abonnement Unibet Coolblue
  donderdag 15 juni 2006 @ 23:33:12 #1
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_38904195
De grote AFC Ajax-topics worden vaak bevuild met zijn naam, dus om de topics daar iets minder snel te laten gaan, leek het me een goed idee om Steef een eigen topic te geven.

Wie is Steef?

Dat is de grote vraag, cultheld adoreert hem en Cart_man schijnt hem al eens in het echt ontmoet te hebben, maar verder is alles rond Steef vooral heel vaag. Wat we wel weten is dat hij vooral actief is op AT en daar beweert hij onder andere Martin van Geel te adviseren, maar wat is hier allemaal van waar?

Dit topic kan gevuld worden met alle geruchten van/over Steef, die niet thuishoren in andere topics.
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_38904257
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
pi_38904260
Steef heeft Ajax-behang
standaarddrinker
pi_38904267
Ik denk dat cultheld Steef is
Houd van een lijntje.
pi_38904271
Puik topic. Niet meer in het Ajax topic zou een weelde zijn .
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_38904297
pi_38904332
quote:
Op donderdag 15 juni 2006 23:34 schreef DrDentz het volgende:
Steef heeft Ajax-behang
En hij slaapt in een Ajax pyjama onder een Ajax dekbed
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
pi_38904344
ah, zoals ik al voorstelde. kappen met die onzin in het ajax topic nu.
AFC Ajax
  donderdag 15 juni 2006 @ 23:37:22 #9
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_38904369
Huilen dan.
pi_38904392
Kan Steef niet hier zijn verhalen doen ipv op Ajaxtalk?
pi_38904483
quote:
Op donderdag 15 juni 2006 23:38 schreef BliksemSchigt het volgende:
Kan Steef niet hier zijn verhalen doen ipv op Ajaxtalk?
Puik plan. cultheld, lok 'm is!!
pi_38904534
Het trieste is nog dat ze allemaal met hem weglopen op Ajaxtalk
Houd van een lijntje.
pi_38904558
De enige verklaring is inderdaad dat het gewoon cultheld zelf is
pi_38904733
quote:
Op donderdag 15 juni 2006 23:42 schreef Erwtensoep het volgende:
Het trieste is nog dat ze allemaal met hem weglopen op Ajaxtalk
Dat valt best mee, zijn er maar enkele, steeds meer mensen gaan zich blijkbaar aan hem ergeren. (en terecht)
pi_38904758
Gelukkig maar
Houd van een lijntje.
  vrijdag 16 juni 2006 @ 00:10:00 #16
82589 S-Two
barba macacu
pi_38905441
Wanneer kan ik hem aanraken?
Before R. Kelly had his teens.. Wutang had their cream
Slick Rick had his rings... crack rock had it's fiends
Martin Luther had his dreams, Stevie Wonder could sing
or Elvis was king, Hip Hop was on the scene
pi_38905606
quote:
Op donderdag 15 juni 2006 23:43 schreef devv05 het volgende:
De enige verklaring is inderdaad dat het gewoon cultheld zelf is
Nee hoor
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_38905705
Goed initiatief dit, meldt hij weer wat dan kan het mooi hier. Ik vind het wel interessant ook.
That's all folks!
  vrijdag 16 juni 2006 @ 00:20:01 #19
82589 S-Two
barba macacu
pi_38905708
Dit zei cart-man trouwens over steef
quote:
Op donderdag 15 juni 2006 15:20 schreef Cart_man het volgende:

[..]

Steef wordt overal uitgekotst.

Meneer denkt alles zo goed te weten.
Before R. Kelly had his teens.. Wutang had their cream
Slick Rick had his rings... crack rock had it's fiends
Martin Luther had his dreams, Stevie Wonder could sing
or Elvis was king, Hip Hop was on the scene
pi_38905741
quote:
Op vrijdag 16 juni 2006 00:20 schreef S-Two het volgende:
Dit zei cart-man trouwens over steef
[..]
Echte voetbalsupporter dus, dat ie dan ook nog voor Ajax is, is helemaal een bijkomend voordeel
This message is intended for the addressee shown. It contains information that is confidential and protected from disclosure. The contents of this message do not necessarily represent the views or policies of myself.
pi_38905792
quote:
Op vrijdag 16 juni 2006 00:16 schreef cultheld het volgende:

[..]

Nee hoor
Waarom heb je nou z'n hyves-accountje weggedit?
pi_38905804
Hij is voor feynoort
Houd van een lijntje.
pi_38905885
quote:
Op vrijdag 16 juni 2006 00:23 schreef Radegast het volgende:

[..]

Waarom heb je nou z'n hyves-accountje weggedit?
Leek me wel zo netjes.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
  vrijdag 16 juni 2006 @ 00:37:55 #24
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_38906130
steef is een mythe
pi_38906529
Waar is het scoutingsrapport?
  vrijdag 16 juni 2006 @ 08:06:31 #26
45511 TimmyAsd
Raise your hands motherfuckers
pi_38908935
quote:
Op vrijdag 16 juni 2006 00:37 schreef jorienvdherik het volgende:
steef is een mythe
  vrijdag 16 juni 2006 @ 08:54:28 #27
67174 Dos37
Come on Twente
pi_38909449
Moin
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
pi_38911761
Hij is een plane denk ik
  vrijdag 16 juni 2006 @ 10:51:59 #29
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_38911947
quote:
Op vrijdag 16 juni 2006 10:43 schreef Erasmusch het volgende:
Hij is een plane denk ik
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_38912506
Nee hij is plain
Houd van een lijntje.
pi_38912734
quote:
Op vrijdag 16 juni 2006 11:18 schreef Erwtensoep het volgende:
Nee hij is plain
stupid?
This message is intended for the addressee shown. It contains information that is confidential and protected from disclosure. The contents of this message do not necessarily represent the views or policies of myself.
  vrijdag 16 juni 2006 @ 11:29:00 #32
45648 D1
Religieus spookrijder
pi_38912780
nee hij is een pain
Far better it is to dare mighty things, to win glorious triumphs even though checkered by failure, than to rank with those poor spirits who neither enjoy nor suffer much because they live in the gray twilight that knows neither victory nor defeat.
  vrijdag 16 juni 2006 @ 11:32:24 #33
148059 Pritt
Atheïst
pi_38912858
Trouwens hij scheen een kantoor te hebben op PC Hooft, ik woon daar twee straten vanaf dus als je even zijn adres geeft wandel ik even langs.
A.F.C. Ajax - Piet de Visser
  vrijdag 16 juni 2006 @ 11:41:17 #34
58434 DivineJester
Okay, bye bye
pi_38913129
quote:
Op vrijdag 16 juni 2006 11:29 schreef D1 het volgende:
nee hij is een pain
In the place where the sun doesn't shine?
pi_38913190
Slotje
pi_38913361
Gisteren geplaatst:
quote:
---------- Forwarded message ----------
From: Aptroot Football Scouting and Consultancy <info@aptrootfsc.nl>
Date: Jun 14, 2006 6:44 AM
Subject: Linkermiddenvelders
To: "martinvangeel" <xxxxxxxxx@ajax.nl>


Meneer Van Geel,

Nu Edgar Davids niet lijkt te komen, leek het mij handig om wat opties op papier te zetten die bij Ajax de positie van linkermiddenvelder in zouden kunnen vullen. Ik geef eerlijk toe dat de markt voor rechtermiddenvelders een stuk ruimer is op dit moment dan aan de linkerkant en dat ik niet zo 1-2-3 een speler zie met dezelfde uitstraling, duelkracht en directe inzetbaarheid in het Ajax-systeem als Davids (die, geweldig had gepast bij Emanuelson en Sneijder) en ook niet echt types Cocu of Schaars, maar toch een paar opties die interessant zouden kunnen zijn:

A: Niet echt sec gezien mijn eerste keus voor de positie van linkshalf, aangezien hij meer zelf met de bal de actie maakt, dan dat-ie de bal laat lopen en zich puur richt op het spelen in dienst van de aanvallers en de centrale middenvelder en in de balans en recuperatie, maar vooral interessant omdat hij nu door Boca in de markt is geplaatst, z'n marktwaarde wat gezakt is de laatste maanden (van 10 mln dollar naar zo'n 4-5 mln Euro) en vooral omdat hij bij Ajax ook linksbuiten, achter de spits, in de spits en zelfs rechtsbuiten zou kunnen spelen. Enorm explosief en krachtig en ook door z'n lengte en fysiek met kwaliteiten die bij Ajax op dit moment (te) weinig aanwezig zijn.

B: Was, voor z'n blessures en gewichtsproblemen de beste halfspeler in Zuid Amerika. Kan zowel links als rechtshalf spelen, al vind ik hem op links beter. Heeft alles wat een middenvelder moet hebben om in het Ajax-systeem te excelleren (op wat explosiviteit op de eerste meters na, zeker met het overgewicht en na alle operaties) en voetbalde altijd al wat Zuid Amerikaans traag. Durf hem op dit moment dan ook niet echt aan te bevelen, omdat z'n laatste echt goede wedstrijden alweer een jaar tot anderhalf jaar geleden waren. Moet eerst maar weer eens echt fit worden, al zal dat dan hoogstwaarschijnlijk bij een Mexicaanse club zijn. Hij staat iig. in de markt.

C: Supertalent aan de linkerkant van club X. Speelt daar vooralsnog linkerwingback in een 3-5-2. Uitmuntende techniek, rust aan de bal, goed overzicht, tactisch heel behoorlijk voor een speler van net 18 en met gevoel voor het moment dat diepgang moet worden gezocht. Puur als verdediger (nog) wel kwetsbaar, zoals de meeste Braziliaanse backs. Heeft een kortere actie en meer rust in z'n spel op het middenveld als Emanuelson en zou dus prima met hem samen kunnen spelen. Kan tevens dan back-up linksback zijn in de selectie. Voor mij de meest interessante optie op dit moment op de Zuid Amerikaanse markt. Heeft ook wel iets in z'n spel dat lijkt op de jonge Davids.

C : Speler met gogme die weet wanneer er rustig moet worden gespeeld en wanneer de diepte moet worden gezocht – hetzij in de passing, hetzij in de loopactie.Speelt met het brein van een veteraan. Komt zelf ook vaak een veel voor de goal en toont daar Litmanen-achtige rust in de afwerking met het hoofd, links en rechts. Speler die goed in Nederland of Frankrijk zou passen, al ligt de vraagprijs van club Y weer schrikbarend (veel te) hoog ( 8 – 12 mln Euro). Zou, om die prijs waar te kunnen maken, nog dwingender moeten worden in het spel en niet z'n momenten uit moeten kiezen. Speelt soms vals traag in zowel de loop als de spelverdeling, maar is altijd op tijd weg en derhalve nooit te laat. Is ook best snel als er echt gesprint moet worden, maar doet dat liever niet. Speelt bij club Y idd. in een Litmanen-achtige rol, maar kan ook als halfspeler uit de voeten, al zal-ie dan wel wat minder z'n momenten moeten uitzoeken en wat meer gif in z'n spel moeten krijgen.

D:

Meer een buitenste middenvelder in een 4-4-2 a la Bart Goor dan een controlerende speler, maar heeft ook wel wat weg van een talentvoller versie van Boukhari (die an sich ook niet zo in het systeem pastte als linkshalf, maar vooral door z'n werklust van waarde kon zijn). Groot talent, mooie gepolijste techniek, fysiek sterk, lengte, vals traag en kan een doelpunt maken. Goede speler, maar tactisch nog niet rijp voor die positie bij Ajax denk ik.

E:

Talentvolle pure linkspoot die vooral uitblinkt aan de buitenkant van een 4-4-2 of als echte linksbuiten, maar die ook een aantal keer als centrale linkshalf heeft gespeeld en dat beter deed dan werd verwacht. Werkt op die positie harder dan je zou verwachten en doet ook z'n best in de recuperatie, ondanks dat het tactisch niet uitmuntend is, en meer puur druk op de man met de bal is, zonder echt de balans in de gaten te houden. Schakelt soms ook wat traag op die plek doordat hij altijd naar z'n linkerbeen moet zoeken. Zou wel interessant zijn voor Ajax aangezien hij ook perfect als echte linksbuiten geweldig uit de voeten kan. Schitterend linkerbeen en dus ook gevaarlijk bij dode spelmomenten.

F:

Zeker talentvolle linkshalf die er bij was in Toulon dit jaar met Argentinie onder-19. Heeft een mooi linkerbeen en een behoorlijke versnelling, maar is tactisch nog lang niet rijp. Is nog te vaak zoekende naar de juiste positie (vooral in het spel zonder bal) en brengt ook in de balans en recuperatie nog te weinig. Zal volgend seizoen de volgende stap moeten zetten.

G:

Speelt bij z'n club of wingback/halfspeler in een 3-5-2 of soms idd. wat meer naar binnen en echt als linkshalf. Technisch prima, tactisch heel behoorlijk voor z'n leeftijd en behoorlijke voetbalintelligentie, al wil-ie soms wat te veel in z'n acties. Mist wel behoorlijk wat fysieke kracht en dat is niet ideaal op een middenveld dat al zoweinig van dat heeft.

Daarnaast zijn er nog wat bekendere opties als H: Meer een echte controleur dan een linkshalf. Tevens ook vooral een rechtspoot, al kan hij wel uit de voeten met links. Tactisch uitstekend en in de recuperatie en positionering ook prima. Houdt altijd de balans in de gaten, maar zou soms wat meer durf in z;n eigen spel mogen leggen. Heeft aangegeven alleen naar Europa te willen als het naar een echte topclub is. Ajax blijft toch een grote naam, dus een poging valt altijd te wagen.

I: Heeft, net als de Argentijn Mascherano, nooit z;n draai kunnen vinden bij het miljoenenteam van Corinthians. Wereldkampioen in 2002 en er ook bij nu in 2006. Als pure linkshalf zijn er weinig beteren. Heeft en kan alles, maar blijft een moelijke jongen. Al weggegaan met ruzie bij Sao Paulo en Santos en kon het in Europa bij zowel Bordeaux als Middlesborough totaal niet maken of brengen.

Meer haalbare opties zie ik niet op dit moment in Noord, Midden of Zuid Amerika. Het houdt dus, op C na, niet echt over.
De namen zijn uiteraard weggelaten.
That's all folks!
  vrijdag 16 juni 2006 @ 12:07:17 #37
148059 Pritt
Atheïst
pi_38913778
A.F.C. Ajax - Piet de Visser
pi_38914309
Nou ik zal hem maar het voordeel van de twijfel geven, anders is deze jongen goed gestoord.
Houd van een lijntje.
  vrijdag 16 juni 2006 @ 12:26:30 #39
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_38914341
quote:
Op vrijdag 16 juni 2006 12:25 schreef Erwtensoep het volgende:
Nou ik zal hem maar het voordeel van de twijfel geven, anders is deze jongen goed gestoord.
Misschien teveel uren FM/CM gespeeld en toen helemaal doorgedraaid?
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_38914365
Wie weet
Houd van een lijntje.
  vrijdag 16 juni 2006 @ 12:32:27 #41
45648 D1
Religieus spookrijder
pi_38914528
tis in ieder geval een op en top professional
Far better it is to dare mighty things, to win glorious triumphs even though checkered by failure, than to rank with those poor spirits who neither enjoy nor suffer much because they live in the gray twilight that knows neither victory nor defeat.
pi_38914546
Altijd maar die games overal de schuld van geven
standaarddrinker
  vrijdag 16 juni 2006 @ 12:35:15 #43
45648 D1
Religieus spookrijder
pi_38914624
quote:
Op vrijdag 16 juni 2006 12:33 schreef DrDentz het volgende:
Altijd maar die games overal de schuld van geven
Inderdaad, BvD, VI en SV gelijk van de buis schrappen
Far better it is to dare mighty things, to win glorious triumphs even though checkered by failure, than to rank with those poor spirits who neither enjoy nor suffer much because they live in the gray twilight that knows neither victory nor defeat.
pi_38916734
Ah, Steef, die "insider" die zeker wist dat Davids bij Ajax zou tekenen
Koning.
pi_38975063
quote:
Op vrijdag 16 juni 2006 13:39 schreef tha_dark het volgende:
Ah, Steef, die "insider" die zeker wist dat Davids bij Ajax zou tekenen
Dat heeft ie nooit gezegd hoor. Wel dat het wel heel raar zou moeten lopen als Davids niet bij Ajax zou tekenen.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_38975288
En vervolgens is het me toch raar gelopen....
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_38981654
Wat is dit voor topic
[14.gif]
  zondag 18 juni 2006 @ 21:30:54 #48
45648 D1
Religieus spookrijder
pi_38982819
Een fan-topic
Far better it is to dare mighty things, to win glorious triumphs even though checkered by failure, than to rank with those poor spirits who neither enjoy nor suffer much because they live in the gray twilight that knows neither victory nor defeat.
pi_39025104
Steeeeeeeeeef
pi_39348887
God is gewoon een denkbeeldig vriendje voor volwassenen!
Vakantie
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')