abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_179228
Ik lees hier verdomd weinig over paarden en paardensport. Is het dan zo dat er hier helemaal geen paardenfreaks zitten? Neuhhh dat kan gewoon niet!
Zou eigenlijk wel eens iets willen lezen over paardensport... dus kom allemaal maar op!
pi_179229
Volgens mij kun je je ei kwijt bij Llewella, als ik me niet vergis...
What we do in life echoes in eternity
Just relax - It's what Jesus would do
Wat een vrouw!
spits!
pi_179230
Kan me toch niet voorstellen dat Llewella de enige is die van paardensport houdt!
Waar blijven ze?
  donderdag 13 juli 2000 @ 18:00:00 #4
1243 G. Orwell
En daar houd ik mij aan!
pi_179231
Het spijt me, maar paardensport is zo'n beetje de enige sport waar ik niet van hou.

Ik vind die jurering van de paardendressuur zo subjectief (net als de jurering bij boksen soms). Volgens mij is Ankie van Grunsven in atlanta een olympische gouden medaille misgelopen door een vreemde beslissing van de jury.

Voetbal is oorlog

donderdag 13 juli 2000 @ 18:15:00 #5
1078 Machiel
Ookwel Machielovic
pi_179232
Alleen de paarden springconcour kijk ik heel soms heel even naar. Verder komen er niet zo heel veel fokkers in het sportforum, maar er komt vast nog wel een x een kenner langs

Kijk ondertussen anders eens hier: www.inform.nl/ruitersport/index.htm

[Dit bericht is gewijzigd door Machiel (Datum 13 Juli 2000).]

It's my life.. It's now or never! I aint gonna live forever...
pi_267434
Machiel, dank je voor de tip!
Maar liever had ik gehad dat ik met mensen van hier lekker kon praten! Maar goed...

Ja, het was mij ook al opgevallen dat er een stuk minder mensen in het sportforum komen. Wel jammer. Dit stukje hoort er toch ook bij!
Maar goed, we moeten het hier gewoon boeiend houden en met goeie discussies, dan komt het allemaal wel goed.

pi_267475
jaah er zijn nog wel meer paarden freaks hoor
Sterker nog een ikkangeendagzonderpaarden-persoon bestaat ook nog
Ware woorden zijn zelden mooi, mooie woorden zelden waar.
Fantas.nl | Website, SEO & Usability
pi_269437
Ja ik ben er!!! Dankje machiel, voor de link!!!
"Next was Llewella, whose hair matched her jade-colored eyes. For some reason, I knew she was not like the rest of us."
Amber Mae
pi_269441
Ik kan een ding zeggen:

Ik wil een paard!!!!!! En nu welmeteen!!!!
Ik droom er al van vanaf dat ik een baby was ofzoiets...
Op mijn verlanglijstje voor dit jaar:
Een andalusier
en een Fries!

Ok sinterklaas, is dat dit jaar wel mogenlijk????
lol

"Next was Llewella, whose hair matched her jade-colored eyes. For some reason, I knew she was not like the rest of us."
Amber Mae
  Redactie Frontpage zondag 16 juli 2000 @ 20:52:55 #10
3926 crew  Djeez
Orde van de Paarsgepunte Lans
pi_269623
quote:
Op 16 juli 2000 17:05 schreef Llewella het volgende:
en een Fries!

Zal je vriend leuk vinden, als je nu opeens met een Friese, stevige kerel wil hebben...

Op woensdag 10 juli 2013 01:46 schreef Littlerabbit het volgende:
Djeez is een literaire grootheid. Hij weet op een poėtische wijze zelfs de schoonheid in een kinderverkrachting bloot te leggen. Tuinbeeld kopen?
pi_270070
quote:
Op 16 juli 2000 20:52 schreef Djeez het volgende:
Zal je vriend leuk vinden, als je nu opeens met een Friese, stevige kerel wil hebben...

Een echte friese gitzwarte hendst ja! met veel behang, brandus vindt ik bijvoorbeeld wel mooi!

Amber Mae
  maandag 17 juli 2000 @ 22:16:04 #12
3744 Kleintje
op en top!
pi_270817
llewella, we hebben dezelfde droom.
Nee, voor mij geen Fries, wat rijdt dat rot zeg.
Nee, ik graag een Andalusiėr.
Mijn eerste paard heb ik helaas moeten laten inslapen, mijn tweede paard heb ik zelf verkocht door gebrek aan tijd en doordat ik werd verplicht door het vriendje wat ik toen had. Heb er tot op de dag van vandaag spijt van.
Ik rij nu helemaal niet meer, maar zou het graag weer gaan doen.
En dan wel met een eigen beestje!!!!
pi_271194
Ik heb nog nooit een eigen paard gehad, maar ik weet dat er eens eentje zal komen, mede ook omdat mijn vriend paarden ook leuk vindt...
Hij is geen paardenfreak zoals mij, maar hij vindt het niet erg als ik een paard koop...
We gaan in de vakantie (die morgen begint ) paardrijden (mijn vriend, ik, zijn zus en haar vriend)...
Ja mijn vriend kan ook rijden!!!
Ik heb hem alleen nog nooit zien rijden, ja op videobanden dan, opnames in de manege (manege waar ik overigens ook heb gereden blijkt achteraf)
Amber Mae
pi_271349
Tjah paarden zijn leuk.. geweldige dieren.. Maar ik zou (nog) geen eigen paard willen.. Want dan wil ik gewoon bijna al me tijd eraan geven.. Kijk nu zou dat wel gaan tis vakantie.. Maar straks het examen jaar. Neej dat zou ik allemaal niet redden.. En ik ben harstikke blij met al die verzorgpaarden die ik heb omdat die mensen ook niet altijd kunnen doe ik ze vaak.. Heerlijk is dat.. en als die beestjes dan zow lief staan te hinniken omdat je aan komt.. Geweldig..
Ware woorden zijn zelden mooi, mooie woorden zelden waar.
Fantas.nl | Website, SEO & Usability
  dinsdag 18 juli 2000 @ 18:44:40 #15
2433 Capoeiristas
Eej waor gaode gij naor toe?
pi_271580
Ik volg het een beetje.

Ben altijd benieuwd of de naam van mijn ex genoemd wordt.
Ze traint paarden voor springen en dressuur.
En wil zelf gaan springen. nee niet alleen maar met paard

Elke morgen als ik wakker word weet ik dat ik weer 24 uur heb om te leven.
pi_13006269
Ik wilde net een topic gaan openen bij sport over paardensport, omdat ik daar inderdaad amper wat over lees. Maar zoekfunctie doet wonderen!

Ik heb zelf meer dan 8 jaar op een manege gereden (dresseur), verzorgpony's gehad en bij een draf-stal gewerkt. Mijn grote droom is ook om ooit een eigen paard te hebben. Maar ik ben gestopt met paardrijden omdat ik er steeds minder tijd voor kreeg door mijn studie, behalve geld is dat ook een hele belangrijke reden dat is nog geen paard heb. Ik hoop dat over wat jaartjes, eigen huisje enzo, getrouwd mischien en als ik dan al het geld enzo op orde heb dat ik een eigen paardje koop. Want ik ben wel realistisch, zonder geld gaat het allemaal heel moeilijk en eerst maar een huis enzo.

Hoe dan ook, dat is mijn grote droom. Verder is het heerlijk om te rijden en met die lieve dieren om te gaan. Jammer dat ik dat niet vaker kan doen.

Vanmiddag was er op tv weer de springwedstrijden van Den Haag (uit het westbroekpark). Jammer dat ik dat niet eerder wist, anders was ik er wel naartoegegaan om de wedstrijden te bekijken (ik woon ijn Zoetermeer). Maar lekker vanuit je luie stoel naar de wedstrijen kijken is ook heel fijn. Ik vind springen leuker dan dresseur, omdat er meer 'actie' in is denk ik.

Verder heb ik deze vakantie voor het eerste keer western style gereden en wel in het land van herkomst, Amerika Was heel erg leuk en een hele andere ervaring.

Dat was mijn verhaaltje. Jammer dat er zo weinig mensen op dit forum gek zijn van paarden.

We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey No one is to stay Where ever it's going What is the way?
pi_13030793
Ik rijd ook, vooral springen. Dat met die pasjes op muziek is niet echt wat voor mij , en ook niet voor mijn paard. Om over 1.50m te knallen met een drafbalkje ervoor is echt kicken daar gaat niets boven

Hebben jullie het EK springen nog gekeken? Dat was echt spannend! Of het cross country vanuit Burghley op de BBC?

"That's it! You people have stood in my way long enough! I'm going to clown college!" - Homer Simpson
pi_13031017
Ik had trouwens nog wat foto's gezet bij het topic " Mooie sportactiefoto's", maar dat is dan niemand opgevallen denk ik
"That's it! You people have stood in my way long enough! I'm going to clown college!" - Homer Simpson
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')