Zeer bruikbaar ja, verdedigers die zich in de 3e minuut al op scherp zetten door een zeer onbesuisde en onnuttige overtreding.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 21:30 schreef koningdavid het volgende:
Boulah en Van Persie worden de Nederlands elftal "schurken" van de toekomst.
Die hebben we nodig. Mannen waar de tegenstander bang van wordt.
waren ze toch ook. ze zaten bij de laatste 16quote:Op dinsdag 27 juni 2006 21:32 schreef skiczukie het volgende:
Nederland moet zich eerst maar eens kwalificeren. Sterallures.
Ik heb het over het volgende toernooi, en voetbal is voor paupers.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 21:47 schreef Elusive het volgende:
[..]
waren ze toch ook, ze zaten bij de laatste 16
echt zo'n successsupporter, je bent zeker ook voor Ajax of AZ ?
Waarom reageer je dan in een topic over hoogtepunten van dit WK? Ooh je probeert rebels/stoer te doen, leuk!quote:Op dinsdag 27 juni 2006 21:55 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Ik heb het over het volgende toernooi, en voetbal is voor paupers.
Het gaat over 'hét' hoogtepunt van het WK volgens de TS, en ik maakte een grapje, zie PI. Niks rebels/stoer enzo. Je ziet ze vliegen, fluitketel.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 22:00 schreef Roi het volgende:
[..]
Waarom reageer je dan in een topic over hoogtepunten van dit WK? Ooh je probeert rebels/stoer te doen, leuk!
Het is toch ook gewoon zielig als dit het hoogtepunt van het WK is voor iemand? Dit is gewoon het ultieme symbool van de radeloosheid van Nederland, de opgekropte woede over het verlies. Elke Portugees lacht hierom, wat wij ook zouden doen als willekeurig welke speler dit tegen Nederland zou doen. Mensen die Van Persie hierom vererenquote:Op dinsdag 27 juni 2006 22:00 schreef Roi het volgende:
[..]
Waarom reageer je dan in een topic over hoogtepunten van dit WK? Ooh je probeert rebels/stoer te doen, leuk!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |