abonnement Unibet Coolblue
pi_39658996
En dan heb je het Zeisterbosch en het Hertenkamp, dat tegen het centrum aan begint.
"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma
  zondag 9 juli 2006 @ 15:04:03 #77
45 SiGNe
Uitspraak: Sign
pi_39659430
en kerckebosch..
eigenlijk was Zeist vroeger een en al bos, als je in de torenflat staat en je kijkt richting het centrum zie je meer boomtoppen dan daken vanhuizen.
pi_39664905
quote:
Op maandag 3 juli 2006 22:21 schreef Ferdo het volgende:

[..]

Maar inmiddels is de grote omwenteling begonnen. Voor het eerst sinds de middeleeuwen of zo is de VVD niet de grootste partij in de gemeenteraad van ons mooie dorp.
Maar ik wil nog steeds wel naar Zeist, schat
I Ask for so Little. Just Fear Me, Love Me, Do as I Say, and I Will Be Your Slave.
User van NWS zei: Maak van internet een schoner riool! YES WE CAN!
pi_39665889
quote:
Op zondag 9 juli 2006 18:32 schreef paddy het volgende:

[..]

Maar ik wil nog steeds wel naar Zeist, schat
Ik haal je met liefde hiernaartoe, meisje
"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma
pi_39665994
Jullie waren te laat , dus we hebben maar een beetje hier in de buurt gelopen. Maar voor volgende keer onthoud ik het!
Ben gisteren even naar Utrecht op en neer geskate via de Utrechtseweg, maar het viel me niet tegen . Het was wel saai.
Everything which is not impossible, will eventually happen
  woensdag 15 augustus 2007 @ 10:32:08 #81
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_52382702
gaat in Zeist wonen met ingang van 1 sept (of eigenlijk 1 okt, eerst nog klussen ). In de Geroflat (dat klinkt echt retarded) in Volle(n?)hove.. Die L-flat is idd echt een pauperflat, Geroflat is wel ok 2e verdieping, mensen laten laminaat na en nog wat stuff.. scheelt weer in de kosten 62 m^2 ofzo, slaapkamer 12 m^2, woonkamer 18m^2 en de rest boeit niet, maar is ook wel groot en dat alles voor maar 602,88 euro

Nu vroeg ik me alleen af of er naast de Super de Boer nog ergens andere supermarkten zijn.. Super de Boer is duur. Ik kom uit de Bilt (kamer) en deed met mn vriendin altijd boodschappen bij de Dirk, want die is echt retegoedkoop. Dus ik hou me aanbevolen wat betreft supermarkten en winkels!

Nog andere dingen die ik moet weten over Zeist ?
Cause I'd rather continue my trip to the top of the mountain then freeze to death in the valley.
  woensdag 15 augustus 2007 @ 13:02:41 #82
45 SiGNe
Uitspraak: Sign
pi_52386836
Je kan altijd nog naar het centrum rijden/fietsen naar de Jumbo, Albert Heijn zit ook in het centrum en iets dichterbij zit ook nog een C1000.

Overigens zit er bij winkelcentrum Vollenhove ook een wijkwinkeltje, wort gerund door Irakezen, die hebben altijd goedkope groenten en fruit.
pi_52386922
En ik woon er nu Leuk groot dorp, maar wat ongelukkig qua de weg vinden. Veel éénrichtingsverkeer. Tenminste waar ik dan elke keer langs moest. Maar wat een natuur
I Ask for so Little. Just Fear Me, Love Me, Do as I Say, and I Will Be Your Slave.
User van NWS zei: Maak van internet een schoner riool! YES WE CAN!
  woensdag 15 augustus 2007 @ 13:14:03 #84
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_52387129
quote:
Op woensdag 15 augustus 2007 13:06 schreef paddy het volgende:
En ik woon er nu Leuk groot dorp, maar wat ongelukkig qua de weg vinden. Veel éénrichtingsverkeer. Tenminste waar ik dan elke keer langs moest. Maar wat een natuur
Ik heb enkel een fiets dus
Cause I'd rather continue my trip to the top of the mountain then freeze to death in the valley.
pi_52387210
goed topic

ik moet educatief materiaal maken over zeist - geschiedenis gerelateerd
eigenlijk over de piramide van austerlitz, maar omstreken mag ook

enige suggesties over leuke bezienswaardigheden?
die flat ljkt me wel aardig
80 minuten praten over de langste flat
Chessplayers don't gamble with the future unless the situation dictates it -- for example, they're hopelessly lost, so they have nothing to lose.
  woensdag 15 augustus 2007 @ 13:18:15 #86
45 SiGNe
Uitspraak: Sign
pi_52387259
Je hebt trouwens ook een groot bos in je "achtertuin", het Sanatorium bos.
Mooi stukje natuur in de buurt.
Wat dat betreft jammer dat je niet hoger woont.
Een vriend van me woonde op de bovenste verdieping van de Geroflat, half zeist is gewoon bos, daken zie je amper.

En er staan prachtige huizen in Zeist, de meesten rond 1900 gebouwd.
En de meesten zijn veel te duur om te kunnen betalen helaas..
pi_52412803
quote:
Op woensdag 15 augustus 2007 10:32 schreef maniack28 het volgende:
gaat in Zeist wonen met ingang van 1 sept (of eigenlijk 1 okt, eerst nog klussen ). In de Geroflat (dat klinkt echt retarded) in Volle(n?)hove.. Die L-flat is idd echt een pauperflat, Geroflat is wel ok 2e verdieping, mensen laten laminaat na en nog wat stuff.. scheelt weer in de kosten 62 m^2 ofzo, slaapkamer 12 m^2, woonkamer 18m^2 en de rest boeit niet, maar is ook wel groot en dat alles voor maar 602,88 euro

Nu vroeg ik me alleen af of er naast de Super de Boer nog ergens andere supermarkten zijn.. Super de Boer is duur. Ik kom uit de Bilt (kamer) en deed met mn vriendin altijd boodschappen bij de Dirk, want die is echt retegoedkoop. Dus ik hou me aanbevolen wat betreft supermarkten en winkels!

Nog andere dingen die ik moet weten over Zeist ?
Wij wonen erg dichtbij We staan wel weer ingeschreven, want wil uiteindelijk toch graag een huis, Die zijn daar alleen zo moeilijk te krijgen. Ik hoor veel over dat L-flat, maar zie er nooit wat. Is pas geleden (hoorde ik) wel weer iemand naar beneden gesprongen. Een ander flat (rechts van mij) met al die beplanting op het dak moet een nog geliefder plekje zijn voor mensen die willen leren vliegen..

Veel bos hier. Kan het centrum nog steeds niet zelfstandig vinden. Super de Boer en C1000 zijn niet al te ver weg. Er is nu ook ergens een Nettorama. Vond ik (toen ik in Enschede woonde) ook wel een goedkope winkel.

Wel grappig...Ik zit in een flat wat eigenlijk een stuk kleiner is, maar wel twee keer zo duur omdat je in het midden van het land woont.

Moet nog een beetje aan de smog wennen van de A28 hierachter, maar voor de rest vind ik het hier wel mooi. Vooral het uitzicht Ga uiteindelijk toch nog wel voor een huisje

[ Bericht 30% gewijzigd door paddy op 16-08-2007 03:14:19 ]
I Ask for so Little. Just Fear Me, Love Me, Do as I Say, and I Will Be Your Slave.
User van NWS zei: Maak van internet een schoner riool! YES WE CAN!
pi_52412879
quote:
Op woensdag 15 augustus 2007 13:18 schreef SiGNe het volgende:
Je hebt trouwens ook een groot bos in je "achtertuin", het Sanatorium bos.
Mooi stukje natuur in de buurt.
Wat dat betreft jammer dat je niet hoger woont.
Een vriend van me woonde op de bovenste verdieping van de Geroflat, half zeist is gewoon bos, daken zie je amper.

En er staan prachtige huizen in Zeist, de meesten rond 1900 gebouwd.
En de meesten zijn veel te duur om te kunnen betalen helaas..
Hoelang is die vriend van je vertrokken?
I Ask for so Little. Just Fear Me, Love Me, Do as I Say, and I Will Be Your Slave.
User van NWS zei: Maak van internet een schoner riool! YES WE CAN!
pi_52412910
quote:
Op woensdag 28 juni 2006 19:18 schreef PDOA het volgende:

[..]

Het getto van Zeist!

Ik woon vijf minuten lopen vanaf winkelcentrum Vollenhove (nee ik woon niet in Vollenhove).
Is toch één en al flat of volksbuurt daar in die wijk op vijf minuten lopen dan. Ach, afbraakwoningen kosten daar nog 269.000 In Groningen stad heb je daar toch wel een hele mooie twee onder één kap voor

Oh, en het klopt. Vollenhove stond bekend als aso, maar waar ik woon merk ik daar helemaal niets van. Het enige waar ik mij aan stoor is de rotzooi die elke maandag weer uit de bakken vliegen. Wat me ook opvalt is het bekrassen van liften. Waar ik weg kom is eigenlijk alles bijna perfect onderhouden. Hier doen ze hun best, maar gekras op de lift deuren is blijkbaar niet te voorkomen.

Ik had hier alleen meer levendigheid verwacht. Meer jeugd. Alles wordt hier aangereikt en nauwelijks zie ik jeugd op de voetbal plekken of velden. Hangjongeren zie ik hier al helemaal niet.
I Ask for so Little. Just Fear Me, Love Me, Do as I Say, and I Will Be Your Slave.
User van NWS zei: Maak van internet een schoner riool! YES WE CAN!
  vrijdag 17 augustus 2007 @ 15:35:34 #90
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_52452566
quote:
Op donderdag 16 augustus 2007 02:58 schreef paddy het volgende:

[..]

Wij wonen erg dichtbij We staan wel weer ingeschreven, want wil uiteindelijk toch graag een huis, Die zijn daar alleen zo moeilijk te krijgen. Ik hoor veel over dat L-flat, maar zie er nooit wat. Is pas geleden (hoorde ik) wel weer iemand naar beneden gesprongen. Een ander flat (rechts van mij) met al die beplanting op het dak moet een nog geliefder plekje zijn voor mensen die willen leren vliegen..

Veel bos hier. Kan het centrum nog steeds niet zelfstandig vinden. Super de Boer en C1000 zijn niet al te ver weg. Er is nu ook ergens een Nettorama. Vond ik (toen ik in Enschede woonde) ook wel een goedkope winkel.

Wel grappig...Ik zit in een flat wat eigenlijk een stuk kleiner is, maar wel twee keer zo duur omdat je in het midden van het land woont.

Moet nog een beetje aan de smog wennen van de A28 hierachter, maar voor de rest vind ik het hier wel mooi. Vooral het uitzicht Ga uiteindelijk toch nog wel voor een huisje
Je zit dus ook in de Geroflat of niet? Had er een vraagje over, mjah.. vrijdagmiddag, niemand bereikbaar enzo.. moet weten of je warmwatervoorziening middels een boiler of een geiser is geregeld, dit ivm aanvragen stroom+gas enzo..
Cause I'd rather continue my trip to the top of the mountain then freeze to death in the valley.
  vrijdag 17 augustus 2007 @ 22:40:18 #91
45 SiGNe
Uitspraak: Sign
pi_52464158
Ook handig om te weten: Pizzaria Romeo bij winkelcentrum vollenhove maakt geen goede pizza's en de chinees op het plein (Blue Lotus) is ook niet echt super.
Ik laat altijd pizza's van Pronto komen en chinees laat ik door An Tong bezorgen, vind ik persoonlijk een van de beter chinese restaurants van Zeist.
  vrijdag 17 augustus 2007 @ 23:27:44 #92
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_52466089
quote:
Op vrijdag 17 augustus 2007 22:40 schreef SiGNe het volgende:
Ook handig om te weten: Pizzaria Romeo bij winkelcentrum vollenhove maakt geen goede pizza's en de chinees op het plein (Blue Lotus) is ook niet echt super.
Ik laat altijd pizza's van Pronto komen en chinees laat ik door An Tong bezorgen, vind ik persoonlijk een van de beter chinese restaurants van Zeist.
Tnx... die pizzaria had ik idd al de indruk ja... niet echt een sjofele zaak..
Cause I'd rather continue my trip to the top of the mountain then freeze to death in the valley.
pi_52467163
quote:
Op vrijdag 17 augustus 2007 15:35 schreef maniack28 het volgende:

[..]

Je zit dus ook in de Geroflat of niet? Had er een vraagje over, mjah.. vrijdagmiddag, niemand bereikbaar enzo.. moet weten of je warmwatervoorziening middels een boiler of een geiser is geregeld, dit ivm aanvragen stroom+gas enzo..
Stookgas en water zit bij de huur in.
Kook gas moet je bij eneco regelen. Net als elektriciteit. Oh ja, en trap niet in de eerste rekeningen van een paar euro. Meteen omhoog zetten via internet, anders moet je een boel bijbetalen met de jaarafrekening

Pizzeria is goed hier op Vollenhove . Heb al verschillende geprobeerd, maar die van Vollenhove springt er wel tussenuit . De chinees is goed, maar ook duur.
I Ask for so Little. Just Fear Me, Love Me, Do as I Say, and I Will Be Your Slave.
User van NWS zei: Maak van internet een schoner riool! YES WE CAN!
  zaterdag 18 augustus 2007 @ 00:12:04 #94
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_52467389
quote:
Op zaterdag 18 augustus 2007 00:04 schreef paddy het volgende:

[..]

Stookgas en water zit bij de huur in.
Kook gas moet je bij eneco regelen. Net als elektriciteit. Oh ja, en trap niet in de eerste rekeningen van een paar euro. Meteen omhoog zetten via internet, anders moet je een boel bijbetalen met de jaarafrekening

Pizzeria is goed hier op Vollenhove . Heb al verschillende geprobeerd, maar die van Vollenhove springt er wel tussenuit . De chinees is goed, maar ook duur.
Ja ik ben er ook achter ja tnx!

Ik twijfel nog tussen Eneco en Essent, maar dat komt wel goed.. van het weekend ff regelen Dan nog verzekering etc. en dan eens naar verf enzo kijken.. veel wit, hoeven we ook niks meer te doen als we eruit gaan Iedere kamer 1 gekleurde muur en dit door het huis doortrekken Misschien dat ik ergens nog een mondraain op de muur nateken iig bedankt voor de info so far!
Cause I'd rather continue my trip to the top of the mountain then freeze to death in the valley.
pi_52467428
quote:
Op vrijdag 17 augustus 2007 22:40 schreef SiGNe het volgende:
Ook handig om te weten: Pizzaria Romeo bij winkelcentrum vollenhove maakt geen goede pizza's en de chinees op het plein (Blue Lotus) is ook niet echt super.
Ik laat altijd pizza's van Pronto komen en chinees laat ik door An Tong bezorgen, vind ik persoonlijk een van de beter chinese restaurants van Zeist.
Die chinees van jou wil ik nog wel proberen. Qua pizza's vind ik die van vollenhove best heel goed. De turkse zelfs beter dan waar dan ook....Op de bakker na...Turkse bakker (weet zo niet uit te leggen waar) Maakt heerlijke Turkse Pizza's voor weinig geld.Ik heb ze een tijd zelf gemaakt, maar weet het recept van de bodem niet meer Wel van de vulling.
I Ask for so Little. Just Fear Me, Love Me, Do as I Say, and I Will Be Your Slave.
User van NWS zei: Maak van internet een schoner riool! YES WE CAN!
  zaterdag 18 augustus 2007 @ 00:20:46 #96
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_52467648
Ow en Paddy.. ik vergeet nog wat... zijn de meters enkel of dubbel bemeterd? Dit ivm stroomaanvraag.. staat nergens in het overzicht, beetje slordig.
Cause I'd rather continue my trip to the top of the mountain then freeze to death in the valley.
pi_52467668
quote:
Op zaterdag 18 augustus 2007 00:20 schreef maniack28 het volgende:
Ow en Paddy.. ik vergeet nog wat... zijn de meters enkel of dubbel bemeterd? Dit ivm stroomaanvraag.. staat nergens in het overzicht, beetje slordig.
Dubbel
I Ask for so Little. Just Fear Me, Love Me, Do as I Say, and I Will Be Your Slave.
User van NWS zei: Maak van internet een schoner riool! YES WE CAN!
pi_52467725
quote:
Op zaterdag 18 augustus 2007 00:12 schreef maniack28 het volgende:

[..]

Ja ik ben er ook achter ja tnx!

Ik twijfel nog tussen Eneco en Essent, maar dat komt wel goed.. van het weekend ff regelen Dan nog verzekering etc. en dan eens naar verf enzo kijken.. veel wit, hoeven we ook niks meer te doen als we eruit gaan Iedere kamer 1 gekleurde muur en dit door het huis doortrekken Misschien dat ik ergens nog een mondraain op de muur nateken iig bedankt voor de info so far!
Ik had Essent.NIets mis mee, besef alleen dat de leidingen van Eneco zijn hier en je dan toch vast recht moet betalen. Dat zul je gaan merken, vandaar mijn overstap van Essent naar Eneco
I Ask for so Little. Just Fear Me, Love Me, Do as I Say, and I Will Be Your Slave.
User van NWS zei: Maak van internet een schoner riool! YES WE CAN!
  zaterdag 18 augustus 2007 @ 00:24:13 #99
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_52467744
quote:
Op zaterdag 18 augustus 2007 00:23 schreef paddy het volgende:

[..]

Ik had Essent.NIets mis mee, besef alleen dat de leidingen van Eneco zijn hier en je dan toch vast recht moet betalen. Dat zul je gaan merken, vandaar mijn overstap van Essent naar Eneco
En dat betaal je bij Eneco niet? Of krijg je daar korting over of wat? Want de prijzen van Essent zijn wel lager
Cause I'd rather continue my trip to the top of the mountain then freeze to death in the valley.
pi_52467877
quote:
Op zaterdag 18 augustus 2007 00:24 schreef maniack28 het volgende:

[..]

En dat betaal je bij Eneco niet? Of krijg je daar korting over of wat? Want de prijzen van Essent zijn wel lager
Maar vast recht inbegrepen? Geloof ik niet
Essent moet vast recht betalen over de leidingen van Eneco. Dat moet je merken. Mijn vader was hoofd bij Essent..Die waarschuwde mij er ook al voor. Nu is hij al een paar jaar in de VUT, maar zoveel is er toch niet veranderd? Vraag die dan maar even na...Oh ja, uiteraard zwart op wit laten zetten Ervaring enzo met telefonische beloftes.
I Ask for so Little. Just Fear Me, Love Me, Do as I Say, and I Will Be Your Slave.
User van NWS zei: Maak van internet een schoner riool! YES WE CAN!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')