not FA ;)
pi_41229633
quote:
Op zondag 27 augustus 2006 17:12 schreef Mr_Booze het volgende:
En ik zoek nog het interview dat Claudia de Breij een tijd geleden heeft gedaan met John Mayer op 3FM.
Ik ben daar ook nog steeds naar op zoek. Heb zelfs Claudia daar ook al over gemaild, met hetzelfde verzoek. Niks natuurlijk, maar goed. Anyone?
pi_41233765
quote:
Op zondag 27 augustus 2006 17:12 schreef Mr_Booze het volgende:
Ik heb nog steeds niet het nieuwe album beluisterd. Weet iemand een link?

En ik zoek nog het interview dat Claudia de Breij een tijd geleden heeft gedaan met John Mayer op 3FM.

Ik vind de single wel leuk klinken ik hoop alleen dat er niet te veel nadruk wordt gelegd op de blues en de soul. Ik vind zijn rock gitaar nummers het best zoals '83', '3 x 5', 'Clarity'.
Ik heb em voor vrienden geupload op rapidshare, maar ik weet niet of ik de link hier mag posten...
pi_41234838
Dit ben ik op hyves > > http://elaine-r.hyves.nl/ Zou je'm daar anders kunnen posten in een krabbel of pm?
Je kunt het altijd proberen hier; weet niet precies wat de regels daarover hier zijn. Maar in principe gaat het hier om een radio-uitzending right? En hoe kun je iets stelen dat op de radio is geweest? (Om in John's filosofie te blijven )
pi_41236626
"you can't steal radio"
pi_41236989
"exactly"

pi_41237368
Het feit dat ik die stukjes tussen de nummers door van John helemaal kan meepraten is volgens mij toch een teken dat ik die cd iets te vaak geluisterd heb
pi_41244595
quote:
Op zondag 27 augustus 2006 21:40 schreef Jill-RMC het volgende:
"you can't steal radio"
http://rapidshare.de/file(...)irst_Listen.zip.html

"my dad's got free radio"
  maandag 28 augustus 2006 @ 08:56:02 #117
44591 Stanley_Climbfall
out of your league
pi_41247829
quote:
Op zaterdag 26 augustus 2006 18:05 schreef Apfel het volgende:
Ben ik dan de enige die dat plaatje bewust niet luistert voordat ie uit is?
Nee, doe ik ook niet. Ik wil het schijfje in huis hebben, rustig in de wisselaar gooien en dan achterover gaan zitten.. niets anders!
pi_41249476
quote:
Op maandag 28 augustus 2006 01:16 schreef nemesis4 het volgende:

[..]

http://rapidshare.de/file(...)irst_Listen.zip.html

"my dad's got free radio"
Bedankt!!

En ik heb hetzelfde hoor Jill "I wanna go get my stuff!" Briljante anekdote weer
pi_41253687
So, jullie zijn er ook snel bij.

't word wel es tijd dat ie een fatsoenlijk hitje hier krijgt zodat ie tenminste ook es hier komt spelen. Paradiso, jaaaaaaaaaa. Lekker dichtbij werk...hopelijk!
  maandag 28 augustus 2006 @ 14:04:52 #120
154578 DeSiever
Alles Is Nu??
pi_41255402
Goed album. Ik heb het in z'n geheel beluisterd al, voor zo ver mogelijk.. echt lekker weer!
je moeder is m'n broer
  maandag 28 augustus 2006 @ 18:13:22 #121
132411 Mr_Booze
Mollenklem leggen met Jantien
pi_41263259
quote:
Op maandag 28 augustus 2006 01:16 schreef nemesis4 het volgende:

[..]

http://rapidshare.de/file(...)irst_Listen.zip.html

"my dad's got free radio"
Thank you also
This signature was placed by Mr_Booze, and not FA ;)
pi_41264474
quote:
Op maandag 28 augustus 2006 01:16 schreef nemesis4 het volgende:

[..]

http://rapidshare.de/file(...)irst_Listen.zip.html

"my dad's got free radio"
Om de een of andere reden dacht ik dat dit het interview was :s Ipv dat ik ff kijk naar de naam van het bestand
pi_41271293
Zit dat album nu al 3 dagen non stop te luisteren. Echt elk nummer vind ik de moeite waard, ook al vind ik Gravity toch wat minder.
pi_41272890
Gravity klinkt voor mij ook eigenlijk te bekend. Heb niet het gevoel dat hij er heel erg veel aan veranderd heeft, op de solo's na dan misschien. The Heart of Life en Slow Dancing staan nu al in mijn top tien meest gespeelde nummers in iTunes
pi_41275687
Wat ik trouwens niet snap, afgezien het feit dat John natuurlijk een bepaalde feel aan het album mee wil geven, is dat ie niet wat meer nummers die hij toch al geschreven heeft en nooit op single/cd zijn gekomen, op dat album zet. Nummers als Lifelines, Why did you mess with forever, een uitgebreide LA Song, Tracing en Break Away zou ik erg graag als studio versie willen horen.
  dinsdag 29 augustus 2006 @ 02:19:48 #126
44591 Stanley_Climbfall
out of your league
pi_41280260
Tja, zo blijven die nummers speciaal. Een andere reden kan ik er niet voor verzinnen. Je kunt ook moeilijk een liedje van vijf jaar oud op een nieuw album zetten, vind ik.
pi_41284415
Tracing is op de australische single van BTMB verschenen, in studio versie. De overige nummers, tsja, ik moet zeggen dat ik met de eddie's attic versie van LA Song al wel erg blij was
pi_41285594
Tsja soms hebben die nummers net niet de juiste feel voor het album, wil ie ze liever niet op het album hebben of tsja er zijn wel duizenden redenen waarom ze niet verschijnen. Dat ligt helemaal aan de artiest zelf.
pi_41288486
hey lui,
ik heb de first listen ook beluisterd, staan zeker een paar geweldige nummers op, moet er nog wel een beetje aan wennen, komt omdat ik op dit moment hele andere muziek luister denk ik Vooral belief vind ik tot nu toe geweldig !
quote:
Op zaterdag 26 augustus 2006 14:08 schreef Numbie het volgende:
Vraag je hè; aan het einde van Belief ( ) zingt John: "We're never gonna win the world, we're never gonna stop the war, we're never gonna win this if belief is what we're fighting for"
Dit lijkt zo ontzettend veel op een nummer van, ik dacht, Sting. Maar kom er maar niet achter welk nummer. Ergens heeft het wel wat weg van Englishman in NY, maar ook Shape of My Heart hoor ik erin terug. Kan het niet uitstaan dat ik maar niet achter kom Iemand een idee?
Ik heb precies hetzelfde, het komt me zo bekend voor maar ik kan er ook niet achter komen welke het is Ik dacht zelf een nummer wat op sacred love staat, maar kom er maar niet achter.
Only two things are infinite, the universe and human stupidity -- Albert Einstein
  dinsdag 29 augustus 2006 @ 15:24:38 #130
44591 Stanley_Climbfall
out of your league
pi_41293757
Let Your Soul Be Your Pilot dan??
pi_41294636
Ik heb lekker nog niet geluisterd en ga dat pas doen nadat ik 'm gekocht heb!
Kijk uit malloot, een kokosnoot
pi_41296522
Yeah, we zijn met 3
pi_41299747
Het commentaar om de nummers heen is al reden genoeg om de First Listen te gaan luisteren
pi_41300615


Heb Vultures nu al ringtone
pi_41305140
Prachtig album!

Alleen jammer dat die voor elk nummer een stukje verteld.
Koning.
pi_41310035
Jammer?! Heb je wel eens geluisterd naar wat hij allemaal zegt? Echt hilarious soms Al die kleine woordspelingen, en inside jokes... lol
pi_41310217
Ik zat eigenlijk daarstrax in de auto te bedenken dat ie voortaan maar gewoon zo een doorzichzelf aan elkaar geluld album moet uitbrengen en voor de mensen die het niet boeit een normaal album. Vind het echt briljant. Kan er ook naar blijven luisteren eigenlijk. Ook weer iedere keer lachen om sommige opmerkingen en hoe die you googling fool zegt.
pi_41310480
Ja, hij is echt zo funny soms. Hoop dan ook echt dat hij dat stand-up comedy gedoe een beetje op een rij krijgt. Zou dan best wel eens een showtje van hem willen horen namelijk
pi_41311365
Ik heb het al eens eerder gezegd maar hij heeft van die Thomas Acda humor. Met een stalen gezicht, echt de meest stomme onzinnige en grove dingen kunnen zeggen, waarna je dan altijd blijft afvragen van meent ie het nou? Of neemt ie je weer gruwelijk in de zeik. Wat 95% dat laatste is
pi_41312372
En de rumourmolen rondom John en Jessica Simpson is weer opgewaaid: http://p090.ezboard.com/f(...)?topicID=12308.topic
  dinsdag 29 augustus 2006 @ 23:57:54 #141
44591 Stanley_Climbfall
out of your league
pi_41312511
Ow het stond in de National Enquirer...then it must be true

OMG serieus als die twee ooit toevallig wat zouden krijgen I'm all for realityserie ervan! Ik lig al geheel in een scheur als ik er aan denk hoe een gesprek zou gaan als ze s'avonds gezelli op de bank hangen ofzo.
pi_41312748
*ligt nog steeds dubbel om het idee*

Het zou echt niet goed zijn als ze echt gaan daten....moeilijke lachstuipen continue.
pi_41313023
Nee maar Jill.. je zou teleurgesteld zijn..

Als Frank Boeijen zou gaan daten met... Lieke van Lexmond, dan breekt er toch iets van binnen..
pi_41313519
Waarschijnlijk als ik ooit uit mn hysterische lachbui zou komen.
pi_41314573
Moet ook zeggen dat het ronduit belachelijk klinkt...
pi_41322347
enigszins James Morrison verslaafd..
pi_41322801
wist het wel
pi_41326749
volgende keer dat ik je spreek maar eens bedelen om meer..

Ok, nu weer ontopic. Sorry.
pi_41341177
Check shownieuws om 11 uur mensen; schijnbaar heeft de roddel ook ons land bereikt...
pi_41341639
De roddel is definitief geland: http://www2.metmichiel.nl(...)N%20EEN%20STELLETJE?
pi_41342487
Ach ja....Jessica had gisteren iig nog wel genoeg fut om te rolleren tijdens dr album Launch Party.

Geen JM maar wel GdG:


Zouden ze actually beelden van JM vertonen bij Shownieuws? Of alleen even de vertaling van het National Enquirer ericht voorlezen.
pi_41342610
quote:
Op woensdag 30 augustus 2006 21:46 schreef Numbie het volgende:
De roddel is definitief geland: http://www2.metmichiel.nl(...)N%20EEN%20STELLETJE?


Stout! Stou! Stout!
Hoewel ik Jessica natuurlijk niet persoonlijk ken, misschien is het wel een hele intelligente, lieve, leuke meid! Of misschien kan ze leuke truukjes waar John op valt?
Kijk uit malloot, een kokosnoot
pi_41342699
intelligent valt geloof ik wel af. Tenzij ze heel goed kan acteren...ow wacht ik heb de Dukes of Hazards gezien...ja intelligent valt af
pi_41342717
Van wat ik heb gezien in Newly Weds is ze na Paris Hilton het domste beroemde schepsel op aarde...

Las wel in een ander bericht dat ze vanavond naar een show van John zou gaan. Als dat echt zo is dan zien we morgen de foto's wel...
pi_41343264
Die eerste zin: Jessica Simpson kan voorlopig niet zingen.
Kon ze dat bij voorbaat al?

Toch best knap dat NL dit na 24 uur al oppikt....overal. Zonder ook maar enige bevestiging.

Nu wordt het dus niet meer "die gast van daughters" maar "die gast die date met JS"
pi_41343298
Ach ja, niveautje glossy/prive/story hè...
pi_41343399
quote:


Kom op zeg, alles aan haar is nep! (Of laat ik het zo zeggen: ziet er nep uit)
Plus, ze is ook al met Jared Leto gesignaleerd, dat kan niet! Nu gaat ze écht te ver!
Ik stem voor een boycot.
Kijk uit malloot, een kokosnoot
pi_41343481
Je was dr nog niet aan het boycotten?
pi_41344183
Ik wel, maar is het in je eentje ook al een boycot?
Ik heb trouwens vanochtend My Own op MTV zitten te kijken en daar waren ze op zoek naar een Jessica Simpson. Dus ik vind een boycot alleen nodig als ik haar niet kan uitlachen (of mensen die op haar proberen te lijken).
En hier kan ik niet om lachen.
Kijk uit malloot, een kokosnoot
pi_41344532
John's serieuze blogs gaan hierdoor echt geen nut meer hebben.
Iedereen heeft dan zoiets van: Ja mss heb je wel een punt, maar je date toch Jessica Simpson

Owja strax eens shownieuws kijken...beter laten ze beelden zien van JM want ik heb toch wel een beloning nodig omdat tenenkrommende proggie te blijven kijken.
pi_41345218
Zo even afleiding van al het JS geweld - Promoshots van CSI 7x01-7x02:









gevonden op het CSI board van YTDAW
pi_41345962
Wow ze hadden bij Shownieuws toch wel even een hele oude foto opgegoogled ter ere was het nieuws.
pi_41347030
Promo foto's zijn cool, wanneer werd ie nou uitgezonden?

JS is een bimbo, sorry, maar als je Nick Lachey intelligent kan laten lijken, dan moet je IQ toch aardig onder de 90 liggen. Ze zal vast best aardig zijn, als je op dat type valt.. maar verder...
pi_41351671
Al met al een verrassende wending weer als het echt waar is..
pi_41351865
Die foto's van CSI zijn top Jill! Bedankt voor het posten. Hij wordt 21 sept. in de VS uitgezonden, en ik weet vrijwel zeker dat hij de volgende dag wel op het internet te vinden is
pi_41358329
Krijg het sowieso druk die week met downloaden: Gilmore Girls, CSI, Grey's Anatomy, Lost :>
pi_41359999
*is blij dat ze alleen CSI en GA volgt*
pi_41364835
Iedereen die vandaag nog met het OV moet; in zowel de spits als de metro wordt de roddel behandeld in een klein stukje...
pi_41372431
Die nieuwe blog
pi_41372845
En daarom houden we van de man

Briljant.
pi_41374261
Heel subtiel ook
pi_41376127
Sow 1 blog meteen die hele site eruit. Is best knap. Ws nog nooit zoveel hits gehad op 1 dag *hihi*
pi_41377671
Zit er dik in ja

Ben het helemaal met je eens gosjke, veel subtieler dan dit wordt het haast niet
pi_41385789
Op de fiets terug naar huis was ik net even naar Stop This Train aan het luisteren en op de een of andere manier vielen me wat gewijzigde lyrics op.


Live versie: ''So green at getting older, i'm only good at being young''
First Listen: "So scared of getting older, i'm only good at being young''

Live versie: "Don't stop this train, don't for a minute lose the place you're in''
First Listen: "Don't stop this train, don't for a minute change the place you're in''

Heeft iemand nog meer gewijzigde lyrics weten te 'ontdekken'. Vind wel leuk om te weten wat ie nou allemaal nog veranderd heeft. Vind bij beide zinnen de live versie beter eigenlijk, bij de eerste zin iig.
pi_41392343
Ja; viel mij ook meteen op! Vind de metafoor van 'green' een stuk beter klinken dan 'scared'. Door het laatste te zeggen komt het een beetje laf over, maar wel duidelijker. Terwijl het eerste in feite het zelfde zegt, alleen lijkt het erop dat hij niet bang is voor de toekomst. 'Scared' impliceert/zegt dat wel...
pi_41392597
Of mss heeft Johnny een verandering ondergaan: is hij nu wel ervaren genoeg voor de toekomst en nu alleen nog maar bang.

<< voor de tweede keer vandaag al WOTWTC op 538.
Mm en die imbeciel van de radio meldt dat "naar verluidt heeft hij wat met Jessica Simpson". *zucht*
pi_41395919
Zo net ff het album op mn xbox gezet, zodat ik er ook tijden het gamen naar kan luisteren, in 5.1 dolby surround
pi_41405529
2 van mijn favo's in 1 video: CSI Spoilers en John Mayer

http://www.youtube.com/watch?v=70K9gOSxHfc

En ik wil graag de "gitaar solo" van Doc Robbins nomineren als briljantste stukje uit die video
pi_41405677
Oeh en ook in de nieuwe S7 promo. Jill is being spoiled.\

Welcome back to Sin City!
pi_41406225
Zijn nieuwe album ook meer even beluisteren wanneer die uit is.
pi_41426662
Nieuwe blogs up op zijn officiële site...
pi_41430279
Heb zijn album nu beluisterd met commentaar van hem erbij..

Damn dat is echt een cool album, met een paar 'oudere' nummers erop, die hij al op zijn tour speelde, tenminste ik kende ze al (gravity)..
pi_41436041
Zo ondertussen begin ik steeds meer erin te geloven dat hij de HMH ook wel vol zou kunnen krijgen. Zie ineens zoveel fans oppoppen overal op het net, dat je haast zo denken dat hij wel meer dan 1 hit hier heeft gehad...
pi_41436408
Ssst ga ze nou niet op ideeen brengen
Veel stille fans. Btje net zoals matchbox twenty, je hoort en ziet er weinig over maar als ze dan een keer optreden in Paradiso dan verkoopt het binnen 3 dagen uit (en dan begint Bush jr. een oorlog en komen ze uiteindelijk toch niet en reschedulen ook nooit.....grmbl grmbl).
pi_41437295
Ik zie hem ook de HMH wel vol spelen hoor...
Jack Johnson deed het ook, die kan je toch in de naamsbekendheid in dezelfde grootte schatten, al is Jack iets bekender misschien. Maar John had Daughters als hit en nu begint WOTWTC ook aardig te komen.
pi_41437666
Jamaa.. Jack Johnson heeft ook eerst de Paradiso gedaan! *hoopt wanhopig*
John is Gavin nog niet voorbij aan populariteit, dus ik zeg: if not Paradiso, dan Vredenburg, puhlease!

Hoor ons nou.. ik zou al een rondedansje doen als de man naar Europa kwam, laat staan dat 't me heel erg zou boeien waar ie zou spelen. Als in een snackbar ging staan met een akoestische gitaar ging ik nog (vind ik overigens ook een beter plan dan de HMH, maar goed, ik vind de HMH dan ook ruk)...
pi_41437706
Jack Johnson was toen al doodgedraaid toen ie HMH ging doen. Verrassing voor mij was groter toen ie de Paradiso binnen 20 minuten uitverkocht. Toen had ie nog amper airplay gehad op de bekende stations. Dat was toen wel een WTF momentje.
pi_41438160
Ja.. en een "sindsdien gaan we voor ALLE concerten om 10 uur 's ochtends voor de computer zitten op ticketmaster.nl ookal is de act in onze ogen totaal niet bekend" moment.. En met Gavin was dat bijvoorbeeld ook maar goed ook... Pfffff.
Maar nee, geen HMH graag.
pi_41438637
Vidn nog steeds dat we die blame op Thomas kunnen schuiven
pi_41450127
Dat van JJ was voor mij ook wel een verassing; wilde toen ook gaan, en toen bleek het al uitverkocht te zijn. Pech dus.

Check de blog van Crash op johnmayer.com ; zwaar mooie gitaar heeft hij ontworpen voor JCM
pi_41464989
En ander leuker nieuws: John is met WOTWTC binnengekomen op nr. 34 de afgelopen week in de mega top 50. En is daarmee de één na hoogste debuterende single (Beyonce voor zich latend)...

zie ook: www.megatop50.nl

[edit]Oh ja, vanaf morgen zou WOTWTC ook in de winkel moeten liggen
  zondag 3 september 2006 @ 22:30:09 #195
154578 DeSiever
Alles Is Nu??
pi_41465047
Leuk, leuk.. maar een hitwonder zal hij nooit worden. Als je ziet wat in de hitparades komt.. *zucht*
je moeder is m'n broer
pi_41465454
Nee, daar heb je helemaal gelijk. Maar er is tenminste wel aandacht voor de beste man, en dat verdient hij ook wel
  zondag 3 september 2006 @ 22:40:04 #197
154578 DeSiever
Alles Is Nu??
pi_41465498
Ja.. jij bent ook wel een schatje volgens mij, zoals je over hem praat..
je moeder is m'n broer
pi_41465660
Right...
  zondag 3 september 2006 @ 22:47:06 #199
154578 DeSiever
Alles Is Nu??
pi_41465770
Oh ik mag niet met je flirten?
je moeder is m'n broer
pi_41466420
quote:
Op zondag 3 september 2006 22:30 schreef DeSiever het volgende:
Als je ziet wat in de hitparades komt.. *zucht*
Jag känner en bott, hon heter Anna, Anna heter hon

Das pas echte muziek!

[/sarcasme]


Dat is de reden waarom ik hitparades enzo allemaal totaal niet meer volg. Kan me ook amper voorstellen dat ik vroegâh echt de top 15 ofzo iedere week uit mn hoofd kende, de dalers en de stijgers, nieuwe binnenkomers etc. Nu wil ik die top 15 nog geen eens kennen
pi_41466641
quote:
Op zondag 3 september 2006 22:47 schreef DeSiever het volgende:
Oh ik mag niet met je flirten?
Laat ik maar stellen dat ik mijn portie mannen voorlopig wel heb gehad...

JMc: ik volg de charts eigenlijk ook totaal niet meer, maar zag op PFF een topic staan over de Billboard charts, en dat bracht me op het idee om eens ff te kijken...
  zondag 3 september 2006 @ 23:21:02 #202
154578 DeSiever
Alles Is Nu??
pi_41467370
quote:
Op zondag 3 september 2006 23:06 schreef Numbie het volgende:
Laat ik maar stellen dat ik mijn portie mannen voorlopig wel heb gehad...
Haha.. ok..
je moeder is m'n broer
  maandag 4 september 2006 @ 10:45:21 #203
21410 Fliepke
Serieuze waarheid
pi_41476083
Potdomme die nummers op continuum had ik eerder moeten horen. Heel tof
pi_41478392
Ik was dus op zoek naar een versie zonder dat gepraat, maar die zie ik nu nergens meer...
pi_41478678
even wachten op 12 september
  maandag 4 september 2006 @ 12:38:47 #206
44591 Stanley_Climbfall
out of your league
pi_41490173
Een week? Volgens bol.com wordt'ie vrijdag bezorgd...
  maandag 4 september 2006 @ 21:08:02 #208
44591 Stanley_Climbfall
out of your league
pi_41493557
quote:
Op zondag 3 september 2006 23:06 schreef Numbie het volgende:
Laat ik maar stellen dat ik mijn portie mannen voorlopig wel heb gehad...
Jammer hoor..
pi_41495009
Sjongejongejonge zeg...

JMc; John heeft message In A Bottle van de week weer gecovered tijdens een show. Ben zoooo benieuwd hoe dat klonk...
  dinsdag 5 september 2006 @ 08:53:01 #210
21410 Fliepke
Serieuze waarheid
pi_41506890
quote:
Op maandag 4 september 2006 21:42 schreef Numbie het volgende:
Sjongejongejonge zeg...

JMc; John heeft message In A Bottle van de week weer gecovered tijdens een show. Ben zoooo benieuwd hoe dat klonk...
Dat heeft ie heeeeeeeeel lang geleden toch al gedaan?
Althans ik heb een versie van john mayer misschien al jaren...
pi_41512285
ze zegt toch: weer gecovered.
En John kennende heeft ie dat vast niet precies hetzelfde gedaan als op die versie van AGT.
pi_41523381
Op CD-WOW is Continuum te bestellen voor ¤ 11,99 ! (inclusief verzendkosten) en er zijn op internet wel een aantal vouchers te vinden dat ie nog goedkoper kan!

http://www7.cd-wow.nl/detail_results.php?product_code=383176
pi_41523563
Dat is wel heeel goedkoop... Ik zit te twijfelen of ik ook nog de cd via john's site zal bestellen; met al die gadgets erbij
pi_41523816
En...

De roddel blijkt niets meer dan een roddel after all:in het tvprogramma "The View" zei ze het volgende:

Here's what Jessica said:
I am not actually dating John Mayer. They (People magazine) had the quote saying I'm in love...he's my friend, I've known him for a couple of years.

Bron:
http://pictureframe.greatboard.com/viewtopic.php?t=987&start=90
pi_41523936
quote:
Op dinsdag 5 september 2006 19:00 schreef Numbie het volgende:
Dat is wel heeel goedkoop... Ik zit te twijfelen of ik ook nog de cd via john's site zal bestellen; met al die gadgets erbij
Ja ben ook nog aan het twijfelen. Het zijn best leuke hebbedingetjes...maarja ik gok dat de leuke hebben dingetjes dat zeer binnenkort stoffige hebbedingetjes op mn kast worden
pi_41524555
Ja, daar zit ik ook een beetje mee. Zo'n shirt is altijd een herenmodelltje, terwijl het merendeel van zijn fans vrouwelijk zijn volgens mij, en dat draag ik nooit. Heb al genoeg van dat soort bandshirts inmiddels...
pi_41524841
Ja fijne slaapshirts. Alhoewel ik nu al de shirts koop die er een btje normaal uitzien en ik subtiel naar mn werk aankan zonder dat iedereen dat zit van: Ey...ben jij fan van? Of Ey welke band is dat?

Denk dat ik het bij de gewone cd hou. Als er nou even een fijne nieuwe poster bij zat ofzo. Ik wilde zeggen begin die oude zat te worden *Jill draait zich om, kijkt naar poster* Nee toch niet
pi_41524854
Ja, maar die Amerikaanse wijven zijn meestal dan ook zo huge.
Wij gebruiken zoiets dan om in te slapen, daar is het gewoon een casual vrouwen model.


Enfin, ik ga zaterdag al een poging wagen bij Van Leest met me platenbonnen.
pi_41526493
Dat is idd ook zo. Maar zelfs als slaapshirt vind ik ze niet lekker zitten...

Heeft iemand al de single zien liggen van Waiting..? No luck for me so far...
  dinsdag 5 september 2006 @ 21:35:58 #220
44591 Stanley_Climbfall
out of your league
pi_41529046
In de Music Store in winkelcentrum Paddepoel in Groningen zouden ze de single ook vrijdag binnen krijgen.
pi_41531573
Hmm, morgen toch maar ff de stad in gaan dan...
pi_41544219
Eindelijk me aan kunnen melden voor Local-83
pi_41558259
Ach ja...serieuze persberichten *ahum*
pi_41563839
Idd, dikke onzin natuurlijk, maar goed.
Heb trouwens de WOTWTC single kunnen bemachtigen; bij de FRS in de kalvertoren hadden ze nog twee exemplaren. Grappig detail; binnenin staat 'promotion only: not for sale'
pi_41571704
Morgen even langs Delft...subtiel de nieuwe binnengekomen singles even doorspitten
pi_41592268
Kunnen vinden Jill?

Had vandaag een werkgroep over videoclips, en we hadden het over onze muzikale voorkeur (*kuchjohnmayerkuch*) en bleek dat er nog een fan in de groep zat

[ Bericht 2% gewijzigd door Numbie op 07-09-2006 21:19:34 (sp) ]
pi_41608537
Voor de video fans

Op amazon.com staat bij zijn nieuwe album een video van de (studio opname?) van vultures..:)
Only two things are infinite, the universe and human stupidity -- Albert Einstein
pi_41609018
Heb het gezien, en zelfs al op m'n pc staan. Vind dat Dela de schitterende baslijn van Pino compleet killed in die video...
pi_41609139
13 OKTOBER?!?!

Iedereen check zijn bol.com bestelling...

De releasedatum is dus echt uitgesteld stelletje !#^!*#^$(*#@* Mijn ouders hadden het er al over; ze waren naar de plaatselijke Van Leest gegaan, en die had het over 16 oktober zelfs. Ik ga iemand heel heeel heel hard slaan vandaag...
pi_41611913
Dan ga ik toch maar nog eens die Sneak Preview downloaden, wel klote zeg
pi_41614893
Ey ey ey EY! Numbie, geen DeLa dissing hier he Kidding. Ik ga niet doen alsof ik ook maar enigszins verstand heb van wat een bassist technisch gezien goed of slecht maakt. Maar ik denk wel dat Pino en DeLa totaal andere bassisten zijn. Ben me er van bewust dat Pino meer dan man is met de megareputatie, maar ik kan nou niet zeggen dat ik de ene of de andere manier van Vultures specifiek beter vind. Leuk videootje!

Cd wow heeft Continuum overigens nog wel voor 11 september staan gewoon
pi_41616236
Vind DeLa echt wel een heel goede bassist, maar het lijkt net alsof hij niet weet wat hij aanmoet met dit nummer in die video. Dus speelt hij maar afwisselend één noot gedurende het hele refrein; terwijl Pino er een muzikaal feestje voor mij van maakt Oh, en zowel mijn pa als broer spelen bas, dus kan wel zeggen dat ik er een beetje vanaf weet

Heb CDWOW ook al ff gemaild vanochtend met de vraag of zij de cd wel kunnen leveren volgende week. En anders bestel ik'm via L-83..
pi_41616473
Ik denk dat 't misschien ook wel ff duurt voordat je je een nummer eigen begint te maken wat origineel door een ander gespeeld werd. Moet zeggen dat ik 't op Continuum prima vind klinken. Maar ik ben erg benieuwd wat ie er live van maakt.

Ik hoor van steeds meer kennissen in de US dat John non-US gigs gaat doen, alleen hebben die de geruchten weer via via via en ik word er niet echt wijs uit of 't nou serieus een gevalletje is van "waar rook is, is vuur" of dat het complete bullshit is. Maar ik ga 't toch eens verder researchen
pi_41616575
Ben ook benieuwd wat er live van terecht komt

Op hyves circuleert ook al enkele weken het gerucht dat hij toch echt eind november/december naar Europa komt. Sterker nog, iemand zegt dat de onderhandelingen met Paradiso zo'n beetje rond zijn...
  vrijdag 8 september 2006 @ 14:33:24 #238
154578 DeSiever
Alles Is Nu??
pi_41616657
Een schande dat de release weer uitgesteld is.. heeft iemand de link waar je het album al kunt beluisteren? Bij voorbaat dank.
je moeder is m'n broer
pi_41616849
Op www.score1more4me.com kun je het bestand downloaden. Ook op de site van Met Michiel (www.metmichiel.nl) staat rechts onder de linkdump een linkje naar het torrentbestand..
pi_41617321
quote:
Op hyves circuleert ook al enkele weken het gerucht dat hij toch echt eind november/december naar Europa komt. Sterker nog, iemand zegt dat de onderhandelingen met Paradiso zo'n beetje rond zijn...
Dat zijn altijd van die dingen waar ik heel blij van word ookal weet ik dat er een dikke kans is dat er eigenlijk nix van terecht gaat komen
pi_41619079
Sterker nog mensen; hoorde net van een andere fan (marlou) dat er een meet&greet georganiseerd wordt via bol.com!! Zou in het nieuwe foldertje van hen moeten staan...
Dat zou dan wel echt de doorslag geven
pi_41620567
om jullie op te vrolijken na het uitstellen van de cd...

http://www.melkweg.nl/artikelpagina.jsp?language=nederlands&batchno=6&offset=60&artikelid=28482&disciplineid=muziek&agendaitemid=28481

EINDELIJKKKKKK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  vrijdag 8 september 2006 @ 16:38:07 #243
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_41620835
En hoe zit dat met tickets?
"Vanity, definitely my favorite sin. . . ."
pi_41620875
Nog niks over te vinden..staat niks op de mojo site en ook niks op ticketservice.
pi_41621189
*hapt naar adem*
pi_41621424
NO SHIT!!!!

Hapt ook nog meer naar adem
  vrijdag 8 september 2006 @ 16:54:08 #247
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_41621442
aanvang: 21:00 uur open: 20:00 uur toegang: ¤20,00 + lidm

dit staat onderaan de pagina, Lidmaatschap waarvan?
"Vanity, definitely my favorite sin. . . ."
pi_41621540
Lidmaatschap van de melkweg..Is uhm geloof ik 3 euro voor een kaartje wat je bij de melkweg moet kopen.
pi_41621685
Oh mijn freakin god

Dat is nou net de dag dat ik tot vijf uur in de studio zit :S
  vrijdag 8 september 2006 @ 17:01:13 #250
44591 Stanley_Climbfall
out of your league
pi_41621699
* Stanley_Climbfall komt als een Vulture op het nieuws af..

Ik heb de 'first listen' ook maar gedownload. 'Belief' blijft steeds op repeat staan op de een of andere manier..

..verder nog niets gehoord dat me niet beviel.. echt ongelooflijk!
pi_41621771
WHHIIIIIIIEEEEEEEEEJJJJJJJJ

Margo (Gosjke) even gebeld...die zat ff te Whhiiieeejjjjj'n midden in Eindhoven

Ben nu weer redelijk over mn "we gaan echt in een klein krot wonen"-depressie heen. Nouja ik ben het aan het wegstoppen en cover het met een flinke dosis: Wooohooo JM naar NL!

Trouwens hoe surreal is dat dat je John Mayer ziet staan tussen aankomende gigs?
  vrijdag 8 september 2006 @ 17:06:50 #252
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_41621873
Hoe werkt zoiets. Ik ga hier gewoon naar het lokale postkantoor en fix zo'n kaartje koop dan bij de melkweg nog zo'n lidmaatschap voor een maand en klaar?
"Vanity, definitely my favorite sin. . . ."
pi_41621908
Ik blader om de zoveeltijd welleens door de melkweg site (aangezien ik nog welleens iets te laat achter leuke gave concerten kom en die dus uitverkocht zijn als ik er eindelijk achter ben) en toen zie ik daar ineens staan john mayer..eerst denkend heb ik te lang in het zonnetje gezeten vanmiddag..daarna maar 10x knipperen met mn ogen...en toen stond het er gewoon nog steeds...


whaaa kan t nog steeds nie erg geloven..halve droom die uitkomt!
pi_41621921
Ja, precies zoals je het zegt...

Oh mijn freakin god, hij komt echt...
  vrijdag 8 september 2006 @ 17:09:44 #255
21410 Fliepke
Serieuze waarheid
pi_41621974
quote:
Op vrijdag 8 september 2006 16:56 schreef Stefannnn het volgende:
Lidmaatschap van de melkweg..Is uhm geloof ik 3 euro voor een kaartje wat je bij de melkweg moet kopen.
Dus je moet een extra kaartje kopen bij de melkweg voor 3 euro?

* Fliepke is zeer geinteresseerd
pi_41622009
Wanneer begint de VVK dan?
  vrijdag 8 september 2006 @ 17:12:59 #257
21410 Fliepke
Serieuze waarheid
pi_41622064
Topic loopt opeens een stukje sneller
  vrijdag 8 september 2006 @ 17:15:32 #258
44591 Stanley_Climbfall
out of your league
pi_41622135
quote:
Op vrijdag 8 september 2006 17:11 schreef JeroenV het volgende:
Wanneer begint de VVK dan?
Lief meisje van Melkweg gesproken. Ze adviseert website in de gaten te houden, daar staat het antwoord op je vraag het eerste op.
pi_41622138
Mmm als zn laatste show in de US de 14de is zal dit wel een van de eerste zijn van een eurotour.
Ff andere sites in de gaten houden
  vrijdag 8 september 2006 @ 17:16:18 #260
21410 Fliepke
Serieuze waarheid
pi_41622165
quote:
Op vrijdag 8 september 2006 17:15 schreef Stanley_Climbfall het volgende:

[..]

Lief meisje van Melkweg gesproken. Ze adviseert website in de gaten te houden, daar staat het antwoord op je vraag het eerste op.
Ik hou dit topic wel bij
  vrijdag 8 september 2006 @ 17:16:39 #261
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_41622177
quote:
Op vrijdag 8 september 2006 17:09 schreef Fliepke het volgende:

[..]

Dus je moet een extra kaartje kopen bij de melkweg voor 3 euro?

* Fliepke is zeer geinteresseerd
quote:
Lidmaatschap van de Melkweg
Voor de meeste muziekprogramma's in de Melkweg is, naast het entreebewijs, een lidmaatschap verplicht. Dit is verkrijgbaar aan de kassa van de Melkweg.

Voor film- en theatervoorstellingen, de niet-gratis mediaprogrammering en de meeste events is een lidmaatschap niet verplicht. Een geldig lidmaatschap geeft wel recht op korting.

Een maandlidmaatschap kost ¤ 3,00 en is zowel bij de Melkweg als bij het de AUB ticketshop te koop.

Een jaarlidmaatschap kost ¤ 15,00. Voor een jaarlidmaatschap is een foto van pasfotoformaat nodig. Hierin dient zelf te worden voorzien. Het maand- of jaarlidmaatschap kan op elke gewenste datum ingaan.
"Vanity, definitely my favorite sin. . . ."
pi_41622230
Duh.. Dit is het beste nieuws van het jaar mensen!
pi_41622245
Jaaaa op dit nieuws wacht ik al een kleine 4 jaar!
pi_41622274
Daar moet ik heen!
Koning.
pi_41622463
Volgens mij wordt dit concert binnen no-time uitverkocht.
pi_41622519
quote:
Op vrijdag 8 september 2006 17:25 schreef Numbie het volgende:
Volgens mij wordt dit concert binnen no-time uitverkocht.
Daar ben ik wel bang voor ja!
Zoiets mag je niet missen
Koning.
pi_41622567
quote:
Op vrijdag 8 september 2006 17:25 schreef Numbie het volgende:
Volgens mij wordt dit concert binnen no-time uitverkocht.
Ja idd...dat word weer met man en macht, computer, postkantoren en ticketoffices gaan stalken.
pi_41622878
Voor het gwk slapen bedoel je!
pi_41623487
Ja nouja wij doen aan gespreid werken...1 iemand de computer, 1 iemand het bnabij gelegen postkantoor en iemand bij het GWK...altijd prijs.
pi_41623589
Wat is binnen no-time volgens jullie?
En wanneer zal de VVK beginnen?
pi_41623617
Is de kans groot dat je via je computer kan bestellen?
Want aangezien ik anders naar een GWK moet s'ochtends vroeg en ik nog geen 18 ben gaat dat nogal lastig.
Koning.
pi_41623644
ah ja; dat vind ik ook een heeel goede optie Als er dan tickets over zijn, komen we er vast nog wel vanaf
pi_41623679
Binnen een dag of twee/drie gok ik; en heb geen idee wanneer de verkoop begint..
pi_41623739
Ach het ligt eraan..als vvk ineens morgen is weet er geen kip van. En ja volgens mij zijn er veel meer John Mayer ''fans'' in nl dan iedereen denkt :p dus het kan best snel gaan..zijn ook maar rond de 1000 kaarten ofzo?
pi_41623827
Precies wat ik dacht ^^ Vind het aan de ene kant super dat het de Melkweg is; want is een kleine zaal en veel intiemer en gezelliger. En aan de andere kant zullen er denk ik wel wat mensen teleurgesteld worden die er later achter komen. Hij moet maar gauw daarna weer terugkomen en dan de HMH doen of zo..
pi_41624231
Neeee geen hmh doe dan gewoon een clubtour! Tivoli, Paradiso, Paard, Effenaar! Maja we moeten blij zijn dat die iig 1x komt!
pi_41624573
Oh als het niet binnen een dag uitverkocht is zorg ik wel dat ik kaarten heb .
Ik hoop alleen dat de VVK een beetje snel begint. Het concert is ook al over een maand.
pi_41624627
quote:
Op vrijdag 8 september 2006 18:30 schreef Stefannnn het volgende:
Neeee geen hmh doe dan gewoon een clubtour! Tivoli, Paradiso, Paard, Effenaar! Maja we moeten blij zijn dat die iig 1x komt!
Ik vind jouw lief
pi_41624656
Heb het emailadres gevonden van zijn international booking agent; zal ik emailen met de vraag voor bevestiging of niet?? Vind het een beetje scary om eerlijk te zijn...
pi_41624683
Ach, wat let je?
pi_41624694
Mijn eigen nervositeit?!
pi_41624711
Je kan er weinig op verliezen en zekerheid krijgen
pi_41624736
Ja, ok, helemaal gelijk in. Waarom ook niet.

(ohgodohgodohgod)
pi_41624762
Als we iemand tijdens het concert in de eerste rij zien staan die alleen maar gilt en bijna flauwvalt is het Numbie dus
pi_41624827
Ik ga nu even een hele stomme vraag stellen maar ik heb geen zin om het op te zoeken, bij welke maatschappij regelt alle JM stuff hier in NL?
pi_41624914
quote:
Op vrijdag 8 september 2006 18:50 schreef Jill-RMC het volgende:
Ik ga nu even een hele stomme vraag stellen maar ik heb geen zin om het op te zoeken, bij welke maatschappij regelt alle JM stuff hier in NL?
sony music holland..was het iig...maar das nu denk ik sonybmg of bmgsony.
pi_41624949
Heet nu SonyBMG geloof ik; en die site is drie keer niks. Maar er staat wel een email-adres (*hinthint*)
pi_41625005
Ja das het info e-mail daar hoor je nooit meer wat van. Maar Sony BMG daar kan ik wel wat mee. (Ey dat rijmt) *hihi*
pi_41625063
Hopelijk dat ze nu wel zo aardig zijn om te reageren.

Heb die Mike geemaild met de vraag om het optreden te bevestigen, dan wel informatie over wanneer we meer over het eventuele optreden te weten kunnen komen. Nu nog bidden dat we een reactie krijgen...
pi_41625086
ook subtiel even geinformeerd naar andere optredens in europa?
Heb besloten alles wat haalbaar is met de auto, ga ik heen
pi_41625508
Heb dus subtiel gevraagd wanneer we meer informatie kunnen verwachten over het concert; weet niet of hij dan spontaan nog meer gaat zeggen, maar goed...

Valt me nu pas op dat Continuum gewoon uitkomt op zijn verjaardag. lol

[ Bericht 27% gewijzigd door Numbie op 08-09-2006 19:28:30 ]
pi_41626123
Zal me nix verbazen dat ze m hebben verplaatst voor zn concert. Mss kunnen we een suprise party voor John organiseren Hele groep stalkers voor zn hotelkamer: Suprise!

Ow trouwens was gisteren in de Ikea en ze draaiden gewoon Clarity. Even random comment.
pi_41626290
Uhmmm dat stalken sla ik over .

In een winkelcentrum een stukje verderop hier draaien ze ook welleens John Mayer. En op mijn werk (van leest den haag) draai ik ook wel minimaal 1 john mayer cd per dag
  vrijdag 8 september 2006 @ 19:45:15 #294
154578 DeSiever
Alles Is Nu??
pi_41626367
Goed nieuws, goed nieuws.. nu nog kaarten zien te krijgen..
je moeder is m'n broer
pi_41626397
Ik doe mee hoor Jill! En ik denk dat ik nog wel twee meiden mee kan slepen
  vrijdag 8 september 2006 @ 19:46:46 #296
154578 DeSiever
Alles Is Nu??
pi_41626423
Mag ik ook mee? Ik ben ook een halve meid..
je moeder is m'n broer
pi_41626443
Wie maakt er zo een nieuw topic aan?
  vrijdag 8 september 2006 @ 19:48:35 #298
154578 DeSiever
Alles Is Nu??
pi_41626476
Numbie?
je moeder is m'n broer
  vrijdag 8 september 2006 @ 19:48:59 #299
154578 DeSiever
Alles Is Nu??
pi_41626489
Doe maar niets over optreden in TT, geen slapende honden wakker maken..
je moeder is m'n broer
pi_41626501
Zullen we het dan ook maar er niet meer over hebben?
  vrijdag 8 september 2006 @ 19:50:18 #301
154578 DeSiever
Alles Is Nu??
pi_41626524
je moeder is m'n broer
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')