abonnement Unibet Coolblue
  maandag 24 juli 2006 @ 00:41:31 #126
88981 Nood-kloon
(Genetisch wan-product.)
pi_40119874
quote:
Op zaterdag 22 juli 2006 12:13 schreef MasterMido het volgende:
verdikje topic gemist

Nieuwe kaart mooi binnen kunnen we mooi op 8 augustuts naar Middelsbrough.

ff plaatje gemaakt dat nog miste in OP

[afbeelding]
Kun je mij even bij vak 9 zetten?
Ik poep op AZ Alkmaar.
  maandag 24 juli 2006 @ 17:39:34 #127
49091 MasterMido
ja das lekker
pi_40138786
quote:
Op maandag 24 juli 2006 00:41 schreef Nood-kloon het volgende:

[..]

Kun je mij even bij vak 9 zetten?
gedaan
pi_40140143
Misschien woensdag toch maar even naar Terwolde, al is er wel een grote onweerkansch.
pi_40141417
quote:
Op maandag 24 juli 2006 18:37 schreef SCH het volgende:
Misschien woensdag toch maar even naar Terwolde, al is er wel een grote onweerkansch.
Het heeft afgelopen zaterdag ongeveer 3 uur geregend, en precies die drie uur stond ik langs de lijn in Beetsterzwaag....
pi_40149256
quote:
Op maandag 24 juli 2006 19:27 schreef MaxPower het volgende:

[..]

Het heeft afgelopen zaterdag ongeveer 3 uur geregend, en precies die drie uur stond ik langs de lijn in Beetsterzwaag....
Terwolde ligt toch wel erg ver weg
  maandag 24 juli 2006 @ 23:30:42 #131
49091 MasterMido
ja das lekker
pi_40149892
quote:
Op maandag 24 juli 2006 23:17 schreef SCH het volgende:

[..]

Terwolde ligt toch wel erg ver weg
hehe ik zal volgende week ff in Langezwaag kijken voor mij maar 15 min met de auto is te doen dus.
pi_40150433
Vakkie 20
Als sinds 1994 !
pi_40157783
quote:
SC Heerenveen schroeft begroting op tot 23 miljoen euro

WIND IN DE ZEILEN

HEERENVEEN, dinsdag
Riemer van der Velde kan de voorzittershamer van Heerenveen begin oktober met een gerust hart overdragen aan Koos Formsma. De scheidende preses maakte gisteren op de persdag van de Friezen op niet mis te verstane wijze duidelijk dat het zijn club voor de wind gaat. „We werken komend seizoen met een begroting van 23 miljoen euro. Ik weet nog dat Michael van Praag jaren terug zei dat Ajax ooit een begroting van – toen nog – vijftig miljoen gulden zou hebben en ik dacht: ’Die man is gek.’ Maar nu is Heerenveen ook zover, terwijl we in de UEFA Cup en de nationale beker maar één ronde hebben ingecalculeerd. Prachtig toch?”

Zoals alle cijfers de toehoorders als muziek in de oren klonken. ,,Zónder de transfers mee te rekenen hadden we voor de belastingen een brutoresultaat van drie miljoen euro.” De verkoop van de topspitsen Klaas-Jan Huntelaar (Ajax) en Georgios Samaras (Manchester City) zorgde voor een nog rooskleuriger financieel plaatje. „Netto hielden we daar dertien miljoen aan over”, aldus Van der Velde. ,,Daar stonden voor tien miljoen euro aan investeringen tegenover.”

Voor dat geld trokken de Friezen tien nieuwe spelers aan, van wie de Braziliaanse spits Alfonso Alves (Malmö FF), jeugdinternational Gianni Zuiverloon (Feyenoord), oud-Real Madrid-speler Gozalo Garcia-Garcia (AGOVV) en de gelouterde verdediger Michael Dingsdag (Vitesse) de meest aansprekende aankopen waren. De tijd van vrijblijvendheid is wat de voorzitter betreft voorbij. „We mogen niet, nee, we móéten bij de eerste zes eindigen. Daarnaast moeten we als kerels voetballen, aansprekend en met flair. En we moeten baas in eigen huis zijn.”

Na de uitbreiding van het Abe Lenstra Stadion worden de Friezen in die thuisduels gesteund door 26 duizend fans. Althans bijna. „Zoals u ziet, is het uitvak erg groot”, gaf de preses een voorzet op zichzelf. „Veel te groot als je het mij vraagt. Maar dat moet in Nederland. Er zijn regels dat een bepaald percentage van het aantal beschikbare kaarten naar de uitclub gaat. Eén keer per jaar zit het vak helemaal vol. Verder hebben we er alleen maar ellende van. Ik zou het vak liever volstoppen met Heerenveen-supporters. De wachtlijst voor seizoenskaarten is bijna opgeschoond, maar er staan nog altijd vijfhonderd mensen op.”

Hij sloot af met goed nieuws. Na te hebben verteld dat oud-speler Ronnie Venema het commerciële team versterkt, meldde hij trots dat hoofdsponsor Univé het tot 2007 lopende contract heeft verlengd tot en met 2010. „Er is hier namelijk duidelijk sprake van een win-winsituatie.”
pi_40157893
Hoe zit het nou met Yildirim, gaat ie nou weg??

en waarom oefenen jullie tegen Middlesbrough en wij tegen Zaragoza
pi_40157919
Yildirim gaat vast nog wel weg ja.
pi_40158691
quote:
Op dinsdag 25 juli 2006 09:12 schreef BliksemSchigt het volgende:

[..]
Bron?
lollig
pi_40158797
Staat ook in iets andere bewoordingen op de officiele site. Gisteren was de persdag, dus de bron is Riemer.
pi_40167173
Riemer van der Velde, de aftredende voorzitter van SC Heerenveen, legt de lat voor komend seizoen hoog. De preses vindt dat zijn ploeg zowel nationaal als internationaal een rol van betekenis moet spelen, liet hij weten tijdens de jaarlijkse persdag van Heerenveen.


"Deze selectie beschikt over veel kwaliteit, talent en ervaring", stelt Van der Velde tevreden vast. "We moeten bij de eerste zes eindigen, Europees overwinteren en ver komen in de bekerstrijd. We moeten voetballen als echte kerels, met flair en willen de baas zijn in eigen huis. We willen de mensen het nodige bieden."

Trainer Gertjan Verbeek is niet bang voor het verwachtingspatroon. "De intentie is dat we uitgaan van eigen kracht. We willen attractief voetbal koppelen aan rendement. Deze selectie biedt die mogelijkheid. We hebben verdedigers die ook op het middenveld kunnen spelen, middenvelders die in de aanval kunnen worden ingezet en aanvallers die als middenvelders kunnen functioneren. Door goed gebruik van te maken van de aanwezige kwaliteiten kun je tegenstanders verrassen en dat willen we gaan doen", aldus de oefenmeester op de website van SC Heerenveen.
pi_40167259
Gewaagd, met een een hele nieuwe selectie zoiets eisen.
That's all folks!
pi_40167278
Getuigt wel van ambitie, goede zaak.
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
"Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten." - Jezus
pi_40167685
er zijn nu meerdere spelers die een goal kunnen maken, vorig jaar moest het vooral van samaras en huntelaar komen


--------------VDB--------------------


zuiverloon---------hansson----------dingsdag-------drost/breuer


------------prager----------boslvet-----------pranjic

------------------------------alves-----------------------

-----------------nilsson---------------friend-------------

volgens mij gaat er 4-4-2 gespeelt worden (met alves kort achter de spitsen)
pi_40168104
quote:
Op dinsdag 25 juli 2006 14:35 schreef -Vaduz- het volgende:
Gewaagd, met een een hele nieuwe selectie zoiets eisen.
eh ja maar, dan kunnen ze geen enkel seizoen de lat hoog leggen, want zo'n beetje elk seizoen hebben wij grote wijzigingen in de selectie.
Ben blij dat ze nu tenminste een doel stellen.

Afijn erg veel zin in het nieuwe seizoen.
Ze hebben een leuke selectie en ik denk dat we er wel wat van mogen verwachten. Het is een enorm brede selectie waarmee we pittige blessure gevallen ook wel kunnen opvangen.

Zojuist de uit registratie ingevuld. Ik reis elke thuiswedstrijd vanuit Brabant naar Heerenveen, maar ze spelen hier toch vaak in de buurt, dus die wedstrijden ook maar meepakken. ... wat moesten we zonder voetbal.
pi_40168152
Goed bezig Okselfris...

Welk vak zit/sta je? (voor het overzichtsplaatje )
pi_40169283
quote:
Op dinsdag 25 juli 2006 14:50 schreef michiel_merk het volgende:
er zijn nu meerdere spelers die een goal kunnen maken, vorig jaar moest het vooral van samaras en huntelaar komen


--------------VDB--------------------


zuiverloon---------hansson----------dingsdag-------drost/breuer


------------prager----------boslvet-----------pranjic

------------------------------alves-----------------------

-----------------nilsson---------------friend-------------

volgens mij gaat er 4-4-2 gespeelt worden (met alves kort achter de spitsen)
Goede opstelling.

Sinds jaren ook weer eens een sterk centraal duo in de verdediging
  dinsdag 25 juli 2006 @ 15:40:24 #145
89850 Proud2beDiepfries
Fryslân Boppe!!!
pi_40169344
* Proud2beDiepfries heeft er héél erg veel zin in!!

..maar vindt het ontzettend megak*t dat 'ie de eerste thuiswedstrijd niet kan
I'm a shooting star leaping through the sky like a tiger defying the laws of gravity
Farookh Bulsara (Freddie Mercury) 05/09/1946-24/11/1991
Hattrick: SC diepFries (1295088)
  dinsdag 25 juli 2006 @ 17:28:09 #146
49091 MasterMido
ja das lekker
pi_40172780
quote:
,Ze klooien in Rusland maar wat aan''

De kans dat Marcel Seip komend seizoen voor Dinamo Moskou speelt, is klein. De verdediger liep bij die club een week stage, maar de andere spelers konden zijn niveau niet aan...


Het duurde lang voordat Seip kon komen trainen in Rusland. Gedoe met het visum en radiostilte vanuit het oosten waren daar de oorzaak van. De verdediger dacht bij een grote club te zijn beland, maar volgens Omrop Fryslân viel het niveau tegen. Hoewel Seip eerder aangaf dat hij beslist naar het buitenland wil, zijn Excelsior en Willem II vooralsnog de enige clubs waarvan bekend is dat ze interesse hebben.

Teleurgesteld is Seip bepaald niet, zo blijkt uit het verhaal in de Leeuwarder Courant van dinsdag: ,,Ik ergerde me echt dood, de spelers deden helemaal niets. Ze klooiden maar wat aan en het mocht nog ook allemaal. Het is niet gek dat ze helemaal onderaan staan met acht punten. Ik wil beter worden bij een club. Dinamo is een grote naam, maar het viel me in de praktijk flink tegen.''
lol dan is die club echt bagger als Seip daar goed is
pi_40176143
quote:
Op dinsdag 25 juli 2006 15:03 schreef Okselfris het volgende:

[..]

eh ja maar, dan kunnen ze geen enkel seizoen de lat hoog leggen, want zo'n beetje elk seizoen hebben wij grote wijzigingen in de selectie.
Ben blij dat ze nu tenminste een doel stellen.

Afijn erg veel zin in het nieuwe seizoen.
Ze hebben een leuke selectie en ik denk dat we er wel wat van mogen verwachten. Het is een enorm brede selectie waarmee we pittige blessure gevallen ook wel kunnen opvangen.

Zojuist de uit registratie ingevuld. Ik reis elke thuiswedstrijd vanuit Brabant naar Heerenveen, maar ze spelen hier toch vaak in de buurt, dus die wedstrijden ook maar meepakken. ... wat moesten we zonder voetbal.
Volgens mij heb ik wel eens met jou gespreken, bij een uitwedstrijd tegen PSV - in ons clubje sta je bekend als die 'malle Brabo'
pi_40176186
Geweldig dat er eindelijk eens echte hoge doelstellingen worden genoemd, niet dat halfzachte gedoe waar Foppe zo'n patent op had. Gewoon voor het kampioenschap gaan.
pi_40177760
Bronnen uit Zweden bevestigen dat die Alves een regelrechte sensatie gaat worden. Ik voel een fantopicje aankomen.
pi_40177816
quote:
Op dinsdag 25 juli 2006 20:22 schreef MaxPower het volgende:
Bronnen uit Zweden bevestigen dat die Alves een regelrechte sensatie gaat worden. Ik voel een fantopicje aankomen.
Zal ik hem alvast maar openen?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')