en op deze site moet meer te vinden zijn http://kropla.com/electric2.htmquote:Turkije Elektriciteit in Turkije is 220 volt en in stopcontacten past de gewone stekker die in Nederland ook gebruikt wordt.
Gewoon zelfde als hier.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 21:24 schreef Robocock het volgende:
![]()
Aangezien ik naar Turkije op vakantie ga () wil ik graag weten of ik daar gewoon mn mp3-speler etc op kan laden zonder allerlei converters etc
![]()
![]()
Iemand die het weet?
Ga er heen en kijk zelf !quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 22:58 schreef Little_Meanie het volgende:
hebben ze daar al elektriciteit dan in dat pauperland?
ik wil er nog niet dood gevonden wordenquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 22:59 schreef 2cv het volgende:
[..]
Ga er heen en kijk zelf !
Reis + verblijf enzoo mag je zelf fijn betalen.
Als of nederland zo super is......quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 22:58 schreef Little_Meanie het volgende:
Ik woon ook niet in Nederlandquote:Op zondag 6 augustus 2006 12:55 schreef magnifor het volgende:
[..]
Als of nederland zo super is......
braziliequote:Op zondag 6 augustus 2006 15:23 schreef Little_Meanie het volgende:
[..]
Ik woon ook niet in Nederland
whehehe, brazilie is heul niet beter dan turkije.. of nederlandquote:
ik pats nergens mee, ik noem je gewoon een kutturkquote:Op zondag 6 augustus 2006 19:10 schreef zarGon het volgende:
[..]
whehehe, brazilie is heul niet beter dan turkije.. of nederland
en dan patsen met brazilie...![]()
whhehehe, teh sad gewoon:quote:Op zondag 6 augustus 2006 19:12 schreef Little_Meanie het volgende:
[..]
ik pats nergens mee, ik noem je gewoon een kutturk
en oordeel niet over een land dat je niet kent
quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 22:58 schreef Little_Meanie het volgende:
hoeveel keer ben je in turkije geweest?quote:Op zondag 6 augustus 2006 12:20 schreef Little_Meanie het volgende:
[..]
ik wil er nog niet dood gevonden worden
Je doet anders net hetzelfde hoorquote:Op zondag 6 augustus 2006 19:12 schreef Little_Meanie het volgende:
[..]
ik pats nergens mee, ik noem je gewoon een kutturk
en oordeel niet over een land dat je niet kent
Wel beter dan Turkije lijkt mequote:Op zondag 6 augustus 2006 12:55 schreef magnifor het volgende:
[..]
Als of nederland zo super is......
Tuurlijk joh. Dat gezeur met de euro is 4½ jaar geleden, get over it. Alleen de horeca is nog erg duur, voor de rest is alles op een normaal prijsniveau.quote:Op maandag 7 augustus 2006 02:23 schreef magnifor het volgende:
Als je daar een normale baan hebt is het daar makkelijker leven dan hier in Nederland. Hier worden we zwaar genaaid door de Euro.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |