Bron: NFS-Planet.dequote:Now it is official: Need for Speed Carbon has been announced and will be released this fall.
Redwood City, Calif. - June 22, 2006 - Electronic Arts (NASDAQ: ERTS) announced today that Need for Speed™ Carbon is in development and will hit the streets this November. Developed by EA Black Box in Vancouver, British Columbia, Need for Speed Carbon delivers the next generation of adrenaline-filled street racing and will challenge players to face the ultimate test of driving skill on treacherous canyon roads.
"We pride ourselves on our ability to reinvent the franchise and continually uncover new and exciting trends in car culture. Canyon Racing is a real test of a driver's skill and we think it provides a fantastic game play opportunity to lean into," said Larry LaPierre, the game's executive producer.
What starts in the city is settled in the canyons as Need for Speed Carbon immerses you into the world's most dangerous and adrenaline-filled form of street racing. You and your crew must race in an all-out war for the city, risking everything to take over your rivals' neighborhoods one block at a time. As the police turn up the heat, the battle ultimately shifts to Carbon Canyon, where territories and reputations can be lost on every perilous curve. Need for Speed Carbon delivers the next generation of customization giving you the power to design and tweak your crew's cars in every way using the ground-breaking new Autosculpt™ technology. Represent your car class, your crew, and your turf in Need for Speed Carbon, the next revolution in racing games.
Need for Speed Carbon will be available for Xbox 360™ video game and entertainment system, PlayStation®3 computer entertainment system, and Wii™ as well as the PlayStation®2 computer entertainment system, Xbox® videogame system from Microsoft, Nintendo GameCube™, Nintendo DS™, Game Boy® Advance, PSP™ (PlayStation Portable) handheld entertainment system, PC and mobile.
Ik zag de trailer (die zal ik zo ook even in de OP zetten) dat dit deel gebaseerd is op het driften in de bergen, zoals dat in Japan ook gebeurt.quote:Op donderdag 29 juni 2006 20:07 schreef --Christiaan-- het volgende:
Niets nieuws dus voglens mij.
Inderdaad, allemaal meer en beter, maar niets vernieuwends dus .quote:Op donderdag 29 juni 2006 20:16 schreef MosPos het volgende:
[..]
Ik zag de trailer (die zal ik zo ook even in de OP zetten) dat dit deel gebaseerd is op het driften in de bergen, zoals dat in Japan ook gebeurt.
Er zijn waarschijnlijk meer- en nieuwe auto's, een nieuwe en waarschijnlijk grotere stad, en de grapichs zijn iets opgeschroefd.
Ja lijkt mijinderdaad ook heel vet, maar ik ga er niet vanuitquote:Op zaterdag 1 juli 2006 13:09 schreef Sapstengel het volgende:
Ik hoop dat er nu ook Ferrari's, Maserati's enzo inzitten en niet 10 porsches die bijna allemaal hetzelfde zijn .
dat zei iedereen ook bij de vorige 2 delen!! mijn mening, iedereen kijkt uit naar release speelt een paar ronden en komt tot de conclussie dat het ontzettend veel op de vorige deel lijkt!!quote:Op zondag 2 juli 2006 18:08 schreef G-Mart het volgende:
Goed punt: Ik zie opvallend veel exotic sportwagens op de screenshots! Oldskool NFS versus Newskool NFS lijkt het op
Onbegrijpelijk eigelijk dat mensen er maar in blijven trappen. De kwaliteitsverbetering is gewoon bedroevendquote:Op zondag 2 juli 2006 18:20 schreef Ericjuh het volgende:
[..]
dat zei iedereen ook bij de vorige 2 delen!! mijn mening, iedereen kijkt uit naar release speelt een paar ronden en komt tot de conclussie dat het ontzettend veel op de vorige deel lijkt!!
dat met je toetsenboord herken ik wel, meesal doen goedkope toetsenboorden niet meer dan 2 knopen tegelijk kunnen bedienen anders lsaat die vast, met logitech ken je tot 8 geloof ikquote:Op maandag 3 juli 2006 02:49 schreef speedfreakssj het volgende:
kan het zijn dat de tailer de geluidsscenes verkeerd heeft ziten?
bij mij hapert alles behalve het beeld.
kan zijn door de klote kaart en zo en het feit dat de pc al een paar dagen net meer opgestart is en het warm is maar adn nog.
hoe dan ook, het ziet er wel GAAR uit zeg, het ECHTE driften komt dus niet inde buurt van dit.
dit is alleen een beetje powersliden......
hetzelfde dat je bereikt bij NFSMW door in een bocht je handrem aan te rekken en gas te geven.....
Links doen het niet ...quote:Op zondag 9 juli 2006 16:41 schreef MosPos het volgende:
Er zijn weer nieuwe fimlpjes verschenen van NFSC:
NFS Carbon - Canyon Race 01
NFS Carbon - Canyon Race 02
NFS Carbon - Canyon Race 03
NFS Carbon - Developer Interview Scott Nielsen
NFS Carbon - Developer Interview Matt Tomporowski (PSP)
1 jaar developmenttijdquote:Op zaterdag 15 juli 2006 20:25 schreef G-Mart het volgende:
Vette movies .
Wat nieuwe screens:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ziet er erg nice uit! Geen Gran Turismo kwaliteit, maar dan praat je ook over een verschil van 1 jaar development tijd (NFS) en 3 jaar developmenttijd (GT). En in die drie jaar tijd verkoopt EA zo'n 13 miljoen NFS games, en Sony maar 5 miljoen van Gran Turismo hehe. Desondanks ziet dit er erg vet uit, ook dat sculpting lijkt me tof.
Eigenlijk moet je echt die video's die hierboven gepost zijn even bekijken, dan zul je ook wel zien dat dit niet meer echt een tuning game is maar Muscle Cars versus Exotics versus Tuning.
Ik zeg toch niet dat ze elk jaar opnieuw beginnen? Tuurlijk is het gewoon dezelfde engine maar dan verbeterd, dat hebben ze zelf ook al zo vaak gezegd. Als je kijkt hoe onwerkelijk groot de stad is waar je in raced in NFS en dan alle andere aanpassingen die ze doen in de game dan kun je daar met gemak een jaar aan developmenttijd aan volmaken. En zo'n wanproduct is het niet gezien de vele topics die hier op het Fok forum gevuld worden aan Most Wanted, en gezien de metacritic scores .quote:Op zaterdag 15 juli 2006 21:25 schreef OnlineGokker het volgende:
[..]
1 jaar developmenttijd
Geloof je het zelf dat ze ieder jaar opnieuw met een NFS beginnen? Ze passen hooguit een voorgaande versie wat aan, tuning het een en ander, voegen wat toe en weten door de deadline weer een wanprodukt te leveren waar de domme consument volvolgens weer intrapt. En zolang de domme consument erin blijft trappen blijven ze met die bagger komen
quote:Op zondag 9 juli 2006 16:41 schreef MosPos het volgende:
Er zijn weer nieuwe fimlpjes verschenen van NFSC:
Hier te vinden
En in een filmpje hoorde ik 1 van de mensen van EA zeggen, dat er zo rond de 50 auto's in het spel komen. Veel auto's uit de vorige NFS series, maar ook een paar verrasingen.quote:About the demo:
So the demo of Need for Speed Carbon will be out much earlier than the NFS Most Wanted demo was.
What it'll contain is still being determined, but it'll give you a solid look/feel of what the core elements of the game will be.
About the customization
Most aspects of games (especially for NFS) are included if they fit or make sense to the overall concept.
The rating aspects of Underground games was included because the style aspect is core to that racing scene. Customization was scaled back in MW because the racing and cop evasion was the core concept, not customization. So where does Carbon fit in this? You'll have to wait and see.
He also said that the star rating system in NFSU2 probably wont be back in NFSC.
About the cops:
YES there will be police in the game, but not the same way as in Need for Speed Most Wanted.
and finally about the carlist:
I've not seen the list since around March. While there's always going to be one car that people feel the game must have, this list is really extensive and I'm really blown away with some f the proposed vehicles.
Once it's official, I'll make sure to shout it from rooftops.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |