Welcome back .quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 03:30 schreef febster het volgende:
*storrert*
Ikkk beggginnn vertrrrrouwwwennn te krijggggen in de Wiiiiiiii
Het is geen in game.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 13:32 schreef depax het volgende:
En nieuwe sadness in game screen van een pc workstation
[afbeelding]
Moet nog maar zien dat het een game wordt ipv alleen maar per renderd meuk.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 15:57 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Het is geen in game.
Nibris moet oprotten.
Yay, ruzbeh is terugquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 15:57 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Het is geen in game.
Nibris moet oprotten.
Ubisoft heeft ook 'speelbare fmv' ontwikkeld. Zoiets zal dit ook wel zijn gok ik.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 16:21 schreef speknek het volgende:
elke knuppel ziet dat dat nooit ingame kan zijn.
Niks, behalve dat de dev dan gelijk heeft en niet jijquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 16:27 schreef speknek het volgende:
Ja, maar die haren zijn dus nauwelijks te modelleren op die manier, dus zijn het gewoon getekende textures. Dan kan het zijn dat ze een aantal bitmaps achter elkaar hebben geplakt, maarja, wat zegt dat.
Een bedrijf dat nog nooit aan een game heeft gewerkt, dat uberhaupt nog nooit iets in de game wereld heeft gedaan, kan zoiets.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 16:24 schreef Xrenity het volgende:
[..]
Ubisoft heeft ook 'speelbare fmv' ontwikkeld. Zoiets zal dit ook wel zijn gok ik.
De hele boel pre-renderen en vervolgens min of meer speelbare situaties toelaten.
Overigens kunnen het ook gewoon een aantal lagen textures over elkander zijn met een minimaal aantal character-models waarmee je wél aan de slag kunt.
Maar jij bent 3 weken weggeweest en hebt het nieuws gemistquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 16:42 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Een bedrijf dat nog nooit aan een game heeft gewerkt, dat uberhaupt nog nooit iets in de game wereld heeft gedaan, kan zoiets.
Droom verder. Imho is het nog steeds een grote hoax
http://wii.advancedmn.com/article.php?artid=7245quote:NIBRIS revealed that due to the scale of Sadness, it has invited several other developers to work on the project alongside them. Of those is Frontline Studios, a 30-man team with experience developing for Nintendo platforms. Frontline is responsible for programming the title. Meanwhile, Digital Amigos is responsible for the game’s visuals. To get an idea of what the team is capable of, you can check out their latest demo reel here. ( http://www.digitalamigos.com/da_demoreel_2004_low.mpg )
Voorlopig heb ik alleen nog maar leuke woordjes gezien.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 16:47 schreef Xrenity het volgende:
[..]
Maar jij bent 3 weken weggeweest en hebt het nieuws gemist
[..]
http://wii.advancedmn.com/article.php?artid=7245
Ik zeg niet dát het tof wordt, maar het kán wel.
Nou en als het 'kán'? De beste ontwikkelaar van de wereld ontwikkelt voor de Wii en dan zit jij daar op te geilen op een game die waarschijnlijk nooit zal uitkomen.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 16:47 schreef Xrenity het volgende:
http://wii.advancedmn.com/article.php?artid=7245
Ik zeg niet dát het tof wordt, maar het kán wel.
Dat doe ik niet.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 17:46 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Nou en als het 'kán'? De beste ontwikkelaar van de wereld ontwikkelt voor de Wii en dan zit jij daar op te geilen op een game die waarschijnlijk nooit zal uitkomen.
Er zit een verschil tussen een aankondiging van Nintendo en een aankondiging van een bedrijf dat nog nooit iets met games heeft gedaan en geen publisher heeft.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 18:38 schreef Notorious_Roy het volgende:
Waarom ziet iedereen Sadness nou weer als vaporware? Omdat er nog geen ingame beelden van zijn is het ineens niet echt? Komt die nieuwe Donkey Kong platformer voor de Wii dan ook niet? Die is immers ook enkel en alleen aangekondigd en daar is nog helemaal niets van vertoond
Er worden wel meer games gemaakt door nieuwe studios die nog geen uitgever hebben. Je moet ergens beginnenquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 18:59 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Er zit een verschil tussen een aankondiging van Nintendo en een aankondiging van een bedrijf dat nog nooit iets met games heeft gedaan en geen publisher heeft.
Dat is iets totaal andersquote:En zeg jij nou maar niets, jij gelooft het Bob Ross "spel" ook niet
quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 09:54 schreef BMH het volgende:
In de nieuwste 1up show zie je op een monitor het volgende staan: "world exclusive: Kid Icarus flies to the Wii".
Misschien is het een grap... Misschien is het wel echt
Waarom zou dat in godsnaam echt zijnquote:
Het ging niet om de echtheid van het bericht (dat is natuurlijk nep). Het ging om de kans dat er werkelijk een Kid Icarus game naar de wii komt.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 11:44 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Waarom zou dat in godsnaam echt zijn
Het staat in lettertype 394 in beeld, ze gaan er 2 keer langs zodat je het nog ff goed kan lezen en ze zetten dan ook niets op hun site. Yeah right
Zoiets deden ze ook al een tijdje terug met Halo 3.
Maar dat was al tijden het geruchtquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 11:50 schreef BMH het volgende:
[..]
Het ging niet om de echtheid van het bericht (dat is natuurlijk nep). Het ging om de kans dat er werkelijk een Kid Icarus game naar de wii komt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |