lordofthestrings is over het algemeen stukken goedkoper dan de winkel...quote:Op maandag 10 juli 2006 12:25 schreef Thomzzzzz het volgende:
Is dat (veel) goedkoper dan in de winkel? ik speel meestal op die in dat fluorescerend gele pakje zitten (regular slinky geloof ik .010 - .046) heb alleen geen idee wat ze kosten...
behalve dan dirkwitte in amsterdam;) (ernieball slinky's 6 euro, rest van veel bekende snaren ook)quote:Op maandag 10 juli 2006 12:39 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
lordofthestrings is over het algemeen stukken goedkoper dan de winkel...
moet ik uitleggen wat "over het algemeen" betekent?quote:Op maandag 10 juli 2006 12:42 schreef Neidropje het volgende:
[..]
behalve dan dirkwitte in amsterdam;) (ernieball slinky's 6 euro, rest van veel bekende snaren ook)
hoe krijg je DFH en EZDrummer dan in Cubase?quote:Op zondag 9 juli 2006 20:40 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ezdrummer is dan ook geen standalone applicatie, maar heeft een VST of AU host nodig (bijv. Cubase of Logic).
]quote:Op maandag 10 juli 2006 12:45 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
moet ik uitleggen wat "over het algemeen" betekent?
En Utrechtquote:Op maandag 10 juli 2006 14:29 schreef Neidropje het volgende:
[..]
]
nee, zie het meer als een aanvulling voor de mensen die in de buurt van amsterdam wonen
Ik kom uit Apeldoorn, ga regelmatig naar Dirk Witte, ik vind het een fijne winkel met mensen die je op een enthousiaste en vriendelijke manier goed helpen... redelijk ruime keuze ook...quote:Op maandag 10 juli 2006 14:29 schreef Neidropje het volgende:
[..]
]
nee, zie het meer als een aanvulling voor de mensen die in de buurt van amsterdam wonen
Als je stopt met drinken, P90's rule!quote:Op maandag 10 juli 2006 14:48 schreef Thomzzzzz het volgende:
niet zo'n laf ding met P90's
Klopt, maar dat bedoelde ik ook niet... ik bedoel met laf ding meer de DC zelf, niet de P90... je hebt nu van Gibson die DC faded series, die hebben een andere vorm dan de "echte" DC's... en dat maakt 't tot een laf ding, niet mooi rond en afgewerkt (en niet sexy)quote:Op maandag 10 juli 2006 14:50 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Als je stopt met drinken, P90's rule!
quote:Op maandag 10 juli 2006 15:36 schreef Jorikjet het volgende:
fender ding?
ja, met van die snaren enzo.quote:Op maandag 10 juli 2006 15:36 schreef Jorikjet het volgende:
fender ding?
quote:Op maandag 10 juli 2006 15:40 schreef sXe het volgende:
[..]
ja, met van die snaren enzo.
Beetje van die gaye gitaartjes zeg maar
[..]
Putfile?quote:Op maandag 10 juli 2006 15:37 schreef imported_sphinx het volgende:
[..]
, maar niemand weet die site nog?
![]()
[..]
[..]
Gelukkig is het dan ook niet voor een modeshowquote:Op maandag 10 juli 2006 16:06 schreef Desensitized het volgende:
Maar wat is er nou zo geil aan die P90's?? Ziet er toch niet uit...
Ja dat was hem!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |