abonnement Unibet Coolblue
  dinsdag 25 juli 2006 @ 11:20:06 #1
141111 save_the_day
Life is what you make it
pi_40160706
Al een tijd geleden heb ik mijn vrouw verteld over mijn poly-gevoelens. Het hebben van meerdere relaties is een verlangen van mij dat ik bespreekbaar heb gemaakt. We hebben hier uitgebreid over gesproken hoe we hiermee om moeten gaan. Mijn vrouw is zelf monogaam en heeft niet de behoefte om een relatie met anderen te hebben.

Binnenkort heb ik mijn eerste date met een andere leuke vrouw. Mijn vrouw is het er wel mee eens dat ik dat ga doen maar is zelf nog zeer onzeker over de gehele situatie. Graag zou ik ervaringen willen delen met mensen die in gelijke situatie zitten. Mensen die zelf mono zijn en waarvan de partner poly is en ook andersom. LET OP: We hebben het hier niet over vreemdgaan!!!

http://www.polyamory.nl/
je kunt beter spijt hebben van iets dat je hebt gedaan,
dan spijt hebben van iets dat je niet hebt gedaan!!!
pi_40161048
quote:
Op dinsdag 25 juli 2006 11:20 schreef save_the_day het volgende:
LET OP: We hebben het hier niet over vreemdgaan!!!
Waarom voelt het dan wel als vreemdgaan?
Big dick.
pi_40161176
Ik denk toch dat dit het makkelijkste werkt als je allebei beschikt over poly-gevoelens. Ik zou het zelf niet kunnen aangezien ik monogaam ben en ik niet om kan gaan met de gedachten dat mijn vriendin bij iemand anders zit (en weet ik wat niet doet)
♥ K, N, R en F ♥
  dinsdag 25 juli 2006 @ 11:38:34 #4
141111 save_the_day
Life is what you make it
pi_40161296
quote:
Op dinsdag 25 juli 2006 11:31 schreef HassieBassie het volgende:

[..]

Waarom voelt het dan wel als vreemdgaan?
Ik zou niet weten of het voelt als vreemdgaan. Omdat ik eerlijkheid in mijn relatie erg belangrijk vindt ben ik nog nooit vreemdgegaan. Ik zie vreemdgaan ook alleen als sex buiten de deur. Maar wat ik wil is meer, een relatie opbouwen en sex mag daar een deel van uitmaken.
je kunt beter spijt hebben van iets dat je hebt gedaan,
dan spijt hebben van iets dat je niet hebt gedaan!!!
pi_40161389
Je moet er maar opkomen


Ik vind het sneu voor je vrouw, is het niet zo dat je meer wil en een relatie wil opbouwen en daarna je huidige vrouw wil verlaten omdat je op haar uitgekeken bent. Je kan niet 2 mensen liefde geven die normaal voor 1 persoon bedoelt is, dus zal je vrouw het moeten delen. Kzie het eigenlijk als vreemdgaan, ookal is er toestemming voor. Is het ook niet zo dat ze zegt van "het mag" omdat ze je anders kwijt raakt?
Op zondag 13 januari 2008 23:38 schreef remlof het volgende:
Je blijft me verbazen deepart, wat slik je in godsnaam?
Op maandag 27 december 2010 00:52[/url] schreef remlof het volgende:
Diepzinnige deepart.
  dinsdag 25 juli 2006 @ 11:42:42 #6
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_40161441
quote:
Op dinsdag 25 juli 2006 11:41 schreef deepart het volgende:

Ik vind het sneu voor je vrouw
Ik ook.
Zoals ik het lees, is ze er niet bepaald gelukkig mee dat jij je hang naar meerdere relaties in praktijk wilt brengen.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  dinsdag 25 juli 2006 @ 11:43:07 #7
64307 Untouchables
Kun je weven, weef dan mee
pi_40161457
Ik ben wel benieuwd naar hoe je dat wilde doen? Stel je zou iemand vinden, zou je dan uiteindelijk met z'n 3en, of meer, samen willen wonen?

Zou je vrouw het daar ook mee eens zijn, dat samenwonen?
pi_40161540
quote:
Op dinsdag 25 juli 2006 11:38 schreef save_the_day het volgende:

[..]

Ik zou niet weten of het voelt als vreemdgaan. Omdat ik eerlijkheid in mijn relatie erg belangrijk vindt ben ik nog nooit vreemdgegaan. Ik zie vreemdgaan ook alleen als sex buiten de deur. Maar wat ik wil is meer, een relatie opbouwen en sex mag daar een deel van uitmaken.
"Ik ga niet vreemd, ik stel me eerst altijd netjes voor"

Mag je vrouw nu ook buiten de deur neuken met een ander een sexuele relatie opbouwen?
Big dick.
pi_40161638
quote:
Mijn vrouw is het er wel mee eens dat ik dat ga doen maar is zelf nog zeer onzeker over de gehele situatie.
Ik denk dat ze zo veel van je houdt dat ze het toelaat, maar anderszijds bang is dat ze zelf tekort komt. Als je man het ergens anders gaat zoeken, lijkt me niet echt goed voor je zelfvertrouwen.

Bij mij zou het heel simpel zijn, my way or the highway.
♥ K, N, R en F ♥
  dinsdag 25 juli 2006 @ 11:48:48 #10
141111 save_the_day
Life is what you make it
pi_40161676
quote:
Op dinsdag 25 juli 2006 11:42 schreef Copycat het volgende:

[..]

Ik ook.
Zoals ik het lees, is ze er niet bepaald gelukkig mee dat jij je hang naar meerdere relaties in praktijk wilt brengen.
Ze heeft er moeite mee, ja dat klopt maar we hebben er al veel over gesproken en ze wil me niet kwijt. Als ze het mij zou verbieden is ze bang dat ik toch achter haar rug om een relatie ga beginnen. Nu heb ik haar vertrouwen nog en zij weet wanneer ik bij die ander ben. Er hoeft dus niks stiekem gedaan te worden. Voor haar zal het ook een proces van gewenning zijn. Ze is het er mee eens dat we op deze manier, door eerlijkheid en vertrouwen, onze eigen relatie in stand kunnen houden, zoniet versterken.
je kunt beter spijt hebben van iets dat je hebt gedaan,
dan spijt hebben van iets dat je niet hebt gedaan!!!
  dinsdag 25 juli 2006 @ 11:50:27 #11
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_40161736
quote:
Op dinsdag 25 juli 2006 11:42 schreef Copycat het volgende:

Zoals ik het lees, is ze er niet bepaald gelukkig mee dat jij je hang naar meerdere relaties in praktijk wilt brengen.
Dat is zo, maar het lijkt nou eenmaal de voorkeur van TS te zijn. Ze kan het zo laten of hem verlaten. Lullig dat hij er pas zo laat achter komt, maar ik vind het wel te vergelijken met homoseksualiteit en dergelijke. Als dat het enige is dat TS warm kan krijgen... Het is net zo goed lastig voor hem natuurlijk.

Het enige probleem voor TS is dat als z'n vrouw hem uiteindelijk eruit kickt dat ie niet meer poly is met slechts z'n externe vriendin Hopelijk kickt ie dan nog wel een beetje op die vriendin.
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
  dinsdag 25 juli 2006 @ 11:51:12 #12
141111 save_the_day
Life is what you make it
pi_40161773
quote:
Op dinsdag 25 juli 2006 11:43 schreef Untouchables het volgende:
Ik ben wel benieuwd naar hoe je dat wilde doen? Stel je zou iemand vinden, zou je dan uiteindelijk met z'n 3en, of meer, samen willen wonen?

Zou je vrouw het daar ook mee eens zijn, dat samenwonen?
Nee, samenwonen daar is geen sprake van. De relatie die ik op zou bouwen is met een vrouw die zelf ook getrouwd is en dezelfde gevoelens heeft.
je kunt beter spijt hebben van iets dat je hebt gedaan,
dan spijt hebben van iets dat je niet hebt gedaan!!!
pi_40161782
quote:
Op dinsdag 25 juli 2006 11:38 schreef save_the_day het volgende:

Ik zie vreemdgaan ook alleen als sex buiten de deur. Maar wat ik wil is meer, een relatie opbouwen en sex mag daar een deel van uitmaken.
relatie of niet, maar zodra er sex bij komt kijken vind ik dat toch echt vreemdgaan.
♥ K, N, R en F ♥
  dinsdag 25 juli 2006 @ 11:52:02 #14
141111 save_the_day
Life is what you make it
pi_40161809
quote:
Op dinsdag 25 juli 2006 11:45 schreef HassieBassie het volgende:

[..]

"Ik ga niet vreemd, ik stel me eerst altijd netjes voor"

Mag je vrouw nu ook buiten de deur neuken met een ander een sexuele relatie opbouwen?
Ik zou er geen moeite mee hebben als mijn vrouw er een relatie naast had. Zij heeft hier echter geen behoefte aan.
je kunt beter spijt hebben van iets dat je hebt gedaan,
dan spijt hebben van iets dat je niet hebt gedaan!!!
  dinsdag 25 juli 2006 @ 11:52:57 #15
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_40161835
quote:
Op dinsdag 25 juli 2006 11:50 schreef soylent het volgende:

Dat is zo, maar het lijkt nou eenmaal de voorkeur van TS te zijn. Ze kan het zo laten of hem verlaten. Lullig dat hij er pas zo laat achter komt, maar ik vind het wel te vergelijken met homoseksualiteit en dergelijke. Als dat het enige is dat TS warm kan krijgen... Het is net zo goed lastig voor hem natuurlijk.
Ja, daar heb jij ook weer gelijk in. Maar zoals ik het zie is het voor de vrouw van TS letterlijk een kwestie van kiezen of delen. Ik kan me niet voorstellen dat, aangezien ze het nu al schoorvoetend toelaat, ze daar uiteindelijk wel gelukkig van gaat worden.
Maar het is inderdaad zeker haar eigen verantwoordelijkheid om hierin mee te gaan.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_40161938
quote:
Op dinsdag 25 juli 2006 11:48 schreef save_the_day het volgende:

[..]

...ze wil me niet kwijt..
Wat ik dus al zei, ze is onzeker en ze houdt van je en laat het toe en laat haar eigenwaarde achterwege. Geef het nummer maar van je vrouw, dan spreek ik wel wat met haar af. Maak ik er wel even duidelijk dat het niet normaal is dat ze voor haar eigen gevoel op moet komen. Nu heb ik sterk het idee dat ze in haar schulp kruipt en doet of haar neus bloedt.

Ligt het nou aan mij of lees ik gewoon dat je vrouw hier doodongelukkig van wordt ?
♥ K, N, R en F ♥
  dinsdag 25 juli 2006 @ 11:56:23 #17
141111 save_the_day
Life is what you make it
pi_40161965
quote:
Op dinsdag 25 juli 2006 11:52 schreef Copycat het volgende:

[..]

Ja, daar heb jij ook weer gelijk in. Maar zoals ik het zie is het voor de vrouw van TS letterlijk een kwestie van kiezen of delen. Ik kan me niet voorstellen dat, aangezien ze het nu al schoorvoetend toelaat, ze daar uiteindelijk wel gelukkig van gaat worden.
Maar het is inderdaad zeker haar eigen verantwoordelijkheid om hierin mee te gaan.
Het is inderdaad kiezen of delen. Mijn vrouw heeft voor mij gekozen om bij me te blijven en van delen is weinig spraken. Het zal niet zo zijn dat ik 2 a 3 dagen in de week bij die ander zou zijn maar meer 1 keer per maand.
je kunt beter spijt hebben van iets dat je hebt gedaan,
dan spijt hebben van iets dat je niet hebt gedaan!!!
pi_40161968
quote:
Op dinsdag 25 juli 2006 11:48 schreef save_the_day het volgende:

[..]

Ze heeft er moeite mee, ja dat klopt maar we hebben er al veel over gesproken en ze wil me niet kwijt. Als ze het mij zou verbieden is ze bang dat ik toch achter haar rug om een relatie ga beginnen. Nu heb ik haar vertrouwen nog en zij weet wanneer ik bij die ander ben. Er hoeft dus niks stiekem gedaan te worden. Voor haar zal het ook een proces van gewenning zijn. Ze is het er mee eens dat we op deze manier, door eerlijkheid en vertrouwen, onze eigen relatie in stand kunnen houden, zoniet versterken.
En jij houd van haar? Beetje ongeloofwaardig, lijkt een beetje op chantage "als ik het niet mag, dan laat ik je alleen"
Op zondag 13 januari 2008 23:38 schreef remlof het volgende:
Je blijft me verbazen deepart, wat slik je in godsnaam?
Op maandag 27 december 2010 00:52[/url] schreef remlof het volgende:
Diepzinnige deepart.
pi_40162055
quote:
Op dinsdag 25 juli 2006 11:56 schreef save_the_day het volgende:

[..]

Het is inderdaad kiezen of delen. Mijn vrouw heeft voor mij gekozen om bij me te blijven en van delen is weinig spraken. Het zal niet zo zijn dat ik 2 a 3 dagen in de week bij die ander zou zijn maar meer 1 keer per maand.
En die ene dag per maand bouw je een duurzame relatie op met die andere vrouw?

Ik weet het niet hoor.. als ik een vrouw maar 1 keer per maand zie liggen we de hele dag te neuken, maar goed, wie ben ik.
Big dick.
  dinsdag 25 juli 2006 @ 11:59:57 #20
141111 save_the_day
Life is what you make it
pi_40162082
quote:
Op dinsdag 25 juli 2006 11:55 schreef Sc0rPi0n het volgende:

[..]

Wat ik dus al zei, ze is onzeker en ze houdt van je en laat het toe en laat haar eigenwaarde achterwege. Geef het nummer maar van je vrouw, dan spreek ik wel wat met haar af. Maak ik er wel even duidelijk dat het niet normaal is dat ze voor haar eigen gevoel op moet komen. Nu heb ik sterk het idee dat ze in haar schulp kruipt en doet of haar neus bloedt.

Ligt het nou aan mij of lees ik gewoon dat je vrouw hier doodongelukkig van wordt ?
Ze doet zeker niet of haar neus bloed, we hebben het er vaak over. We bepalen samen de grenzen voor wat wel en niet kan.

Ze is zeker wel gelukkig met me, we hebben ongelogen een zeer goed huwelijk en ook een bovengemiddeld sexleven. Ze snapt mijn gevoelens nadat ik dat heb uitgelegd. Omdat we nu nog in de beginfase zitten is het daarom nog wel moeilijk voor haar (maar ook voor mij)
je kunt beter spijt hebben van iets dat je hebt gedaan,
dan spijt hebben van iets dat je niet hebt gedaan!!!
pi_40162100
quote:
Op dinsdag 25 juli 2006 11:55 schreef Sc0rPi0n het volgende:

[..]

Wat is dus al zei, ze is onzeker en ze houdt van je en laat het toe en laat haar eigenwaarde achterwege. Geef het nummer maar van je vrouw, dan spreek ik wel wat met haar af. Maak ik er wel even duidelijk dat het niet normaal is dat ze haar voor haar eigen gevoel op moet komen. Nu heb ik sterk het idee dat ze in haar schulp kruipt en doet of haar neus bloedt.

Ligt het nou aan mij of lees ik gewoon dat je vrouw hier doodongelukkig van wordt ?
Mee eens,...en om dan te zeggen: "Voor haar zal het ook een proces van gewenning zijn"

Ik vind het respectloos t.o.v. je vrouw. Ze is je hond niet!
  dinsdag 25 juli 2006 @ 12:00:38 #22
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_40162111
quote:
Op dinsdag 25 juli 2006 11:59 schreef HassieBassie het volgende:

En die ene dag per maand bouw je een duurzame relatie op met die andere vrouw?

Ik weet het niet hoor.. als ik een vrouw maar 1 keer per maand zie liggen we de hele dag te neuken, maar goed, wie ben ik.
Je bent blijkbaar hetzelfde als ik ... Want ook ik zou in een frequentie van 1x per maand geen duuzame relatie op kunnen bouwen. Wel een seksrelatie.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  dinsdag 25 juli 2006 @ 12:01:37 #23
141111 save_the_day
Life is what you make it
pi_40162149
quote:
Op dinsdag 25 juli 2006 11:56 schreef deepart het volgende:

[..]

En jij houd van haar? Beetje ongeloofwaardig, lijkt een beetje op chantage "als ik het niet mag, dan laat ik je alleen"
Lees deze site eens goed door! Dan weet je meer over mijn gevoelens en dat het ook zeker mogelijk is in de situatie van mij en m'n vrouw.
www.polyamory.nl
je kunt beter spijt hebben van iets dat je hebt gedaan,
dan spijt hebben van iets dat je niet hebt gedaan!!!
  dinsdag 25 juli 2006 @ 12:03:00 #24
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_40162191
quote:
Op dinsdag 25 juli 2006 12:01 schreef save_the_day het volgende:

Lees deze site eens goed door! Dan weet je meer over mijn gevoelens en dat het ook zeker mogelijk is in de situatie van mij en m'n vrouw.
www.polyamory.nl
Hoe je het ook went of keert: jouw vrouw gaat mee in jouw fetish om jou niet te verliezen, niet omdat ze daar zelf achter staat. Lijkt mij niet bepaald een gelijkwaardige keuze.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_40162249
quote:
Op dinsdag 25 juli 2006 12:01 schreef save_the_day het volgende:

[..]

Lees deze site eens goed door! Dan weet je meer over mijn gevoelens en dat het ook zeker mogelijk is in de situatie van mij en m'n vrouw.
www.polyamory.nl
Ik heb er even op gekeken, maar het staat vol lulkoek. Die site is gemaakt door mensen die ook niet tevreden zijn met hun relatie en het "polyamory" noemen zodat ze lekker met andere naar bed kunnen gaan. Heb respect voor je vrouw, en haar gevoelens.
Op zondag 13 januari 2008 23:38 schreef remlof het volgende:
Je blijft me verbazen deepart, wat slik je in godsnaam?
Op maandag 27 december 2010 00:52[/url] schreef remlof het volgende:
Diepzinnige deepart.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')