abonnement Unibet Coolblue
pi_40280754
Als het alleen maar een ring is zonder dingen in het midden kan het ook een schimmelinfectie zijn, genaamd ringworm.
Gewoon even naar de huisarts gaan, dan weet je het zeker.
Geluk duurt je leven lang.
pi_40291992
Een tekenbeet zal het niet zijn, die bijten namelijk niet zomaar even maar "graven zich in" in je huid om bloed op te zuigen en laten na minimaal een paar uur maar meestal een dag of 2-3 pas los. Dat had je echt wel gemerkt omdat er dan een bult had gezeten met een vieze teek in het midden.
Ik denk inderdaad dat het om een daas (ook wel blinde vlieg genoemd) gaat.
Het zou ook een licht allergische reactie kunnen zijn op een beet van een ander insect.

Van een beet van een blinde vlieg merk je eerst niet veel tot het een beetje begint te prikken, daarna gaat het enorm jeuken maar als je krabt doet het zeer. Het is een flinke rode plek met een witte bobbelige, onregelmatige plek in het midden. Je zou kunne proberen om er tandpasta op te smeren, dat helt bij de meeste beten wel maar het beste is er helemaal vanaf blijven want dan is het het snelst weer over.
There is no love sincerer than the love of food.
  zaterdag 29 juli 2006 @ 08:26:10 #28
133023 Zwaffel
freaking frack
pi_40292343
hijs al weg. Enkel nog een klein plekje wat af en toe jeukt
  zaterdag 29 juli 2006 @ 08:30:50 #29
145955 Isegrim
Rotterdam *O*
pi_40292359
Horzel Daas. Die veroorzaken enorme plakkaten.

Ik heb dus mijn leven lang gedacht dat horzel = daas = paardenmug (ze leggen eitjes in de neus van paarden, larven eten het paard van binnen op, br)

http://nl.wikipedia.org/wiki/Paardenhorzel
Anatomie van een executie
The standard you walk past, is the standard you accept.
~David Morrison
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')