abonnement Unibet Coolblue
pi_39871212
Ik blijf het raar vinden dat de terrassen op 'het terrassenplein' (ook elders) om 12u 's nachts dicht moeten en je om 23u al gesommeerd wordt om een 'laatste ronde' te bestellen........
Take on the situation, but not the torment ...
pi_39936634
Ja slaat toch nergens op.. er is hier al zo weinig in Dordrecht en dan is het lekker weer en dan krijg je voor 23.00 uur al de laatste ronde. Zelfs in het weekend. Jammer
  donderdag 20 juli 2006 @ 13:49:45 #178
36884 Hells_Angel
Ik ben Gruis, geen bikermuis!
pi_40010015
Dordrecht!
Ik zit daar op school en heb er veel van gezien het laatste jaar.
Ik heb me ook prima vermaakt in Bibelot, met de silent disco, iedereen met headphones op!
Een engel uit de hel, klinkt als iets moois uit beide werelden.
Lost in the 4400
Know thyself
  donderdag 20 juli 2006 @ 14:11:21 #179
36796 Morpheus2002
Radio 49 | DJ.Morph
pi_40010726
Daar was ik ook bij de SIlent Disco

Dat was erg Wel leuk voor een uurtje maar daarna werd het verdomd saai! En het geluid stond veel te zacht.
Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!
  donderdag 20 juli 2006 @ 17:02:56 #180
36884 Hells_Angel
Ik ben Gruis, geen bikermuis!
pi_40017749
Het geluid stond wel veel te zacht maar verder vond ik het helemaal geweldig!
Een engel uit de hel, klinkt als iets moois uit beide werelden.
Lost in the 4400
Know thyself
pi_40089303
quote:
Op vrijdag 23 juni 2006 01:42 schreef cerror het volgende:

[..]

Niet echt.
Dat is Maastricht of Nijmegen (romeinen, je weets).
Euh? Jawel?

Gelderland hoord er al net zo lang bij.

Nijmegen is de oudste stad van Nederland btw.
I love 180 km/h
pi_40205683
quote:
Op woensdag 12 juli 2006 12:05 schreef valeggua het volgende:
Hey ik woon nu een dik jaar in Dordrecht, maar ik kan echt niet wennen aan de mensen. Het is niet geheel een cultuurschok, ik woonde hiervoor in papendrecht (lomp) en Rotterdam (wel oké) en nu dus in het midden.

Ik woon zoiezo niet in de meest fantastische buurt. Maar ook als ik naar de stad ga krijg ik een raar gevoel over de mensen. Er heerst een soort kilheid, alsof ze alle psychisch niet in orde mensen maar in Dordrecht hebben gestopt.
Er is een duidelijke kloof tussen de jongeren (werk/- en schoolloze antilianen en nederlanders die graag zo willen zijn ) en de oudere mensen (die met het meest verschrikkelijke accent van nederland praten ).

Ik vraag me af in welke wijk je woon dan. Ik ben zelf een geboren Dordtenaar en ik weet dat wij Dordtenaren recht voor zijn raap zijn, met het dialect heb ik geen moeite. Het probleem met de Antillianen dat is al van jaren en de meesten in Dordt zijn er inmiddels wel aangewend. Anyway als je eens een niet kille Dordtenaar wilt ontmoeten dan trek je maar aan de bel.

Iets anders dat me opvalt is de hoeveelheid Polen die hier verblijft. Ik weet niet of het overal zo is, maar hier zijn ze asociaal en douchen ze zich niet. Voor de rest mooie stad, maar bah, wat een vage mensen-mix....
Haters gonna hate.
pi_40205698
Sorry even infantiel momentje hier mijn reactie

Ik vraag me af in welke wijk je woon dan. Ik ben zelf een geboren Dordtenaar en ik weet dat wij Dordtenaren recht voor zijn raap zijn, met het dialect heb ik geen moeite. Het probleem met de Antillianen dat is al van jaren en de meesten in Dordt zijn er inmiddels wel aangewend. Anyway als je eens een niet kille Dordtenaar wilt ontmoeten dan trek je maar aan de bel.
Haters gonna hate.
pi_40205736
Dordrecht is de oudste stad toch? Die hadden toch als eerste stadsrechten?
Haters gonna hate.
pi_40209386
Ik heb in Krispijn gewoont. 20 jaar terug. Toen was het een normale buurt.
pi_40211030
quote:
Op woensdag 26 juli 2006 16:15 schreef CyclingGirl het volgende:
Dordrecht is de oudste stad toch? Die hadden toch als eerste stadsrechten?
Ja van Holland. Dat was het gebied in de Middeleeuwen dat we nu Noord- en Zuidholland noemen. Maar Geertruidenberg (hoort nu bij Brabant) hoorde toen ook bij Holland en claimt ouder te zijn, Hebben we het over Nederland an sich, dan zijn Nijmegen, Maastricht etc. inderdaad ouder, zeker wat ouderdom an sich betreft (even buiten het hele stadsrechtengebeuren).
Take on the situation, but not the torment ...
pi_40235231
Strax naar Tattoo Mick met mams...
† The 3 Kings †
pi_40235936
Je gaat je moeder laten tattoeëren?
"Bleach is healthy. It's mostly water. And we are mostly water. Therefore, we are bleach."
pi_40236251
Hahahaha durf je niet alleen
Haters gonna hate.
pi_40238372
quote:
Op donderdag 27 juli 2006 13:39 schreef CyclingGirl het volgende:
Hahahaha durf je niet alleen
Jawel, maar zij wou m betalen... Maar hij is op vakantie, voordat we gingen hadden we nog even gebeld En bij Second Skin krijg je alleen maar vaagheid aan de telefoon, bekijk t dan lekker, dan w8 ik wel tot Mick terug is van vakantie

+ ik heb al 4 piercings en een tattoo, en toen ben ik ook alleen gegaan, dus waarom zou ik niet durven
† The 3 Kings †
  donderdag 27 juli 2006 @ 15:15:23 #191
95093 -tammie-
STFU n00b! :P
pi_40239260
Ik vind Dordrecht steeds verder achteruit gaan...op het moment is het niet meer dan een grote bouwput. Vooral het verkeer en de toegankelijkheid wordt steeds meer een drama (overal worden rotondes en verkeersdrempels uit de grond gestampt en wegen afgesloten)Volgens mij vervelen die lui zich bij de gemeente ofzo...

Ook kwa uitgaansmogelijkheden is er niet veel meer...de enige discotheek (het oude scanners) is op niks uitgelopen, en ook in de binnestad is het niet veel meer (merz en down under zijn ook niet meer wat het geweest zijn..en de bioscoop verdwijnt ook)....nu is de binnestad toch al kloterig bereikbaar.
pi_40254915
Binnenstad is prima bereikbaar, Met de fiets kom je overal en alle bussen stoppen op de Spuiboulevard. Auto's parkeer je in de Spuihaven voor 80 cent pu en 's avonds de hele avond voor dat geld.

Populaire horeca-gelegenheden hebben altijd een verloop. Enige jaren zijn de 'the place to be' andere jaren wil je er niet dood gevonden worden, Merz heeft de afgelopen 20 jaar verschilllende van zulke periodes gekend. Tegenwoordig hoor je in Miro te wezen.

De bioscoop????? Noem je dat bioscoop? Ranzige zalen, slecht beeld en geluid. Tegenwoordig rijdt iedereen naar Pathe De Kuip of naar Antwerpen. Vandaar dat de expoitant van de Euro Cinema weinig tot niets investeerd in zijn zalen. Er komt toch niemand. Slechte bereikbaarheid is m.i. bullshit (zie hierboven).
Take on the situation, but not the torment ...
  vrijdag 28 juli 2006 @ 00:26:04 #193
95093 -tammie-
STFU n00b! :P
pi_40256658
...de mensen van buiten dordrecht zullen ook echt op de fiets komen Ook voor de dordtenaren die niet in de buurt van de binnenstad wonen is de fiets geen optie en de bussen rijden tot half 12.
In de binnenstad zijn overal pollen geplaatst, wat het er ook niet makkelijker op maakt met de auto.

Wat de bioscoop betreft...er zijn ook nog mensen die niet de luxe hebben om eventjes naar de kuip te rijden; denk aan een heleboel jongeren/kinderen in dordrecht.
pi_40260772
Ik woon in een uithoek van Stadspolders en op de fiets is het prima te doen naar de stad.
"Bleach is healthy. It's mostly water. And we are mostly water. Therefore, we are bleach."
pi_40266468
Wat een onzin zeg dat de fiets geen optie is van mensen die niet in de buurt van de binnenstad wonen. Zo vreselijk groot is Dordt nu ook weer niet....olk, wellicht durg je 's avonds niet over straat, maar da's overal een issue.

Bussen rijden inderdaad tot laat in de avond en niet langer, kwestie van kosten vs. vraag/aanbod. De prijs van een strippenkaart wordt anders erg hoog.

Binnenstad is prima bereikbaar per auto, dat schreef ik al. Die parkeergarages staan aan de rond, kosten geen drol en je bent binnen 10 minuten lopen overal in de binnenstad. Die pollers staan overigens om 18u al naar beneden.

Natuurlijk heeft niet iedereen de luxe om even naar Pathe De Kuip te rijden, ik zelf rijdt ook geen auto en doe alles met fiets/OV. Maar als ik naar de bios ga, dan ga ik ook naar het Schouwburgplein. Maar dat neemt niet weg dat Euro Cinema meer had moeten doen om klanten te houden. Bereikbaarheid is m.i. van ondergeschikt belang. Ook daar is het een kwestie van vraag/aanbod en ook weer geld.
Take on the situation, but not the torment ...
pi_40268735
Nog even om op Second Skin terug te komen, daar moet je inderdaad niet je tattoo en piercing laten zetten een stel kwakzalvers zijn het.

Kom op nou, een beetje fietsen kan geen kwaad en je kan dan ook lekker een pilsje drinken, uiteraard moet je uitkijken om niet lazarus op je fiets betrapt te worden maar die kans is kleiner dan met de auto. Ik vraag me af over welke wijk jij het dan heb want volgens mij liggen al die wijken dicht bij het centrum langer als 15min fiets je er niet over.

Die parkeergarages zijn idd super goedkoop geworden, je wilt m niet meer in de binnenstad zetten.
Euro Cinema heeft te weinig gedaan voor de klanten die bioscoop is nooit vernieuwd alleen maar rotzooi binnen en is super klein.

Ik vraag me eigenlijk af welke tent nu weer "in" is in Dordt.
Haters gonna hate.
pi_40268777
quote:
Op vrijdag 28 juli 2006 13:19 schreef CyclingGirl het volgende:

Ik vraag me eigenlijk af welke tent nu weer "in" is in Dordt.
De haphoek van Emiel.
pi_40269313
Ik ga ook altijd met de snorfiets naar Dordt, het betaald parkeren daar bevalt me niet En als ik ff langs de shoppa moet weet ik precies hoe ik moet met de auto, dus da's mooi geregeld
† The 3 Kings †
  vrijdag 28 juli 2006 @ 13:42:01 #199
95093 -tammie-
STFU n00b! :P
pi_40269522
quote:
Op vrijdag 28 juli 2006 12:14 schreef SevenWonders het volgende:
Wat een onzin zeg dat de fiets geen optie is van mensen die niet in de buurt van de binnenstad wonen. Zo vreselijk groot is Dordt nu ook weer niet....olk, wellicht durg je 's avonds niet over straat, maar da's overal een issue.

Bussen rijden inderdaad tot laat in de avond en niet langer, kwestie van kosten vs. vraag/aanbod. De prijs van een strippenkaart wordt anders erg hoog.

Binnenstad is prima bereikbaar per auto, dat schreef ik al. Die parkeergarages staan aan de rond, kosten geen drol en je bent binnen 10 minuten lopen overal in de binnenstad. Die pollers staan overigens om 18u al naar beneden.

Natuurlijk heeft niet iedereen de luxe om even naar Pathe De Kuip te rijden, ik zelf rijdt ook geen auto en doe alles met fiets/OV. Maar als ik naar de bios ga, dan ga ik ook naar het Schouwburgplein. Maar dat neemt niet weg dat Euro Cinema meer had moeten doen om klanten te houden. Bereikbaarheid is m.i. van ondergeschikt belang. Ook daar is het een kwestie van vraag/aanbod en ook weer geld.
Ik snap niet waarom je kosten wat het kost je gelijk wilt halen....ik vind de bereikbaarheid slecht en heb hiervoor mijn uitleg gegeven. Om in de binnenstad te komen ben ik vanuit sterrenburg toch zeker 30-45 minuten (in gemiddeld tempo) onderweg en vind ik dat (zeker als meisje) snachts en zonder een grote groep niet echt een uitkomst.

Zover ik weet zijn die pollen ook savonds niet naar beneden (tenzij dit recentelijk is veranderd) en vind ik 2 euro per ingaand uur voor parkeren echt niet goedkoop.

Misschien heb jij in jouw wijk minder overlast van alle omleidingen en vreemde verkeerssituaties.

[ Bericht 1% gewijzigd door -tammie- op 28-07-2006 14:02:28 ]
pi_40270367
fiets je wel langzaam hor... heb het in 10 minuten, kwartier gefietst...
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')