Ik vind die jurering van de paardendressuur zo subjectief (net als de jurering bij boksen soms). Volgens mij is Ankie van Grunsven in atlanta een olympische gouden medaille misgelopen door een vreemde beslissing van de jury.
Kijk ondertussen anders eens hier: www.inform.nl/ruitersport/index.htm
[Dit bericht is gewijzigd door Machiel (Datum 13 Juli 2000).]
Ja, het was mij ook al opgevallen dat er een stuk minder mensen in het sportforum komen. Wel jammer. Dit stukje hoort er toch ook bij!
Maar goed, we moeten het hier gewoon boeiend houden en met goeie discussies, dan komt het allemaal wel goed.
Ik wil een paard!!!!!! En nu welmeteen!!!!
Ik droom er al van vanaf dat ik een baby was ofzoiets...
Op mijn verlanglijstje voor dit jaar:
Een andalusier
en een Fries!
Ok sinterklaas, is dat dit jaar wel mogenlijk????
lol
quote:
Op 16 juli 2000 17:05 schreef Llewella het volgende:
en een Fries!
Zal je vriend leuk vinden, als je nu opeens met een Friese, stevige kerel wil hebben...
quote:
Op 16 juli 2000 20:52 schreef Djeez het volgende:
Zal je vriend leuk vinden, als je nu opeens met een Friese, stevige kerel wil hebben...
Een echte friese gitzwarte hendst ja! met veel behang, brandus vindt ik bijvoorbeeld wel mooi!
Ben altijd benieuwd of de naam van mijn ex genoemd wordt.
Ze traint paarden voor springen en dressuur.
En wil zelf gaan springen. nee niet alleen maar met paard
Ik heb zelf meer dan 8 jaar op een manege gereden (dresseur), verzorgpony's gehad en bij een draf-stal gewerkt. Mijn grote droom is ook om ooit een eigen paard te hebben. Maar ik ben gestopt met paardrijden omdat ik er steeds minder tijd voor kreeg door mijn studie, behalve geld is dat ook een hele belangrijke reden dat is nog geen paard heb. Ik hoop dat over wat jaartjes, eigen huisje enzo, getrouwd mischien en als ik dan al het geld enzo op orde heb dat ik een eigen paardje koop. Want ik ben wel realistisch, zonder geld gaat het allemaal heel moeilijk en eerst maar een huis enzo.
Hoe dan ook, dat is mijn grote droom. Verder is het heerlijk om te rijden en met die lieve dieren om te gaan. Jammer dat ik dat niet vaker kan doen.
Vanmiddag was er op tv weer de springwedstrijden van Den Haag (uit het westbroekpark). Jammer dat ik dat niet eerder wist, anders was ik er wel naartoegegaan om de wedstrijden te bekijken (ik woon ijn Zoetermeer). Maar lekker vanuit je luie stoel naar de wedstrijen kijken is ook heel fijn. Ik vind springen leuker dan dresseur, omdat er meer 'actie' in is denk ik.
Verder heb ik deze vakantie voor het eerste keer western style gereden en wel in het land van herkomst, Amerika Was heel erg leuk en een hele andere ervaring.
Dat was mijn verhaaltje. Jammer dat er zo weinig mensen op dit forum gek zijn van paarden.
Hebben jullie het EK springen nog gekeken? Dat was echt spannend! Of het cross country vanuit Burghley op de BBC?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |