abonnement Unibet Coolblue
pi_39734745
quote:
NET5 komt met Peking Express Vip
NET5 heeft vandaag de najaarsprogrammering bekend gemaakt. De zender blijft zich profileren als zender voor de 'jonge moderne vrouw'.

De dinsdagavond op NET5 is de avond van de topseries en woensdagavond is er wonen en lifestyle. De donderdagavond is gereserveerd voor topfilms. Vrijdag- en zaterdagavond worden 'misdadig goed' en de zondagavond staat in het teken van reality.

In navolging van Wie is de Mol met bekende Nederlanders is er nu ook Peking Express Vip. Twaalf bekende Nederlanders geven hun luxeleven op voor een barre tocht door India. Ze liften met een halve euro per dag over een afstand van 4000 km van het noorden naar het zuiden van India. Ze racen dwars door India, van de hoogste bergen ter wereld, de Himalaya, naar de Indische Oceaan in het tropische zuiden. Peking Express Vip is vanaf het najaar te zien op NET5.

Ook voortgezet wordt Het Blok, spectaculairder dan ooit, meldt de zender. In tegenstelling tot eerdere seizoenen start het programma nu met vijf koppels, terwijl er maar vier appartementen zijn. Na een weekend van slopen en elkaar beter leren kennen, bepaalt een wedstrijd wie welk appartement gaat verbouwen en welk koppel definitief afvalt.
In Het Blok Extra bezoekt presentator Erik van der Hoff familieleden en vrienden van de kandidaten van het Blok. Erik neemt de relaties van de deelnemers flink onder de loep en hij zorgt ervoor dat niets geheim blijft.

Gecontinueerd worden onder meer Evelien, Samenwonen, Extreme Makeover Home Edition, Grey’s Anatomy, Law and Order en Cold Case.
Ik weet niet echt of ik op een Peking Express met VIPS zit te wachten. Ben ook benieuwd of ze met echte BN'ers aan komen zetten of een beetje het B en C grut wat bij SBS6 en voorheen Yorin altijd kwam.
pi_39735094
Wel een beetje eens met de TS wat betreft PE-VIP, hangt inderdaad volkomen af van de BN'ers. Maar bijv. bij een programma als Wie is de Mol? vond ik het ook niet echt storend ofzo.
pi_39735136
van nu.nl: http://www.nu.nl/news/776(...)de_Nederlanders.html

Wel echte B-sterren dus
  dinsdag 11 juli 2006 @ 22:47:12 #4
16452 mhr-zip
Fien addict
pi_39736845
quote:
Op dinsdag 11 juli 2006 22:00 schreef Quispi het volgende:
van nu.nl: http://www.nu.nl/news/776(...)de_Nederlanders.html

Wel echte B-sterren dus
Ja, als het maar leuke B-sterren zijn.
Iemand Fien soms gezien?
pi_39737381
Hanna Verboom is geen A-ster, maar ze is ook weer niet irritant ofzo .
pi_39739417
quote:
Peking Express VIP krijgt soort spin off

Peking Express krijgt niet alleen een VIP-versie die zich voornamelijk zal gaan afspelen in India, twee kandidaten uit de VIP-versie hebben bovendien een tweede programma opgenomen in Zuid Afrika.

Het VIP-koppel sprong er dermate uit dat daarom besloten is het koppel te gebruiken voor nog een programma dat na Peking Express hetzelfde slot zal vervullen. Welke kandidaten het zijn wilde Karin de Groot (programmadirecteur NET 5) ons niet melden, maar wij hebben aanwijzingen dat Chimène van Oosterhout er 1 van is. In deze spin-off moeten de twee kandidaten opdrachten doen op de minder bekende plekjes van Zuid Afrika. De werktitel is dan ook 'Zuid Afrika'. Het winnen van een opdracht kan er voor zorgen dat ze lekker kunnen slapen in een mooi hotel, anders moeten ze bijvoorbeeld in de nacht een reservaatwachter helpen bij het bewaken van een natuurpark. 'Het programma is echter niet te vergelijken met een programma als Duel in Frankrijk, (een programma van RTL 5 met oa Fabienne - red.) maar eerder een variant op Peking Express in een ander land en met slechts twee kandidaten'.

(TVtoekomst)
  woensdag 12 juli 2006 @ 11:37:33 #7
122567 Cheesecake
Is het Sjors?
pi_39748031
Hm...hier zit ik eigenlijk niet op te wachten. Dat gestrooi van zenders met BN-ers altijd, op een gegeven moment heb je dat ook wel weer gezien. Allemaal mediageil, constant de aandacht willen trekken met semi-leuke uitspraken waardoor het reizen zelf veel minder belangrijk wordt/lijkt.
pi_39753340
waarom BN-ers :-(
http://www.dvdkijker.nl - DVD Prijsvergelijk (R2 UK)
pi_39760660
quote:
Op woensdag 12 juli 2006 14:10 schreef Mr_Romano het volgende:
waarom BN-ers :-(
Ja.

Met onbekende mensen is het veel leuker.
That's all folks!
pi_39760790
quote:
Op woensdag 12 juli 2006 17:56 schreef -Vaduz- het volgende:

[..]

Ja.

Met onbekende mensen is het veel leuker.
Om zo meer kijkers te trekken .
pi_39760950
Lijkt me niks, maar ik ga toch wel kijken .
Nu kunnen we onderlinge ruzie's en kutstreken wel vergeten denk ik .
pi_39761054
BNers
  woensdag 12 juli 2006 @ 23:49:23 #13
88233 Steve
Still the best.
pi_39772909
Jammer dat het bn'ers worden. De programma's die op bekende Nederlanders over zijn gegaan zijn er niet bepaald leuker op geworden. Ben wel benieuwd wie mee gaan doen.

edit: Chimène van Oosterhout ken ik al niet. .
"Atb is lief, groetjes Peri."
pi_39780116
Met BN'ers vind in er niet veel aan. Onbekende mensen zijn veel leuker.
  donderdag 13 juli 2006 @ 10:01:05 #15
9883 Marble
Was liever geaborteerd.
pi_39780337
Overstappen op BN'ers is vrijwel altijd een jump the shark-moment, zo ook bij WIDM. We zullen zien of dat hier ook het geval is.
My mother was a drug addict. When she got pregnant, she took more drugs. She even tried to kill me inside her with a coat hanger, but I survived. I was born blind as a result, but my mother didn't care. She overdosed choking on her own vomit.
  donderdag 13 juli 2006 @ 10:04:49 #16
17283 Cheiron
Ho ho ho...
pi_39780404
Ik zit in ieder geval niet te wachten op BN'ers in PE. Het zijn meestal toch van die typetjes die graag enorm opvallen. Dat hoeft van mij niet, dat past niet bij PE
Too lazy to be an evil genius..
PSN ID: Cheironnl
pi_39786754
Komt er dan geen gewone Peking Express met gewone mensen meer?
pi_39802791
Ik was er al een beetje bang voor. Ik vind het jammer. PE was perfect zoals het was.
pi_39858380
Dit vind ik ook jammer.Die semi-bekende nederlanders zullen wel weer flink gematst worden.
Ja en amen.
pi_39859784
Oh wat zonde krijg je van die zogenaamde-BN'ers zoals soapies die nergens meer aan de bak komen.

Kleine kans dat ik dit ga kijken.
  zondag 16 juli 2006 @ 01:22:10 #21
1348 Liejannuh
MCCCXLVIII
pi_39867122
Toch ben ik wel benieuwd.
Alleen dat bericht over die spinoff begrijp ik niet zo goed, want ik hoorde juist dat ze van de week zijn vertrokken.
pi_39947716
Doe dan onbekende NLs met karakter. Heb je veel leukere tv.
pi_39966119
BLEEEEH!
Nothing takes the past away like the future!
pi_40456520
Ik ben wel benieuwd moet ik zeggen. Het is altijd leuk om te zien hoe koppels met elkaar omgaan die elkaar niet kennen. Dat zal nu ook zo zijn. Juist doordat ze bekend zijn hebben ook andere BNers misschien een indruk van hun medespeler. Kan best leuk zijn denk ik!
Spoilers!
pi_40456552
En wanneer wordt dat uitgezonden?
Spoilers!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')