abonnement Unibet Coolblue
  zondag 23 juli 2006 @ 17:33:16 #1
3140 PhalanX
Technarchy
pi_40107692
De Tilburgse kermis draait weer op volle toeren, en net als vorig jaar zijn er een aantal tekenaars die zich op hebben geofferd om de kermis te verstrippen. Tien dagen lang kun je korte stripjes verwachten van Nederlandse striptekenaars.

Dit jaar is er de mogelijkheid om naar de saaiste webcam van Nederland te kijken, waar je mensen bezig ziet met het maken van strips en korte animaties. Aapjes kijken dus, tussen 13:30 en 18:00.

De uiteindelijke plaatjes kun je terugvinden op http://www.tilburgz.nl/toon/ waar je ook nog eens kunt stemmen op je favoriete cartoon.

Aimee de Jongh, die meedeed aan Stripstrijd dit jaar, doet ook een bijdrage.

Als je naar de kermis gaat en je denkt "Mijn god ik wil die nerds eens in het echt zien!" dan kan dat, op NS-plein 16...
Aaah the beauty of digital reproduction.
Is it alive, or is it Phalanx?
--- Cameron Hodge ---
  zondag 23 juli 2006 @ 17:35:38 #2
982 Cairon
More than meets the Eye
pi_40107740
Oh my God!

Secher Nbiw is zo fokking lekker, hij is zoooooo fokking sexy, en hij kan zooooooo goed tekenen! Ik wil hem zijn!
Hunger I want it so bad I can taste it.
it drives me mad to see it wasted,
when I need it so bad that it's burning me.
I'm hungry!
  zondag 23 juli 2006 @ 18:24:37 #3
20919 Kugari-Ken
Scandal Beauty
pi_40108776
ja waarlijk, ik zou graag willen copuleren met die verschrikkelijk knappe jongeman die zichzelf Secher Nbiw noemt, zijn gouden manen machtig als een leeuw, de kleur van een gouden zon, zijn stralend licht is als een ultieme verzameling van goddelijke inspiratie!

Hij is grappig, getalenteerd, en zo welbespraakt. Hij is complex en snoezig, en sociaal zeer vaardig!
There Is No Gravity.
The Earth Sucks.
--Brett Easton Ellis
  zondag 23 juli 2006 @ 18:25:43 #4
982 Cairon
More than meets the Eye
pi_40108798
quote:
Op zondag 23 juli 2006 18:24 schreef Kugari-Ken het volgende:
Vuile hoer! Je raakt mijn vent met nog geen verlepte vinger aan! Hij is van mij, jij mag je lusten botvieren op Niwi, of Aimee de Jongh!
Hunger I want it so bad I can taste it.
it drives me mad to see it wasted,
when I need it so bad that it's burning me.
I'm hungry!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')